Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Khanemis
    Fajn věc je, že, jak už to tak bývá, část z těchto věcí se podařilo moderům vrátit do hry. Samozřejmě výsledky se liší, fanoušci pracují často jen s málem, mnoho si musí domýšlet a ne na vše je hra vůbec pořádně připravena. Přesto některé z těch věcí stojí vcelku za to.

    https://www.nexusmods.com/fallout4/mods/21923/? - Obnovuje osekané možnosti v rámci Bratrstva, a možnost odstavit Hit...Maxsona od moci a vetovat některá rozhodnutí vedení Bratrstva... Využívá část nepoužitých dialogů ve hře, takže působí vcelku věrně. Není to dokonalé, ale rozhodně je lepší hrát dějovou linku za Bratrstvo s tímhle modem než bez něj.

    https://www.nexusmods.com/fallout4/mods/21498/? - Mění Combat Zone na smysluplnější lokaci, tak jak, bylo původně zamýšleno. Můžete sázet i účastnit se sami zápasů, aniž byste museli celé místo vystřílet jako v základní hře. Opět využívá některé původní dialogy, které se do hry nedostaly. Vcelku věrné obnovení vystřiženého obsahu, bohužel z mých zkušeností nefunguje vždy úplně bezchybně. Stojí ale rozhodně za vyzkoušení.

    https://www.nexusmods.com/fallout4/mods/24819/? - Pokus o využití jednoho z původních konceptu Mama Murphy. Mění její nudné křeslo ze základní hry v to zajímavé posezení plné světel a drog:) Nerekonstruuje to bohužel můj nejoblíbenější concept art s křeslem na pásech ani jako vznášející se křeslo, ale je to rozhodně lepší než nic a funguje to bez problémů, doporučuji.

    Jsou i další mody, co obnovují vystřižený obsah, ale všechny jsem je nezkoušel, takže nemohu soudit. Třeba to někoho zaujme:)
    • A něco pro F3 bys neměl? *1*
      • Khanemis
        Bohužel, u Falloutu 3 jsem se o obnovení vystřiženého obsahu příliš nestaral, za to ale New Vegas má také některé velice zajímavé mody v tomhle směru:)
        • f new vegas ted hraji, urco neco prihod :) at uz vystrizene zajmavosti nebo oblibene/vyzkousene mody
          • Khanemis
            Skvělé mody najdeš třeba u tohohle chlapíka, který se vyloženě zabývá vracením původního obsahu do New Vegas - https://www.nexusmods.com/newvegas/users/3010984/?tb=mods&pUp=1
            Výhoda je, že je má rozkouskované do menších tématických celků, takže pokud ti některý nesedí, nemusíš ho instalovat:)

            Také od věci není zkusit mod přímo od Joshe Sawyera (vedl vývoj New Vegas), který sice udělal pro sebe, ale dá se to brát jako "oficiální" autorská vize. Upravuje balanc hry a přidává trochu na obtížnosti (ačkoli existují i více hardcore mody) - http://diogenes-lamp.info/jsawyer_fnv_mod.zip
            Také existujecelkem populární upravená verze (od někoho jiného) na Nexu, která by měla ten Sawyerův mod lépe integrovat do hry a odstraňovat některé chyby, které už neměl čas vychytat. Ale tenhle mod jsem osobně nezkoušel, takže těžko říct. - https://www.nexusmods.com/newvegas/mods/61592/?

            Za sebe určitě ještě hodně doporučuji Pipboy Readius, který sice není vystřižený ani původně zamýšlený obsah, ale mění těžkopádnou podobu náramkového pipboye za ručně drženou variantu, díky čemuž nevypadá oblečení a brnění tak hrozně. Je to estetická věc, ale osobně si bez toho už neumím tu hru představit:) - https://www.nexusmods.com/newvegas/mods/36646/?

            Ono dobrých modů pro FNV jsou mraky a bylo by toho na hodiny. Netuším, jak moc se v tom sám orientuješ, ale třeba ti něco z toho přijde vhod:) Ono nejlepší stejně je postavit si zážitek přesně podle vlastních preferencí. Na každý pád přeji hodně zábavy s New Vegas!:)
  • Tj ... vzhledem k tomu ze Fallou 3+ neni a nikdy nebylo RPG, tak to urcite mohlo bejt otevrenejsi rpg....

    RPG se totizto vyzacujou predevsim tim, ze hrac hraje nejakou roli a jeho skutky ovlivnujou reakce okoli a jeho moznosti. To platilo bezezbytku pro F1/2.
    • JamesFaith
      Nemáš úplně pravdu.

      RPG je o hraní postavy, ale ovlivňování okolí se k jejich definici připláclo až v posledních letech. Do té doby šlo běžně o hry, kde se jen plnily úkoly a postupovalo v hlavním příběhu bez toho, aby se ukazovaly větší následky, a nanejvýš se používala jedna velká závěrečná volba. Nebo snad hry jako Baldur's Gate, Planescape Torment a Vampire the Masquerade: Redemption nejsou RPG?
  • Mate chybu v nadpisu. Slovo "otevrenejsi" je tam navyse.
  • Mě přijde, že Todd Howard prakticky zkopíroval Fallout 3 do nového enginu a přidal crafting (vždyť se ani neobtěžovali dodat novou hudbu). Jako by byli naštvaný na Obsidian, že si dovolili příběhově navázat na Fallout 1 a 2. Kdyby se od nich inspirovali alespoň systémem frakcí, rozhodně by hra nabrala úplně jiný směr. A z vystřižených částí by podle mě za zachování stály akorát zápasy v Combat Zone. Ostatní je jen nastavovaná kaše. Ale hlavní příbehová linka mě neskutečně zklamala. Prakticky je prohozená role otce a syna, enklávu nahradil institut, megaton nahradilo diamond city, pes je stále stejný, společníci jako supermutant, Mr. Handy a "drsnej ghoul" jsou taky stejní, railroad byl myslim v menší formě i v F3, prostě prakticky žádná snaha přinést něco neokoukaného, co nebylo v minulých dílech. Snad akorát Nick Valentine je zajímavý nový sidekick
  • Nevíte bude už ta čeština diky za info.
    • Nebylo by jednodušší se za tu dobu co to je venku naučit anglicky? Chápu, že za rok nebo co to je venku nemůže být angličtina perfektní. Pořád to však je možnost brát jako investici do budoucnosti.
      • 2 fff
        gratulu k tomu, že ovládáš angličtinu na perfektní úrovni, ale měj pochopení k těm, co nejsou jazykově tak vybaveni jako ty. Z vlastní zkušenosti ti napíšu, že po jazykovce a FCI jsem taky mluvil vcelku obstojně........9 let pracuju v tuzemskejch firmách, angličtinu hovorově prakticky nepoužívám a můžu ti říct, že i já si raději zahraju textově obsáhlý RPG v mateřském jazyce, užiju si to prostě líp - minimálně pročítám víc herních e-booku atd.
        • Však já nemám nic proti češtinám ve hrách. Jen říkám, že lidi by měli počítat s tím, že čeština není žádný světový jazyk. Místo toho aby si pořád stěžovali o hrách v angličtině, by se mohli anglicky naučit. Však ten jazyk můžou využít i normálně v životě a ne jen ve hrách (třeba v životopise).
      • Jednodušší je, ten rok počkat, koupit za adekvátní cenu a prachy co jsem ušetřil poslat překladatelskému týmu, který si je zaslouží víc. Když nejsou schopný zaplatit (pro ně) malou částku za překlad do zemičky v které nevidí budoucnost (profit), nedám jim víc jak pětikilo za derivát Falloutu.
        • Zrejme nemas zdani, jak probihaji a kolik stoji oficialni profesionalni preklady, nikoliv ty amaterske. A ty jsi zvykly vyhazovat penize, byt po "malych" castkach?
          • Ano, a je velká škoda, že i oficiální překlady stojí za zlámanou grešli. I když je k dispozici, je lepší zůstat o originálu. Asi je něco špatně, když se zfetovanej bezďák nebo desetiletý fracek vyjadřuje jako korektní akademická knihovnice.
      • Ve 42 letech jsem už dost líný
        • nic si z toho nedelej , me ted bylo cerstvejch 30 a taky uz to mam na haku *3* od zakladky sem se v ang nikam neposunul a taky ziju
        • Podle me byl takovy clovek liny vzdycky a nenaucil se ani tu rustinu.
          • Ne ruštinu umím ,ale nemám jí rád.,...
        • Tak když máš už takový věk, tak ses na základce učil rusky, ne? V tomhle jazyku je naprostá většina velkých a některé menší hry určitě přeložené.
      • Po pravde anglicky som sa najradsej ucil na RPG. Od Eye of Beholder cez adventurky ako Indiana Jones &&, az po strategie typu Civ, Duna a zvysok herneho sveta v tej dobe.. Vzdy so slovnikom pri klavesnici. Ale najviac mi dali RPG samozrejme.. Na hodinach anglickeho jazyka som vzdy na domacu ulohu vypisoval slova z hier a ich preklady.. Skola hrou.
    • https://prekladyher.eu/preklady/fallout-4.79/
      • Děkuji
  • Bethesda měla vždy velkou fanouškovskou modovací základnu. Třeba někdo časem předělá mechaniky tvorby postavy, boje atd.... a bude se to více blížit původnímu duchu prvních dvou dílů nebo aspoň části toho co my hráči půvdoních dvou dílů Falloutů máme rádi.

    Neznáte někdo nějaký overhaul mod na F3 co se týče změny hratelnosti apod...moc se v modech pro tenhle díl nevyznám. Díky.
    • https://www.nexusmods.com/fallout3/mods/top/?
      https://www.reddit.com/r/Fallout/comments/5rnc3i/bring_fallout_3_into_2017_mod_list/
      https://www.gamersnexus.net/gg/1508-fallout-3-graphics-content-mod-overhaul
      to iba tak googlujem.. samozrejme treba vela citat a vybrat si co je pre teba najvhodnejise.. KEd som kupil skyrim, tak som sa na to nemohol pozerat a nehral som to.. Po rokoch som zacal pozerat po modoch a, aj ked mi to trvalo cez 8 hodin naistalovat a zoradid tie mody.. z vysledku som bol hotovy asi takm ako som si predstavoval skyrim pred tym ako som ho prvy krat spustil.. Proste NEXT GEN.. New Vegas mam na modoch samozrejme tiez.. Ani si neviem predstavit hrat vanilla hry tohto stylu.. Good luck..
      • Na margo modov.. Redakcia.. je to cele jedno herne odvetvie ktore nemate dost podchytene v clankoch.. Palec dole komu by to tu na Tiscali vadilo! *16*
  • Fallout 4 má perfektní atmosférů, za mne mu prominu i nenávaznost zbraní (komu to vadí má mody).
    Co mě žehlilo asi nejvíc tak dějová linka, časem tak nějak vyčpí a přestane zajímat.

    Už jen to že v jedné lokaci vystřílím od každé frakce pár kousků a ať pak přijdu kamkoliv mě deprimovalo, (Vystřílel jsem 20 BOS a pak dojdu do BOS kempu a jako by se nechumelilo, atd....) dost to degradovalo některá morální rozhodnutí (pomůžu těm ale ty na mě budou nasraný), toto mě osobně mrzelo nejvíc.

    Craftění bylo ze záčatku fajn osvěžení, ale po 100 hodinách kdy si osadníci v xx osadách sami neutřou ani prdelku, už to bylo protivné, míň osad (2-3) nebo určitý model samosprávy by nebyl od věci by mě i potěšilo, jé oni si tu sami postavili, nejhorší že člověk splnil quest a bum najednou je tam osada kde všichni skuhraj nebo je potřeba jí bránit.

    Rozhovory neřeším, jelikož většinou ať zmáčknu co zmáčknu většinou to vede k jednomu výsledku..., Lokace ve městě kde kousek mají ty a za rohem tamty, bylo také protivné, Takový mix žádná fronta a tomík od sběračů čůral na barák mutantů bylo úsměvné.
    Pár takovýhle drobným domýšlení a nebyla by to dobrá-lepší hra, ale trumfla by Zaklínače 3 levou zadní
  • Ve čtyrce byl pes, kdyby to někdo nevěděl. Psy mám rád :)
    Ale tohle sem nehrál, neláká mě to. Kdyby to byla strategie, nebo aspoň znovu rpg jako fallout 1 a 2, tak bych si to zahrál.
    • Majkl
      pes byl ve všech dílech, ve Fallout 2 a FNV robo verze :)
  • Podle mě je to spíš o úhlu pohledu... Fallout 4 podle mě je pořád dost otevřené RPG z hlediska toho, co v něm můžete dělat... možnost ovlivňovat herní svět je docela velká, v podstatě můžete stavět celá malá města... a RPG prvky by samozřejmě mohly být lepší, ale možnosti rozvoje postavy určitým směrem jsou poměrně bohaté a (na survival obtížnost) člověk musí dost dopředu plánovat, jaké dovednosti chce mít, čili podle mě tam toho RPG je docela dost. Systém Skyrimu se mi moc nelíbil, Fallout 4 je podle mě zábavnější. Ale je to samozřejmě věc názoru.

    S tím odporem komunity pamětníků to není tak jednoznačné.
    • Tys F1/2 hrat nemoh ... protoze v F1/2 mely prave volby abilit a perku zcela zasadni vliv na pruchod hrou. Coz od F3 vejs vubec neplati. Proc by proboha nekdo daval body do charisma/kecani, kdyz stejne driv nebo pozdejs bude mit prachu jak s...k a v rozhovorech je stejne uplne jedno co si vybere? Proc by nekdo daval body do nejakyho ovladani zbrani, kdyz ten pauzo-boj je stejne uplne nepouzitelnej a 99% hry projde jako FPS?
    • S prvnim odstavcem souhlasim, F4 neni spatna post apo hra, ale je proste jina jak puvodni Fallouty.
      Odpor komunity, zalezi co tim myslis. Ja si myslim ze odpor komunity hracu F1 a F2 docela chapu, jak rikam, bethesdi Fallouty jsou trochu jine. Jsou to proste strilecky ze sveta falloutu a jeste k tomu ze sveta falloutu jak ho vidi bethesda.
      • Já nevím, střílečka je Doom nebo Wolfenstein. To mi na Fallout 4 taky moc nesedí. Jasně, Fallout 4 je míň RPG než třeba Fallout 1 (zejména, pokud jde o možnosti v dialozích), ale do střílečky má, řekl bych, hodně daleko.
        • Jenze ona to strilecka je. V F1/2 sis proste vybral, ze pojedes trebas hvy zbrane. A pak si jednoduse proste nemel dost bodu == neumel pouzivat trebas pistole. A kdyz sis vzal do ruky pistoli, tak se ti klidne stalo, ze si nejen ze netrefil nic, ale trefil bud vlastni lidi pripadne i sam sebe.

          Kdyz ses rozhod ze budes nabouchanec, tak si nemel body na vedu/kecani ... => ty dvere si moh vyrazit/vypacit, ale pokud byly na elektronickej zamek, mel si smulu (a moh ses tam mozna dostat jinudy nebo vubec). Stejne tak pestni souboj si moh bud vyhrat nebo ukecat ... nebo jako sikovnej zlodej si moh dotycnyho lehce zdrogovat ... proste spousta moznosti v zavislosti na tom jakou cestou ses se svoji postavou vydal.

          A pokud si nekde neco proved, tak si to vsichni pamatovali a trebas uz s tebou proste vubec nemluvili nebo na tebe dokonce klidne od pohledu zautocili. Ne jak tu nekdo zminuje, ze vyvrazdis pul frakce a pak zajdes se sefem na pivo.
    • A hrál jsi ty vůbec fallout 1 a 2, když nás odsuzujes?
      • Fallout 1 a 2 jsem hrál a nikoho neodsuzuju. Don't judge, Morty!
  • Chcete říct, že nějací staromilní škarohlídi nejsou nadšení z nevývoje postavy, nevlivu na herní svět a nedialogů ve hře z jakési předpotopní série jménem Fallout? Nevěřím.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit