Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • No nemůžu si pomoct, ale s přibývajícími díly a s tím, jak jsem je postupně všechny hrál, mi prostě přijde první díl jako nejlepší díl celé série. No uvidíme.
  • Pekna kktina...dalsi fail a uplne zdementnutie dobrej serie.
    Hitman bol vzdy super v tom ze to bol v podstate sandbox a nechal hraca riesit a dosiahnut svoje ulohy ako chcel.
    Teraz budeme nuteny vsetko robit ako nam scripty kazu....Preco napriklad nemozem obist ten hippy bordel ? Preco by som nemohol zliezt po rimse ? Preco potrebujem komplikovat vsetko ?
    S tymi donutmi to uz snad prehnali nie ? Vsak nie je normalne aby z vtipu urobili "realnu" vec a to dokonca vznu...hanba
  • Hitman byl vždy o tom, že se každá mise dala hrát znova a pokaždé jinak. V téhle záplavě skriptů, co nám předvádějí to jen tak nepůjde...škoda z mé oblíbené série udělali další CoD...jdu hrát Blood money
  • To tam bude aj taka dementna kamera? Ostatne radsej nekomentujem. Mne sa vobec nepaci, kam smeruju dnesne hry.
  • Level design to má nádhernej.
  • ten rentgen, tak toje mega cheat
  • strasne ma s€ru tie police s knihami, je to len zamaskovany meter vysoky kryt tvoriaci koridor. vsimnite si : zadna strana skrine siaha len meter nad zem (abych sa za nou mohol kryt) a potom zrazu je priehladna (aby som videl nepriatelov) co je toto za debilinu? dalsie vodenie za rucicku? tak ked za tymi kasnami mozem kryt, tak nech mi aspon blokuju vyhlad a stazia mi ten priechod trocha ? nestaci ze mam 3rd person pohlad, a tym velku vyhodu ?

    inak v tomto deme jaksi neukazali prepinanie do prvej osoby, ak toto z hry vyhodia tak ma dost naseru, uz teraz je tam kvantum pruserov co nemaju z hitmanom nic spolocne, ale zatial prizmurujem oci. no 1st person option by bola posledna kvapka
    • připoměls mi předposlední misy z Codename 47 ... když si procházel sanatoriem a jen si člověk řikal, kdy a kde se zrovna objeví komando SWAT :-)
    • Mechwarrior_bw
      popísal si to správne, takisto ma štve to vyumielkované aranžovanie scény kde je každý jeden krok hráča nalinajkovaný a pripravený. Ćlovek má pred sebou zdanlivo velký priestor ale racionálne je možné využiť iba jednu pripravenú cestu plnú barličiek a scriptov. Síce keď si človek prečíta informácie o level-designe od Tore Blystada tak vraj tam budú aj menej stiesnené sandbox lokácie ale zrejme nebudú prioritné a scén ako z knižnice tam bude plno.

      o first-person som sa snažil niečo zistiť ale bez úspechu, tak som zvedavý, hry ako Hitman alebo Thief v thirdperson móde zásadne nehrávam (nemám rád cheaty).
      • Jazz
        3rd Person mód jsou cheaty, jasně.
        Co bude příště cheat ? Střílení ?
        • EuroSamurai
          Zahraj si hitmana na nejtěžší obtížnost v FPS a 3rd samozřejmě s cílem zabít jenom cíl mise a porovnej rozdíl. :)
        • Mechwarrior_bw
          v stealth hre je 3rd mód cheat, keďže vidíš za roh alebo inú prekážku pričom je tvoja postava v bezpečí úkrytu. Je to mimoriadne ulahčenie hry a preto je to cheat.
          • Jazz
            Jo, cheat jaksviňa... Panebože! *6*
            • nepise vobec hovadiny, len pouziva zlu terminologiu.

              ale ma pravdu , vse sa toci okolo toho , ze vek priemerneho hraca je stale nizsi a nizsi, a tak su hry stale tupsie, jednoduchsie a retardovanejsie. vela ludi sa necha ale opit rozkom ze ake super hry vychadzaju, lebo maju nepredstavitelne vysoky budget, ale pravda je taka ze herny priemysel totalne upadol. ked si spomenem ake hry vychadzali v 90. rokoch na dos ... a aka super herna era bola na prielome milenia ... a pozrem teraz. tak je tam uplne patrny ten strasny upadok ...ale tak koho to bavi , tak nech si hra kokotiny :)
            • Mechu píšeš hovadiny hraju od roku 92 na PC i konzolích ale takové blbosti jako ty bych nikdy nenapsal.
            • Mechwarrior_bw
              Jazz: prečo by som mal niečo pomlouvat ??? každopádne i v SC 2002 hru third person pohlad podstatne uľahčoval... to je fakt ktorý nezmeníš aj keď sa tu na hlavu postavíš.
            • Jazz
              No jo... Splinter Cell 2002 strašná "čítr" hra, rychle ju běž pomluvit *4*
            • Mechwarrior_bw
              ja ti vlastne aj rozumiem, že sa tomu čuduješ... dnešní, hlavne rýdzo konzoloví hráči to považujú za niečo normálne, rovnako ako autoaim, rentgenové oči, 3rd person krytie, zvýraznovanie predmetov už z dialky a iné barličky... keďže vlastne v dnešných hrách je to už štandart. Preto sú veľmi prekvapení ak to niekto považuje za neprimeranú pomoc predovšetkým v stealth akciách.
  • Hra po estetické stránce vypadá skvěle. Jsem hodně velký milovník této série a dovolil bych si upozornit na následující fakt... kdo z vás hrál úžasné "krvavé peníze" tak ví, že první mise byla něco jako ... jdi tunelem a mačkej co Ti říkáme, abys došel na konec, což o následujících misích, které neměly chybu se rozhodně říci nedá. Instinkt mod a podobný voloviny.....jakoby nebyly pač kdo nechce, nemusí to vůbec používat. Prostě byl bych více schovívavý k tomuto prvnímu náhledu, který je bezpochybně první misí a bezpochybně je nejvíce omezený do způsobu, jak to projít a vyřešit. Prostě opět něco jakoby tutorial level... Ukážu Ti, že už agent umí šplhat, třílet do ledvin... a škrtit prodlužovákem :D . To že hra bude celkově asi více akční, to bude, ale myslím si že je rozhodně na co se těšit. A podle toho, jak splachoval do hajzlu tu trávu to naznačuje, že to nejdůležitější, co dělalo Hitmana Hitmenem je prostřědí největší morální špíny a lidské spodiny.... děvky, drogy, hazard ... a vše v úžasné atmosféře kořeněné šibeničním humorem. A nakonec dofám, že se povede hudba, pač to co dovedl Jesper Kyd v krvavých penězích, to bylo nebojím se říci půl hry !! Takže buďme více uctiví a vděční za další kus, pač není tomu dlouho co Eidos hlásil, že tahle série asi končí..
    • EuroSamurai
      Hratelnost není ani tak problém jako to hafo detailů okolo.
  • PreidaQ
    Mám z toho dost rozroruplné pocity. Přirovnání ke Splinter Cellu je dost trefné.

    Nelíbí se mi pár věcí: Samozřejmě to rentgenové vidění, ale pokud se tahle nemožnost bude dát vypnout, tak ok. Hitman rozbije vázou hlavu policajtovi a ten nad ním to vůbec neslyší. Potom ani nevidí ruce pověšeného Hitmana, když k němu jde. A poté, co spadne dolů, opět nikdo nic neslyší. Policajti dělají také, že jsou slepí (ale ta vzdálenost na kterou by vás měli vidět je asi dost relativní věc). To pozdější drastické a akční řešení by si mohli odpustit, ale chápu, že nemůžou prezentaci udělat jen o plížení se. To schovávání se před helikoptérou je odněkud vykradené (možná právě ten SC). Doupě hipísáků vypadá pěkně, ale nechápu, že když Hitman rozbije hlavu jednomu ze dvou policajtů, ten druhý ho jenom "překvapeně pošle pryč" místo aby vytáhl bouchačku a začal střílet.

    Jako + samozřejmě grafika, hra světla a stínů vypadá perfektně. Také to skákání a šplhání mi u Hitmana dost dlouho chybělo. No a je příjemné vidět, že agent č. 47 se co do podoby nezměnil.

    Vypadá to, že autoři mají velký potenciál klasického Hitmana pohřbít, ale nezbývá než doufat, že to nakonec dobře dopadne *7*.
  • veď táto sr@čka tu už bola
    • Ked je to "sr@cka" tak preco to pozeras?
      • ako inak mam zhodnotit sracku bez toho abych si to pozrel ?
        • Si pisal ze to tu uz bolo a pre teba je to srajda tak preco si to pozeral este raz?
          • preco myslis ze som to pozeral este raz ? pozerat ten isty gameplay...+ k tomu nadsene ospevovanie tvorcov so zlou anglictinou? dakujem pekne
        • mama vie ze pouzivas taketo slova?

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit