Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Nedá se od toho odlepit.

    Chválím games, že konečně zaregistrovala existenci této série a tentokrát na recenzi nemusí čekat čtenáři několik let, nebo naopak vůbec (Yakuza 5, Yakuza 3, Yakuza Kiwami - mám pokračovat?)
    • Narozdil od 100 krat slibovane recenze Project Cars 2 od sefredaktora.. Uplna ostuda Games
      • Tak jedna z nejlepších závodních her přece vůbec nestojí za recenzi...

        Já jim nedávno ze zvědavosti posílal dotaz i do podcastu a nikdo ho nepřečetl :D
        • Kluci Project CARS 2 i ignorovali v ankerě o hru roku *7*
  • Yakuza je top hra z japonského prostředí. Kiwami odehráno a tohle si rozhodně nenechám ujít. Díky za super recenzi.
  • Odulin
    Díky za recenzi, už se to tahá. V sérii jsem bohužel téměř nováček, ale dnes jsem zkusil free prologue a ten mě svým vyprávěním silně nahlodal a recenze mi jen potvrzuje, že tohle by byla škoda si nechat ujít. Hemží se to tam moc odkazy na minulé díly?
    • No je to přímo navázané na konec pětky. Rozhodně se o hodně věcí připravíš a k postavám nebudeš mít takový vztah. Rozhodně bych nejdřív zahrál aspoň Yakuza 0, Kiwami a určitě Yakuzu 5, pak budeš i celkem v obraze. Jako první bych šestku určitě nehrál...
      • Odulin
        OK, dík. Nevydržel jsem....prošel jsem si aspoň v menu Memories a od včera hraju a líbí. Asi se připravím o silnější vztahy k postavám, ale už po prvních 4 hoďkách nelituji.:)
        • uher

          Hm, to je hodně smutný se takhle hloupě vlomit do tak propracované série ☹

        • No jo... když si pyča. Ani nevíš o co ses připravil...
          • Odulin

            Pyča seš tu akorát ty :D a jelikož nevím o co jsem se připravil, tak mě to nebude bolet, vole :D

  • smajdal
    Zrovna mám rozehranou Yakuzu 0 (chapter 8), už mám i koupenou kiwami a ještě si počkám na kiwami 2, než se pustím do šestky, škoda jen, že si na ps4 nezahraju pátý díl :-(