Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Můžu potvrdit, teď jsem čekal 14 dní na vůbec první odezvu na můj ticket u podpory Steamu a to nebyl žádný problém v tom, že bych ticket špatně zadal nebo tam dal špatný informace. Prostě nestíhaj. Někdo má tu smůlu, že čeká ještě dýl, řádově i několik týdnů. A protože dělám řekněme podobnou práci v telekomunikacích, tak vim, že 14 nechat čekat zákazníka na odezvu ... maximálně pár hodin, když už je to jo nějaká komplikovaná věc.

    Jinak například obecně "milovaný" Uplay a jejich podpora jsou to samý :). Tam jsem na první odezvu čekal ještě dýl. Ale např. na podporu Originu slyšim samou chválu.

    Tipuju, že na vině je každopádně nedostatek lidí, zkrátka nestíhaj. Ale samozřejmě jakmile se jednou k vačemu ticketu dostanou, tak už je komunikace celkem v pohodě, dokud se ticket neuzavře.
  • S takovouhle logikou bys tu práci dělat nemoh :3 Samozřejmě, že maj posilovat podporu, o to se tu nikdo nepře, ale jak sem řekl, pokud zákazníci vytvářejí tickety na které se nedá odpovědět, můžeš se i s tou solidaritou roztrhnout vejpůl a stejnak na tebe budou házet špínu prostě proto že jsou to hlupáci :-)
  • Tady si někdo nevidí do huby (a nebo je to až stupidně sarkastický koment), Steam/Valve nemůže za to, když si 3rd party nasáčkuje vlastní bordel do vlastní hry.
  • Stat se muze cokoliv ale fakt neverim ze by cokoliv z tohohle polozilo steam na kolena ze dne na den... Pokud se stane neco tak extremniho jako v pripade povalecne menove reformy (extremnejsi priklad uz vybrat nesel?) tak posledni vec co me bude zajimat je to ze nebezi steam.
  • to je zase opět ten samý absolutní nesmysl, pokud společnost zaznamenává větší příjem ticketů do systému, automaticky musí posilovat i podporu, a je úplně jedno jaký ten zákazník má problém, i kdyby měl šutr v botě a nevěděl jak ho dostat ven... protože když se na zákazníka vykašlete, on se pak vykašle na vás, nic si už nekoupí a vy pak už nebudete mít co žrát
  • Kdyz uz sme u toho, Steam nemam rad, ale presto tam par desitek kousku mam. Patchuje se to pokazdy kdyz to spustim (klidne kazdy den, ale nekdy i vickrat). Vazne by me zajimalo co stim porad delaji. Prakticky ve 100% pripadu to pri pokusu spustit rovnou hru zbuchne s tim, ze "sit neni dostupna" (jasne, ten web se asi prenasi telepaticky ...).

    Jako platforma je to zcela nefunkcni - z toho co mam steamu mam se pres steam patchuje tak maximalne 1/3, zbytek pouziva vlastni systemy. Jeste horsi je, ze nektery hruzy si spousteji jeste vlastni kram (uplay/origin/....) - neco takovyho by steam nemel vubec pripustit.

    Posledni mesice mi to neustale tlaci nejaky greelight sragory, a to zcela bez ohledu na zanr. Navic to v posledni dobe zacalo vopruzovat s tim, ze tomu mam dat telefon. Jako nac? Kdy zacnou rozesilat supleru, aby si kazdy mohl zmerit a nahlasit delku/hloubku?
  • Vis o tom zjevne kulovy. Nehlede na to, ze Valve uz parkra prohralo soudy, ktery konstatujou (kupodivu vzdy a vsude) ze jde o majetek hrace, a ze Valve neni opravneno mu jakkoli branit ten majetek pouzivat. Muzou zablokovat diskuse, muzou zablokovat obrazky ... ale ne ucet.
  • V bankach (vsech v CR zcela jiste) ti reknou, ze !revokovanej! certifikat prece muzes odkliknout.
  • Neni to nahodou ta uzasna sluzba co ti smaze hru kterou sis koupil, pokud sis ji koupil jinde, nez kde se po tobe chce abys ji kupoval? Treba jako ze bych ti v garazi ukrad auto proto, ze sis ho nekoupil poctive u ceskyho dealera, ale za pulku v Nemecku?

    Nebo ta firma, co ti celej ucet smazne proto, ze se dostatecne pravidelne neprihlasujes? Pripadne ti smaze hry, protoze je dostatecne pravidelne nehrajes?
  • lol ... ty ses takovej naivista. Staci kdyz dojde k pohybu na burze/soud/vyvrbi se nejakej pr.ser/zmena lagislativy/... a z minuty na minutu budes majitelem digitalniho niceho.

    Zapotockej taky rikal ze zadna mena nebude a druhej den byli lidi bez uspor.
  • 3) sosni si crk, stim to fungovat bude ...
    4) crk vyjde jako oficielni patch

    Jinak me vazne dojima system sdileni her, kde kdyz se sdilec logne, tak si nezahrajes ... ne ze by sis nezahral to, co zrovna hraje on, ale nic z jeho nasdilenych veci.
  • Kecáš. Bečíš a kopeš jako ovce. Origin není bez chyb o tom sakra žádná, ale psát mi tady takový hemeroidy? Všechny ty výhodné Steam sales ti očividně vůbec nevymyli mozek.
  • Taky mi ukradli účet, ale byla to moje vlastní chyba.Kontaktoval jsem podporu a druhej den už jsem měl účet zpátky.Asi jsem měl štěstí *1*
  • Horst_Fuchs
    Holt Valve.
    A to je pořád prd proti tomu jak moc nefunguje podpora u Ubisoftu. *7* Kdo měl někdy tu nechvalnu čest s jejich "podporou" ví o čem píšu.
  • By se jen zmenilo ci ta spolecnost je
  • to jsi mne rozesmál s podporou EA a jejich Originu mám bohaté zkušenosti po té co nefungoval MP v BF (po přihlášení to vždy do 20s vyhodilo ze hry) SP fungoval normálně a VŠECHNY online hry mi fungují normálně jen ten BF nejel a podpora klasika krom obligátního odinstaluj/nainstaluj skvěle poradila jak povypínat naprosto veškerou ochranu PC firewall, antivirus, otevřít veškeré porty, nastavit v routeru dveře dokořán všem breberkám z internetu... samozřejmě nic nepomohlo (páč problém byl evidentně na jejich straně) no abych jim nemohl křivdit vše jsem udělal dle jejich instrukcí a NIC jen jsem moh chytit kdejakej sajrajt do PC a popravdě nechápu jak si tohle můžou dovolit říct to nějakému BFU co dle jejich rad v podstatě vypne veškeré zabezpečení a nechá to tak? to je podpora za všechny prachy navíc to ani nevyřeší já si to umím pozapínat a PC dobře zabezpečit ale chudáci děti po instruktáži podpory EA dostanou zákaz na PC bo zavirujou celou síť doma*1*
  • Kdyz jsou lidi tak blbi, ze maji hesla typu "123456" a ani si to nezabezpeci telefonim cislem a alternativnim emailem, tak at se nedivi, ze jim nejakej vozralej rusak ukradne ucet.
  • Kecy v kleci, kdyby sis nedal do avataru pen1s (proč je toto slovo zakázané PROBOHA???!) orámovaný svastikou, tak si podobný blbosti vůbec nemusel řešit. Dobře ti tak. tečka
  • To je fakt.. Volal jsem tam pokaždé, když jsem si od EA něco koupil. Pokaždý byl nějakej problém (nefunkční aktivační klíče za předobjednávku a další technické problémy na jejich straně). Za to podporu Steamu jsem za 7 let neměl potřebu kontaktovat ANI JEDNOU. Vše fungovalo a funguje tak jak má.
  • Steam má nějakou podporu? Já myslel že funguje takhle:
    1 - nefunguje steam - UTFG
    2 - nefunguje gamesa - přeinstaluj hru>přeinstaluj steam>přeinstaluj PC>UTFG

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit