Přejít na výpis diskuzí

Zaměstnanec Team Bondi obhajuje drsný vývoj L.A. Noire

15.7.2011 13:03
Aleš Smutný 30 příspěvků

Před pár týdny se objevily zprávy o tom, že pracovní podmínky v rámci vývoje L.A. Noire byly poněkud „přes čáru“ i na poměry dneška, kdy se slovo přesčas stává pravidelnou součástí pracovního rozpisu. Jenže osoba Brandana McNamary, požadavky z vyššího vedení a občas neúměrné množství hodin (v extrému...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • mmrrxx
    peniaze sa precenuju
  • doufám ze budou takhle pracovat při vyrabění pc verze l.a. noire *14*
  • hahahah musím se smát .. vedeni týmu a firmy bude vždy stát za svým chlebodárcem .. ještě když bere většinou 5x takový plat než řádový zaměstnanci ... obecná politika 2K na celém světě, takže on ani nadávat nemůže a to ještě nevíte kolike ve finále schrábne za roayalties z prodeje - zatímco ti řádoví zaměstnanci nedostanou skoro nic, možná jeden plat a tím jim zalepí hubu. TADY je však potřeba si uvědomit jednu věc - zásadní FAKT !!!!!! že bez těch řádových zaměstnanců by to nikdy nedodělal *16*
  • Je až podivné, jak takto týmy, pracující přes čas dělají dobré hry... Naposledy R*, teď i s Teamem Bondi...
  • Hlavní programátor je součástí vedení takže dostal velmi štědře zaplaceno. Takže jeho názory jsou zhruba takové jako našeho hlavního kodera.
    Pokud se válíte v penězích tak žijete klidně rok v crunchi.
    *12* *12* *12* *12* *12* *12* *12* *12* *12* *12* *12* *12* *12* *12*
  • ucho
    ty přesčasy nejsou moc efektivní. možná tak 14 dní dělat na max, ale pak už je člověk tak otupělej, že je to spíš kontraproduktivní... jestli to tak vedli několik měsíců, tak je spíš zázrak, že to dokončili...
  • Podle mě ty lidi nepracovali, jen když spali. Když zrovna nebušili písmenka na klávesnici, tak přemýšleli o tom, co mají ještě nabušit a hlavně, jak to nabuší.
  • asi ste necitali vnutornu korespondenciu teamu bondi - 'prescasy' jeden az dva roky, praca cez vikend oznamena par dni vopred s tym ze je to tak, ustanovuje sa, dakujeme... zaplatene nemali nijak extra a to ze ich dva roky klamali s tym ze hra je pred dokoncenim dokazuje aj to ze velka cast timu ani nemala prehlad o tom ako na tom cely projekt je. ked zamestnanci ziadali o trochu flexibility v pracovnych hodinach nadcasov kvoli rodinam, bolo im povedane NIE, s tym ze v zmluve maju napisane ze spolocnost si moze menit detaily pracovnych podmienok a maju smolu.
    plus niektorych neuviedli v credits
    tazko hovorit o nejakej tvorivej cinnosti v tomto pripade
    • Nuz, to skoro znie ako praca vo fabrike. *1*
      • tak tak davam MAXI plus, chudacci maly *1* *1* *1*
    • smejki
      A ještě nad jim při práci drželi pistoli u hlavy, ne?
    • A samozřejmě to, co tvrdíš je svatá a nevyvratitelná pravda. Ach.
  • filias
    Add dlouhá prac. doba:
    100h týdně není zas takový extrém - dlouhodobě je to samozřejmě neudžitelné, ale programování není práce s pevnou pracovní dobou od osmi do půl páté.
    Obvzlášť u realtivně nových projektů s nevyzkoušenýma technologiema s ne úplně extra zkušenýma programátorama... To vás pak čeká 1000+1 problém, co je třeba vyřešit....
    A to u SW, kde jdete po hranicích možného výkonu HW to je ještě mnohem horší, než programování kancelářské aplikace/webu... Navíc u konzolí, tam jako u PC nemůžete prostě říct "hmmm, tak jsem se do 1GB paměti nevešli - OK napíšem do minima 2GB"
    Ono samozřejmě - manželkám se to moc nelíbí... Ale vysvětlení Dava Heironymuse je prostě jen ukázání reality jak to chodí.

    Je taky otázka, jak to manažeři zvládali. Ono vám na dobré vedení velkých SW projektů nestačí pár manažerských příruček.
  • Normálna prax, keby ste pracovali ako architekti tak tych 100 dávate takmer každy/ každý druhý týždeň... je to o kreatívnom nasadení a tvorení svojeho vlatsného "dieťaťa" pochopí človek ba ktorý robí kreatívnu prácu, to že tam fňuká niekto neangažovaný je asi bežné a je to chyba managmentu ale masadenie je podľa mňa hlav nou vecou u týchto vecí.
    • Všichni co píšou, že 100h týdně v práci je v pohodě, žijou trochu mimo realitu. 100h týdně... to je makat v práci 14h17minut denně 7dní v týdnu.... to je v 7ráno v práci v 9večer z práce... jak dlouho myslíte, že se to dá vydržet? Jak myslíte, že bude vaše rodina tohle zvládat po půlroce, po roce? Když jsem zakládal firmu zažil jsem si to, ale to jsem byl svobodný a hlavně mladý... dnes s manželkou a dvěma dětmi udělám tak těch 65týdně (už to radši nepočítám), doma je to každý den na talíři, děti neví co je to jít s tátou ven a sousedi se chodí ptát jestli žiju, že mě dlouho neviděli.... normálně bych se tomu dřív asi zasmál, ale vtipné to už dávno není. Jsem v podstatě profesí taky programátor, čili moje představa o tom jaké to je tolik hodin v kuse dlouhodobě v tomto oboru makat a navíc při práci nepřetržitě myslet je zažitá na vlastní kůži. Zaměstnanec Team Bondi je pro mne nekritický řiťolezec, který se taky oprostil od běžné reality. Naši prarodiče stávali ráno za svítání, vyrazili na pole, obstarat statek a vraceli se z roboty za tmy... člověk vydrží jako kůň. Ale prostě tvrdit, že 100h týdně je v pohodě a normální...jak říkám, mimo realitu.
      • Zdenda666
        Musíš ty, pro které je 100h týdně v pohodě omluvit.Nikdy nepracovali, ale až za pár let někam nastoupí tak nepochybuji o tom, že to budou pak vidět jinak.
        • Tak nějak. 100h týdně, to máme asi 10 hodin denně mimo práci. Tohle tempo a značný stres s tím spojený bude vyžadovat hodně spánku, na kterž už teď není dost času, protože člověk musí někdy jíst, cestovat z práce domů a naopak, vyčlenit si čas na hygienu a tak dále. Tím se dostáváme k maximálně sedmi hodinám spánku denně, což je na tenhle životní styl něco, co člověka zruší do dvou týdnů, maximálně do tří.
          Pak nadáváme, že hry jsou lineární s...ky, ono se člověku co v práci tráví dvojnásob času než naspí opravdu špatně vymýšlí novinky.
      • jj, pomatuji si na crunche v IS a kolik lidi se z toho sesypalo.. Nic se nema prehanet. Pokud se projekt nestiha je to vzdycky problem vedeni.. At uz nerealnymi cily nebo spatne poskladanym teamem.. A vedeni si to proste musi uvedomit. Nechapu proc hernim prumyslu je ten nejhorsi managment co jsem kdy poznal..

        Mam ted rodinu a deti a firmu a snazime se nedelat prescasy vubec a funguje to.. lidi jsou cerstvi, maji napada, nalada v teamu je super, nikdo si nestezuje a kazdeho to bavi..
    • No, von je taky rozdíl dělat těch 100 hodin konceptuální rozvrhy nebo 100 hodin přerýsovávat diplomní práci dcery vedoucího.

      Architekt zdraví architekta .)
    • Workoholismus je taky nemoc *3*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit