Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • JamesFaith
    Nemáš úplně pravdu.

    RPG je o hraní postavy, ale ovlivňování okolí se k jejich definici připláclo až v posledních letech. Do té doby šlo běžně o hry, kde se jen plnily úkoly a postupovalo v hlavním příběhu bez toho, aby se ukazovaly větší následky, a nanejvýš se používala jedna velká závěrečná volba. Nebo snad hry jako Baldur's Gate, Planescape Torment a Vampire the Masquerade: Redemption nejsou RPG?
  • skaven
    no, musel by si pri jeho hrani aspon parkrat pouzit sivu koru mozgovu, ale viem, bezne to ludi boli. chapem to
    *1*
  • Mě přijde, že Todd Howard prakticky zkopíroval Fallout 3 do nového enginu a přidal crafting (vždyť se ani neobtěžovali dodat novou hudbu). Jako by byli naštvaný na Obsidian, že si dovolili příběhově navázat na Fallout 1 a 2. Kdyby se od nich inspirovali alespoň systémem frakcí, rozhodně by hra nabrala úplně jiný směr. A z vystřižených částí by podle mě za zachování stály akorát zápasy v Combat Zone. Ostatní je jen nastavovaná kaše. Ale hlavní příbehová linka mě neskutečně zklamala. Prakticky je prohozená role otce a syna, enklávu nahradil institut, megaton nahradilo diamond city, pes je stále stejný, společníci jako supermutant, Mr. Handy a "drsnej ghoul" jsou taky stejní, railroad byl myslim v menší formě i v F3, prostě prakticky žádná snaha přinést něco neokoukaného, co nebylo v minulých dílech. Snad akorát Nick Valentine je zajímavý nový sidekick
  • PreidaQ
    Tak by vyšel další průměrný a těžkopádný Fallout, zamrzlý v čase a na stařičkém ošklivém enginu, no to bychom si pomohli.
  • Jenze ona to strilecka je. V F1/2 sis proste vybral, ze pojedes trebas hvy zbrane. A pak si jednoduse proste nemel dost bodu == neumel pouzivat trebas pistole. A kdyz sis vzal do ruky pistoli, tak se ti klidne stalo, ze si nejen ze netrefil nic, ale trefil bud vlastni lidi pripadne i sam sebe.

    Kdyz ses rozhod ze budes nabouchanec, tak si nemel body na vedu/kecani ... => ty dvere si moh vyrazit/vypacit, ale pokud byly na elektronickej zamek, mel si smulu (a moh ses tam mozna dostat jinudy nebo vubec). Stejne tak pestni souboj si moh bud vyhrat nebo ukecat ... nebo jako sikovnej zlodej si moh dotycnyho lehce zdrogovat ... proste spousta moznosti v zavislosti na tom jakou cestou ses se svoji postavou vydal.

    A pokud si nekde neco proved, tak si to vsichni pamatovali a trebas uz s tebou proste vubec nemluvili nebo na tebe dokonce klidne od pohledu zautocili. Ne jak tu nekdo zminuje, ze vyvrazdis pul frakce a pak zajdes se sefem na pivo.
  • Tys F1/2 hrat nemoh ... protoze v F1/2 mely prave volby abilit a perku zcela zasadni vliv na pruchod hrou. Coz od F3 vejs vubec neplati. Proc by proboha nekdo daval body do charisma/kecani, kdyz stejne driv nebo pozdejs bude mit prachu jak s...k a v rozhovorech je stejne uplne jedno co si vybere? Proc by nekdo daval body do nejakyho ovladani zbrani, kdyz ten pauzo-boj je stejne uplne nepouzitelnej a 99% hry projde jako FPS?
  • Zajimavy, ze spousta games zadny editory nema a modujou se stejne. Kdyby moderi nemodovaly jejich gamesy, tak si na ne davno nikdo ani nevzpomene, natoz ze by si je koupil. Presto je jim to malo a snazej se prodavat a rejzovat i na tech modech.
  • Tak tos toho moc nezazil, minimalen ci so pamatuju je tam bug s tim, ze muzes zachranit nejaky npc, a tvrdi ti to, ze na to potrebujes zbroj jako u maj jeho straze. I kdyz ji mas na sobe, tak te stejne napadnou.

    A o tom levelovacim srackometu co tam nacpali s oblivionem a zcela nepouzitelnym inventari v podobe kilometrovyho seznamu a UI obecne ani nemluve.
  • Je naivni si myslet, ze se jim ten posledni MMO fail uz zaplatil, a tudiz se zadny dalsi TES konat nebude.
  • Tj ... vzhledem k tomu ze Fallou 3+ neni a nikdy nebylo RPG, tak to urcite mohlo bejt otevrenejsi rpg....

    RPG se totizto vyzacujou predevsim tim, ze hrac hraje nejakou roli a jeho skutky ovlivnujou reakce okoli a jeho moznosti. To platilo bezezbytku pro F1/2.
  • skaven
    vymen EA za Obsidian
  • PreidaQ
    Ale jistě, kupříkladu ti správní chlapíci z EA by z té hry jistě dokázali vytvořit učiněnou perlu.
  • Ne, nerozumíš. To, že pokračuješ v tomhle slabém red herring argumentu, tě prozrazuje.
  • FAK: Rozumíme si. Vykládáš o hře, kterou jsi pořádně nehrál.
  • maros.goc
    Fallout 4 bolo priemerne RPG, z ktoreho mohla byt fantasticka hra, keby ju nerobila Bethesda
  • https://howlongtobeat.com/game.php?id=26729

    Fallout 4 je na 25-150 hodin. Schválně sem použil PS4 verzi, kde nejdou mody. Takže 300 hodin si strč za klobouk. Taky můžu říct, že mám v Mariovi 1000 hodin, ale to z tý hry nedělá MMO s tunou obsahu.
  • Čerpám z faktických údajů, ze statistik hráčů, které jsou objektivní, tzn. že tvých osobních 300 hodin je irelevantních, stejně jako to, kolik sem tam nahrál já (red herring) a jako argument délky hry to nefunguje. Ta hra není v základu na 300 hodin, možná pro naprostý minimum lidí, který se rádi toulaj po lese. Ten zbytek, kterej to hraje dodnes, to hraje s velkou pravděpodobností s modama. Že zrovna ty máš v základní hře 300 hodin není vypovídající, takže uvádět, že Bethesda udělala hru na 300 hodin, je nesmysl. Doufám, že si rozumíme.
  • Majkl
    pes byl ve všech dílech, ve Fallout 2 a FNV robo verze :)
  • Ve čtyrce byl pes, kdyby to někdo nevěděl. Psy mám rád :)
    Ale tohle sem nehrál, neláká mě to. Kdyby to byla strategie, nebo aspoň znovu rpg jako fallout 1 a 2, tak bych si to zahrál.
  • Fallout 4 má perfektní atmosférů, za mne mu prominu i nenávaznost zbraní (komu to vadí má mody).
    Co mě žehlilo asi nejvíc tak dějová linka, časem tak nějak vyčpí a přestane zajímat.

    Už jen to že v jedné lokaci vystřílím od každé frakce pár kousků a ať pak přijdu kamkoliv mě deprimovalo, (Vystřílel jsem 20 BOS a pak dojdu do BOS kempu a jako by se nechumelilo, atd....) dost to degradovalo některá morální rozhodnutí (pomůžu těm ale ty na mě budou nasraný), toto mě osobně mrzelo nejvíc.

    Craftění bylo ze záčatku fajn osvěžení, ale po 100 hodinách kdy si osadníci v xx osadách sami neutřou ani prdelku, už to bylo protivné, míň osad (2-3) nebo určitý model samosprávy by nebyl od věci by mě i potěšilo, jé oni si tu sami postavili, nejhorší že člověk splnil quest a bum najednou je tam osada kde všichni skuhraj nebo je potřeba jí bránit.

    Rozhovory neřeším, jelikož většinou ať zmáčknu co zmáčknu většinou to vede k jednomu výsledku..., Lokace ve městě kde kousek mají ty a za rohem tamty, bylo také protivné, Takový mix žádná fronta a tomík od sběračů čůral na barák mutantů bylo úsměvné.
    Pár takovýhle drobným domýšlení a nebyla by to dobrá-lepší hra, ale trumfla by Zaklínače 3 levou zadní

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit