Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • !!!!!! ZA DVA DNY A 5 HODIN KONEČNĚ PO LETECH VÝVOJE VYCHÁZÍ DEUS EX REVISION !!!!!
    https://www.dx-revision.com/website/ *16*
  • https://www.youtube.com/watch?v=vHvTI9l5Xj0
    12 koncu, ovlivneny jak volbou na konci, tak zpusobem hrani po celou hru. co je na tom malo?
  • Na konci HR mas z vysetrovanim prostoupeny hry urcity informace a rozhodujes se, jak s nima nalozis. U me dobry—makes sence. Kdyby se ovsem zaver vyrazneji lisil na zaklade odlisnych zpusobu vysetrovani, mnozstvi nasbiranych dukazu a na jejich pudorysu vytvorenych interpretacich—tak MLASK!
  • na PC je hlavně tolik her, že tomu se žádná konzole nikdy nemůže vyrovnat. Dobré je taky to, že na PC můžeš hrát i staré hry z 90. let, zatímco na PS4 si nezahraješ hry z PS3. Ty si spíš zahraješ na PC pomocí emulátorů.
  • Nevim presne ktera, ale jedna britska univerzita v ramci hypotetickyho myslenkovyho cviceni nad startrekovskym teleportovanim dospela k zaveru, ze v ramci predstavitelnych technologii by se hmota cloveka prenasela dyl nez jaky je (soucasnou urovni poznani vnimany) stari vesmiru.
  • Obaleni do slovni omacky nic nemeni na funkci stisknuti tlacitka za ucelem objeveni se jinde v casovem useku zlomku sekundy.
  • TheGGG
    ano, můžeš se vrátit k výkvětu pc exklusivit jako p2w omalovánky a sázení mrkve na FB
  • Jsem totalni B.L.B. Kdo souhlasi da + kdo nesouhlasi da - Hlasujte!
  • tak nikdo nepopírá, že DE:HR nedosahoval kvalit původního DE a že byl trochu přizpůsobem masám a ochuzen, ale i tak to byla velmi dobrá hra
  • Bude to konzolacka failovina tak jak trojka. Nic k videni, pokracujte.
  • hmm...takže se vlastně vůbec nic nezměnilo. To mačkání čudllíků HR bylo takový...no možná bych byl radši, kdyby určité konce hry byly "spustitelné" pouze konkrétním rozhodnutím v průběhu hry. Takhle si každej od dob DX I projde poslední úroveň znova (v případě HR snad jen stačilo vlézt do jedné ze 3 místností ne? ).

    Pak ta hra fakt postrádá znovuhratelnost, protože jen změnou herního stylu v průchodu úrovní se člověk novejch questů, (kéž by i herních lokací) nedočká. Mě je celkem jedno jestli na podruhé enemáka odprásknu kuší s uspávacíma šipkama nebo mu hodim na hlavu granát, cíle mise budou pořád stejné.

    Jsem všema deseti pro utváření závěru klidně od úvodu hry.....takhle ty konce zhltnete a vůbec vás v podstatě vývojář nenutí v postupu hrou přemýšlet - "konce jsou jasně dané milý hráči, tady si vlez do jedněch z dveří"
  • Bez zabití, to by bylo jako jít na vepřové hody a tam se cpát jen chlebem. Možností jak sprovodit nepřátele budou pestré a každičkou si patřičně vychutnám. Proti Adamovým schopnostem je i Prophet s Crysis nevinná ovečka, přímo vybízí k pořádné rezničině. *14* *15*
  • Já jsem HR propařil důkladně (DC) a strávil jsem v něm asi tolik času co ty a právě proto jsem byl zklamaný, že už to je všechno - ořezali RPG elementy a krom grafiky/designu to universum neposunulo ani o píď - jeden krok vpřed, dva zpět - za mě je HR jedna z top overhyped her posledních let.
  • Je to Icarus Dash (dash = sprint). Takze to neni vubec zadny teleport, ale hodne rychly pohyb vpred.
  • Tilwaen
    Zajímalo by mě, jak tu teleportaci budou mít vysvětlenou - jestli vůbec. Podle zákonů současné fyziky totiž teleportace v klasickém světě není možná (v kvantovém je to už něco jiného).

    Ve hrách typu Dishonored to člověk přejde; u her, které si hrají na pseudorealitu, ne tak snadno.
  • Keyz
    Jn. Není problém :)

    Já třeba hraji prvně na slepo bez spoilerů. Snažím se u toho nějak myslet a jednat tak, jak bych asi jednal. Pak to nějak dopadne. Samozřejmě se snažím o dobrý konec. Většinou.

    Poté mrknu na všechny konce a podmínky konců a zjistím, zda to bylo dobře uděláno nebo to je nějaká kravina která je nedomyšlená. Zaklínač je ještě horší v tom, že se nějak rozhodneš a časem na to rozhodnutí naváže něco jiného co jsi nečekal :)

    To sice naštve ale poté si uvědomí jak to je super, jak to je uvěřitelné a najednou jsem v jiné situaci ve které jsem nechtěl být ale nějak tedy budu řešit.
  • z posledních let mám rád třeba soundtrack ke Kingdoms of Amalur (hra co vyšla pár měsíců po Skyrimu, neprodávala se a dle mého je mnohem lepší než Skyrim)
    https://www.youtube.com/watch?v=2QcpBV9B4y0
  • Ukazka miri trochu moc na akcni hrace—tudiz mi ma malo co nabidnout. Stale se ale nemuzu zbavit pachuti z resuscitovani Adama Jensena. Vazne nemohli prijit s novou postavou...

    Plus ten do hry naroubovanej teleport. Technologicky se tomu ANI VZDALENE neblizime a z DeusExu jsem mel vzdycky dobrej pocit fikce s pravidly, ktera v ramci nastaveni sveta nesla daleko od reality. Teleport uz je moc. Paklize to nebude godlike vlastnost jen a pouze Jensena—tak jakoze OK, ale stejne.
  • 0011
    lepší než rovně nebo zpátky
  • Jakkoliv se důležitost rané fázi hry přikládá, klíčová je poslední kapitola. Rozhodnutí ze začátku vám tak mohou konec lehce poupravit, ale zásadní dějové posuny tím či oním směrem rozhodnou vaše činy v poslední úrovni.

    Tak mi to připadá že se vlastně nic nezměnilo

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit