Přejít na výpis diskuzí
Záznam kompletní mise z Hitman Absolution
3.11.2011 | Aleš Smutný
54 příspěvků
-
Diana is voiced by Vivienne McKee in three of the first Hitman games, but is replaced by actress Marsha Thomason in the upcoming Hitman: Absolution. Her face will be shown for the first time and she and 47 ARE SAID TO HAVE A "CLOSE RELATIONSHIP"
...od tohohle výroku jsem se veškerých nadějí, že by to přece jenom nakonec nemusel být až takovej průser, radši dopředu vzdal. -
-
Tohle není jediná s prominutím sra*ka.
Dál je to třeba ,,David Bateson will not be voicing Agent 47,,. (původní 47) a nebo ,,The original soundtrack for the game is composed by Peter Kyed and Peter Peter, replacing the game's previous composer, Jesper Kyd.,,
Hudba od Jespera Kyda to bylo možná to nejlepší na sérii Hitman
*10*
-
-
Hra po estetické stránce vypadá skvěle. Jsem hodně velký milovník této série a dovolil bych si upozornit na následující fakt... kdo z vás hrál úžasné "krvavé peníze" tak ví, že první mise byla něco jako ... jdi tunelem a mačkej co Ti říkáme, abys došel na konec, což o následujících misích, které neměly chybu se rozhodně říci nedá. Instinkt mod a podobný voloviny.....jakoby nebyly pač kdo nechce, nemusí to vůbec používat. Prostě byl bych více schovívavý k tomuto prvnímu náhledu, který je bezpochybně první misí a bezpochybně je nejvíce omezený do způsobu, jak to projít a vyřešit. Prostě opět něco jakoby tutorial level... Ukážu Ti, že už agent umí šplhat, třílet do ledvin... a škrtit prodlužovákem :D . To že hra bude celkově asi více akční, to bude, ale myslím si že je rozhodně na co se těšit. A podle toho, jak splachoval do hajzlu tu trávu to naznačuje, že to nejdůležitější, co dělalo Hitmana Hitmenem je prostřědí největší morální špíny a lidské spodiny.... děvky, drogy, hazard ... a vše v úžasné atmosféře kořeněné šibeničním humorem. A nakonec dofám, že se povede hudba, pač to co dovedl Jesper Kyd v krvavých penězích, to bylo nebojím se říci půl hry !! Takže buďme více uctiví a vděční za další kus, pač není tomu dlouho co Eidos hlásil, že tahle série asi končí..
-
-
Hratelnost není ani tak problém jako to hafo detailů okolo.
-
-
Mám z toho dost rozroruplné pocity. Přirovnání ke Splinter Cellu je dost trefné.
Nelíbí se mi pár věcí: Samozřejmě to rentgenové vidění, ale pokud se tahle nemožnost bude dát vypnout, tak ok. Hitman rozbije vázou hlavu policajtovi a ten nad ním to vůbec neslyší. Potom ani nevidí ruce pověšeného Hitmana, když k němu jde. A poté, co spadne dolů, opět nikdo nic neslyší. Policajti dělají také, že jsou slepí (ale ta vzdálenost na kterou by vás měli vidět je asi dost relativní věc). To pozdější drastické a akční řešení by si mohli odpustit, ale chápu, že nemůžou prezentaci udělat jen o plížení se. To schovávání se před helikoptérou je odněkud vykradené (možná právě ten SC). Doupě hipísáků vypadá pěkně, ale nechápu, že když Hitman rozbije hlavu jednomu ze dvou policajtů, ten druhý ho jenom "překvapeně pošle pryč" místo aby vytáhl bouchačku a začal střílet.
Jako + samozřejmě grafika, hra světla a stínů vypadá perfektně. Také to skákání a šplhání mi u Hitmana dost dlouho chybělo. No a je příjemné vidět, že agent č. 47 se co do podoby nezměnil.
Vypadá to, že autoři mají velký potenciál klasického Hitmana pohřbít, ale nezbývá než doufat, že to nakonec dobře dopadne *7*. -
Hitman byl vždy o tom, že se každá mise dala hrát znova a pokaždé jinak. V téhle záplavě skriptů, co nám předvádějí to jen tak nepůjde...škoda z mé oblíbené série udělali další CoD...jdu hrát Blood money
-
dojmy? Koukám na Splinter Cell, ne na Hitmana. Já teda nekupuju.
-
sry za of topic ale neumi mi nekdo poradit, treba mam obrazek a chci zjistit puvod toho obrazku, teda odkud to nekdo stahl, z jake stranky. Jaky je na to program? *3*
-
Už se těším,ale zabíjet nevinné policajty si mohli odpustit :)
-
-
Jo, taky mě to zarazilo. Přijde mi to dost nehitmanovské. Vůbec mi to připomíná spíš Splinter cell.
-
-
A když jsi v minulém díle zabíjel doktory, agenty FBI, členy ochranky a jiné civilisty tak to bylo jako něco lepšího?
-
-
K tomu aby si nezabíjel policisty,civilisty apod. tě vybízeli zbraně který si dostával a v prvním díle si za civilní oběti dostával peněžní pokuty.
-
Nevím jak ty, ale já to procházel čistě, jen s chloroformem.
-
-
No v každé misi to ale takhle hladce nešlo.
-
-
-
-
-
som myslel že niečo nové ale škoda... každopádne chcel by som vidieť túto mapu v level editore, musí byť posypaná spinačmi scriptov na každom kroku.
Ale technicky fajn, až na tiene... -
To tam bude aj taka dementna kamera? Ostatne radsej nekomentujem. Mne sa vobec nepaci, kam smeruju dnesne hry.
-
Vypadá to pěkně.
-
-
JJ vypadá to moc pěkně...
-
Delas si srandu? Vzdyt ta hra je uz primo delana pro dementy! Rentgenove videni? Ukazujici se trasa nepratel?? Minimapa s pozicemi nepratel??? Bylo by lepsi, kdyby v Hitman 4 umrel...
-
-
Když nebudeš chtít vědět kudy půjdou atd. prostě si tu možnost nezapneš jednoduchý.
-
-
Jde o to, že v Hitman hře by taková možnost vůbec neměla být.
-
-
A to proč? Když se někomu při hraní hodí pomoc proč mu to chceš brát?
-
-
myslím, že by hráčom vôbec nezaškodilo keby museli trochu pohnúť rozumom a nespoliahať sa na podobné barličky. Blízko k tejto sérii má napríklad aj Thief a jediné čo tam hráč mal k dispozícii bola načarbaná hrubá mapa na papiery (niekedy ani tá), obyčajný kompas na určenie svetových strán, zoznam úloh a šmitec. Všetko musel človek vyskúmať sám, nehovoriac o rôznych tajných lokáciách a secretoch ktoré nájsť si už vyžadovalo zvýšiť mozgové obrátky a aj potom ich hráč často neobjavil. Pri pohľade na absolutium normálne tŕpnem čo urobia s Thief 4 *13*
-
keby tam nebola tak retardovana AI plna skriptov tak budiz. drbnem niekomu sosku o hlavu, zhodim dalsieho z lesenia. a nikto nic nepocuje, ale hned jak vzlietnu holuby tak zrazu tam nabehnu flojdi, lebo to je strasne podozrive. samy skript. health regen, action bullshit. a tiez fakt ze obchadzaju povodny cast (napriek prejavenemu zaujmu sa projektu zucastnit) nevesti nic dobre. rovnaky smutny osud co zosmiesnil a zabil splinter cella asi caka aj hitmana
-
Lituju lidi co potrebujou v dnesnich jednoduchych hrach pomoc...
-
-
-
-
-