Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Fakt by mě zajímalo, jaký hry si vy, co tu nadáváte na Bioshock, užíváte.
    • Čo sa týka FPS tak klasiky ako NOLF, kingpin alebo quake 2. Celkovo FPS z prelomu storočí. Tie hry sa na nic nehrali. Hlavná bola hratelnost, na ostatné sa aj tak zabudne. Za 10 rokov si nikto na nejaký Pozéršok ani nespomenie.
    • Asi ty opravdu kvalitní hry a ne hry které jsou kvalitní jen díky hypetrainu...
      • To ovsem neni BioShock, ty hypertraine.
        • Jednička ne ale Infinite je jeden velký hypetrain a nic jiného za úspěchem té hry není.
          • jednička byl taky konzolový mainstream
            • ano, byla, ale nebyla to pozérská hra o ničem. Mě asi nejvíce zpětně bavila dvojka, tedy abych to upřesnil, nejvíce si ji pamatuji co se týče pozitivních věcí, které přebíjí ty negativní.
  • Proc mam pocit, ze ti nejvetsi boreckove tady jsou uz tak yntelechtualne navysi a naprotsto vyjimecni mimostadni jedinci, ze uz ani nic nehrajou protoze vsechno je konzolemi spraseny mainstream/trapne hipsterske indie a kdyby to hrali, nebyli by uz tak jedinecni a skveli...
    • Tady někdo trpí komplexem méněcennosti...
      • Jo, to by mohla byt jedna z pricin jejich chovani...
        • Ne ne, tvojeho, to je ten vtip. Smutný je, že si to neuvědomuješ. Si to totiž ty, kdo má problém s tím, že někdo neholduje zjednodušování her. Asi jako kdybys postával před luxusní restaurací, kam chodí vzdělaní lidi s vybraným vkusem na jídlo a pokřikoval na ně, že si hrajou na výjmečný a intelektuály, zatímco ty žeřeš párky a stačí ti to. Prostě jen typická primitivnost a zakomplexovanost...
          • Proboha, to jsou žvásty ...
            • Žvásty jsou to jenom když se nad tím nedokážeš zamyslet, nebo je to tvůj případ. *15* Ale i tak díky za hodnotný protiargument, fakt si mě setřel.
          • To jako vazne...?
  • Myslím, že nás všech se tehdy trochu dotklo to slovo "Shock" v názvu a reklamní masáž postavená na návaznosti na System Shock. Čekali jsme pak mnohem komplexnější, spíše RPG hru a výsledkem bylo zklamání. Ale při pohledu zpět byl Bioshock kvalitní příběhová střílečka, jedna z prvních tzv. "filosofických stříleček" (později navázala např. Spec Ops: The Line) a pěkná hra. Pro mě skutečná senzace byl ale až Infinite - díky příběhu, grafice, hudbě, nápadům, atmosféře pro mě jedna z nejlepších her všech dob.
    • Hele, ty jsi rozumný jedinec, čili mě u tebe překvapuje, že nevidíš, že Infinite je pouze naleštěná sračka, která ani nedává smysl. Čert vem příběh, ale gameplay je naprosto tristní.
      • Já gameplay u Infinite moc neposoudím, střílečky mě obecně moc nebaví a nevyhledávám je, nelíbil se mi gameplay ani u původního Doomu, prostě to není můj oblíbený žánr. Podle mě jsou hry, které mají hratelnost nic moc, ale stanou se legendou třeba díky příběhu - viz Planescape: Torment. S Infinite je to podobné, hratelnost jsem moc neřešil, ale užíval jsem si příběh a svět, který je podle mě nabitý nápady, zajímal mě od začátku až do konce, těšil jsem se, co ve hře uvidím dál, a závěrečná pointa se mi hodně líbila. To zase o tolika hrách říct nemůžu, většinu her dohrávám spíš z povinnosti, abych je viděl až do konce. Prostě jakmile jsem viděl toho chlapíka, jak se modlí k soše Bena Franklina, věděl jsem, že ta hra bude hodně zajímavá - a pro mě byla.
      • Vskutku, pravdu díš.
      • Aha, no když na tu hru nadávají jen jacísi zastuzení puboši (myslíš, že tě někdo normální bude brát vážně když si schopný si napsat tento nick?) a pologramotní absolventi speciálek, tak to jde Bioshocku víceméně ke cti. Takže já jsem spokojený, Bioshock Infinite i jednička byly perfektní hry a právem si zaslouží hodnocení jaké mají a naše peníze.
  • Díky za zajímavý článek. Osobně je pro mě Bioshock jedna z nejlepších her ever. Včetně všech tří dílů. Nedávno jsem si po delší době zase přejel celou kolekci (tentokrát na PS4) a vychutnal jsem si naprosto vše. Vizuál, příběh, hratelnost, všechno parádní. A to jsem se toho už za život hodně nahrál. *4*
  • Bioshock infinite je umělecké dílo, nejen skvělou vizuální stránkou ale i skvělou atmosférou, příběhem a soundtrackem.
    • U infinitu mi vadila jedina vec: v 1 a 2 byl neco jako "predkonec", po nemz jeste bylo finale v cca 1/5 delce hry. Tedy golfova hul v 1 a duseni polstarem v 2.
      Krest v potucku jsem mel za neco podobneho, po nemz se teprve pujde definitivne na vas a proto jsem to napoprve vubec nepochopil.
    • Je to daleko více kýč než umění.
    • Gameplay podprůměrný, level design primitivní a lineární, AI na úrovni zombie a rádoby chytrý příběh, který otevře tucet motivů a položí stovku otázek, jenom aby je nakonec uzavřel deus ex machina, který nedává smysl ani podle pravidel samotné hry, natož podle vědeckých základů jejích teorií. Přidej lživou reklamu a máš hru roku.
      • A hele, dalsi pan "netusil". Tesi me.
      • Jasný, 95% ze 60k recenzí na steamu pozitivních, skóre na metacritic 94, list některých významnějších ocenění zde https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_accolades_received_by_BioShock_Infinite Předpokládám, že jsou všichni podplacení, nebo prostě nechápou, že je ta hra odpad, ovce jedny tupé! *1*
        • to jen dokazuje, že celé herní stádo jsou ovce. Kvalitu pozná jenom zanedbatelné %. Infinite má kvalitní atmosféru, grafiku, stylizaci, zvuk, ale to je bohužel vše. Ostatní aspekty hry jsou průměrné či podprůměrné. Navíc celá hra totálně vyšumí někam úplně do ztracena(meh)
          • Raději patřit mezi ovce, než mezi zanedbatelné % opičích potratů tvého ražení (mehtypíčo).
            • viz můj nick *3*
          • Dalsi pan Netusil
      • To jsou zase žvásty. Než jsem koupil Infinite, neviděl jsem ani jednu reklamu, jediné co jsem věděl bylo že je to pokračování Bioshocku, který jsem žral, a že je tam Elizabeth a nějakej její mechanickej střážce. Jinak jsem neviděl ANI JEDNU reklamu, spot, nebo trailer. Hru jsem si parádně užil, souboje byly skvělé, hook taky, charismatickej hlavní hrdina ... a řadím to do svých top10 her a nelituju peněz. A víš co je zajímavý? Že tu hru na netu vychvaluje docela dost lidí, takže teď okamžitě vysvětli, proč tady meleš taková houna.
        • Infinite úplně kašle na většinu kvalit předchozích Bioshocků. Pryč je důmyslný level design se spoustou skrýší a pastí, což by zas tak nevadilo, kdyby Infinite dostál svého slibu obřího města, jenže průchod Columbií je hrozně lineární, často s nemožností vrátit se do předchozích lokací, a cestování na háku se kromě skriptovaných částí odehrává na velmi malém prostranství mezi maximálně třemi platformami. Většina soubojů se pak odehrává v primitivních arénách, kde nepřátelé často okamžitě naběhnou na hráče, takže odpadá možnost plánování útoku a obrácení prostředí proti nepřátelům, která byla tak důležitá v jedničce a dvojce.

          Souboje ale mají daleko víc problémů, než špatný level design. Jednak je tu to příšerné rozhodnutí omezit arzenál na 2 zbraně, což zabíjí experimentaci a nutnou improvizaci z předchozích dílů. Navíc to jde úplně proti úpravě zbraní, protože po nějakém čase se ve hře přestane objevovat munice k nejvytuněnější hráčově zbrani a on ji musí vyměnit za nějakou základní špuntovku a přijít o veškerá vylepšení, která si zaplatil.

          Pak je tu příšerná AI, která nesahá jedničce ani po kolena. V jedničce dokázali spliceři hráče překvapit, maskovat se v prostředí a utíkat z boje, když byli na pokraji smrti. V Infinite se zdánlivě daleko normálnější nepřátelé vrhnou na Bookera bez nejmenšího pudu sebezáchovy nebo náznaku taktiky. Rozhodně nepomáhá, že protivníci nasávají kulky bez jakékoliv reakce a člověk do nich často musí vystřílet skoro celý zásobník. Handyman je v tomhle nejhorší. Zatímco u Big Daddyho musel hráč naplánovat útok, kombinovat zbraně a využívat prostředí nebo přítomné splicery, u Handymanů může tak akorát utíkat a zoufale střílet vším co má, dokud ten nezničitelný magor po 10 minutách nepřetržité palby nepadne.

          Songbird, ten mechanický strážce, který byl hypovaný skoro v každém propagačním videu před vydáním, se ve hře objeví asi na 15 minut a ani jednou s ním hráč nebojuje. Bylo by super, kdyby to byl jediný větší rozdíl oproti reklamě, ale sám se můžeš přesvědčit, že není. Z živého, interaktivního světa se stal tupý koridor: https://www.youtube.com/watch?v=muJYTeQlvC4&t=2s
          • zatracene, jsem zvykly na moznost editu prispevku a ono to tu nejde
            - vojaci nenasavaji kulky bez reakce, vzpominam si, jak casto po zasahu zakopli a ztezka vstavali (coz uz vetsinou nestihli ;) ) Ale bylo mi jak milic, tak revolucionaru docela lito, v tom byli spliceri a BD's lepsi. Nelidske pak bylo hubeni velkych sester, nu ale co uz.
          • Do jiste miry ano. Ale:
            -nekdy je navrat nemozny (odjela lanovka, sestrelili letoun kde B&E leteli)
            -zbrane jsem prilis netunil, ale mam pocit, ze (opet trochu proti logice) se vylepseni tyce typu, nikoli kusu. Ale asi nejaka Finkova genialni featura.
            -2 zbrane nastvou, ale holt Booker je jen obycejny vojak a ne Delta nebo steroidy vyhnany Jack
            -hodne aren jde v boji opustit, kdyz to nejde, tak to ma logiku (prijede se vytahem, seskoci se z vzducholodi na dvorek). U mensich aren to pak nuti do rychlych komb a masakru, holt to neni Gears of War.
            -propojit komplet cele mesto kolejnicemi by asi neutahl hardware a dost mozna by se hrac ztracel
            -vojaci se chovaji docela moderne takticky (na to, ze jdou proti cloveku a na urovni taktiky cca v dobe prvni svetove). Seskakuji z clunu, prchaji do krytu, nekdo je jisti RPG a maji sebou ty lepsi bojovniky (pyro, vrana...) Vzdyt jdou jen proti jednomu "banditovi"! Tohle je slabina, ale ktera hra, kde je hrdina clovek a bojuje proti lidem to ma udelano lepe...
            -s Handymanem souhlasim. Oblud skoci tesne pred hrace a nejde uteci po kolejich :(
            -o osudu Songbirda rozhodl Levine jak rozhodl. Vzdyt Booker s nim bojoval tolikrat a nikdy nevyhral.
        • No mozna jsi mel tu vyhodu ze jsi nesledoval ukazky a sliby, ktere bohuzel vycimene slibovali uplne jinou hru. Krom totalne falesneho gameplaye, ktery vubec nebyl ze hry a ukazoval elizabeth zpracovanou mnohem lip nez byla si pamatuju sliby jako epicke souboje se songbirdem (ten nakonec nebyl ani jeden) apod. Pro lidi co se tesili na slibenou hru to bylo horke probuzeni.
    • Zajimave je ale sledovat ze i kdyz prvni gameplay lhal vic nez No Mans Sky, tak ze u tehle hry to nikomu nevadilo :-)
  • Vždycky som hodnotil hry podla toho, ako ma dokazali vtiahnuť do seba...je to proste komplex 1000 maličkosti, ktore vytvaraju celok. Nie je to iba bla bla bla grafika, alebo bla bla bla hratelnosť , alebo inteligencia nepriatelov. Ide o to, či ja uverim tomu, že som ten, na ktoreho sa hram, a TEJTO serii, sa to darilo znamenite, tekže BRAVO...to je všetko, ďakujem.
  • Jack1947
    Kéž by i dneska vvycházeli rakovéhle nové hry které byli nečím vyjímečné pamatuji si jak jsem to furt hrál a nechtěl přestat za zečátku ten svět podvodou byl nesmírně kouzelný a atmosféra byla parádní a konekonců ( až na posledního bosse) byli ostaatní dobře napsané vykreslené a měli co dát. 2jka už byla slabší racel se člůověk zpátky a nebylo to úplně ono a 3jka byla už úoplně o ničem jiném. Kdyby bylo pokračování kéž by se vrátilo zas pod vodu... to byla doba která přála novým neprozkoumaným věcím.
  • Bioshock mne nudil gameplayem. Atmosfera genialni, v kazdem pripade
  • Pre hracov Call of Duty, Battlefieldu a Halo museli byt Bioshock a Fallout 3 fakt ako zjavenie, inak si fakt neviem vysvetlit tu obrovsku chvalu, hlavne hratelnosti...
  • mne bioshock nikdy extra neučaroval. jednotka je síce skvelá hra, ale niekdy som nemal nutkanie pustiť si ju opäť a k dvojke, resp. trojke som sa ani nedostal. ale podľa nadšených reakcií hráčov je to asi veľká chyba a diera v hernom vzdelaní, ktorú by som mal zaplniť.
    Vďaka za článok, dobré čítanie.
    • Dvojka je kvalitni remeslne dilo. Presto, ze nema tak sokujici momenty jako jednicka, se mi hrala lepe a lokace jako chudinska ctvrt, nebo vezeni mi utkvely v pameti vic.
      Levine dvojku udajne nesnasi.

      Infinite je pak kapitola sama pro sebe, hrat ho podruhe je kvuli pochopeni co se vlastne stalo, nutnost.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit