Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Můžu potvrdit, teď jsem čekal 14 dní na vůbec první odezvu na můj ticket u podpory Steamu a to nebyl žádný problém v tom, že bych ticket špatně zadal nebo tam dal špatný informace. Prostě nestíhaj. Někdo má tu smůlu, že čeká ještě dýl, řádově i několik týdnů. A protože dělám řekněme podobnou práci v telekomunikacích, tak vim, že 14 nechat čekat zákazníka na odezvu ... maximálně pár hodin, když už je to jo nějaká komplikovaná věc.

    Jinak například obecně "milovaný" Uplay a jejich podpora jsou to samý :). Tam jsem na první odezvu čekal ještě dýl. Ale např. na podporu Originu slyšim samou chválu.

    Tipuju, že na vině je každopádně nedostatek lidí, zkrátka nestíhaj. Ale samozřejmě jakmile se jednou k vačemu ticketu dostanou, tak už je komunikace celkem v pohodě, dokud se ticket neuzavře.
  • Kdyz uz sme u toho, Steam nemam rad, ale presto tam par desitek kousku mam. Patchuje se to pokazdy kdyz to spustim (klidne kazdy den, ale nekdy i vickrat). Vazne by me zajimalo co stim porad delaji. Prakticky ve 100% pripadu to pri pokusu spustit rovnou hru zbuchne s tim, ze "sit neni dostupna" (jasne, ten web se asi prenasi telepaticky ...).

    Jako platforma je to zcela nefunkcni - z toho co mam steamu mam se pres steam patchuje tak maximalne 1/3, zbytek pouziva vlastni systemy. Jeste horsi je, ze nektery hruzy si spousteji jeste vlastni kram (uplay/origin/....) - neco takovyho by steam nemel vubec pripustit.

    Posledni mesice mi to neustale tlaci nejaky greelight sragory, a to zcela bez ohledu na zanr. Navic to v posledni dobe zacalo vopruzovat s tim, ze tomu mam dat telefon. Jako nac? Kdy zacnou rozesilat supleru, aby si kazdy mohl zmerit a nahlasit delku/hloubku?
    • Tady si někdo nevidí do huby (a nebo je to až stupidně sarkastický koment), Steam/Valve nemůže za to, když si 3rd party nasáčkuje vlastní bordel do vlastní hry.
  • Horst_Fuchs
    Holt Valve.
    A to je pořád prd proti tomu jak moc nefunguje podpora u Ubisoftu. *7* Kdo měl někdy tu nechvalnu čest s jejich "podporou" ví o čem píšu.
  • Kdyz jsou lidi tak blbi, ze maji hesla typu "123456" a ani si to nezabezpeci telefonim cislem a alternativnim emailem, tak at se nedivi, ze jim nejakej vozralej rusak ukradne ucet.
  • Steam má nějakou podporu? Já myslel že funguje takhle:
    1 - nefunguje steam - UTFG
    2 - nefunguje gamesa - přeinstaluj hru>přeinstaluj steam>přeinstaluj PC>UTFG
    • 3) sosni si crk, stim to fungovat bude ...
      4) crk vyjde jako oficielni patch

      Jinak me vazne dojima system sdileni her, kde kdyz se sdilec logne, tak si nezahrajes ... ne ze by sis nezahral to, co zrovna hraje on, ale nic z jeho nasdilenych veci.
  • Nejlepší je teď asi protest proti studiu, které má na svědomí Payday2 ... psalo se o tom už i ve Forbes.
  • A to si zkuste představit co by se delo kdyby Steam zacal krachovat. Když neumeji ani podporu poradne..není tezke si odpovědět.....všechny hry v prdelli. Naivni zastanci Steamu jiste budou oponovat ze se to nemůže stat...hmm..stat se muze všechno..krachli uz vetsi a slavnejsi firmy.
    • By se jen zmenilo ci ta spolecnost je
    • Samozrejme ze se to muze stat ale to by steam musel zacit umirat protoze by ho prevalcovala jina platforma a to je rozhodne neco co se zatim nedeje.
      • lol ... ty ses takovej naivista. Staci kdyz dojde k pohybu na burze/soud/vyvrbi se nejakej pr.ser/zmena lagislativy/... a z minuty na minutu budes majitelem digitalniho niceho.

        Zapotockej taky rikal ze zadna mena nebude a druhej den byli lidi bez uspor.
        • Stat se muze cokoliv ale fakt neverim ze by cokoliv z tohohle polozilo steam na kolena ze dne na den... Pokud se stane neco tak extremniho jako v pripade povalecne menove reformy (extremnejsi priklad uz vybrat nesel?) tak posledni vec co me bude zajimat je to ze nebezi steam.
      • Jo, to jsem si rikal u PC her na klasickejch mediich taky..nic se nedeje:)
        • Nestane sa vobec nic, ak by aj steam neumoznil jednoducho offline posledny patch, tak je tu stale warez. Nebudem s tym mat vobec ziadny moralny problem hrat hry co som kupil na steame z warezu.
  • Mě jako koncového uživatetele zajímá jen jedna věc - jestli to funguje, když potřebuju, nebo nefunguje. Srdceryvné historky o tom, jaké "nečekané" problémy se vynořily a která externí společnost může za to, že Steam nefunguje, jak má, jsou mi ukradené. Můj partner je Valve, ne jeho subdodavatelé. A nechávám(e) u něj dost peněz na to, aby se smekali. U indie vývojáře si možná s pochopením vyslechnu jeho stesky, u korporace s miliardovým obratem ne.
  • Proč to nechcete přiznat vy prdoší? Origin je co do zákaznický podpory asi ta nejlepší dostupná služba. Schválně si vyzkoušejte něco vrátit nebo zavolat, že máte problémo a možná, když se problém nevyžeší dají vám zadara nějakou gamesu. Steam, stejně tak jako Valve je jen velkej stroj na dojení cecíčků milionů oveček.
    • Neni to nahodou ta uzasna sluzba co ti smaze hru kterou sis koupil, pokud sis ji koupil jinde, nez kde se po tobe chce abys ji kupoval? Treba jako ze bych ti v garazi ukrad auto proto, ze sis ho nekoupil poctive u ceskyho dealera, ale za pulku v Nemecku?

      Nebo ta firma, co ti celej ucet smazne proto, ze se dostatecne pravidelne neprihlasujes? Pripadne ti smaze hry, protoze je dostatecne pravidelne nehrajes?
    • to jsi mne rozesmál s podporou EA a jejich Originu mám bohaté zkušenosti po té co nefungoval MP v BF (po přihlášení to vždy do 20s vyhodilo ze hry) SP fungoval normálně a VŠECHNY online hry mi fungují normálně jen ten BF nejel a podpora klasika krom obligátního odinstaluj/nainstaluj skvěle poradila jak povypínat naprosto veškerou ochranu PC firewall, antivirus, otevřít veškeré porty, nastavit v routeru dveře dokořán všem breberkám z internetu... samozřejmě nic nepomohlo (páč problém byl evidentně na jejich straně) no abych jim nemohl křivdit vše jsem udělal dle jejich instrukcí a NIC jen jsem moh chytit kdejakej sajrajt do PC a popravdě nechápu jak si tohle můžou dovolit říct to nějakému BFU co dle jejich rad v podstatě vypne veškeré zabezpečení a nechá to tak? to je podpora za všechny prachy navíc to ani nevyřeší já si to umím pozapínat a PC dobře zabezpečit ale chudáci děti po instruktáži podpory EA dostanou zákaz na PC bo zavirujou celou síť doma*1*
      • V bankach (vsech v CR zcela jiste) ti reknou, ze !revokovanej! certifikat prece muzes odkliknout.
    • To je fakt.. Volal jsem tam pokaždé, když jsem si od EA něco koupil. Pokaždý byl nějakej problém (nefunkční aktivační klíče za předobjednávku a další technické problémy na jejich straně). Za to podporu Steamu jsem za 7 let neměl potřebu kontaktovat ANI JEDNOU. Vše fungovalo a funguje tak jak má.
      • Kecáš. Bečíš a kopeš jako ovce. Origin není bez chyb o tom sakra žádná, ale psát mi tady takový hemeroidy? Všechny ty výhodné Steam sales ti očividně vůbec nevymyli mozek.
  • Hanzales
    Já zatím support za těch 11 let nepotřeboval :) Už při prvních 5-8 hrách jsem si uvědomil riziko a zvolil heslo ve smyslu: EJHcn47tRf45dC43 a zatím to musím zaklepat. Ale tak jako tak ten kupónek od grafiky na HL2 mám furt schovaný, kdyby něco :)
    • tak tohle heslo bych zapomněl, než bych došel do ledničky pro limonádu a zpátky *1*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit