Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • hahahah musím se smát .. vedeni týmu a firmy bude vždy stát za svým chlebodárcem .. ještě když bere většinou 5x takový plat než řádový zaměstnanci ... obecná politika 2K na celém světě, takže on ani nadávat nemůže a to ještě nevíte kolike ve finále schrábne za roayalties z prodeje - zatímco ti řádoví zaměstnanci nedostanou skoro nic, možná jeden plat a tím jim zalepí hubu. TADY je však potřeba si uvědomit jednu věc - zásadní FAKT !!!!!! že bez těch řádových zaměstnanců by to nikdy nedodělal *16*
  • ucho
    ty přesčasy nejsou moc efektivní. možná tak 14 dní dělat na max, ale pak už je člověk tak otupělej, že je to spíš kontraproduktivní... jestli to tak vedli několik měsíců, tak je spíš zázrak, že to dokončili...
  • Upřímně, tenhle problém "přesčasů" znám taky. 120 týdně je dost, ale v rámci termínů, je to v "kreativních" profesích naprosto "normální" pracovní doba.

    Každopádně je to obhajoba trochu rozpačitá. Nepochybuji osobně o pisatelově upřímnosti, ale de facto potvrzuje veškerá obvinění a stížnosti s tradiční výmluvou, která dnes už zlidověla spíše do klišovitého vtipu, „neočekávám od svých zaměstnanců nic, co bych nedělal sám“. V dnešní dob jde o oblíbenou mantru, kterou se v top podnicích vyrábí workoholici na pokraji zhroucení a nebo alespoň rozvodu.

    Jo, taky si myslím, že pokud se chce někdo upracovat, je to jeho problém. Každopádně neměl by tím sr*t ostatní. Za starých dobrý dob se tomu říkalo vykořisťování nebo tak nějak.
    • Zaujmalo by ma kolko takych tyzdnov tahali za sebou. Take dva tyzdne za sebou si to aj ja viem predstavit.
  • filias
    Add dlouhá prac. doba:
    100h týdně není zas takový extrém - dlouhodobě je to samozřejmě neudžitelné, ale programování není práce s pevnou pracovní dobou od osmi do půl páté.
    Obvzlášť u realtivně nových projektů s nevyzkoušenýma technologiema s ne úplně extra zkušenýma programátorama... To vás pak čeká 1000+1 problém, co je třeba vyřešit....
    A to u SW, kde jdete po hranicích možného výkonu HW to je ještě mnohem horší, než programování kancelářské aplikace/webu... Navíc u konzolí, tam jako u PC nemůžete prostě říct "hmmm, tak jsem se do 1GB paměti nevešli - OK napíšem do minima 2GB"
    Ono samozřejmě - manželkám se to moc nelíbí... Ale vysvětlení Dava Heironymuse je prostě jen ukázání reality jak to chodí.

    Je taky otázka, jak to manažeři zvládali. Ono vám na dobré vedení velkých SW projektů nestačí pár manažerských příruček.
  • Podle mě ty lidi nepracovali, jen když spali. Když zrovna nebušili písmenka na klávesnici, tak přemýšleli o tom, co mají ještě nabušit a hlavně, jak to nabuší.
  • Hlavní programátor je součástí vedení takže dostal velmi štědře zaplaceno. Takže jeho názory jsou zhruba takové jako našeho hlavního kodera.
    Pokud se válíte v penězích tak žijete klidně rok v crunchi.
    *12* *12* *12* *12* *12* *12* *12* *12* *12* *12* *12* *12* *12* *12*
  • dokazu si predstavit podminky ,ktere vladnou v masovych tymech o vel. stovek lidi a take chapu frustraci lidi kteri museli podstupovat zvysujici se tlak. nicmene programatori jsou vestinou inteligentni lide, takze vcas odesli a vydrzeli jen ti se s vysokou odolnosti ci naopak priposranosti, je to samozrejme jejich volba. jen to potrvrzuje ,ze podminyk jsou vsde stejne at uz se jedna o cesko, australii ci banglades. nicmene vse se da delat i tak, aby to vyhovovalo i vetsine.
  • Ja myslim ze je to super reklama. Hracum je jedno jestli v Bondi delali hodne prescasu (pro ty je dulezita hra) a pro firmy ktera si necha u bondi delat hry je to zprava jeste lepsi protoze vi ze Bondi nejsou banda flakacu.

    Bojkot teamu bondi by byl opravdu smesny kdyz si clovek uvedomi ze tricko co ma na sobe s nejvetsi pravdepodobnosti delal 6ti lety cinan na sve dvanactihodinove smene bez naroku na dovolenou, stravenky a ani dalsi benefity...
    • Bojot by snad este viac poskodil tych zamestnancov.
  • asi ste necitali vnutornu korespondenciu teamu bondi - 'prescasy' jeden az dva roky, praca cez vikend oznamena par dni vopred s tym ze je to tak, ustanovuje sa, dakujeme... zaplatene nemali nijak extra a to ze ich dva roky klamali s tym ze hra je pred dokoncenim dokazuje aj to ze velka cast timu ani nemala prehlad o tom ako na tom cely projekt je. ked zamestnanci ziadali o trochu flexibility v pracovnych hodinach nadcasov kvoli rodinam, bolo im povedane NIE, s tym ze v zmluve maju napisane ze spolocnost si moze menit detaily pracovnych podmienok a maju smolu.
    plus niektorych neuviedli v credits
    tazko hovorit o nejakej tvorivej cinnosti v tomto pripade
    • Nuz, to skoro znie ako praca vo fabrike. *1*
      • tak tak davam MAXI plus, chudacci maly *1* *1* *1*
    • smejki
      A ještě nad jim při práci drželi pistoli u hlavy, ne?
    • A samozřejmě to, co tvrdíš je svatá a nevyvratitelná pravda. Ach.
  • doufám ze budou takhle pracovat při vyrabění pc verze l.a. noire *14*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit