Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Tahle slatanina ala wowko vzbec nemela byt, TES serie proste skoncila
    • Skoncila proc? Kdyby jsi cetl clanek,tak vis ze na tom Bethesda nedela a je to ve vyvoji uz nekolik let. Tudiz to bylo soubezne s vyvojem Skyrimu
      • On jen plácá... série TES po rekordních prodejích Skyrimu těžko může skončit. Právě teď je série TES na vrcholu. Kolik těch plácalů z tohoto fora o sérii TES před Skyrimem slyšelo? Řekl bych, že ne moc...
  • Sorry,ale to si delaj prd** :D ne asi ono od zacatku tes do ted to bylo tezce zabugovany a diky kommunite a neignorovani vyvojaru se to da hrat a chtej to bez bugu ..
    Blizzard delal Diablo 3 tolik let a stejne to pokadili jak jim to neslo :/
    • Blizzardi jsou líný... není možný dělat na takové hře tolik let, takže to znamená, že na tom zrovna intenzivně nedělali. *3*
    • Tezce zabugovane to mas tak leda v hlave. Nebo nemluvis o PC verzi.
      • To jses ty huhi vecny hrac vseho znas s tebou se o tom nebudu bavit ,,Je videt,ze si nidky nehral tes ,protoze bys nemlel takovy hovn*
        Staci si pripomenout jak byl buglej Sykrim na zacatku nez po pul roce vysel poradny patch ;)
        • Vecny hrac vseho? Na to jsi zase prisel jak? Ja si hry velmi vybiram a ani ty co si vyberu,prilis nestiham hrat.
          Klidne to tu napisu potreti. Skyrim hraji od vydani a na zadny bug,ktery by kazil hratelnost zasadnim zpusobem jsme nenarazil. Vlastne krome grafickych bugu me ted nenapada nic. Jestli je ta hra tak zabugovana.tak uz ponekolikate zadam-napsis konkretni bugy ve hre! Bud konkretni! Ale to se od tebe nedockam. Jako od zadneho trolla ktery porad mluvi o neskutecne zabugovanosti Skyrimu.
          • uz som to hral davno takze na vsetko si nespomeniem, ale par takych co naozaj otravuju zazitok z hry a co ma napadlo:
            - to ze companioni sa VZDY postavia do dveri a nedaju sa odtlacit, najskor som to riesil tak ze som ho poslal domov a ked vybehol z dveri som ho vzal naspat, no ked sa to stalo niekolkokrat za sebou, bez vynimky, tak som companionov prestal pouzivat
            - pri enchantovani, aj ked opomenieme to pr*jebane UI, tak sa stavalo ze enchantujes a zrazu to prestalo reagovat, ovladanie, aj hra. musel si dat load a o vsetok enchantovaci progres si prisiel, co pri tom kolko klikov treba urobit kym nieco enchantnes bolo naozaj nervydrasajuce
            - kliknes trochu mimo nejakej zalozky v inv a vyhodi ta to z neho do hry
            - najskor predomnou draci utekali a ziadneho som nemohol zabit lebo som ich nedobehol (po prvom ci druhom patchy?)
            - potom ked lietali pozadu tak sa zasekol vo vzduchu, tocil sa tam a ked som ho "zabil" tak vystartoval nadzvukovou rychlostou dakde do p*ce
            - pamatam si ze aj pri niekolkych questoch som mal bugy, dokonca aj pri hlavnej dejovej linii, a viem ze to mali viaceri lebo ked som prisiel ako to osetrit tak som to musel radit inym

            ak si na ziaden bug nenarazil tak mas stastie, Bethesdacke hry su zname tym ze tie bugy su dost random, niekto nema ziadne, niekto par a nejaky chudak schyta vsetky a je prenho hra nehratelna
  • Dopadne to jako s diablem3, vsichni nateseni kvuli serii a skutek utek.
    • To se stat nemuze. Vis proc? Protoze 80% fandu TES serie je uz ted,po vydani jejich prvnich informaci o hre,hodne zklamanych az nastvanych. Vypada to tuctove(ve vsech smerech) a nevypada to jako TES.
      • Prosimte, vide jeden Fu Do Rah trailer a vsichni si ustriknou a bude 3mil predprodeju.
  • Vidím město veliké... počkat, vidím další blbost jako je SWTOR co bude po půl roce hrát pár lidí.
  • to jsou takový kecy až si to protiřečí :) Kdy už pochopí, že nemůžou udělat hru pro všechny? Proč neudělají hardcorovku jako byli první díly a WoWko nenechají dětem? :) Jak pro hráče co hru rychle proletí? To to tím chtějí zabít jako SWTOR, kde dostaneme desetitisíce expů za každou kravinu, singl dohraný za pár dní/týdnů.. co mě donutí projít úplně stejné lokace s jinou postavou? Źe budou úkoly (ty samé?) ale v jiném pořadí než před tím a že lokaci projdu místo zleva nahoru podruhý zleva dolů? Srdcem jsem Tamrielec a rozhodně tu hru zkusím.. ale mám trochu obavy.. :)
    • S nekterymi posty by se dalo i souhlasit,kdyby tam autori porad neurazeli hrace WoW. Neni to vtipne. A dost casto tito lide sami WoW x-ket hrali. Je pro nekoho tak silene tezke napsat post bez urazeni jinych? Ten smajlik za vetou to nezachrani.
  • To by mohlo klapnout.
    Ono přetexturovat WoW do nové grafiky by neměl být takový problém, navíc jsme to viděli už tolikrát, tak už by to mělo být technicky vychytané....
    • Problém je v tom, že to nepoběží na enginu WoW, ale Hero enginu jako TOR:-)
  • To je jako kdybych chtěl holku... *1*
    • Ono je to tak. Pár let se člověk snaží vymyslet, aby měl holku, pak se mu to nějakou haluzí povede, následuje několik super dní a pak se člověk zjistí, že najednou nemá čas na kamarády, peníze na zábavu a už vůbec není pánem ve svém domě. A tak snaží zase pár let vymyslet, jak se jí pro změnu rychle zbavit.
    • netreba hrat tolko onlinoviek a hned budes mat jednu. tu svoju som toho casu ziskal vdaka tomu ze sa mi pokazil pocitac..... *14* *14* *14* *14* *16*
      • walltar
        Sakra a mě se né a né pokazit. Navíc na "holky" nemám dost peněz. *1*
        • Nepletes si holky s kurvama?
          • Cahir
            *1* *1*
            • ty kur**y vyjdou laciněji *3* *1*
    • Trol.diskuzni
      Jejda... *1*
  • Prosím o odkaz na daný rozhovor. Já sleduju vesměs všechny rozhovory o TES a tak nějak nevím, z čeho to máte.

    Mimochodem, jsou mnohem zajímavější informace, které jste měli prostředkovat českému hráči - viz např. rozhovor o questování: http://www.gameinformer.com/b/features/archive/2012/05/23/exploring-quests-in-the-elder-scrolls-online.aspx
    Tady se můžete dozvědět něco více o questech a dokonce i o hlavní linii. Informací je tam opravdu dost, ač jsou některé už známé. Podobných rozhovorů je na uvedeném webu více.
    • ales.smutny
      Odkaz přímo na rozhovor je v článku...
      http://www.edge-online.com/features/how-bethesdas-taking-elder-scrolls-online
      • hm, dík. Já sleduju především: http://www.gameinformer.com/
        Tam se už tradičně objevují všechny podstatné informace k sérii TES a to většinou s předstihem před ostatními médii. Rovněž je tam tradičně velké množství videí s rozhovory s tvůrci TES série a rovněž nově s tvůrci TES Online. Určitě doporučuji.
    • Ještě teda doplním základní info. z toho rozhovoru:
      1. Snaha vyhnout se nutnosti chodit do tzv. HUBech - tj. místech, kde se nachází NPC, která dávají questy - většinou města apod. Prostě půjdete po světě, uvidíte zajímavé místo, tak místo toho, abyste museli jít nejdříve do nějakého HUBu a tam nabrat questy, které vás pošlou právě na to zajímavé místo, které jste minuli, můžete jít rovnou to zajímavé místo navštívit. Ovšem HUBy zůstávají. Jen částečně odpadne ta nutnost nejprve jít do těch HUBů. Tímto chtějí podpořit prozkoumávání území hráči - to je základ TES a oni se ho chtějí držet. Viz tím, co jse napsal výše + tím, že v dungeonech, ruinách atd. bude vždy něco k nalezení - poklad, boss, nějaký quest item apod.
      2. Mapa světa by se měla aktualizovat průběžně a upozorňovat hráče, pokud je poblíž nějaké zajímavé místo, které stojí za navštívení. Vedle toho by měl mít hráč poměrně velké možnosti v úpravě herního rozhraní - např. zmínili úpravu mapy, kdy si hráči budou mít možnost povypínat některé fukce (pro větší výzvu).
      3. Speechcraft bude mít svůj význam. Např. dostanete quest, pokud budete mít vyšší Speechcraft. Speechcraft vám tak může otevřít další obsah.
      4. Volby údajně budou mít význam i do budoucna. Volba např. může určit, jestli se vám nabídne nový herní obsah, nové questy apod.
      5. Budou reputační questy a za ně bude dostávat hráč různé reputační odměny. Přímo se hovořilo např. o Mages Guild. Budou rovněž existovat guildovní hodnosti. Ve hře by mělo vedle toho existovat poměrně hodně frakcí.
      6. Nebude nutné být ve skupině, aby mohla být spolupráce. Ale skupiny budou možné. Hráči přitom i bez skupiny dostanou plné expy a splní quest.
      Příklad: Jdu zabít medvědy a potkám člověka, které na stejném místě zabijí medvědy. Ten člověk je ale Tatar a není schopen se domluvit na společné skupině. V jiném MMO katastrofa - tady to nebude vadit. Sice nebudete v jedné skupině, ale quest prostě spolu uděláte.
      7. Místa by se měla měnit podle toho, jak člověk jednal. NPC by měla hráče rozpoznat, pokud ten hráč udělal v daném místě něco významnějšího. Oni to trochu více rozvinuli.. já uvádím jen základ.
      Tohle jsou základní informace z rozhovoru, který byl uveřejněn na výše napsaném odkazu dne 23.5.2012.
  • vazne sa na toto tesite? mna to moc nepresvedcilo... zatial... ale podla mna by mal tes ostat single.
    • TES zůstane SP + přibude MP verze. Co je na tom špatného? Bude více TES her - podle mě pouze pozitivní věc.
  • Já sem ve Skyrimu narazil jen na pár drobných bugů (ano, za obrama sem šel schválně a opravdu sem se proletěl :) ), ale nic zásadního. Ovšem obávám se, že MMO The Elder Scrolls je trošku jiná liga a budou mít co dělat. Ale je třeba si uvědomit, že to dělá uplně jiné studio, než Skyrim, takže hra může být zabugovaná klidně 1000x víc. Jinak mi připadá, že trol.diskuzni musí být poslední dny v sedmém nebi, protože je tu každej den článek o jeho oblíbených hrách - Skyrim a Diablo III :-) A teď se k tomu přidal ještě The Elder Scrolls Online :-)

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit