Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Vubec me to neprekvapuje. Activission Blizzard holt uz neni nic jineho,nez takova EA. Proste pracka na prachy. Jejich nejnovejsi pociny to jen potvrzuji.
  • SK si myslí, že když hrál GTA vice city u kámoše na základce, znamená to, že hry hráli pouze studenti...
  • A jak to myslel?
  • spis nam rekni kolik wowko hraje lidi a Starcraft 2 a heroes? nevis vid se nedivim Blizzard tam ten pocet hracu UZ neukazuje CO? *1*
  • Jaká nostalgie? Hrál jsem od vydání až po druhou sezónu cata a na měsic jsem prubnul pandy. Poslední tři roky hraju vanillu. Nostalgie to tedy nebude.

    Nejlepším mmo je vanilla díky hernímu světu a komunitě. Jsem toho názoru že další expanze zničili hru přidáváním dalších možností jak si ulehčit cestvání, se svět vyprázdnil a prakticky zaniknul. S tím zanikla i potřebná interakce hráčů.
  • Teď si na to přišel, ještě si zapoměl připomenout tu větu otom jak blizzard není jako dřív a že wowko brzy umře.
  • Co dělá vanillu wow tím nejlepším mmo. Povídej. Chci se zasmát člověku co nevidí přeš brýle nostalgie
  • Jojo svatá pravda, zmiňovat hru na který se ani nepodílel, aby vytvořil fakta pro své tvrzení ... Tisíc plusíků na čelo mu naposílej
  • Vůbec netušíš očem mluvíš :D Nevyjadřuj se ktomu oco se nezajímáš tím, že začneš mlet mimo téma.. vypadáš pak jak deb1l
  • pravda, ale těch mínusů co budeš mít...
  • Blizz už bohužel není ta firma co nám dávala ty "nejlepší" hry, záměrně nepíšu originální, ale nejlepší.

    Z leadera a průkopníka trhu se stal jenom kopírovač trendů.

    Je tedy pochopitelné, že lidé co ve 20-30 psali herní historii a dělali legendární tituly, které se hrají dodnes a mají již dost peněz nevidí smysl v tom vařit nějaké mainstreamové moba břečky pro blbé 11 leté americké dětičky.

    Nemaj to zapotřebí a tak odchází.
  • JamesFaith
    "Ale porad hry (pc hry) hrala jen pomerne uzka skupina lidi, tvorena hlavne studenty. Lide v te skupine meli relativne podobne vzdelani, zajmy, vek, nazory"

    Tak v tomhle ohledu už jsi trošku přestřelil, tohle platilo tak před rokem 2000. V době Diabla už na počítači hráli známí na učňáků, gymplu, obchodce i různých vejškách a v zájmech to bylo ještě pestřejší.

    Navíc ani s tím "všechno mainstream" nemáš pravdu, protože i v téhle době existovala spousta nezávislých a méně známých her, co nešly s proudem. Klasickým případem z té doby mohou být adventury, kdy se vedle kreslených a 3D adventur stále dělaly i textovky jako Galatea (2000). Jen se s výjimkou velkých legend už dávno vytratily z povědomí širší veřejnosti.
  • mas recht, tady je lepsi pouzivat misto argumentu urazky
  • sk vzdej to, ty uz tady proste inteligenta hrat nemuzes.
  • Ale porad hry (pc hry) hrala jen pomerne uzka skupina lidi, tvorena hlavne studenty. Lide v te skupine meli relativne podobne vzdelani, zajmy, vek, nazory...z toho vychazel hodne podobny pohled na hry a jejich kvalitu. Tim padem se tvorily hry pro uzkou skupinu lidi, nemluve o tom, ze i vyvojari do te skupiny patrili. Takze mainstream neexistoval, nebo klidne si to prevdte naopak...vsechny hry byly mainstream.
  • přesně Blizzard je dávno pryč teď je to Activision-Bližidzard
  • JamesFaith
    Double post
  • JamesFaith
    Ne, Diablo 2 (2000) a WOW (2004) naopak spadají do začátku období, kdy hry už okrajovou záležitostí být přestaly. Zatímco za Diabla 1 mělo u nás ve třídě počítač tak 5 lidí, u dvojky už jich byla víc jak polovina a hraní her se stalo úplně normální věcí.

    To skuhrání na mainstream přišlo až o pár let později s rozmachem internetových diskuzí.
  • To ti vyprávěl taťka ? *1*

    Naopak, tim že vycházelo mnohem míň her se každý z nich věnovalo víc prostoru, každej to hrál a všichni o tom mluvili, navíc byly herní časáky, dneska je to víc roztříštěný
  • Takhle si to teď drsně vracíte u vás ve školce jo? *1*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit