Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Takovych lzi uz jsme se od vyvojaru za leta existence pocitacovych her naposlouchali...
    • Veskoslav
      První Stalker to tak měl, nevidím důvod, proč by to tady taky nemohlo být.
      • Jedna vlaštovka jaro nedělá...
        Podobných nenaplněných keců o provázanosti událostí, akcí, rozhodnutí a uvěřitelných světech jsme slyšeli za posledních dvacet let stomilionkrát...
        • A dokonce jsme dost často podobné fantazijní ústřely slyšeli i od pomatených recenzentů ačkoli realita byla úplně jiná... *6*
  • jakubc
    No ještě štěstí, že se to bude rozhodovat hlavně v poslední kapitole, jinak bych vůbec neměl pocit, že mám hru ve svých rukou. Ostatně v Deus Ex většinu hry stejně netušíte, kde leží pravda, takže ač by bylo vyplynutí příběhu z celé hry asi přirozené, nebylo by v souladu s tím, co od hry očekáváme. Ostatně hry a filmy jsou specifické tím, že "konec" je opravdu Koncem, po němž nic nenásleduje (na rozdíl od reality), tudíž by mohla zůstat po hraní nepříjemná pachuť, že mě hra nedala skutečně na výběr (jako například u Dragon Age Inquisition, když jsem zezačátku udělal rozhodnutí, které "zkazilo" Lelianu). Konce mají Deus Ex hry naprosto v pořádku, jednička samozřejmě nejlepší, kdy tě jednotlivé frakce přesvědčují, že jejich vize budoucnosti je ta správná a ty musíš udělat x kroků v posledním levelu, abys to svoje rozhodnutí převedl do praxe.

    To že i v průběhu hry existují důležitá rozhodnutí, to je jasné (zachránit Paula? zachránit Jocka?), ale to je prostě o něčem jiném, než o závěru a vyznění celé hry.
    • Keyz
      Nemusíš to mít ve svých rukou. To je často tak trapné. Vždy vše jasně rozhodneš a ideálně ve finále někde u tlačítek. Pak tomu nelze věřit.

      Lepší to je, když to má styl třeba zaklínače apod. Během hraní něco děláš a nějak to dopadne a sám zapojíš mozek, aby jsi odhal dopady. No a ke konci to vidíš. Plus tam něco rozhodneš taky jako mega borec. Tedy tak, že to máš ve vlastních rukou.

      A jestli pak je problém dát si další konce znova? Mrkneš na youtube nebo si to přečteš.
      • jakubc
        Já nepotřebuju ani vidět další konce, ale pokud mě celá hra vodí za nos, tak aspoň v ten konec chci něco vědomě změnit - neříkám, že Deus Ex nelze rozklíčovat už při hraní, ale stačí nedorozumění a je hotovo.

        U Zaklínače a třeba Heavy Rain se pak tak bojím "špatného" konce, že si dopředu zjišťuju, jak se mu vyhnout... A co si budeme povídat, lovit konce po fórech a wikinách ještě před dohráním není zrovna pecka. Přiznávám, že jsem v tomhle ohledu trochu slaboch, ale prostě to tak mám.

        Taktéž nejsem příznivec hraní jedné hry vícekrát, protože své postavy stejně hraju "jako sebe", takže jim zásadně neměním rozhodnutí, tudíž bych pak měl hru stejnou. :-D
        • Keyz
          Jn. Není problém :)

          Já třeba hraji prvně na slepo bez spoilerů. Snažím se u toho nějak myslet a jednat tak, jak bych asi jednal. Pak to nějak dopadne. Samozřejmě se snažím o dobrý konec. Většinou.

          Poté mrknu na všechny konce a podmínky konců a zjistím, zda to bylo dobře uděláno nebo to je nějaká kravina která je nedomyšlená. Zaklínač je ještě horší v tom, že se nějak rozhodneš a časem na to rozhodnutí naváže něco jiného co jsi nečekal :)

          To sice naštve ale poté si uvědomí jak to je super, jak to je uvěřitelné a najednou jsem v jiné situaci ve které jsem nechtěl být ale nějak tedy budu řešit.
      • DE drží tu notu danou prvním dílem, kdy spousta věcí ovlivní průběh hry, její příběh v průběhu. To samé a ještě dokonaleji pak předvedl zaklínač ve všech svých dílech a je DE tímto asi nejvíce podobný.
    • Lukyz
      Ty konce jsou celkem ošemetná věc a ani první DeusEx neměl zrovna dokonalé volby, ale jako obrovská pecka na tu dobu se mu to těžko dalo vyčítat, HR mě tím koncem opravdu vyvedl z míry, těšil jsme se na nějaké grand finále a dostal jsem doslova tři tlačítka a jeden spínač, stejně tak třetí MassEffect.

      Velmi se mi líbilo zpracování v posledním Zaklínači, několik nevědomky určených rozhodnutí v průběhu celé hry a pak nenásilně podané v posledním questu. Další takovej byl Alpha Protocol, kde vlastně nemáte absolutně šajn kdo co jak a proč a děláte jedno rozhodnutí za druhým prostě na základě nejlepšího vědomí a svědomí *4*
    • MickeyMutant
      Cos udělal Lelianě, ty prase?
      • jakubc
        no měla to pak Tvrdé no...
  • Ukazka miri trochu moc na akcni hrace—tudiz mi ma malo co nabidnout. Stale se ale nemuzu zbavit pachuti z resuscitovani Adama Jensena. Vazne nemohli prijit s novou postavou...

    Plus ten do hry naroubovanej teleport. Technologicky se tomu ANI VZDALENE neblizime a z DeusExu jsem mel vzdycky dobrej pocit fikce s pravidly, ktera v ramci nastaveni sveta nesla daleko od reality. Teleport uz je moc. Paklize to nebude godlike vlastnost jen a pouze Jensena—tak jakoze OK, ale stejne.
    • Tilwaen
      Zajímalo by mě, jak tu teleportaci budou mít vysvětlenou - jestli vůbec. Podle zákonů současné fyziky totiž teleportace v klasickém světě není možná (v kvantovém je to už něco jiného).

      Ve hrách typu Dishonored to člověk přejde; u her, které si hrají na pseudorealitu, ne tak snadno.
      • Nevim presne ktera, ale jedna britska univerzita v ramci hypotetickyho myslenkovyho cviceni nad startrekovskym teleportovanim dospela k zaveru, ze v ramci predstavitelnych technologii by se hmota cloveka prenasela dyl nez jaky je (soucasnou urovni poznani vnimany) stari vesmiru.
      • Je to Icarus Dash (dash = sprint). Takze to neni vubec zadny teleport, ale hodne rychly pohyb vpred.
        • Obaleni do slovni omacky nic nemeni na funkci stisknuti tlacitka za ucelem objeveni se jinde v casovem useku zlomku sekundy.
  • hmm...takže se vlastně vůbec nic nezměnilo. To mačkání čudllíků HR bylo takový...no možná bych byl radši, kdyby určité konce hry byly "spustitelné" pouze konkrétním rozhodnutím v průběhu hry. Takhle si každej od dob DX I projde poslední úroveň znova (v případě HR snad jen stačilo vlézt do jedné ze 3 místností ne? ).

    Pak ta hra fakt postrádá znovuhratelnost, protože jen změnou herního stylu v průchodu úrovní se člověk novejch questů, (kéž by i herních lokací) nedočká. Mě je celkem jedno jestli na podruhé enemáka odprásknu kuší s uspávacíma šipkama nebo mu hodim na hlavu granát, cíle mise budou pořád stejné.

    Jsem všema deseti pro utváření závěru klidně od úvodu hry.....takhle ty konce zhltnete a vůbec vás v podstatě vývojář nenutí v postupu hrou přemýšlet - "konce jsou jasně dané milý hráči, tady si vlez do jedněch z dveří"
    • https://www.youtube.com/watch?v=vHvTI9l5Xj0
      12 koncu, ovlivneny jak volbou na konci, tak zpusobem hrani po celou hru. co je na tom malo?
    • Na konci HR mas z vysetrovanim prostoupeny hry urcity informace a rozhodujes se, jak s nima nalozis. U me dobry—makes sence. Kdyby se ovsem zaver vyrazneji lisil na zaklade odlisnych zpusobu vysetrovani, mnozstvi nasbiranych dukazu a na jejich pudorysu vytvorenych interpretacich—tak MLASK!
  • !!!!!! ZA DVA DNY A 5 HODIN KONEČNĚ PO LETECH VÝVOJE VYCHÁZÍ DEUS EX REVISION !!!!!
    https://www.dx-revision.com/website/ *16*
  • Jakkoliv se důležitost rané fázi hry přikládá, klíčová je poslední kapitola. Rozhodnutí ze začátku vám tak mohou konec lehce poupravit, ale zásadní dějové posuny tím či oním směrem rozhodnou vaše činy v poslední úrovni.

    Tak mi to připadá že se vlastně nic nezměnilo
  • Bude to konzolacka failovina tak jak trojka. Nic k videni, pokracujte.
    • TheGGG
      ano, můžeš se vrátit k výkvětu pc exklusivit jako p2w omalovánky a sázení mrkve na FB
      • na PC je hlavně tolik her, že tomu se žádná konzole nikdy nemůže vyrovnat. Dobré je taky to, že na PC můžeš hrát i staré hry z 90. let, zatímco na PS4 si nezahraješ hry z PS3. Ty si spíš zahraješ na PC pomocí emulátorů.
    • Jsem totalni B.L.B. Kdo souhlasi da + kdo nesouhlasi da - Hlasujte!
    • tak nikdo nepopírá, že DE:HR nedosahoval kvalit původního DE a že byl trochu přizpůsobem masám a ochuzen, ale i tak to byla velmi dobrá hra
  • MickeyMutant
    Mně konec Human Revolution naprosto vyhovoval. Pěkně jsem si sejvnul, zmáčknul čudlík, zhlédnul filmeček. Loadnul, zmáčknul jinej čudlík, zhlédl další filmeček, atd. Nemusel jsem pak lovit varianty na youtube. Uživatelsky přívětivý přístup tohle.

    Tady si jen pro změnu sejvnu už na začátku posledního levelu, jinak od tvůrců očekávám stejně vstřícný postoj k zákazníkovi jako posledně.
    • Pethulla
      Pravdu díš brachu. Však kdož si vzpomene na první díl, musí se hrůzou budit ze sna. Aby zhlédl všechny možné konce, musel několikerát hrát celou poslední úroveň. Ještě že takové móresy už jsou dneska na ústupu.
    • "vstřícný postoj k zákazníkovi"
      To je takový, který kašle na znovuhratelnost/herní dobu? Tak to ti přeju *15*
      • MrSanta
        Steam mi v DE:HR napočítal 126 hodin. Přes 100 hodin jsem strávil pouze v prvním průchodu hrou. Testoval jsem různé cesty, různé kombinace, různé přístupy. A nemám pocit, že by mi čudlový konec nějak ubral na atmosféře, znovuhratelnosti nebo hrací době. Na tohle konec vliv nemá. Na znovuhratelnost, alespoň pro mě, má zásadní vliv různý vývoj postavy, různé možnosti postupu a různá výbava. Jestli je konec takovej nebo makovej je při novém hraní nedůležité. V DE:HR během hraní sbíráš informace, v poslední misi ti to postavy sesímurujou a ty se rozhodneš co a jak.
        • Já jsem HR propařil důkladně (DC) a strávil jsem v něm asi tolik času co ty a právě proto jsem byl zklamaný, že už to je všechno - ořezali RPG elementy a krom grafiky/designu to universum neposunulo ani o píď - jeden krok vpřed, dva zpět - za mě je HR jedna z top overhyped her posledních let.
  • Normalni lidi byli na predvadecce, ale Homolak jede radsi googletranslate *1*
  • Tyhle kecy jim fakt ještě někdo žere (20+)?
    Sliby chyby...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit