Z Pillars of Eternity II: Deadfire se díky novému updatu stává tahovka
-
bez češtiny sa mi do toho vôbec nechce (príbehovky mám rád v mne blízkom jazyku). toto oznámenie ma ale nalomilo ku kúpe. asi najlepšia správa z herného sveta za tento mesiac.
-
ty souboje byly v 1 fakt utrpeni, na konci jsem uz jen poste daval attack move a hrdinove si to vyresili sami
-
-
i toho draka pod tvrzí?
-
-
ja ho osovobodil
-
-
-
Pro mě je to skvělá zpráva. Jednička mě bavila, až na souboje, ty moc ne. A tahové souboje mám nejraději :)
-
-
Tak za to jsem fakt rád, protože ty souboje jsem spíš pokaždý protrpěl. Nakonec jsem hrál jenom svojí postavu a zbytek jsem nechal na AI. Důvod, proč se podívat na druhý díl. Myslim, že tím přilákají dost hráčů. Dobrý tah :)
-
Důvod, proč jsem přestal hrát první Pillars, mě ty realtime souboje s pauzou prostě nebavili.
Netuším proč a jak jsem to přežil u BG a DRO, ale tohle je pro mě konečně důvod, proč se mrknout na PoI 2.
-
A že to trvalo.
-
proč tam je štítek SWITCH, když to na něj ještě nevyšlo - nebo vyšlo? ví někdo víc? díky
-
ANO!
-
-
ne😀
-
-
Konečně důvod pořídit, realtime souboje v izometrických CRPG bývají hrozně nepřehledné.
-
Super.