Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Takze neco jako ME3? Na konci bude krizovatka ... a z ni povede 36 cest ke skoku z utesu ... pricemz po rozplacnuti se dole bude pokazdy jina barvicka krve?
  • 36 konců? 35 strašlivých smrtí + 1 sebeobětování pro dobro lidstva
  • mne stačí jeden ale pořádnej
  • V mass effecte bolo tuez 30 koncov. Z toho jeden bol cerveny, druhy zeleny a posledny modry.
  • Mně na Zaklínačovi 2 vadil pouze poněkud zvláštní inventář a celkově UI a pak už jen to, že to na střední obtížnost bylo tak krátké, protože jinak bych u toho vydržel sedět klidně 300 hodin a pořád by mi to bylo málo.
  • Snad se jim ty konce povedou. I sebevychytanější pařba může dojet na podělanej konec, jak ostatně dokázal Meh Effect.
    • O to bych se nebal. Myslim si, ze ME3 fiasko se doneslo ke vsem hernim vyvojarum a malokdo by ted udelal stejnou chybu.
      Spis se klonim k nazoru, ktery zde byl uz zminen. Ze pujde o konce s drobnymi zmenami. Konec koncu dvojka ma tusim take 16 koncu, ale dost z nich jsou jen drobne zmeny (jako jestli Anais date Johnu Natalisovi nebo ne apod.).
    • Ono nejde ani tak o konec jako takovej, jako spis o to, aby logicky navazoval na rozhodnuti ve hre. Problem je, ze pokud by to melo fungovat opravdu dobre, tak nutne musi dojit ke vetveni hry - ne jako "sefkuchar kuratko" - kde sis defakto moh vybrat jestli nejakou informaci ziskas "nasilim" nebo dohodou ... ale vysledek byl tak jako tak stejnej.

      A to by defakto znamenalo, ze bys musel hracum dodat 36 ruznych her.
      • tonnymontana
        presne jak pises muselo by to byt 36 ruznych her. Je fajn ze v nekterych rozhodnutich se stane X nebo Y a ke konci bude krizovatka ktera povede v peti rozhodnutich do 36 koncu ale hru jako takovou to moc ovlivnit nemuze. Pises ro dobre kdyby bylo mozne kazdym rozhodnutim ovlivnit texty postav muselo by tam byt Xkrat vice dialogu a pokud by to melo ovlivnit i modely nebo krajinu tak i XXXXvice hodin coz by urcite nebylo oceneno natolik aby se to zaplatilo. je fajn o co se zaklinac snazi ale me vyhovuji i micro rozhodnuti typu ze si vice zlej nebo hodnej a podle toho mirne upravene dialogy. konec klidne at je jeden stejne jako u knizky to mi nevadi. Nesleduju ostatni lidi co hrajou nebo nectu spolerovou recenze tzn jeden konec je pro me dost unikatni
  • Problém dvojky nebyl v obtížnosti, ale v naprosto nedostatečném a prakticky neexistujícím tutoriálu, plus několika problémech s bojem, kdy vlastně ultimátní způsob jak bojovat začínal vždy Quenem (i po nerfu). Takže za mě nemusí nutně snižovat obtížnost, ale úvod by měl být k hráčům o něco přátelštější.
    • Problem dvojky byl uvodni souboj s drakem, kterej spoustu lidi naprosto vytocil, kdyz to sli po 20ty, a zase chcipli.
    • Boze to nemate mozek, ze na vsechno potrebujete tutorial? Ja s dvojkou zadny problem nemel. Jen to holt neni hra, kde pribehnete k nepriteli a mlatite do nej, dokud nechcipne. Jedine, kde trochu prituhlo byly endrega queen, nez jsem prisel na to. jak na ne jednoduse. A jakmile vidim slovni spojeni "pratelstejsi k hracum" tak vidim rude, protoze to vzdy znamena "aby to mohl hrat i totalni trotl". Pevne doufam, ze tenhle pristup jeste prehodnoti.
    • ja ti neviem hral som to prvy krat mal som tu obtiaznost pod tou najtahsou ( permadeath) a suboje boly velmi jednoduche nepouzival som spelly moc len som sa kotulal a kotulal a kotulal a kotulal :D
    • Problém dvojky byla obrácená křivka obtížnosti. Začátek byl těžkej jak p*del (i kdyby tam byl tutoriál) a čím dál jsi došel, tím do bylo lehčí.
      • Mě přišla obtížnost stejná, to co se zlepšovalo byly schopnosti Geralta a tím pádem se při postupu hrou mohl čím dál lépe prosekávat (a zaklínat)...což ve výsledku samozřejmě dává ten pocit ustupující obtížnosti. Upřímně, na hře mi vadilo spousta herních mechanismů, které nebyly moc dobře optimalizované pro pohodlné hraní tak, jak tomu bývá u jiných her. S narůstající oblibou (a rozpočtem vývoje) Zaklínače ale pevně doufám, že testing tentokrát bude rozsáhlejší a že se vše pěkně vyladí.
  • cituji: "36 endings means two tertiary choices and two binary choices. Do math" ...
    • Nah, thanks but I'd rather do meth
      • Hodan, we need you to cook!
      • tell me more about your addiction.. *6*
  • fallanga
    Teď chvíle matematiky. 36 konců a herní doba 100 hodin. Takže kdybych to chtěl projít se všemi konci, tak na tom strávím 3600 hodin což je 150 dní, to je 0,41 roku, což znamená, že na hře strávím necelých 5 měsíců. Takže doufám, že lžou.
    • Myslím, že dohrát všechny konce budou chtít jen opravdoví fajnšmekři, protože co se nám tím počtem konců snaží vývojáři říct je spíš, že ikdyž těch opravdu odlišných konců bude dost pomálu (to berte s rezervou), tak v těch ostatních se promítnou různá menší rozhodnutí "posbíraná" v celé trilogii, aby to nedopadlo jako v Efektu masa, kde jsem si připadal jako idiot, když jsem před vydáním trojky otočil oba dva předchozí díly jen aby se mi mohly importovat savy...a nakonec zjistil, že to bylo celkem jedno.
      EDIT: Jestli se potvrdí moje teorie, nezapomeň do kalkulace připočítat i dohrání všech alternativ prvního i druhého dílu *15*
      • fallanga
        Ano, ale teoreticky je to dost dlouhá doba *6*
        • Než stihneš dohrát všechny příběhové konce, tak vyjde remake série na PS 10 a Xbox Seven *1* (a samozřejmě i na mobilní zařízení, jako je iPhone 18S)
          • MidnighT91
            Jde přece čistě o tu možnost, že kdykoli si to budete chtít v budoucnu zahrát, tak se vždy dá dopracovat k jinému výsledku.
            • Tak tak...nebo ještě lépe, skoro pokaždé, když si celou trilogii sjedeme znovu, tak aniž bychom se nějak (úmyslně) snažili, stejně se dopracujeme k jinému konci. A to je podle mého největší plus. Děj pak bude působit přirozeně a ikdyž někoho Geralt už omrzí, časem se k němu vrátí a příběh bude zase jiný (no dobře, to trochu přeháním, ale víte co...). Počítám tedy, že už další (herní) Zaklínač vycházet nebude a tohle je takové pomrknutí vývojářů pro konzumenty, aby měli jistotu, že jejich hra jen tak neomrzí. Respekt.
          • fallanga
            Ale nepřeháněj *1*
  • Ikdyž mnozí z nás ví co jsou zač tyhle PR bulšity, tak musím uznat, že kdyby byla aspoň polovina pravdou (jak to tak bývá), tak se máme opravdu na co těšit. Jestli máte peníze na jedinou hru a všechny pařby vždycky stahujete, tak snad máte jasno do čeho investovat. Já tedy ano. *3*
    • S tou investicí mám samozřejmě na mysli Rambo: The Video Game (jak jinak) *1*
      • Jak jinak :D a ještě bych k tomu přihodil Garry's incident, to je taky hra pro labužníky

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit