Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
    • jindra.veliky
      ani dohromady nemaj na prvni Crysis *7*
      • tak Crysis je preci jen trochu jinej druh strilecky . Navic Cryis je vzasade kontroverzni znacka . Me prvni dil ani datadisk moc neberou zato druhej dil mam hodne rad . Trojka ma uzasnou grafiku ,ale herne me to moc nebralo . Halo je mistama docela dost oldskoolove ,ale nerikam ,ze spatne . Stylove k Halo by docela sedela hra Pariah nebo jak se jmenovala .
    • tak samo... ale nevím jestli to bylo tím, že jsem neměl tolik her, ale dnes Halo 4 už tolik nehraji, i přesto, že to je podle mě nejlepší díl...

      Halo 3 byla vážně skvělá hra, sice graficky nijak neoslnila, ale hratelností, multiplayerem, kampaní s coopem to vše překonalo... jedna z her, na kterou budu nejvíce vzpomínat z této generace.
      • :) Mám PC , takže v mých vzpomínkách Halo 1 zůstane jako průměrná střílečka s neskutečnou recyklací dokola se opakujících stejných úseků , kterými jste prostě museli opakovaně chodit pokud jste tu hru nevzdali hned na začátku :/
    • Tak tak .... Ta hra mě donutila si koupit XBOX :-D
  • A tu genezi vzniku prvního Halo i depresivní historku vývoje druhého Halo najdu kde? Pod odkazy bych čekal zdejší starší články, ne odkazy do profilu hry, kde žádný článek svým nadpisem nenavozuje výše popsané *7*
    • Smazat, smazat zmazat... :)
      • Kdyby si se regnul, tak můžeš i editovat...
        • :) Jde o pohodlí ... i když tu mám registraci , tak se přihlašovat just nebudu a holt si počtete a i kdejaký grammar Nazi se zatetelí nad hrubkami . Není můj problém
          (Možnost editovat jen pro registrované ... imho demence )
  • Halo je legenda :/ .... nebít podpory stran Micrsoftu , tak to byl po prvním dílu kolosální propadák .
  • dohrál sem jedničku a dvojku na pc. je to epický hlavně díky hudbě a povedeným cutscénám a dabingu, i když občas to nudí.
  • Odulin
    Nejsem fanoušek, do konce jsem dohrál snad jedině trojku, ale jestli mi na téhle sérii něco líbilo tak to byla AI.;)
  • Konverze na strilecku probehla samozrejme uz pred prichodem Microsoftu.
    To neni jen tvrzeni.
    Halo bylo poprve uvedene na keynote Steva Jobse na Macworlu v roce 1999 a uz tam bylo prezentovano jako strilecka.
    http://www.youtube.com/watch?v=3SDkQrE0DC4
  • Prvni Halo definovalo dnesni podobu FPS (taky half life na tom ma podil), jestli to je dobre nebo spatne tezko rict protoze plno FPS stoji za starou backoru.
    Je legrace cist jak se z tehle hry dnes dela legenda, pritom kdyz vysla na xbox tak velka cast herni populace se na ni divala skrz prsty. Hlavne PC sektor kde hra mela puvodne vyjit a nakonec byla Xbox only na dlouhou dobu.PC verze vysla prilis pozde aby udelala nejaky rozruch. Kazdopadne prvni Halo je asi nejlepsi FPS co jsem hral at uz jeji vyvoj provazelo cokoliv.
    • No jasne, ty herni experte.
      • dekuji
  • Je Halo jeho AI, hratelnost, fyzika a spickova epicka hudba a pak dlouho nic. Pc pirati navic hrali jen slaby odvar, Halo patri na konzolich!
    • sice používáš češtinu, stejně ti ale nerozumim
      • risa2000
        Zkusím to přeložit, momentálně hraji Halo 3, takže to mám čerstvě v ruce.

        AI - nepřátelé reagují na to, co se děje na bojišti. Pokud mají převahu ať už číselnou, nebo pocitovou (protože hráč třeba ustupuje) tak postupují proti němu, zkouší ho obklíčit, využívají členitost prostředí atd. Když utrpí ztráty, nebo prostě hráč zatlačí, tak zase ustupují oni. Přestože je to jen "konzole" nepamatuji se, že bych něco podobného viděl v poslední době na PC (COD MW, Battlefield BC, moc jsem toho nehrál) ani si nepamatuji, že by to bylo v takové míře i v klasikách jako HL, HL 2, Rage.

        Hratelnost - počínaje základními věcmi, že např. postava jde tam, kam chci, nikde se nezasekne, není problém sebrat věci ze země atd. Přes využívání vlastností prostředí, schovávání se, možnost pohybovat se volně (např. dá se vyskákat někam, kam to není zdaleka na první pohled zřejmé a poskytne to taktickou výhodu), až po využívání různých zbraní podle potřeby a možnosti, řešit různé situaci různě. Není to samozřejmě DeusEx, ale v rámci žánru je to opět výjimka a to i ve srovnání s hrami na PC.

        Grafika - byť ve srovnání s high-end grafikou na současném PC nemá šanci, je přehledná a funkční a ve hře to nijak nevadí.
        Fyzika - zvládnutí pohybu v prostoru je základ úspěchu a hra dává předpoklady k tomu, aby to hráč zvládl. Tzn. aby měl pocit, že tím že to zvládl získává taktickou výhodu (a nikoliv tím, že aktivuje nějaký super-duper perk). To má mimochodem přímý důsledek na hratelnost.
        Hudba - stačí si pustit úvodní screen a člověk hned pozná, že to je o řád jinde, než "běžná hra".
      • Proste ta hra je unikatni a lepsi nez jine FPS, co chces slyset?
  • risa2000
    "Jeden z vrchních pantátů vývoje, ironicky pojmenovaný Chris Butcher"

    Na toho "vrchního pantátu vývoje" přišel autor sám, nebo to tam dopsal statkář Poláček, nebo jde o nějaký český neologismus? O ironii ani nemluvě...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit