Značku Battlefield čekají velké změny, šéfovat jí bude Vince Zampella
-
Co to znamená "větší míra příběhového pozadí?" ... to je jako singl nebo jak to mám chápat ? :D
Jinak srandy kopec.. dojení 1x ročně nestačí.. radši uděláme universe a každé 3 měsíce přidáme 1 mapu, 2 skiny a 3 zbraně a chceme 50 Eček :D :D
-
-
Ono je to celé jenom o marketingu a výzkumy mentality lidí.
Ty výzkumy ukázali, že lidi jsou mnohem ochotnější zaplatit opakovaně menší částky peněz (např. osmkrát 10$ během pár měsíců za drobné mikrotransakce ) než jednu velkou platbu 60$ při nákupu plnohodnotné hry.
Vzdělaný a inteligentní jedinec si dokáže snadno spočítat, že těmi mikrotransakcemi zaplatí mnohem více peněz než při té jednorázové platbě. Ale bohužel blbců je mnohem více než inteligentních lidí.
-
-
Nemusi jit jak rikas pohrdave o blbce, ale proste nemaji 60 euro na hru. Ale 10euro uz je castka, kterou jsou schopni dat.
-
-
Tak ne všichni hráči patří do té skupiny lidí, co jsi zmínil.
Ty hráče, co jsem zmínil já, a ty hráče, co jsi zmínil ty, jsou 2 odlišné skupiny... přičemž někteří jedinci můžou patřit do obou skupin (průnik množin, lol).
-
-
-
-
No jestli to má znamenat, že jak se tu naposled psalo tam jsou skiny Santa Clause a podobné hovadiny, tak to nechci ani zadarmo. Nechápu kdo takové nesmysly vůbec může schválit...
-
Takže hlavní problém většiny fanoušků, že se z BF stává klon CoD na větší počet hráčů, se EA rozhodlo řešit tím, že tam navalí co nejvíc lidí z CoD...okay 🤣
-
oni se oklikou vraceji k modelu na ktery se uz davno zapomnelo... a to udelat jednu poradnou hru na nextgen enginu a podporovat ji datadiskami, dlc, a ruznymi spusobmi aby ta hra mnela 5-10 lety cyklus... presne jak to dela ARMA. tak jak to delali starsi hry nez doslo ke kazdorocnim vyvaru a kopiim kopie z minuleho roku....
-
-
Tak z části je to na tom modelu stále. Vytvoří engine který se pak několik dílů (čti datadisků) dojí. Formy DLC vychází rok po vydání, přídavající nové mapy a vehikly.
-
Jenze jim chybi ten tvuj zacatek - udelat poradnou hru :)
-
Jo, ale to je ale trochu něco jiného, Arma nikdy nebyla mainstream.
-
-
Přesně tak, ARMA má komunitu a hlavně MODY, které ta komunita dělá. Díky tomu je ARMA víceméně bez investic od Bohemky schopna fungovat a být atraktivní 5+ let. Tady je komunita toxická jako prase, nespolupracuje, a během maximálně roku jí 90% odejde zase jinam, tam to fungovat může...tady o tom dost pochybuju.
-
-
-
Tak ze z toho proste chteji neco jako Battle Thunder. P2w hra s minimalnim usilim ze strany vyvojaru ale s maximalnim profitem. Uz vidim jak si hrac bude kupovat karticky. Seber 10 karet a odemkni si AR-15 nebo kolimator. Nechces to farmit? Zamavej kartou.