Přejít na výpis diskuzí
Známý nástroj OpenIV na modování GTA V po téměř dekádě fungování končí
17.6.2017 | Adam Homola
133 příspěvků
-
Pokud jsi měl Open IV tak si nemohl přihlásit do Online hry... něž tady budeš kázat moudra tak si o OpenIV něco zjisti, bejbe.
-
Hlavně o něm pořád piš, vytvářej nová vlákna, to je nejlepší léčba. Ty jsi ukázkový troll, co to diskuzi vůbec nezvládá, nezvládáš, že si z tebe dělá dobrý den a pořád se musíš vyplakávat.
-
I Blizz měl nějakou aféru s použitím maphacku u Starcraft 2 v pro zápasech, jenže to je dost těžký ohlídat, jelikož to nemění nic ve hře, jen to zaznamená data co jdou mezi klientem a serverem a zobrazí je, ale i to se nakonec provalilo
-
U multiplatformních her, kde vývoj na PC není jasnou prioritou, nemá smysl vyvíjet hru na PC odděleně na nějakých vylepšených technologiích s ultrakrutopřísnou vyladěností a vychytaností síťové hry jen kvůli řešení problémů s cheatery (a možná ještě pro zalíbení se hráčům s lepšími stroji). Tahle představa mi připadá opravdu neskutečně naivní, zvlášt u her jako je GTA Online. Jde o nesmyslnou investici, která se prostě nemůže vrátit.
A o grafice tu řeč vůbec nebyla. Já mluvím o logickém návrhu hry: engine, síťový model a role serveru/klienta. -
Většina her od Blizzardu spadá do kategorie zobrazovadel, kde prakticky všechno řídí server a podvádět se nedá nebo to nepřináší žádnou výhodu. A Overwatch taky není technologicky žádná hitparáda, rozhodně není ani zdaleka tak komplexní, jako CS:GO. Je v něm málo způsobů, jak podvádět lze a dají se relativně snadno ohlídat a i Blizzard třeba vychytal síťový model hry lépe.
-
Módy a cheaty v online hrách je hnus, ale to, co dělá člověk se singleplayerem je jen věc hráče. Vývojáři by se neměli plést do toho, co dělá člověk v singleplayeru. Prostě take two neumí se postarat o nemodovani a odnesou to všechny.
-
Blbý by bylo, kdyby těm nesmyslům co píše začal nakonec sám věřit, zatim to vypadá že jen schválně prudí
-
Femto = diskuzní rakovina, která zde bují díky hrůzostrašnému systému Games.cz diskuze.
Je velká pravděpodobnost, že tenhle tumor má původ v Konzolistovi.cz, kde zřejmě dostal perma ban. Proč by jinak hnil tady, když je to tu údajně samý PC mustard. Oh wait... on si asi myslí, že je strašně důležitej a že ho někdo bere vážně. Realita: učebnicový blázen, který se dál než k trollingu a zesměšňování sebe nedopracoval. -
1) Prumerny PC hrac nema duvod upgradovat, protoze hry se delaji primarne na zastaraly hw konzole, takze u multiplatformy je potencial PC omezen.
2) V opacnem pripade - vsichni znali herni historie vime, ze prumerna PC sestava nemusi mit vliv na to, jakym zpusobem to uchopi vyvojar. Je spousta her, ktery mely ve svy dobe nadcasovou grafiku a pocitali s high-endem dokonce i s budoucim hardware.
Zaver: V PC svete zalezi hlavne na vyvojarich, ne na statistikach prumeru. -
Bavi me, jak sis sam definoval, co je velka hra - na 20 radku textu, bez jediny zminky o modech, ktery jsou pointou cely debaty, hehe, ty mi neco rikej o babovickach komiku.
Shrnuti: Mody jsou porad aktualni, jak sem sam prokazal - Bethesda, MODDB.
Ted si zabal ten kvalitni denial a kecani o ho*ne a odtancuj.
"Velká hra= hra vyvíjená primárně na konzole."
A proto je technologicky nejnabusenejsi 150+ mil. dolarova hra soucasnosti hra PC only. SC = 2 nejdrazsi hra vsech dob, prekonala GTA 5 i Destiny. Zabal to kasparku, nemas na to. Ted mi urcite reknes pohadku ze sklenene koule jak to nikdy nevyjde, jak to ani neni hra, jen koncept, blaboly ze zalezi jen na hratelnosti atd. Pojd, uz cekam na tvuj denial a fantasie vycucane z prstu... heh -
Skoda, ze si nejak pozapomnel na Blizzard, kterej ma hackovani dost vychytany, ale to se ti nehodi do kramu, ze?
-
Ne. Nesimplifikuj a zjisti si, na čem hraje průměrný PC hráč. Vhodné jsou statistiky ze Steamu. Že převážně konzolisté hrajou na levných přípojkách je taky nesmysl. Mezi cenou a kvalitou přípojek pro domácnosti často není přímá úměra, protože záleží na technologii. Ve spoustě zemí často není ani žádná jiná možnost připojení, než prohnilé telefonní kabely v zemi. A mobilní připojení je kvůli vysokým odezvám nevhodné. U nás v ČR máme celkem kliku v tom, že si můžeme připojení většinou vybírat. Hlavně díky bezdrátu, jenže ten zas bývá nestabilní. A také jsi opomenul důležitý faktor: ochrana soukromí. Proto jsem psal o intrusivitě VAC.
-
Takze vlastne pises ze na vine je nizky vypocetni vykon konzoli a lide hrajici na levnem internetu (prevazne taky konzolisti). Ja se divim ze na ty konzole jeste nekdo dela dneska hry...
-
Nemá cenu řešit věci s dítětem, které ještě nedorostlo. Jednou poznáš sám co jsi byl za idiota. Ale to až budeš mít svou rodinu. Pokud ji budeš mít. Nemám dále čas číst tvé trollování. Pokud chceš napiš kde to probereme a tam můžeme oba argumentovat! OK? Jinak už nemám čas ti odpovídat na trollení.
-
a jak bych to asi udělal, co ty brepto? Chápu nějakých 6 plusů, to by ještě asi šlo, ale jak bych si hodil 22 plusů?
-
Nevim kde žiješ ale asi nemáš ani trochu ponětí o tom jak je náročné dělat hry. Ještě k tomu defakto odladěné hned v den vydání (aspoň za sebe musim říct že singl sem dohrál bez jakéhokoliv bugu ) a navíc ještě spravovat u takové hry online část. To že se najde blbeček a všemožně si potřebuje "POMÁHAT" na úkor druhým není chyba R* . Naopak pokud by to sami tvůrci nechtěli tak v životě nevydají hru s tak snadno modifikovatelným prostředím a ty a tvůj iron Man ( to je ti 10 či co ? :D ) se můžete jít rovnou klouzat :D
-
Takže jsi rád, že můžeš předstirat že souhlasiš sám se sebou? Být tebou, už si zamlouvám vypolstrovaný pokoj v Bohnicích, toto opravdu neni normální
-
Pro upřesnění: nikoho neobhajuji, jen jsem se snažil nastínit problematiku síťových her a poukázat na nutnost jistých kompromisů, kterým se pro dosažení rozumných výsledků prostě nedá vyhnout. Rockstar ani Valve nejsou dokonalý a zjevně nemají vše vychytané, ale kdo ano? Právě posedlost dokonalostí vede k těm naivním až idealistickým představám, které tu někteří prezentují.
-
Popravdě já do toho nevidím a je mi to i jedno, já jsem hlavně rád, že tu komunita se mnou souhlasí. Je klidně možné, že je tam nějaký delay či něco podobného.
-
A vždy se domluví, že tvé příspěvky vyplusuji a ty co s tebou nesouhlasí stejným počtem záporných hlasů, jsou to holt koumáci