Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • No nemůžu si pomoct, ale s přibývajícími díly a s tím, jak jsem je postupně všechny hrál, mi prostě přijde první díl jako nejlepší díl celé série. No uvidíme.
  • Pekna kktina...dalsi fail a uplne zdementnutie dobrej serie.
    Hitman bol vzdy super v tom ze to bol v podstate sandbox a nechal hraca riesit a dosiahnut svoje ulohy ako chcel.
    Teraz budeme nuteny vsetko robit ako nam scripty kazu....Preco napriklad nemozem obist ten hippy bordel ? Preco by som nemohol zliezt po rimse ? Preco potrebujem komplikovat vsetko ?
    S tymi donutmi to uz snad prehnali nie ? Vsak nie je normalne aby z vtipu urobili "realnu" vec a to dokonca vznu...hanba
  • nepise vobec hovadiny, len pouziva zlu terminologiu.

    ale ma pravdu , vse sa toci okolo toho , ze vek priemerneho hraca je stale nizsi a nizsi, a tak su hry stale tupsie, jednoduchsie a retardovanejsie. vela ludi sa necha ale opit rozkom ze ake super hry vychadzaju, lebo maju nepredstavitelne vysoky budget, ale pravda je taka ze herny priemysel totalne upadol. ked si spomenem ake hry vychadzali v 90. rokoch na dos ... a aka super herna era bola na prielome milenia ... a pozrem teraz. tak je tam uplne patrny ten strasny upadok ...ale tak koho to bavi , tak nech si hra kokotiny :)
  • Mechu píšeš hovadiny hraju od roku 92 na PC i konzolích ale takové blbosti jako ty bych nikdy nenapsal.
  • Mechwarrior_bw
    Jazz: prečo by som mal niečo pomlouvat ??? každopádne i v SC 2002 hru third person pohlad podstatne uľahčoval... to je fakt ktorý nezmeníš aj keď sa tu na hlavu postavíš.
  • Jazz
    No jo... Splinter Cell 2002 strašná "čítr" hra, rychle ju běž pomluvit *4*
  • EuroSamurai
    Hratelnost není ani tak problém jako to hafo detailů okolo.
  • EuroSamurai
    Zahraj si hitmana na nejtěžší obtížnost v FPS a 3rd samozřejmě s cílem zabít jenom cíl mise a porovnej rozdíl. :)
  • Mechwarrior_bw
    ja ti vlastne aj rozumiem, že sa tomu čuduješ... dnešní, hlavne rýdzo konzoloví hráči to považujú za niečo normálne, rovnako ako autoaim, rentgenové oči, 3rd person krytie, zvýraznovanie predmetov už z dialky a iné barličky... keďže vlastne v dnešných hrách je to už štandart. Preto sú veľmi prekvapení ak to niekto považuje za neprimeranú pomoc predovšetkým v stealth akciách.
  • Jazz
    Jo, cheat jaksviňa... Panebože! *6*
  • Mechwarrior_bw
    v stealth hre je 3rd mód cheat, keďže vidíš za roh alebo inú prekážku pričom je tvoja postava v bezpečí úkrytu. Je to mimoriadne ulahčenie hry a preto je to cheat.
  • Jazz
    3rd Person mód jsou cheaty, jasně.
    Co bude příště cheat ? Střílení ?
  • Hitman byl vždy o tom, že se každá mise dala hrát znova a pokaždé jinak. V téhle záplavě skriptů, co nám předvádějí to jen tak nepůjde...škoda z mé oblíbené série udělali další CoD...jdu hrát Blood money
  • To tam bude aj taka dementna kamera? Ostatne radsej nekomentujem. Mne sa vobec nepaci, kam smeruju dnesne hry.
  • připoměls mi předposlední misy z Codename 47 ... když si procházel sanatoriem a jen si člověk řikal, kdy a kde se zrovna objeví komando SWAT :-)
  • sugyn
    Spis obecne Hansa Zimmera, http://www.youtube.com/watch?v=CspFuuWpZkY
    Nevim jiste ale mozna jsem ten stejny zvuk slysel ve valce svetu.
  • Mechwarrior_bw
    popísal si to správne, takisto ma štve to vyumielkované aranžovanie scény kde je každý jeden krok hráča nalinajkovaný a pripravený. Ćlovek má pred sebou zdanlivo velký priestor ale racionálne je možné využiť iba jednu pripravenú cestu plnú barličiek a scriptov. Síce keď si človek prečíta informácie o level-designe od Tore Blystada tak vraj tam budú aj menej stiesnené sandbox lokácie ale zrejme nebudú prioritné a scén ako z knižnice tam bude plno.

    o first-person som sa snažil niečo zistiť ale bez úspechu, tak som zvedavý, hry ako Hitman alebo Thief v thirdperson móde zásadne nehrávam (nemám rád cheaty).
  • Level design to má nádhernej.
  • ten rentgen, tak toje mega cheat
  • strasne ma s€ru tie police s knihami, je to len zamaskovany meter vysoky kryt tvoriaci koridor. vsimnite si : zadna strana skrine siaha len meter nad zem (abych sa za nou mohol kryt) a potom zrazu je priehladna (aby som videl nepriatelov) co je toto za debilinu? dalsie vodenie za rucicku? tak ked za tymi kasnami mozem kryt, tak nech mi aspon blokuju vyhlad a stazia mi ten priechod trocha ? nestaci ze mam 3rd person pohlad, a tym velku vyhodu ?

    inak v tomto deme jaksi neukazali prepinanie do prvej osoby, ak toto z hry vyhodia tak ma dost naseru, uz teraz je tam kvantum pruserov co nemaju z hitmanom nic spolocne, ale zatial prizmurujem oci. no 1st person option by bola posledna kvapka

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit