Přejít na výpis diskuzí
Z Xbox 360 se dá vymáčknout cokoliv, tvrdí Bleszinski
9.11.2011 | levis
48 příspěvků
-
Finger off the trigger, retard! *7*
*1* -
Ten clovek je hlupak zaplaceny Microsoftem.
-
Njn. jenze ta 40kb dema jsou hodne staticka a uz nerika, ze z vetsiny generovana fraktaly apod. Jedine, o co tam slo, bylo minimalizovat kod. Minimalni kod neni optimalizovany/vykonny kod, vetsinou je tomu prave naopak. Pri slozitejsich scenach si generovani vezme par procent z CPU a timpadem by to znamenalo i lehce horsi AI, fyziku, prostredi nebo grafiku. Na druhou stranu jsou programy na kozolich pametove silne omezeny, takze mu mozna jde o tohle (proto snad zminuje velikost kodu).
Nevim, co presne rekl v orig. clanku, nechtelo se mi to cist, ale i pro laiky je myslim jasne, ze carovat muzes jak chces, ale neni sance vykouzlit grafiku jako na PC a zaroven mit na stejen urovni ostatni aspekty hry. Staci si srovnat par her na jine platformy.
Jestli to ale myslel tak, ze mas moznost udelat v podstate jakoukoli hru a muze vypadat dobre, tak souhlasim. -
Hele, mě tak napdalo - co kdyby místo ssd disků se do kompů přidalo třeba 20 gb nějaký pomalejší ramky (vedle těch 4gb noromální) a do tý by se vždycky před spuštěním natáhlo z hdd všechno potřebný pro běh právě používanejch programů/hry a všechno by frčelo světelnou rychlostí a né jako z těch prehistorickejch hardisků nebo strašně pomalejch sdd.
Něco jako virtuální disk uloženej fyzicky v týhle pomalejší ramce - to by snad mohlo fungovat, ne? Cenově by to při dnešních cenách ramky nemuselo bejt tak extrémní, ne? -
No poprve treba si uvedomit ze ohromne narastol aj objem spracovanych dat. Staci sa pozriet na rozlisenie textur z cias povedzme 486 a prbych pentii. Priemerna textura mala 64x128, ak berieme ze dnes je beznych 2kx2k tak to je 16 az 32 nasobne vyssie rozlisenie, tak isto audio a dlasie data.Ale staci sa pozriet len na filmy. Prve mpgy mali 320x240 casto 15fps a boli sme uneseny. Dnes je bezne mkvcko 1080p 30fps x264. Ta evolucia je postupna a ludia si to neradi pripustaju ale skuste si teraz spustit w95/98 a pracovat s nim chvilu a hlavne aj s aplikaciami z tej doby. Dalej velky problem nieje len optimalizacia ale aj kompatiblita. To je hlavne to co taha velakrat PC dolu s vykonom. A este by som mohol pokracovati trochu viac low level ako ze su modernejsie API (objektove a pod), ze sa pouzivaju rozne intrpretovano/kompilovane platformy a skriptovacie jazyky...
Co sa tyka demosceny tak tam je uplne mimo. Vecsina dem je hlavne o nejakom grafickom efekte a je to len naskriptovana ukazka. Hra je interaktivna a riesi ovela viac aspektov (audio,siet, AI, klavesnica/mys atd.) -
Ja teda nevim mne prijde ze ten windows dela z devadesati procent furt to samy akorat tomu prekopali grafiku a rozlozeni ovladacich prvku. To je druha vec za co bych je nakopal do rite. Clovek roky pracuje ve wordu kde intuitivne vi kde co hledat a nakou chytrou hlavu po letech napadne to prehazet tak ze cloveku poprve zabere pet minut nez prijde na to jak si vytisknout dokument. To ani nemluvim o tom jak bezvadne se mi opet ucilo formatovani textu a vytvareni obsahu kdyz sem psal bakalarku pricemz sem se tyhle blbosti uz ucil na zakladce na gymplu a mel sem z toho zkousku na dvou vysokejch skolach bohuzel ale jeste se starym officem.
-
mno, podle toho, co jsem slysel, programovaci model pro CELL je celkem specificky a neptari zrovna mezi nejjednodussi... cili je celkem mozny, ze mulltiplatformovku, ktera by plne vyuzila potencial PS3, ani poradne udelat nelze.
-
srovnava dnesni konzole s 286kama? hmm, frajír
-
Ako tu uz dakto pisal, ono je to hlavne o tom ze windows sa za tych niekolko rokov tiez zmenil. vsetko to zere viac pamate a vykonu a je tam strasne vela zbytocnosti..a taktiez napisat OS alebo nejaky ten program na miliony roznych hardware-ovych kombiniacii pc tiez nieje najlahsie. Je to ine ako pri Macu kde pises programy a os na stroje z takmer rovnakou konfiguraciou. Preto sa aj vatsinou aj hry na konzole nemaju tolko bugov ako tie na pc lebo tam to proste vyladia na tu jednu konfiguraciu a na pc sa stym babru aby kazdemu vyhoveli
-
Tak tohle už nikdy nepřekonám *15*
-
Až budou mít studia ten čas a ty peníze, tak se budeme těšit na lepší věci.
-
jestli to zasponzoruješ, tak věřim, že by ty čelisti klidně padat mohly *4*
-
Pod tohle se podepisuju. Nejsem zadna PC bedna takze vsechny souvislosti v compu uplne nepobiram ale nepochopim jak je mozny ze mam x krat rychlejsi a vykonejsi comp nez pred deseti lety ale otevrit blbej word mi trva dvakrat dyl. Fakt to nechapu. Comp mam naslaplej hry na nem skoro nemam ale presto kdyz otviram nakou slozku tak to trva dyl jak pred deseti lety. A neni to jenom u me. Staci se podivat na notasy kamosu za dvacet tisic ktery se zapinaj pet a vic minut. Vykon to ma uplne jinde nez stary PC maj na tom jenom hudbu a filmy a presto jim ten blbej windows nabiha takhle dlouho.
-
Mam pocit, ze to nevymyslel on. Niekde som to urcite cital a bolo to davnejsie, takze tie cisla nebudu sediet.
-
no z xboxu sa dá maximálne vytiahnuť ešte RROD nič viac.
-
On ma vlastne prav du. Jenze ten cas a prachy opravdu nejsou. A pokud se zacne zdrazovat vyvoj, neni duvod to delat.
-
nejak ti ty cisla ujizdi mi prijde. Dneska je standart dejme tomu 4GB ram a 4GB/160 = 25MB takze pred 8 lety sme meli jen 25MB ramek?? A procesory mely 200mhz? To by odpovidalo tak roku 95
-
aha ono už tu něco podobného je *1*
-
A někteří lidé ze sebou dokážou vymáčknout taky cokoliv, třeba on *1*
-
toto je epické :)