Přejít na výpis diskuzí

Zakladatelé Criterionu odešli z EA a spouští nové herní studio

3.1.2014 19:25
Adam Homola 29 příspěvků

Alex Ward a Fiona Sperry, spoluzakladatelé Criterion Games, odešli z EA a ze svého studia. Herní byznys o ně ale nepřišel, u svého řemesla zůstávají i nadále a zakládají nové herní studio, kde se pracuje na čemsi s kódovým označením “project zero”. Odchod obou osobností potvrdil i zástupce EA pro Polygon...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Já chci SubCultureeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • tak to má být :) podle mě je odchod od EA pořádný krok vpřed! :)
  • tonnymontana
    snad uplacaj neco dobreho, jako lidem co odesli z EA to preju kazdopadne to kodove oznaceni projekt zero? to uz nikdo nema predstavivost? silene ty kodove oznaceni napric trhem:D
  • Hm, šance, že se dočkám Revenge 2 a Black 2 je tedy zase menší.
  • Pryč od EA!!!!!!!!! To je mi správnej přístup *4*
  • Tak Burnout Paradise byl jednoznačně nejhorší díl.Nejlepší díly byli ještě z dob PS2.Takový Burnout 3: Takedown byl naprostá pecka.Nechápu proč přešli dělat pod EA,tím se ůplně zabili.Ale snad někdy v budoucnu udělají Black 2,na který už několik let čekám.Pro mě dosud nepřekonaná FPS
    • Amen.
  • U mě nej hra o nich je Black.
  • Burnout Paradise byl super, ale remake Hot Pursuit už mě tolik nebavil (i přesto, že byl hrán bez předsudků), tak je možná dobře, že ten nový projekt nebude závodní. A vzhledem k tomu, jaký měli vždy borci z Cretenionu cit pro adrenalinový zážitek z hraní se máme na co těšit!
    • Jack1947
      Jo ale Burnout trochu prestrelil v tomhle, byla to podle me celkem nuda jako v otevrenem meste kde se nedalo toho moc co delat. O tom nebyl nikdy burnout byval linearni a tomu vetsinou pekne vychazeli. Navic z vhledem k pc to byl port a mel i sve mouchy, ted bvych cekal lepsi Burnout co by navazal na klasicke burnouty a zase nabidl podobne byt v treba lepsi grafice. HP bylo dobre, celkem ve srovnani s tim co nasledovalo pote. Je skoda ze by nebylo nic zavodniho snad zmeni svuj nazor. (casem).
      • Promiň, ale tohle musí ven. Já fakt dám na modlení, až jednou přestaneš psát jak hov*do a já po tobě všechno nebudu muset číst pětkrát, abych vůbec pochopil, co tím básník chtěl říci.
      • Nedalo moc co delat? *1* Hral jsi to nekdy? Prave ze tam bylo o zabavu vzdycky postarano, ten multak byl super.
        • Jack1947
          Singl byl celkem o nicem, hlavne to vyjelo ze zajetych koleji Burnoutu zajimavy pokus ale holt Burnout jako NFS nefuguje stejne kdyz to bylo naopak. Kdyby to nebylo prazdne a bez policie. Hralsi nekdy puvodni Burnout vubec. sushiho omlouva ze to nezna tak uplne a tyto pises jako by to byl nej dil nebo jak.
          Chapu pro Pcckare to bylo to nej. Pac nic jneho nemeli. ( Tzv Midnight club atp...)
      • Jo, tak v tomhle mám dost mezery...jako PCčkář jsem pařil Burnouty leda u kámoše na konzoli a když vyšel Paradise...no je pravda, že existovaly i lepší tituly v té době (nebo době blízké), ale to je jen otázka osobních preferencí. A co se týče NFS, tak tam jsem skončil víceméně u Shift, kde jsem uznal, že to bez volantu není ta pravá zábava. HP jsem ani pořádně nerozehrál. Vinu na tom má i to, že jsem v té době neměl tolik času na hraní, ale když si zavzpomínám na staré dobré Most Wanted, které mě chytli a nepustili, tak si přeju aby se k podobnému stylu v EA vrátili. Co se týče nových Rivals, tak nevím...ten nový pseudomultiplayer se zdá jako výborná volba, ale zatím neznám nikoho, kdo to hraje...takže nemohu soudit ostatní aspekty hry.

        No podle mě by bylo super, kdyby udělali něco jako GTA řízlé s Burnoutem. Kdyby se jim to povedlo hezky vyladit, tak by vznikla legenda! To jsou ale jen mé mokré sny... *14*
  • Hej Mahcake, poučuješ o chybách a sám ji tu máš.. Mohly si odpustit přece, takže příště nerejpat do chyb bez pravidel v ruce..
    • JohnyTheZik
      Co prosim? O.o
  • Vůbec se jim nedivím *1*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit