Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • sugyn

    Tak ze z toho proste chteji neco jako Battle Thunder. P2w hra s minimalnim usilim ze strany vyvojaru ale s maximalnim profitem. Uz vidim jak si hrac bude kupovat karticky. Seber 10 karet a odemkni si AR-15 nebo kolimator. Nechces to farmit? Zamavej kartou.

  • Takže hlavní problém většiny fanoušků,  že se z BF stává klon CoD na větší počet hráčů, se EA rozhodlo řešit tím, že tam navalí co nejvíc lidí z CoD...okay 🤣

  • J.V.Stalin

    No jestli to má znamenat, že jak se tu naposled psalo tam jsou skiny Santa Clause a podobné hovadiny, tak to nechci ani zadarmo. Nechápu kdo takové nesmysly vůbec může schválit...

  • Co to znamená "větší míra příběhového pozadí?" ... to je jako singl nebo jak to mám chápat ? :D 


    Jinak srandy kopec.. dojení 1x ročně nestačí.. radši uděláme universe a každé 3 měsíce přidáme 1 mapu, 2 skiny a 3 zbraně a chceme 50 Eček :D :D 



    • Derp_1337

      Ono je to celé jenom o marketingu a výzkumy mentality lidí.

      Ty výzkumy ukázali, že lidi jsou mnohem ochotnější zaplatit opakovaně menší částky peněz (např. osmkrát 10$ během pár měsíců za drobné mikrotransakce ) než jednu velkou platbu 60$ při nákupu plnohodnotné hry.


      Vzdělaný a inteligentní jedinec si dokáže snadno spočítat, že těmi mikrotransakcemi zaplatí mnohem více peněz než při té jednorázové platbě. Ale bohužel blbců je mnohem více než inteligentních lidí.

      • Nemusi jit jak rikas  pohrdave o blbce, ale proste nemaji 60 euro na hru. Ale 10euro uz je castka, kterou jsou schopni dat.

        • Derp_1337

          Tak ne všichni hráči patří do té skupiny lidí, co jsi zmínil.

          Ty hráče, co jsem zmínil já, a ty hráče, co jsi zmínil ty, jsou 2 odlišné skupiny... přičemž někteří jedinci můžou patřit do obou skupin (průnik množin, lol).

  • oni se oklikou vraceji k modelu na ktery se uz davno zapomnelo... a to udelat jednu poradnou hru na nextgen enginu a podporovat ji datadiskami, dlc, a ruznymi spusobmi aby ta hra mnela 5-10 lety cyklus... presne jak to dela ARMA. tak jak to delali starsi hry nez doslo ke kazdorocnim vyvaru a kopiim kopie z minuleho roku....

    • Tak z části je to na tom modelu stále. Vytvoří engine který se pak několik dílů (čti datadisků) dojí. Formy DLC vychází rok po vydání, přídavající nové mapy a vehikly.

    • Jenze jim chybi ten tvuj zacatek - udelat poradnou hru :)

    • Derp_1337

      Jo, ale to je ale trochu něco jiného, Arma nikdy nebyla mainstream.

      • Přesně tak, ARMA má komunitu a hlavně MODY, které ta komunita dělá. Díky tomu je ARMA víceméně bez investic od Bohemky schopna fungovat a být atraktivní 5+ let. Tady je komunita toxická jako prase, nespolupracuje, a během maximálně roku jí 90% odejde zase jinam, tam to fungovat může...tady o tom dost pochybuju.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit