Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • naprosta blbost scripty jsou tady od dob 2d arkad
  • risa2000
    Zkusím to přeložit, momentálně hraji Halo 3, takže to mám čerstvě v ruce.

    AI - nepřátelé reagují na to, co se děje na bojišti. Pokud mají převahu ať už číselnou, nebo pocitovou (protože hráč třeba ustupuje) tak postupují proti němu, zkouší ho obklíčit, využívají členitost prostředí atd. Když utrpí ztráty, nebo prostě hráč zatlačí, tak zase ustupují oni. Přestože je to jen "konzole" nepamatuji se, že bych něco podobného viděl v poslední době na PC (COD MW, Battlefield BC, moc jsem toho nehrál) ani si nepamatuji, že by to bylo v takové míře i v klasikách jako HL, HL 2, Rage.

    Hratelnost - počínaje základními věcmi, že např. postava jde tam, kam chci, nikde se nezasekne, není problém sebrat věci ze země atd. Přes využívání vlastností prostředí, schovávání se, možnost pohybovat se volně (např. dá se vyskákat někam, kam to není zdaleka na první pohled zřejmé a poskytne to taktickou výhodu), až po využívání různých zbraní podle potřeby a možnosti, řešit různé situaci různě. Není to samozřejmě DeusEx, ale v rámci žánru je to opět výjimka a to i ve srovnání s hrami na PC.

    Grafika - byť ve srovnání s high-end grafikou na současném PC nemá šanci, je přehledná a funkční a ve hře to nijak nevadí.
    Fyzika - zvládnutí pohybu v prostoru je základ úspěchu a hra dává předpoklady k tomu, aby to hráč zvládl. Tzn. aby měl pocit, že tím že to zvládl získává taktickou výhodu (a nikoliv tím, že aktivuje nějaký super-duper perk). To má mimochodem přímý důsledek na hratelnost.
    Hudba - stačí si pustit úvodní screen a člověk hned pozná, že to je o řád jinde, než "běžná hra".
  • Konverze na strilecku probehla samozrejme uz pred prichodem Microsoftu.
    To neni jen tvrzeni.
    Halo bylo poprve uvedene na keynote Steva Jobse na Macworlu v roce 1999 a uz tam bylo prezentovano jako strilecka.
    http://www.youtube.com/watch?v=3SDkQrE0DC4
  • Proste ta hra je unikatni a lepsi nez jine FPS, co chces slyset?
  • dohrál sem jedničku a dvojku na pc. je to epický hlavně díky hudbě a povedeným cutscénám a dabingu, i když občas to nudí.
  • sice používáš češtinu, stejně ti ale nerozumim
  • Je Halo jeho AI, hratelnost, fyzika a spickova epicka hudba a pak dlouho nic. Pc pirati navic hrali jen slaby odvar, Halo patri na konzolich!
  • HL byla jedna z prvních her kde byli scripty použity. Nemyslim že jich tam bylo moc když to porovnám např s prvnim COD
  • >naznacovat ze fps ovladane gamepadom ma dobru ai
  • Termin konzlovoy cod je ako povedat mokra voda. Cod je konzolovy.
  • Popularitu tohoto titulu jsem nikdy nechápal.Pro mě je Halo symbol definice pro kýbl nudy.Pořád to stejné dokola.Holt je to takový konzolový COD.
  • Odulin
    Nejsem fanoušek, do konce jsem dohrál snad jedině trojku, ale jestli mi na téhle sérii něco líbilo tak to byla AI.;)
  • TheGGG
    No nevím, nějak zapomínáte že v HL byla taky tuna scriptů, a kde nebyly scripty tam stáli vojáci jak pytle sena
  • tak Crysis je preci jen trochu jinej druh strilecky . Navic Cryis je vzasade kontroverzni znacka . Me prvni dil ani datadisk moc neberou zato druhej dil mam hodne rad . Trojka ma uzasnou grafiku ,ale herne me to moc nebralo . Halo je mistama docela dost oldskoolove ,ale nerikam ,ze spatne . Stylove k Halo by docela sedela hra Pariah nebo jak se jmenovala .
  • :) Jde o pohodlí ... i když tu mám registraci , tak se přihlašovat just nebudu a holt si počtete a i kdejaký grammar Nazi se zatetelí nad hrubkami . Není můj problém
    (Možnost editovat jen pro registrované ... imho demence )
  • :) Mám PC , takže v mých vzpomínkách Halo 1 zůstane jako průměrná střílečka s neskutečnou recyklací dokola se opakujících stejných úseků , kterými jste prostě museli opakovaně chodit pokud jste tu hru nevzdali hned na začátku :/
  • risa2000
    "Jeden z vrchních pantátů vývoje, ironicky pojmenovaný Chris Butcher"

    Na toho "vrchního pantátu vývoje" přišel autor sám, nebo to tam dopsal statkář Poláček, nebo jde o nějaký český neologismus? O ironii ani nemluvě...
  • Cypri
    O to vic, když v těch dobách byli ty skoky v herním průmyslu obrovský. Jedna hra trumfovala druhou. Ať už graficky nebo hratelností apod. Srovnává se tady nesrovnatelný.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit