Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • O to bych se nebal. Myslim si, ze ME3 fiasko se doneslo ke vsem hernim vyvojarum a malokdo by ted udelal stejnou chybu.
    Spis se klonim k nazoru, ktery zde byl uz zminen. Ze pujde o konce s drobnymi zmenami. Konec koncu dvojka ma tusim take 16 koncu, ale dost z nich jsou jen drobne zmeny (jako jestli Anais date Johnu Natalisovi nebo ne apod.).
  • tonnymontana
    presne jak pises muselo by to byt 36 ruznych her. Je fajn ze v nekterych rozhodnutich se stane X nebo Y a ke konci bude krizovatka ktera povede v peti rozhodnutich do 36 koncu ale hru jako takovou to moc ovlivnit nemuze. Pises ro dobre kdyby bylo mozne kazdym rozhodnutim ovlivnit texty postav muselo by tam byt Xkrat vice dialogu a pokud by to melo ovlivnit i modely nebo krajinu tak i XXXXvice hodin coz by urcite nebylo oceneno natolik aby se to zaplatilo. je fajn o co se zaklinac snazi ale me vyhovuji i micro rozhodnuti typu ze si vice zlej nebo hodnej a podle toho mirne upravene dialogy. konec klidne at je jeden stejne jako u knizky to mi nevadi. Nesleduju ostatni lidi co hrajou nebo nectu spolerovou recenze tzn jeden konec je pro me dost unikatni
  • Problem dvojky byl uvodni souboj s drakem, kterej spoustu lidi naprosto vytocil, kdyz to sli po 20ty, a zase chcipli.
  • Ono nejde ani tak o konec jako takovej, jako spis o to, aby logicky navazoval na rozhodnuti ve hre. Problem je, ze pokud by to melo fungovat opravdu dobre, tak nutne musi dojit ke vetveni hry - ne jako "sefkuchar kuratko" - kde sis defakto moh vybrat jestli nejakou informaci ziskas "nasilim" nebo dohodou ... ale vysledek byl tak jako tak stejnej.

    A to by defakto znamenalo, ze bys musel hracum dodat 36 ruznych her.
  • Takze neco jako ME3? Na konci bude krizovatka ... a z ni povede 36 cest ke skoku z utesu ... pricemz po rozplacnuti se dole bude pokazdy jina barvicka krve?
  • 36 konců? 35 strašlivých smrtí + 1 sebeobětování pro dobro lidstva
  • Hodan, we need you to cook!
  • Boze to nemate mozek, ze na vsechno potrebujete tutorial? Ja s dvojkou zadny problem nemel. Jen to holt neni hra, kde pribehnete k nepriteli a mlatite do nej, dokud nechcipne. Jedine, kde trochu prituhlo byly endrega queen, nez jsem prisel na to. jak na ne jednoduse. A jakmile vidim slovni spojeni "pratelstejsi k hracum" tak vidim rude, protoze to vzdy znamena "aby to mohl hrat i totalni trotl". Pevne doufam, ze tenhle pristup jeste prehodnoti.
  • mne stačí jeden ale pořádnej
  • V mass effecte bolo tuez 30 koncov. Z toho jeden bol cerveny, druhy zeleny a posledny modry.
  • Mně na Zaklínačovi 2 vadil pouze poněkud zvláštní inventář a celkově UI a pak už jen to, že to na střední obtížnost bylo tak krátké, protože jinak bych u toho vydržel sedět klidně 300 hodin a pořád by mi to bylo málo.
  • Mě přišla obtížnost stejná, to co se zlepšovalo byly schopnosti Geralta a tím pádem se při postupu hrou mohl čím dál lépe prosekávat (a zaklínat)...což ve výsledku samozřejmě dává ten pocit ustupující obtížnosti. Upřímně, na hře mi vadilo spousta herních mechanismů, které nebyly moc dobře optimalizované pro pohodlné hraní tak, jak tomu bývá u jiných her. S narůstající oblibou (a rozpočtem vývoje) Zaklínače ale pevně doufám, že testing tentokrát bude rozsáhlejší a že se vše pěkně vyladí.
  • ja ti neviem hral som to prvy krat mal som tu obtiaznost pod tou najtahsou ( permadeath) a suboje boly velmi jednoduche nepouzival som spelly moc len som sa kotulal a kotulal a kotulal a kotulal :D
  • Snad se jim ty konce povedou. I sebevychytanější pařba může dojet na podělanej konec, jak ostatně dokázal Meh Effect.
  • Tak tak...nebo ještě lépe, skoro pokaždé, když si celou trilogii sjedeme znovu, tak aniž bychom se nějak (úmyslně) snažili, stejně se dopracujeme k jinému konci. A to je podle mého největší plus. Děj pak bude působit přirozeně a ikdyž někoho Geralt už omrzí, časem se k němu vrátí a příběh bude zase jiný (no dobře, to trochu přeháním, ale víte co...). Počítám tedy, že už další (herní) Zaklínač vycházet nebude a tohle je takové pomrknutí vývojářů pro konzumenty, aby měli jistotu, že jejich hra jen tak neomrzí. Respekt.
  • No právě, že se o to snažili Reapeři, ale trochu neohrabaně...ten zelený konec je přecijen víc cool. Otázkou spíš je, jak by na to galaxie ragovala...
  • Oprava: Na konci som mal na mysli konverzáciu Geralta, Yarpena Zigrina a Marigolda, trochu mi to ukĺzlo (snáď na mňa Yarpen nepoštve ogarov *8* ) *15*
  • Prepána, pri pomaly každom článku o Zaklínačovi sa objaví práve toto, to už by vážne stačilo *7*

    Áno, je to síce celkom zaujímavé čítanie, ale keďže originálne knihy som prečítal viackrát, až príliš udieralo do očí, ako autor doslova okopíroval niektoré Sapkowského pasáže, POTENCIÁLNY SPOILER (neviem, ako sa to dáva cez kód) napr. ten Geraltov boj so succubou sa až príliš okato podobal na Geraltov boj s bruxou v Zrnku pravdy - jedna z mojich najobľúbenejších *4* alebo ako sa až trochu okato miešal do politiky (aj keď tvrdil, že nie)...

    Nechcem tu šíriť hate, lebo pri čítaní som sa aj dobre pobavil (konverzácia Geralta, Yarpena a Zigrina mi doteraz ostala v pamäti *1* ), ale už by fakt stačilo to tu dookola uverejňovať
  • Problém dvojky byla obrácená křivka obtížnosti. Začátek byl těžkej jak p*del (i kdyby tam byl tutoriál) a čím dál jsi došel, tím do bylo lehčí.
  • Moje největší chyba byla rozehrát si to na temnou obtížnost s tím Combat modem 2.0, který překopává nejen bojový systém zaklínače, ale díky tomu úspěšně rozbíjí některé části hry, například prokleté bojiště v druhém aktu, kde hraješ za duchy, nejde dohrát a dá se přeskočit jen s cheaty. Pokud chceš výzvu (tedy spíš utrpení), dej si k tomu i ten mod :)

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit