Přejít na výpis diskuzí
Z Blizzardu odešel Chris Metzen - další veteráni v čele s Pardem založili Bonfire Studios
13.9.2016 | Adam Homola
36 příspěvků
-
Vubec me to neprekvapuje. Activission Blizzard holt uz neni nic jineho,nez takova EA. Proste pracka na prachy. Jejich nejnovejsi pociny to jen potvrzuji.
-
SK si myslí, že když hrál GTA vice city u kámoše na základce, znamená to, že hry hráli pouze studenti...
-
A jak to myslel?
-
spis nam rekni kolik wowko hraje lidi a Starcraft 2 a heroes? nevis vid se nedivim Blizzard tam ten pocet hracu UZ neukazuje CO? *1*
-
Jaká nostalgie? Hrál jsem od vydání až po druhou sezónu cata a na měsic jsem prubnul pandy. Poslední tři roky hraju vanillu. Nostalgie to tedy nebude.
Nejlepším mmo je vanilla díky hernímu světu a komunitě. Jsem toho názoru že další expanze zničili hru přidáváním dalších možností jak si ulehčit cestvání, se svět vyprázdnil a prakticky zaniknul. S tím zanikla i potřebná interakce hráčů. -
Teď si na to přišel, ještě si zapoměl připomenout tu větu otom jak blizzard není jako dřív a že wowko brzy umře.
-
Co dělá vanillu wow tím nejlepším mmo. Povídej. Chci se zasmát člověku co nevidí přeš brýle nostalgie
-
Jojo svatá pravda, zmiňovat hru na který se ani nepodílel, aby vytvořil fakta pro své tvrzení ... Tisíc plusíků na čelo mu naposílej
-
Vůbec netušíš očem mluvíš :D Nevyjadřuj se ktomu oco se nezajímáš tím, že začneš mlet mimo téma.. vypadáš pak jak deb1l
-
pravda, ale těch mínusů co budeš mít...
-
Blizz už bohužel není ta firma co nám dávala ty "nejlepší" hry, záměrně nepíšu originální, ale nejlepší.
Z leadera a průkopníka trhu se stal jenom kopírovač trendů.
Je tedy pochopitelné, že lidé co ve 20-30 psali herní historii a dělali legendární tituly, které se hrají dodnes a mají již dost peněz nevidí smysl v tom vařit nějaké mainstreamové moba břečky pro blbé 11 leté americké dětičky.
Nemaj to zapotřebí a tak odchází. -
"Ale porad hry (pc hry) hrala jen pomerne uzka skupina lidi, tvorena hlavne studenty. Lide v te skupine meli relativne podobne vzdelani, zajmy, vek, nazory"
Tak v tomhle ohledu už jsi trošku přestřelil, tohle platilo tak před rokem 2000. V době Diabla už na počítači hráli známí na učňáků, gymplu, obchodce i různých vejškách a v zájmech to bylo ještě pestřejší.
Navíc ani s tím "všechno mainstream" nemáš pravdu, protože i v téhle době existovala spousta nezávislých a méně známých her, co nešly s proudem. Klasickým případem z té doby mohou být adventury, kdy se vedle kreslených a 3D adventur stále dělaly i textovky jako Galatea (2000). Jen se s výjimkou velkých legend už dávno vytratily z povědomí širší veřejnosti. -
mas recht, tady je lepsi pouzivat misto argumentu urazky
-
sk vzdej to, ty uz tady proste inteligenta hrat nemuzes.
-
Ale porad hry (pc hry) hrala jen pomerne uzka skupina lidi, tvorena hlavne studenty. Lide v te skupine meli relativne podobne vzdelani, zajmy, vek, nazory...z toho vychazel hodne podobny pohled na hry a jejich kvalitu. Tim padem se tvorily hry pro uzkou skupinu lidi, nemluve o tom, ze i vyvojari do te skupiny patrili. Takze mainstream neexistoval, nebo klidne si to prevdte naopak...vsechny hry byly mainstream.
-
přesně Blizzard je dávno pryč teď je to Activision-Bližidzard
-
Double post
-
Ne, Diablo 2 (2000) a WOW (2004) naopak spadají do začátku období, kdy hry už okrajovou záležitostí být přestaly. Zatímco za Diabla 1 mělo u nás ve třídě počítač tak 5 lidí, u dvojky už jich byla víc jak polovina a hraní her se stalo úplně normální věcí.
To skuhrání na mainstream přišlo až o pár let později s rozmachem internetových diskuzí. -
To ti vyprávěl taťka ? *1*
Naopak, tim že vycházelo mnohem míň her se každý z nich věnovalo víc prostoru, každej to hrál a všichni o tom mluvili, navíc byly herní časáky, dneska je to víc roztříštěný -
Takhle si to teď drsně vracíte u vás ve školce jo? *1*