Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • A o co ti jako jde, běž si trollit někam jinam. Tady je debata k článku a ne k nějaký zbytečný nevraživosti. Navíc ti zcela evidentně uniká smysl jednotlivých platforem, takže se vrat zpět do třídy ať tě nehledá paní učitelka.
  • Amen.
  • tady mluvi jakoby konzolaci nepiratili
  • TheFeardemon
    Vím že jsi troll a trolly bychom měli chcípnout hladem ale tohle si odpustit nemůžu - Konzole fungujou na PC principu,existují díky PC,veškeré hry se dělají PC (chtěl bych vidět někoho,kdo by napsal hru na gamepadu) a konzole nikdy nebyly dělány proto,aby se plně zbavili hraní her na PC ale byly vyrobeny proto,aby se hraní přesunulo i do obýváku,kde se můžeš zabořit hluboko do křesla a hru hrát v klídečku,třeba s pár přáteli vedle sebe.Navíc console-only hry jsou dělány proto,aby si lidé ty konzole kupovali,né proto,aby (opět) převzali vládu nad PC.Navíc podívej se na konzole.Narozdíl od PC do nich nekoupíš součástky které zvýší výkon,takže se musí co 5-10 let vytvářet nová generace a přitom se vývojáři snaží držet hry jak graficky tak systémově omezené tak,aby to ty konzole zvládaly -> zpomalení vývoje her.Stejně nechápu tuhle nenávist Konzole x PC.Pokud si chceš hrát u stolu a moct dělat i jiné,užitečné věci bokem tak si kup PC.Pokud si chceš hrát v klídečku,popř. si udělat nějaké party hraní nebo si zahrát nějaké konzolové specialitky tak si pořiď konzoli/e.Pokud chceš tak si pořiď obojí.Pořád někde vidím "Konzole vymítí PC hraní" nebo naopak "Konzole by se měly pálit"... .Nechte toho už.Nemůžete se spokojit s tím,co je?Všechno má své výhody a nevýhody a my se s tím musíme smířit!Takže přestaň mlýt takovéhle sra*ky,sedni si na prd*l a už si k*rva nestěžuj!
  • ano, 4 miliony predajov na 3 diely, to je neskutocne cislo *5* *6* *6*
  • Degéne, veď GSC sa ešte minulý rok chválilo 4 miliónovými predajmi. Tam pri konci GSC štúdia zohrávalo svoju úlohu viac faktorov.
  • Naozaj ste mohli v clanku viac rozviest bohatu Cesku Stalker-mod scenu, niekto tu uz spominal Datastora, jeho mod DPM (pre vsetky verzie, SoCh, CS aj CoP) je perfektny, a kto chce vidiet aj veci (lokacie, zbrane, mutantov), ktore sa nedostali do originalnych buildov, resp sa jedna o fanusikovske vytvory odporucam mod Narodnaja Soljanka, ktoru prelozil do cestiny Mr.Tom.
    Momentalne hram SoCh + DPM8 a je to uplne ina hra ako original. Viac sa dozviete na stalker.scorpions.cz/forum, v sekcii modifikacie a vylepsenia. Stalker je podla mna jedna z najlepsich hier aku som kedy hral, samozrejme aj vdaka komunite.
  • No neviem zasa mi pride ten clanok taky polovicaty s tym ze to vyznieva ako keby GSC bola banda babrakov co neni schopna ani dokoncit hru (aj ked je tam spomenute ze paralene vydavali dalsie ine hry). To preco sa vyvoj tak natahoval vedia iba samotny vyvojari ostatne su spekulacie, ale je dobre si ich podlozit aj faktami.
    Jedno s prvych oneskoreni malo na svedomi asi odchod programatorov enginu. Inak ani to prvotne ladenie prostredia hry na scifi neni nic prekvapujuce kedze pred tym vydali Codename:Outbreak. Odideny programatory, mimochodom enginu cize dost podstatnej casti, zalozili Deep Shadow a na modifkovanom engine (Vital Engine) vydali Boiling Point.
    Dalsi odchod boli zasa ludia co zalozili 4A a vydali Metro 2033. Podla vsetkeho odisli z GSC rok pred dokoncenim Stalkera co moc dobre projektu urcite nespravilo. Tak isto Stalker bol ohlaseny 2001 a vysiel 2007 co je 6 rokov a to stale neni rekord v hernom businesse.Tak isto vzhladom na to ako potom po SoC vychadzali dalsie dieli kazdy rok je jasne ze assetov mali spravenych dost uz na povodnu hru len proste THQ uz potrebovalo stalkera vydat tak ich v 2007 donutili stalkera osekat a vydat.
  • Tak rok max vzhledem t tomu že to masy žerou jako chleba
  • Shaker
    a absence hovad jako je jejdaskov brat :)
  • 3:0, sluvom TRI NULA
  • Omlouvá tě snad jen to, že jsi ze Slovenska *11*
  • nebyť PC tak nemáš ani hry na konzoly, pretože na niečom tie tvoje konzolové hry robiť musia a navyše to je mýtus že všetci PC hráči sú piráti, keďže väčšina PC hráčov si hry poctivo kupujú
  • Veskoslav
    Já jsem si jako malou náplast předobjednal Metro: Last Night:) A teď sjíždím 1. díl stalkera.
  • "skutečnost, že za ně hru více jak dekádu od oznámení musejí dodělávat věrní fanoušci, je jenom poslední klapkou za černou dírou jménem Oblivion Lost S.T.A.L.K.E.R: Oblivion Lost S.T.A.L.K.E.R: Shadow of Chernobyl." tak dobrej článek zakončit takovou hovadinkou :)
  • Mě osobně se CS asi líbilo ze všech dílu nejvíce, těžko bych definovala proč, ale je tomu tak. Možná z toho důvodu, že jsem si zamilovala uniformy frakce CS *14* . Zdálo se to jenom mě anebo bylo na každém pokračování znát to, že byli autoři odkázaní na stále menší rozpočet/čas vývoje?
  • Pane Patočka, kdepak jste se toulal? Vaše vypolstrovaná cela je plně připravena a k dispozici *3*
  • Mr.Lolendo
    posílám virtuální FACKU...
  • hezky mentalni prujem. tohle nezachrani ani lahev cossacks vodky...
  • skor zaboli srdce z milionov upiratenych kopii a straty dobrej hry kvoli piratstvi na pacmanov..SMRT PC! VIVA LA KONZOLY! *10*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit