Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Diskuse u čehokoli o Kingdom Come je skupinová terapie. *4*
    • Lituju, že jsem tady tu diskuzy vůbec rozkliknul...
      • Ja taky lituji, navnadil me tvuj prispevek, ale je to horor ty nazory.
  • No.. co vypadalo blbě, vypadá pořád blbě a co bylo dobrý, je pořád dobrý. Jelikož to vychází za 2 měsíce, už se na tom nezmění asi nic. Nejhůř působí hlavně souboje a ta "bitva", pořád strašně toporný a nepřirozený, snažili se to zachránit střihem ale moc to nepomohlo. Z davovejch bitek mě jímá hrůza už ted, když vidim to lockování na jednotlivce. Nechápu proč se nepřítel nesnaží vás dorazit nebo aspon zautočit, když vás povalí, stojí tam jak ocas s napřaženou zbraní a čeká až si ten nad kym už vlastně vyhrál stoupne a mohl ho za odměnu seřezat.

    Bylo by taky fajn udělat víc animací zabití, případně nějaký finishe, aby se všichni jen nezklatili jak pytel brambor. To doražení taky vypadalo dost amatérsky. U stealthu by to taky chtělo minimálně 3 typy zabití, tohle je až moc perfektní a tichý, takhle píchnout půlku campu aniž by oběť pípla, se vám prostě nepovede, nehledě na to, že to vypadá blbě když všechny zabijete úplně jak přes kopírák.
    Fandil jsem tomu moc, ale obávam se, že to až taková bomba nebude, viditelně to v něčem za AAA hrama zaostává. Doufám aspoň v super příběh a questy, protože pěkná krajinka a les asi stačit úplně nebude.
    • No minimálně zaostává víc jak o polovina rozpočtu za ostatníma (levnýma) AAA hrama.
      • Nevim jaký jsou rozpočty jinejch her, ale na prachy bych to nesváděl. Ten boj měl bejt hlavní tahák tý hry, v každym videu to vytahovali..a zatim to vypadá jako hlavní pr*ser. Warhorse nakou nouzí určitě netrpí, prostě to šlo udělat líp. Podle mě se moc zabejvají nepodstatnýma blbostma, jako jestli u cesty roste správná kopřiva, nebo ta zmiňovaná AI koně, s kterou se rok patlali a nakonec to nemohli použít. To jsou prostě zbytečnosti co jsou všem jedno, kdežto souboje jsou stěžejní a spoustu lidí na ně nalákali, tak tam prostě nemůžou dát nějaký panáky po obrně.
    • Půl roku dělali ai na koně, aby zjistili, že to neumí. Tedy nezbyl na tohle čas.
      • Mart9
        To je ale lepší, než kdyby to zařízli rovnou ne? Říká se tomu zkušenost.
    • Jsem backer a souhlasím. Moc nadšený z toho nejsem.

      Doufám, že to zachrání příběh, hratelnost a atmosféra.

      Příště investovat méně do grafiky a více do animací a plynulosti ovládání.
  • ucho
    prostředí hezké, ale ty hromadné souboje jsou takové trochu divné a nereálné. jak tam vždy někdo jen postává. ale tak tohle udělat reálně je počítám nemožné. jen jestli by hra nepůsobila lépe, kdyby to nebylo tak "novátorské". jsem celkem zvědavý, jak to lidé přijmou.
    • uaxpk
      Mě to postávání nepřijde tak "nereálné". Divné trochu, ale jak to bylo ve skutečnosti?
      https://www.youtube.com/watch?v=QhF1i23vwps
      • ucho
        tady srovnavas jabka s hruskama. jasne ze v minulosti rada lidi postavala, protoze nemela jak se dostat k nepriteli. tady je ale treba 5 lidi na 2, prostoru kolem dost a stoji tam jak tupouni. v realu by mohli zasahnout a pomoct spolubojovnikovi.
        • uaxpk
          V podstatě s tebou souhlasím, ale člověk by si to musel vyzkoušet, aby mohl říct co je a co není reálné. A v tom to je. I když, v tomto případě se může jednat o mechaniku ke zlepšení hratelnosti.
        • V reálu by sis nadělal do středověkých trenek, kdyby ses měl zúčastnit podobné bitvy, tak nemudruj tady jak by se měli lidé chovat při takové situaci.
          • ucho
            no právěže v reálu šlo o kejhák. nemá logiku, aby lidi čekali, až je někdo oddělá, když mají možnost oddělat toho druhého celkem snadno, protože je zaměstnán bojem. tohle pak působí moc férovým bojem, což pochybuju, že tak bylo. když měl někdo možnost dát někomu ránu, dak mu ji dal.
            ale samozřejmě si uvědomuji, že tohle převést do hry, je nad lidské síly. jde spíš o to, aby to bylo co nejvíc zamaskované a hráč měl dobrý pocit z "dobře odvedeného boje"
  • Lukass
    Ja moc nechapu ten hejt tady, me se to teda moc libi. A i souboje podle me vypadaji slusne.
    Jenom jak tady nekdo psal, kdyz su na zemi protivnik by me mel dorazit.
    Grafika je nadherna i zbroje a materialy, horsi budou animace obliceju ale to nejak preziju.
    Celkove to vypada fakt dobre, a su zvedavej na optimalizaci
    • Vávra sklízí co zasel, nic víc, proto ty lidi budou teď hledat sebemenší chybu, protože "on je pan dokonalý" a nedělá chyby přece, takže je to základní princip fyziky, každá akce vyvolává opačnou rakci. Třeba ta hra bude opravdu dobrá ale lidi budou dělat HATE pořád...
      • Budou, ale jen u nás v ČR. Ve světě nikdo neví, co je Vávra za pokryteckého všeználka a všeumětela. Většina backerů nečetla Vávrův troll "100 chyb" Skyrimu. Úplně jak z pera Dereka Smarta lol. Kdyby totiž ano, tak by ty komenty a lajky na YouTube vypapadaly ÚPLNĚ jinak a on by tak okusil svojí medicínu celosvětově, ne jen tady na Games.
        • Když píšeš pokrytecký nesmysly, tak dostaneš odezvu, zvlášť pokuď si z branže, kde kritizuješ to, co sám děláš. Samozřejmě to nemá nic společnýho s komplexem méněcennosti nebo čecháčkovstvím. Ale hezký pokus o red herring trolíku.

          Naopak komplex méněcennosti mají lidi tvého typu, kteří používají argumenty založené na logickém klamu autoritou. Argumenty typu on je známej a něco dokázal, takže se může chovat jak chce, říkat co chce a nikdo nemá nárok mu oponovat a kritizovat ho. Ohraná klišé logika, která už dávno negunguje.
        • Lidi v cizince nemaji ceskej komplex menecenosti, kterej zrovna ted muzes videt tady. Zkus se nekdy zapojit do EN diskuze.
        • Ty seš dobrej případ.
      • Lidi hatujou uplne vsechno, zkus v necem podnikat, poznas..
      • To nejsou lidi ale h*v*da :) Otec zřejmě komunista, děda práskal za Protektorátu souseda, páč ten měl doma svini. Vzhledem k nedostatku vzdělanosti v rodině jim zakrněl selský rozum a morálka, zmůžou se jen na takový bezpáteřní kraviny :)
    • Souboje možná duely, ale ta bitva...to má být boj a ne rytířské klání. Ano oni pracují se šermem 1 na 1. Ale tohle má být bitva kde o to zabít toho druhého a vůbec všechny dřív než zabijou tebe a čímkoliv, jakkoliv. Oni z toho maj takovou pohádku. Když si viděl že de na tebe obrovskej borec s velkým mečem tak si asi nečekal férový souboj, ale smrt. Rána do štítu ty zlámala hnátu a sbohem.

      No uvidíme co z toho bude.
    • Tak dneska musis hatovat, kdyz chces bejt cool a zajimavej. Coz je trosku ironie, protoze jeden z nejvetsich hateru v cz je sam Vavra:)
      • Mart9
        A to si myslíš nebo si to jen pochytil po internetu, že Vávra je hater? On se jen nebojí říct svůj názor. Ale stejně jako kritizuje, tak umí i pochválit.
        • Vavra prudi uplne vsechno, kdyz jsem ho potkal na ulici cestou na obed tak jsem zaslechl asi tak 70% sprostych slov za celej den *15* .

          Jenze Vavra narozdil od techhle looseru tady uz neco dokazal.
          • Jednu hru zatím. Ostatní se buď nedodělalo, nebo od toho odešel.

            Ale troufá si plivat na Skyrim, kterej toho prodal asi 1000x víc, než kdy on.
            Počkejme, co se z Deliverance vyklube.
            • Upřímně Skyrim moc nemusim, byť oproti katastrofálnímu Oblivionu to zlepšení bylo.Co mě ale vysloveně štve, je Danečkovo plácání na všechno a všechny, jakoby on měl patent na rozum.

              Přitom je spousta lepších her, než byla i Mafie, to si prostě musíme přiznat, Trochu pokory by to chtělo.
            • A je to tu zase. Skyrim.
              Tady nemá cenu se hádat, ale nedělej ze Skyrimu nějakou boží hru.
              Není špatnej, ale kdo ví jakej zázrak to taky není.
            • Tos viděl ve filmu dnes večer cos koukal na phubu?
            • jj, doktori nekde klati sestricky, jeste rychle dokud muzou, nez dorazi metoo i do cech *1*
            • Nevím, já je všechny neznám, někdo z nich může být doktor, pak je 1000x cennější, než cokoliv, co Daneček kdy udělal a udělá.
              Těžko soudit. Ale neočekávám, že by se doktoři zdržovali na zdejších diskuzích tedy.
            • Coz je asi tak 100x vic nez celej soucet co zvladnou za zivot zdejsi rozumbradove *3*
            • Mart9
              On na té hře nedělal jo?
            • Hidden & Dangerous nebyl jeho projekt a nebyl vedoucí projektu.
            • Mart9
              A tou jednou hrou myslíš Hidden & Dangerous nebo Mafii? *1* *1* *1*
      • Kritika = nenávist. Hurá, propaganda uspěla. Teď ještě válka je mír, ať je to kompletní.
        • Hlavne ty pis o propagande. Nikdo nerika ze kritika=hate. Takze bud tady sam predvadis cilene demagogii nebo jsi jen prostacek co nepozna rozdil
          • Já napadl argument a ty napadáš mě, tak jak je to s tím prosťáčkem a demagogií? Nebo jsi chtěl jen "hatovat", abys vypadal cool a zajímavě a mám ti to odpustit? Těch pár nepřejících a nenávistných komentů tady zapadá mezi většinou věcné kritiky. Na jaké straně vah si myslíš, že stojíš?
          • Co je na tom teda ta ironie?
  • Co tam furt šmatlají ty npc rukama během boje? To je tak komické. Tam 4 npc drží nějak meč, pak jinak, pak zase stejně a přitom je v daný moment nikdo neohrozí. Do toho ty přechody animací jsou divné. Hlavně že měli mocap.
    Já se těšil na realistický boj jak říkali a zatím ten boj vypadá bez hmotnosti a fyzicky.
    Tam střelí lukem někoho do ramene a on se svalí jak želé... Normálně by nějakou dobu žil a určitě neumřel jako po náhle mrtvici.
    V tom větším bojí je vidět, jak si npc furt hledají cíle a chovají se divně. Do toho střelba z luku je pomalá jako boj samotný. To je jak z pomaleneho filmu.
    • Ve Warhorse podporují inkluzi tak šli sami příkladem a při mocap session snímali pohyby mentálně postižených.
      • Brát si mentálně postižené do pusy? Jste dobytek... fuj
        • Je čas vzít si další antidepresiva, choulostivče.
    • JJ, působí to celé dost divně a krkolomně a hodně to podrývá "suspension of disbelief".

      Jedno je asi jisté. Do finální verze se to za ty 2 - 3 měsíce asi už nezmění. Je to fakt ohromná škoda. Celkem fotorealistická grafika a do toho tak příšerné animace. Škoda.
      • Rejsek
        Ne "asi", ale "určitě". 2 měsíce před vydáním už řešíš max tak logistiku a distribuci. V té době už musíš mít všecko ready.
  • Ty lesy vypadají neskutečně! Nic krásnějšího jsem neviděl.

    Ale ty davové souboje jsou hnus. Možná by bylo lepší, kdyby se hra na nějaký větší potyčky nijak nesoustředila. Na duely je krásnej pohled, ale když vidím jak v hloučku některý NPC stojí a ani se nepohnou, tak je to hodně smutnej pohled...
    • Těm soubojům se dá vyhnout ne? Hraj to tak, abys je neviděl a je to vyřešený.
      • :DD přesně tak, koupim si tu hru a budu chodit jen do lesa na houby, jakmile potkám npc tak hned utíkám abych neviděl ty hnusný animace... geniální řešení!!
        • No co, chození do lesa na houby může být daleko větší zábava než někoho mlátit :) Já bych třeba hrál za brtníka a nebo vyráběl dřevěný uhlí. To by mě asi bavilo nejvíc.
          • TheGGG
            tak to jsi hodně nudný člověk
            • Mám poetickou duši.
      • Ale to není řešení. Když už v té hře budou, tak by jim přece měla být věnovaná stejná péče jako duelům.
        A co by jsi třeba poradil hráči, co naopak davové souboje bude vyhledávat, ať se na neaktivní NPC nedívá? :D
        • Pár panáků řádný pálenky to spraví :)
  • jamar28
    Questy vypadají čím dál tím líp. Doufám, že takovou úroveň budou mít všechny bitvy ve hře a zbytek nebude vypadat tak, že se proti sobě prostě rozběhnou 2 skupiny NPC. Animace furt vypadají divně. Proč tolik postav v KC:D zjevně neví, co dělat s rukama? *1*
  • Mazii
    To tady zase bude plno pozitivních a přejících komentářů :D
  • jindra.veliky
    vavra uz z vas ma zase schizu na fb
    • odkaz?
      • Tady se objevil někdo, kdo do donedávna žil někde v lese, když neví jak najít osobu Daniel Vavra na Facebooku *8*
    • Jako jo, je tu v tej diskuzi i dost blbů a lidí co kolem jen plivou, ale na druhou stranu i dost názorů, s kterejma se musí souhlasit a další, co se snaží o konstruktivní kritiku. Ale jelikož je Vávra tak trochu ješitnej arogant, všechny v diskuzi radši označí za duševně chorý a nezajímá ho to.
    • tvari se jako tvrdak, ale pritom proziva internetovy diskuze jak nejaka zenska

      ho tady hejtuje jen ten japanofilni bambula
    • Mart9
      To je škoda, že se tady občas nevyjádří, i když se mu částečně taky nedivim. Ale třeba ta informace, co na FB dal, by téhle diskusi slušela.
      • co napsal?
        • Mart9
          Že animace budou ve finále o 10-20 % lepší a ksichty ještě o víc.
          • 10% lepší : DD haa
          • tak mu napiš že animace nedelaji ješte dobrou hru
            • Přesně tak. Tolik rozhovorů a informací o Motion Capture a ve výsledku to na hře není ani vidět. Když už to vypadá tak hrozně, tak neměli vůbec zmiňovat, že pracovali s Mo-Cap, protože takhle to vypadá, že selhali.
            • ne, ze bych si na tom zakladal, ale kdyz uz prezentovali ten mocap, tak jsem cekal neco prirozenejsiho

              a kdyz pak misto lidi mluvi opareny brambory, tak si toho nejde nevsimnout
            • Někteří si na animacích docela zakládají.
              Toho hejtu jen kvůli tomu tu nebylo zrovna málo. *1*
    • škoda že si to neprečtu. FB mi nesmí do kompu
      • Lukass
        Tak si to precti v mobilu
        • jindra.veliky
          kdyz nepouziva fb tak ma urcite i telefon z dob krale klacka
  • By mne zajímalo, co se stalo... Když ingame rozhovory jsou tak strašné a horší než v prototypu.
    Stejný rozhovor
    Prototyp: https://youtu.be/84AiE46erkk?t=599
    Preview verze: https://youtu.be/eN9JUTZ3ODM?t=57
    • slyšel jste někdy pojem optimalizace? :-)
    • Fakt že jo. A finální verze hlavního hrdiny je mi nesympatická už teď. Dan si stěžoval, jak nemůžou najít dobrý dabéry a nakonec to hraje borec, co by se hodil spíš do Tak jde čas.
      • No, musím říct, že jim trochu křivdím. Ten rozhovor v prototypu je vytvořený jako cutscena, takže se dá očekávat, že bude vypadat dobře. Zatímco ta verze ve hře je poskládaná z jejich lega, které je ale bohužel "rozbité".
        V tomhle videu je vidět Princ a hraje ho Luke Dale, který v reálu vypadá dost dobře, ale jeho herní verze je dosti strašidelná, nehledě na tu divně velkou vzdálenost mezi postavami.. https://youtu.be/kwXv3eUiRYM?t=415
        Teď se dost bojím jak bude vypadat Brian Blessed. https://www.youtube.com/watch?v=SIhBXR7I-c4

        Každopádně já si hru užiji i tak, ale je velká škoda, že se jim to nejspíš nepovede vyladit.
        • Není to rozbité. Pozice kamery je vypočítána pomocí bulharské konstanty.
      • Ale tak budeš si to moc přepnout do francouzštiny a nebo němčiny.. :) Myslím, že francouzština k tomu bude pasovat jako prd*l na hrnec.
        • Nevim jestli mi "voulez-vous œufs brouillés? omelette du fromage mon amour." může pomoct oblíbit si postavu, když má dabér ve hře i mocapovanej obličej, ale za zkoušku to možná stojí.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit