Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Konverze na strilecku probehla samozrejme uz pred prichodem Microsoftu.
    To neni jen tvrzeni.
    Halo bylo poprve uvedene na keynote Steva Jobse na Macworlu v roce 1999 a uz tam bylo prezentovano jako strilecka.
    http://www.youtube.com/watch?v=3SDkQrE0DC4
  • dohrál sem jedničku a dvojku na pc. je to epický hlavně díky hudbě a povedeným cutscénám a dabingu, i když občas to nudí.
  • Je Halo jeho AI, hratelnost, fyzika a spickova epicka hudba a pak dlouho nic. Pc pirati navic hrali jen slaby odvar, Halo patri na konzolich!
    • sice používáš češtinu, stejně ti ale nerozumim
      • risa2000
        Zkusím to přeložit, momentálně hraji Halo 3, takže to mám čerstvě v ruce.

        AI - nepřátelé reagují na to, co se děje na bojišti. Pokud mají převahu ať už číselnou, nebo pocitovou (protože hráč třeba ustupuje) tak postupují proti němu, zkouší ho obklíčit, využívají členitost prostředí atd. Když utrpí ztráty, nebo prostě hráč zatlačí, tak zase ustupují oni. Přestože je to jen "konzole" nepamatuji se, že bych něco podobného viděl v poslední době na PC (COD MW, Battlefield BC, moc jsem toho nehrál) ani si nepamatuji, že by to bylo v takové míře i v klasikách jako HL, HL 2, Rage.

        Hratelnost - počínaje základními věcmi, že např. postava jde tam, kam chci, nikde se nezasekne, není problém sebrat věci ze země atd. Přes využívání vlastností prostředí, schovávání se, možnost pohybovat se volně (např. dá se vyskákat někam, kam to není zdaleka na první pohled zřejmé a poskytne to taktickou výhodu), až po využívání různých zbraní podle potřeby a možnosti, řešit různé situaci různě. Není to samozřejmě DeusEx, ale v rámci žánru je to opět výjimka a to i ve srovnání s hrami na PC.

        Grafika - byť ve srovnání s high-end grafikou na současném PC nemá šanci, je přehledná a funkční a ve hře to nijak nevadí.
        Fyzika - zvládnutí pohybu v prostoru je základ úspěchu a hra dává předpoklady k tomu, aby to hráč zvládl. Tzn. aby měl pocit, že tím že to zvládl získává taktickou výhodu (a nikoliv tím, že aktivuje nějaký super-duper perk). To má mimochodem přímý důsledek na hratelnost.
        Hudba - stačí si pustit úvodní screen a člověk hned pozná, že to je o řád jinde, než "běžná hra".
      • Proste ta hra je unikatni a lepsi nez jine FPS, co chces slyset?
  • Popularitu tohoto titulu jsem nikdy nechápal.Pro mě je Halo symbol definice pro kýbl nudy.Pořád to stejné dokola.Holt je to takový konzolový COD.
    • Termin konzlovoy cod je ako povedat mokra voda. Cod je konzolovy.
  • Odulin
    Nejsem fanoušek, do konce jsem dohrál snad jedině trojku, ale jestli mi na téhle sérii něco líbilo tak to byla AI.;)
  • risa2000
    "Jeden z vrchních pantátů vývoje, ironicky pojmenovaný Chris Butcher"

    Na toho "vrchního pantátu vývoje" přišel autor sám, nebo to tam dopsal statkář Poláček, nebo jde o nějaký český neologismus? O ironii ani nemluvě...
  • Fakt by me zajimalo kdo by vyhral souboj HL vs HALO1 kdyby pustili Halo1 na PC rovnou a ne az o x let pozdeji. S AI a neskriptovosi jakou v te dobe HALO predvedlo by se asi HL sel klouzat.
    • >naznacovat ze fps ovladane gamepadom ma dobru ai
    • TheGGG
      No nevím, nějak zapomínáte že v HL byla taky tuna scriptů, a kde nebyly scripty tam stáli vojáci jak pytle sena
      • HL byla jedna z prvních her kde byli scripty použity. Nemyslim že jich tam bylo moc když to porovnám např s prvnim COD
        • naprosta blbost scripty jsou tady od dob 2d arkad
    • Magister_Peditum
      Srovnávat hry, které vyšly v jiných letech, to je fakt sranda. *1*
      • Cypri
        O to vic, když v těch dobách byli ty skoky v herním průmyslu obrovský. Jedna hra trumfovala druhou. Ať už graficky nebo hratelností apod. Srovnává se tady nesrovnatelný.
    • Já ti nevím, ale mě zrovna Halo 1 nějak moc nebavilo - hlavně ke konci se ta hra strašně táhla...
      • já hrál za vyšší obtížnost a hrozně mě ta hra chytla. Nevžil jsem se do ní ale tolik, co HL...ten má svůj neoddělitelný potenciál, uvěřitelnost. Než malý roztomilý mimozemštánci... Halo ale mělo skvělý souboje.
    • Half Life - 1998
      Halo - 2001
  • Prvni Halo definovalo dnesni podobu FPS (taky half life na tom ma podil), jestli to je dobre nebo spatne tezko rict protoze plno FPS stoji za starou backoru.
    Je legrace cist jak se z tehle hry dnes dela legenda, pritom kdyz vysla na xbox tak velka cast herni populace se na ni divala skrz prsty. Hlavne PC sektor kde hra mela puvodne vyjit a nakonec byla Xbox only na dlouhou dobu.PC verze vysla prilis pozde aby udelala nejaky rozruch. Kazdopadne prvni Halo je asi nejlepsi FPS co jsem hral at uz jeji vyvoj provazelo cokoliv.
    • No jasne, ty herni experte.
      • dekuji
    • jindra.veliky
      ani dohromady nemaj na prvni Crysis *7*
      • tak Crysis je preci jen trochu jinej druh strilecky . Navic Cryis je vzasade kontroverzni znacka . Me prvni dil ani datadisk moc neberou zato druhej dil mam hodne rad . Trojka ma uzasnou grafiku ,ale herne me to moc nebralo . Halo je mistama docela dost oldskoolove ,ale nerikam ,ze spatne . Stylove k Halo by docela sedela hra Pariah nebo jak se jmenovala .
    • tak samo... ale nevím jestli to bylo tím, že jsem neměl tolik her, ale dnes Halo 4 už tolik nehraji, i přesto, že to je podle mě nejlepší díl...

      Halo 3 byla vážně skvělá hra, sice graficky nijak neoslnila, ale hratelností, multiplayerem, kampaní s coopem to vše překonalo... jedna z her, na kterou budu nejvíce vzpomínat z této generace.
      • :) Mám PC , takže v mých vzpomínkách Halo 1 zůstane jako průměrná střílečka s neskutečnou recyklací dokola se opakujících stejných úseků , kterými jste prostě museli opakovaně chodit pokud jste tu hru nevzdali hned na začátku :/
    • Tak tak .... Ta hra mě donutila si koupit XBOX :-D

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit