Přejít na výpis diskuzí
Záběry z kooperativního masakru v náhodně generovaném dungeonu z Bloodborne
6.12.2014 | Petr Poláček
43 příspěvků
-
"To že se přes něco dostanete až když se celej layout kompletně naučíte není záměr a není to nutnost, jen vedlejší produkt toho že pořád umíráte."
*15* *15* *15*
1. Není to vedlejší produkt, ale důsledek.
2. Pokud to není nutnost, tak logicky ani není nutnost hru dohrát. *7*
Škoda. Já už myslel, že někdy potkám DS fanboye, který bude zvládat základní logiku a nebude si realitu konstruovat z rukávu. Mimochodem, pěkná polemika o záměně příčiny a důsledku. -
Dalsi d+ment... jeste ke vsemu negramotnej.
Ja osobne nechapu d+menty ktery lezou na hry na konzoli kterou nemaj nechtej nezajima je a nikdy si ji nekoupi...
Me zajimaj hry hlavne na konzolich... mam samozrejme i pc.
ALE K+RVA!!!!!! 1.)Kdyz me hra na PC nezajima....2.) PC nehodlam upgradovat....1) TAK O NI NEROZKLIKNU ANI CLANEK NATOZ DISKUZI kde budu psat H+VNA..... 2)Stejne tak nerozklikavam a nezajimam se o graficky karty procesory a podobny pro me nepodstatny pcoviny.... proc pro me nepodstatny? no protoze me to nezajima a proto tam nelezu... *7*
Hold nekteri PCckari Xboxari PS4aaaari ...a podobny k+koti jsou proste jen d+menti co chtej na konkurencnich pristrojich at uz je to cokoliv: za a) hatovat vse co nemuzou mit a delaj ze to nechtej a vubec se jim nic nelibi a pritom to tak neni (kdyby to tak totiz bylo...tak tam nelezou nepisou a proste se nezajimaj)
b) nemaj co hrat na tom ci onom a delaj vyse uvedene z vlastni demence a nudy
c) nebo si kompenzujou ego nebo jak to nazvat toho ze si koupili za vlastni nebo rodicu penize neco co proste musi bejt nejlepsi protoze to maj PRAVE oni a na to ostatni musi hazet spinu a dokazovat si jak vse co neni na jejich platformu je s+ačka
-Muzete si vsichni vybrat a vsechny odpovedi jsou SPRAVNE at uz vyberete cokoliv protoze jiny rozumny vysvetleni me nenapada... -
Plno lokací a bossů se dá překonat i bez smrti. Většina překážek se dá předvídat a dá se jim vyhnout i na poprvé pokud tam neběháte jak ve wowku. To že se přes něco dostanete až když se celej layout kompletně naučíte není záměr a není to nutnost, jen vedlejší produkt toho že pořád umíráte.
-
Maleth: Asi tak ako pise Del0, povazovat hru , ktora ma vacsinu nepriatelov absolutne statickych, presne na tych istych miestach stale dokola, ma samozameriavajucu magiu a luky , ktore casto umoznuju zabit stupidne NPC bez toho aby sa vobec pohlo, otrasnymi hitboxami a koliznym systemom, za skill based je trochu nepatricne. A urcite to nie je hracova chyba, ked sa mu zrazu rozpadne podlaha pod nohami, zvalcuje ho gula valiaca sa tunelom , do ktoreho ked vojdes , netusis kam mas ist a nemas to ako zistit len smrtou. Ani chvaty NPC , ktorym sa neda vyhnut ani ich bloknut a ked ich vidis prvy krat , proste zomries.
DS seria , je zo vsetkeho najviac narocna na pamat a trpezlivost. Urcite nie skill. -
Co je to za cypovynu, ten chlapek je oblecen jak indyana jones a ta potvora na nej plyve ohen a on jako neuhori nebo co? kdyby byl oblecen jako hasyc tak to beru, ale v kabatu a ohen, joj toto je velka pic..ovina, se nedyvim ze to delaji jen na plyastation, nykdo by to jinde nehral, trapaci.
-
Ti na nic navazovat nepotřebují, jejich hry mají své fanoušky. Chce to trochu přemýšlet, než napíšeš nějakou tu ... *7*
-
Co to meleš za sra*ky?
-
Malleth: Spíš bych řekl, že vy máte popletený význam pojmu skill. Očividně jste asi nikdy neslyšel frázi "poučit se z chyb". Možná to pro vás bude překvapení, ale jedině tak můžete získat nějaký skill. Pokud se ovšem chyba často rovná smrt, tak se asi nemá smysl dál bavit. Základní logické myšlení snad zvládáte. DS není o skillu, jen o trpělivosti, naučení se patternů a opakování soubojů. Osobně bych pojem skill ve spojitosti se singleplayer hrou ani nepoužíval.
-
A jestli pak víš, jak druidům říkají mágové? Jop, správně, jsou to stromomrdi...
-
Tve komentare jsou nadmiru smesne...a to doslova ze se Ti vysmivam.
U Dying LIGHT ze bude potrebovat 16GB RAM.... Jsi napsala komentar: "Nechapu jak nekomu muze stacit 16GB ja mam 1000GB...se 16GB bych si nestahla asi ani film" - TO MLUVI ZA VSE¨¨
Srovnavat WOW- MMORPG kreslenou pi..covinu kterou ovsem hraju taky :-) s bloodborne ... to chce koule... Vazne jsi holka? -
To je přeci úplně jasný, koneckonců tohle představujou jako novou feature pro Chalice dungeon a level z alfy generovanej nebyl. Stejně jako ostatní lokace z trailerů.
-
Už jsem to dlouho nehrála a ani se k tomu nebudu vracet.
-
To nevis... Kazdopadne je myslim nacase prestat marketacky videa sledovat a nechat se hrou potesit, pripadne zklamat, az samotnym hranim.
-
Chybí ti 10 levelů.
-
ach ten ggg. prostě defekt
-
Dohrál, můžeš mě zkontrolovat na steamu :) Jinak tedy odvolávám, co jsem předtím řekl s tím Skyrimem... DS je o něco lepší... vzhledem k tomu, že jsem u toho vydržel dýl :D Tak 8/10 bych tomu nakonec dal... každopádně jak jsem řekl... to onanování ostatních nad DS prostě nechápu :(
-
žádná hra není dokonalá ani Dark Souls a věř tomu, že Dark Souls má k dokonalosti o mnoho blíže než Skyrim, který je dle tebe 6krát lepší hra a popravdě nějak ti nevěřím, že jsi to od posledního hejtu dohrál jeden a půl krát. Zkouknout nebo přečíst nějakou chybu může každý.
-
Už jsem myslel, že se neukážeš. Pro mou obranu, od té doby jsem si to pustil znovu a tentokrát jsem se do toho dostal a dohrál to. A jak říkám - nakonec mě to i bavilo, když jsem se do toho pořádně dostal. To však nemění nic na tom, že to pořád nevidím jako ty - úplně nejdokonalejší hru ze všech. Samozřejmě je to tvoje věc a pokud jí ty tak vidíš tak budiž, já jen upozorňuji na její nedostatky, s čím ty se očividně nemůžeš smířit. A jak říkám, bavila mě, leč bezchybná není. Tak to prosím akceptuj. Neboť to s tím štítem je pravda (a kdybych to hrál 3 hodiny, tak se Anor Londo nedostanu a na letsplaye nečumím) )
-
hele tomocz. Ono když člověk napíše nějakou pičovinku a ještě je tu registrovaný, spousta jedinců si to zapamatuje, takže se ptám na co si tu hraješ, když jsi hru nechutně hejtoval a pak z tebe vyšlo, že jsi to hrál tři hodiny, několikrát jsi chcípl a nazval jsi hru 6 krát horší než Skyrim...
-
Ne vždycky ale je to hráčova chyba, viz v DS1 takový ty obři s kopím a štítem v Anor Londo. Tam i když se člověk vyhne správně, tak ho ten obr při úderu štítem občas trefí. Nebo pokud je ten štít už na zemi a vy mu jí řachnete a toho štítu se dotknete. To není chyba hráče, to je blbě udělanej soubojovej model pro obra. Ps: DS jsem dohrál jedenapůlkrát a bavilo mě to. Přesto nechápu ten povyk kolem :(