Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Vubec me to neprekvapuje. Activission Blizzard holt uz neni nic jineho,nez takova EA. Proste pracka na prachy. Jejich nejnovejsi pociny to jen potvrzuji.
  • Blizz už bohužel není ta firma co nám dávala ty "nejlepší" hry, záměrně nepíšu originální, ale nejlepší.

    Z leadera a průkopníka trhu se stal jenom kopírovač trendů.

    Je tedy pochopitelné, že lidé co ve 20-30 psali herní historii a dělali legendární tituly, které se hrají dodnes a mají již dost peněz nevidí smysl v tom vařit nějaké mainstreamové moba břečky pro blbé 11 leté americké dětičky.

    Nemaj to zapotřebí a tak odchází.
    • Vůbec netušíš očem mluvíš :D Nevyjadřuj se ktomu oco se nezajímáš tím, že začneš mlet mimo téma.. vypadáš pak jak deb1l
    • pravda, ale těch mínusů co budeš mít...
      • Jojo svatá pravda, zmiňovat hru na který se ani nepodílel, aby vytvořil fakta pro své tvrzení ... Tisíc plusíků na čelo mu naposílej
  • Wildstar taky dělali odpadlíci z blizzu a pro mě to je druhý nejlepší mmo. (hned po vanilla wow)
    Tak doufám že za pár let přijde něco podobného od těchto odpadlíků.
    • Co dělá vanillu wow tím nejlepším mmo. Povídej. Chci se zasmát člověku co nevidí přeš brýle nostalgie
      • Jaká nostalgie? Hrál jsem od vydání až po druhou sezónu cata a na měsic jsem prubnul pandy. Poslední tři roky hraju vanillu. Nostalgie to tedy nebude.

        Nejlepším mmo je vanilla díky hernímu světu a komunitě. Jsem toho názoru že další expanze zničili hru přidáváním dalších možností jak si ulehčit cestvání, se svět vyprázdnil a prakticky zaniknul. S tím zanikla i potřebná interakce hráčů.
  • zvlastní jak se behem kariery otočil, z kvalitních titulu jako diablo 2, wow vanilla, k mainstreamu jako dnešní hry od blizzardu. Nebude ho škoda
    • Pokud vim, tak ve svojí době byl D2 a WOW taky mainstream.
      • v te dobe zadna hra nebyla mainstream
        • JamesFaith
          Ale byly, jen tenkrát nebylo tak módní na to při každé příležitosti upozorňovat jako dnes.
          • JamesFaith
            "Ale porad hry (pc hry) hrala jen pomerne uzka skupina lidi, tvorena hlavne studenty. Lide v te skupine meli relativne podobne vzdelani, zajmy, vek, nazory"

            Tak v tomhle ohledu už jsi trošku přestřelil, tohle platilo tak před rokem 2000. V době Diabla už na počítači hráli známí na učňáků, gymplu, obchodce i různých vejškách a v zájmech to bylo ještě pestřejší.

            Navíc ani s tím "všechno mainstream" nemáš pravdu, protože i v téhle době existovala spousta nezávislých a méně známých her, co nešly s proudem. Klasickým případem z té doby mohou být adventury, kdy se vedle kreslených a 3D adventur stále dělaly i textovky jako Galatea (2000). Jen se s výjimkou velkých legend už dávno vytratily z povědomí širší veřejnosti.
            • SK si myslí, že když hrál GTA vice city u kámoše na základce, znamená to, že hry hráli pouze studenti...
          • Nikdo na to neupozornoval, protoze nic takoveho nebylo. Nic takoveho nebylo, protoze k tomu proste nebyl dostatecne siroky prostor. Hry byly okrajova zalezitost a to, ze nekterou hru hralo hodne lidi znamenalo v te dobe jedine...ta hra byla jednoduse dobra.
            • mas recht, tady je lepsi pouzivat misto argumentu urazky
            • sk vzdej to, ty uz tady proste inteligenta hrat nemuzes.
            • Ale porad hry (pc hry) hrala jen pomerne uzka skupina lidi, tvorena hlavne studenty. Lide v te skupine meli relativne podobne vzdelani, zajmy, vek, nazory...z toho vychazel hodne podobny pohled na hry a jejich kvalitu. Tim padem se tvorily hry pro uzkou skupinu lidi, nemluve o tom, ze i vyvojari do te skupiny patrili. Takze mainstream neexistoval, nebo klidne si to prevdte naopak...vsechny hry byly mainstream.
            • JamesFaith
              Double post
            • JamesFaith
              Ne, Diablo 2 (2000) a WOW (2004) naopak spadají do začátku období, kdy hry už okrajovou záležitostí být přestaly. Zatímco za Diabla 1 mělo u nás ve třídě počítač tak 5 lidí, u dvojky už jich byla víc jak polovina a hraní her se stalo úplně normální věcí.

              To skuhrání na mainstream přišlo až o pár let později s rozmachem internetových diskuzí.
            • To ti vyprávěl taťka ? *1*

              Naopak, tim že vycházelo mnohem míň her se každý z nich věnovalo víc prostoru, každej to hrál a všichni o tom mluvili, navíc byly herní časáky, dneska je to víc roztříštěný
        • Pravda mmo hra kterou hraje několik milionu lidi vlastne neni mainstream
          • urcite ne ve smyslu v jakem ho pouzil Bob ve svem prvnim prispevku
            • A jak to myslel?
            • Takhle si to teď drsně vracíte u vás ve školce jo? *1*
            • hm to vypada, ze jsi tam plaval s nim
            • Blizzard byl mainstream už v době kdy bob plaval fotrovi v kulkách jako spermie
  • Jack1947
    Vávra bez plno vousu a slabší postavě ( hlavně trošku starší) *12*
    • Takže vlastně úplně jiný. Jack je zpět ve formě ;)
  • up_er
    Těším se na další super hry od toho frajera (doufám zě se k nim teda přidá) *2*
  • termonuklearnipapucka
    Jeho hlas vždycky dost přispíval k atmosféře spousty Warcraft her. Na Twitter naštěstí napsal, že aspoň u toho dabování hodlá zůstat.
  • Chris Metzen bol vždy tak povediac hlavnou tvárou BlizzConu a predsa sa rozhodol odísť tesne pred ním. To môže znamenať len jednu vec. Už ďalej neverí tomu, čo Blizzard robí a myslím, že jeho odchod bude súvisieť aj s oznámením, ktorého sa na BlizzCone dočkáme.
    • Teď si na to přišel, ještě si zapoměl připomenout tu větu otom jak blizzard není jako dřív a že wowko brzy umře.
      • spis nam rekni kolik wowko hraje lidi a Starcraft 2 a heroes? nevis vid se nedivim Blizzard tam ten pocet hracu UZ neukazuje CO? *1*
    • přesně Blizzard je dávno pryč teď je to Activision-Bližidzard
    • To bude urcite ono *1* *1*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit