Přejít na výpis diskuzí

Z Pillars of Eternity II: Deadfire se díky novému updatu stává tahovka

23.1.2019 12:12
Václav Pecháček 14 příspěvků

Pillars of Eternity a Tyranny jsou sice realtimové hry, ale vyloženě plynule je nehraje asi vůbec nikdo. Abyste v nich přežili, musíte si bojování vždycky pěkně zapauzovat, rozdat rozkazy, zapauzovat, rozdat a tak dál, dokud nezvítězíte. Pro koho je i tohle moc hektický zážitek, toho určitě potěší nový...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • triptich

    bez češtiny sa mi do toho vôbec nechce (príbehovky mám rád v mne blízkom jazyku). toto oznámenie ma ale nalomilo ku kúpe. asi najlepšia správa z herného sveta za tento mesiac.

  • KrPa

    ty souboje byly v 1 fakt utrpeni, na konci jsem uz jen poste daval attack move a hrdinove si to vyresili sami

    • i toho draka pod tvrzí?

      • KrPa

        ja ho osovobodil

  • raisen

    Pro mě je to skvělá zpráva. Jednička mě bavila, až na souboje, ty moc ne. A tahové souboje mám nejraději :)

    • ja_nic_nevim

      Není i tam smysl D&D házení kostkou a je to realtime na kola? 

  • Inquisitor

    Tak za to jsem fakt rád, protože ty souboje jsem spíš pokaždý protrpěl. Nakonec jsem hrál jenom svojí postavu a zbytek jsem nechal na AI. Důvod, proč se podívat na druhý díl. Myslim, že tím přilákají dost hráčů. Dobrý tah :)

  • Lukyz

    Důvod, proč jsem přestal hrát první Pillars, mě ty realtime souboje s pauzou prostě nebavili.

    Netuším proč a jak jsem to přežil u BG a DRO, ale tohle je pro mě konečně důvod, proč se mrknout na PoI 2. 

  • Murlock

    A že to trvalo.

  • jenda84

    proč tam je štítek SWITCH, když to na něj ještě nevyšlo - nebo vyšlo? ví někdo víc? díky

  • walltar

    ANO!

    • Tomy

      ne😀

  • LiarForHire

    Konečně důvod pořídit, realtime souboje v izometrických CRPG bývají hrozně nepřehledné.

  • Waclavka

    Super.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit