Přejít na výpis diskuzí
Zprávy ze zombielandu přináší novinky o DayZ a State of Decay
15.4.2013 | Petr Poláček
29 příspěvků
-
WarZ je hrůza. Vyhozené peníze !!!!!
-
S tím já trošku nesouhlasím. Bohemka už od začátku, používá technologie, které se nikdy nepoužily, či neozkoušely na hře. To je důvod proč jsou bugy atd. Navíc když se podíváš, tak od vydání Arma II už uběhla dlouhá doba a stále se vydávali updaty a patche. To že jejich hry jsou zabugované, je způsobeno tím že se snaží udělat to co nikdy nikdo neviděl. Ohledně DayZ, je vidět že celá hra bude doprovázená velkými problémy. To aby se udělala fungující MP based hra je obtížné, zvláště mate - li k dispozici engine, který byl primárně vytvořen pro SP a COOP. MP je jen takový "malý" doplněk. Když si vezmete, tak jak náročný je server pro Armu II pro více jak 60 hráčů? Vemte si že Dayz bude spíše MMO hra. A tak předělání celého enginu bude trvat hodně dlouho. BTW: To že už Dayz mod funguje jako mod je malý zázrak.
-
No, Bohemka není zrovna příklad, co bych měl namysli, už jen kvůli tomu, že hotovej produkt jsem od nich snad ještě neviděl. A ty technologie taky nejsou nic zázračnýho. Já vím, že je tady spousta lidí miluje, ale mě nikdy nijak zázračný nepřišli. Nedělaj mainstream, to je asi jediný, co jim nemůžu upřít a poslouchaj komunitu. Ten zbytek už je bohužel slabší, místy o dost (bugy, optimalizace).
-
jo, chce to technologie, zkusenosti a penize, ale zaroven to chce jako vysoko postavenou sobu nekoho, kdo rad hraje hry, aby z toho nechtel mit jen zlatej dul, ale hracum taky dal do ruky neco, co nebude mit novej dil kazdej rok a bude to stat za to a to velky studia nedelaji... Myslism, ze Bohemka je peknej priklad studia, ktery neni maly, ma nejaky zkusenosti a zaroven to neni gigant, kterej si muze dovolit vydavat kvanta kravin za ucelem oskubat lidi a jen jednou za cas kvalitni hru.
-
Zdaleka ne vše se děje podle toho, co popisuješ, ale co naopak větší studia mají jsou především zkušenosti, dostatek lidí, technologie a peníze. Udělat hru s velkým otevřeným světem není sradna a profesionální hotovej produkt bych si nechal líbit. Je dobře, že indie scéna existuje, takový Deadlight je suprový. Ale na tohle je potřeba víc, než jen nápad. Já bych velkou produkci vůbec nezahazoval. Audioviizuelně hezký hry, kde se nemuselo dělat na každým kroku tucet kompromisů, mi vůbec nevaděj. Deadlight je sice nádherný, ale 2D se bez občasnýho řezení rychle přejí...
-
no jsou i výjmky viz. Warz :D
-
Preskocit jde za 8s coz je pro me asi 15min nez se to nacte. To vydelavani celkem chapu, jen nejsem moc ok s touto formou.
-
Upřímně já jsem za to rád.Přecejen menší studia se nehrnou do her způsobem "Rychle udělat,poté vydělat"...
-
Víš, ona redakce tenhle web nedělá proto, aby na něm prodělávala, někde peníze sebrat musí. Navíc ta reklama jde přeskočit, já nevím, co mají všichni s těmi reklamami za problém.
-
mozna sem detailista, ale taky mi svitici oci prijdou dobry tak do zombies v CoDu... pokud to ma vypadat nejak vazne, tak zarovky ne e
-
Píšeš tu, jak kdybys zrovna jednoho takového zombie léčil, a druhého vyvolával pomocí necromancie z hrobu.. Chlape, vždyť je to všechno jen fantazie..
-
Jedna věc mě zaráží. Že se o něco podobnýho nepokusilo ještě žádný velký studio. Akční online survival hru s otevřeným světem zaplaveným zombíky. Divný...
-
Chápu, chápu.. Nicméně v DayZ se s nima pytlíkovat nemusíš. Můžeš je střelit do hlavy.. shoot on sight.. a pak dál lonewolfovat. *3*
-
State of Decay trosinku smrdi tim zahozenym zombie konceptem Irrational Games znamym z jejich podcastu.
Blizzardi puvod toho cloveka mi uplne nevoni, ale zkusenosti mu asi nechybej, a na takovyhle sousto s sebou snad pritahl i dost prachu. I kdyz... XBLA ?? -
Klidne mi video zaspamujte hordou reklamnich baneru, ale jsou tyhle reklamni videa opravdu nutna? Na modemu pocitam kazdy stahnuty megabyte a tyhle "data" navic jsou opravdu opruz..Chapu, ze se na videa muzu jit podivat jinam, ale poustet si je z games, kdyz uz tu jsem je daleko pohodlnejsi.
-
No já to myslel spíš tak, že celkově nemám chuť se ve hrách pytlíkovat s dalšími hráči, které ještě k tomu ani neznám. Nepřišel jsem tomu na chuť před několika lety, když jsem naslepo zkoušel KAL Online, a dosud se to nezměnilo. Pokud ale bude u State of Decay možno hrát multiplayer, mohla by to být dost zajímavá zkušenost (za předpokladu, že by byla náplň stejná, jako u single playeru) :)
-
Bylo by fajn kdyby se State of Decay podarilo. Ale marketingovym navnadam uz z principu neverim a radsi jsem skepticky. Jedno jmeno schopneho cloveka nemuze byt zarukou niceho pokud nad nim stoji banda kravataku.
Proste necekam od toho nic a radsi se necham prijemne prekvapit.
Predpokladam ze DayZ standalone nebude horsi nez DayZ mod takze tady je to hra na jistotu. -
Když tě honěj zombíci, přetáhni je palicí!
State vypadá fakt dobře (A ne, neni divný, když píšu "dobře" o hře, kde je vidět víc krve než v běžný epizodě Dextera) -
State of Decay vypadá dobře ale neviděl jsem tam jedinou zombii. Zombie je člověk kterého přeměnila nákaza nebo mrtvola co vylezla z hrobu vyvolaná kouzlem či kletbou... Ani v jednom případě jim ale nesvítí oči rudě tak, že se dají použít jako signalizace na železničním přejezdu...
-
Tady nevim, jestli bych souhlasil s autorem, že se z DayZ stane "klasický MMO". Možná jo technicky vzato a podle nějakejch definic MMO. Ale dneska si imho většina lidí pod tim pojmem představí úplně jinej typ her, než to čim bude DayZ. Resp. než to čim, doufám, bude DayZ.