Přejít na výpis diskuzí

Zůstaňte tady, on se vrátí aneb Terminátor míří do Ghost Recon Breakpoint

28.1.2020 14:28
Šárka Tmějová   15 příspěvků

Na to, že původní film od Jamese Camerona loni oslavil 35. narozeniny, je Terminátor poslední dobou ve hrách poměrně populární návštěvou. Že ve svém věku ještě nepatří do šrotu, dokazoval loni v Mortal Kombatu 11 a licenčních práv na zdivočelé roboty využila nedávno také střílečka Terminator: Resistance....

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • victor

    Mám Armu , nepotřebuji Ubisoftí variace ;)

  • Whoossain

    Mise s Predátorem byla ve Wildlands super 🙂

  • Lukyz

    Mě furt nejde do hlavy, jaký byl u BP v UBI záměr 🤷‍♂️


    Vezmeme celkem úspěšný první díl, který má inspiraci v reálné Bolívii, kde uvidíme všechno od měst, přes mokřady, džugle, zasněžené hory - mrskneme  to na tropickej ostrov! Pak kartel, opět reáliemi inspirovaná nepřátelská frakce - nahradíme slavným xichtem Punishera a obklopíme ho hi-tech srandama a robotama! Taktická hra v koopu nebo i sólo s AI parťákama, prostě hra pro každého - kašlem na to, buď máš kámoše nebo ať si trp sám 😀 + kašlem na optimalizaci, koho to baví?


    Nevím, prostě udělat druhej díl ve všech ohledech horší než ten první, to mi prostě přijde jako husarskej kousek i na UBI. Škoda

    • Whoossain

      Předpokládám, že spousta lidí to ví, ale Wildlands a Breakpoint jsou do určitý míry propojený. Už ve Wildlands se objevila postava  Jona Bernthala a.k.a. majora Walkera. Jednalo se o Operation Oracle a ta jasně odkazovala na Auroa Archipelago. Jednotky Unidadu prováděly experimenty s produktama Skell-Techu.

      • Lukyz

        No jasně, ale že si vydáním DLC pro jedničku udělali příběhovej oslí můstek pro dvojku na tom co jsem napsal přeci vůbec nic nemění. 

        • Whoossain

          Já jen říkám, že ty hry jsou propojený, pohnutky Walkera byly nastíněný už ve Wildlands zrovna tak, jako byla naznačená existence Auroa. Děj se posunul o nějakých 7-8 let do budoucnosti. Základní myšlenka se mi nezdá špatná. Jakym způsobem to zpracovali je věc druhá. Ale ani Division 1 nebo Wildlands nebyly ze začátku moc nadšeně přijatý. Třeba se jim to podaří nějak přivést k životu. Jestli si dobře pamatuju, tak právě Division 1 krátce po vydání upadla téměř v zapomění. Až se znatelnejma úpravama tušim někdy po roce nabrala druhej dech a přilákala spoustu hráčů.

    • BoB.2

      Vytáhnout ze mě další prachy.

  • BoB.2

    Opravit hru ,pak vymejšlet píč*viny.

    • uher

      Hele jen abych v tom měl jasno. Hrál jsem jsem vůbec Breakpoint, nebo ne?

      Abych věděl na čem jsem a jestli může být můj názor relevantní. Děkuji.

      • BoB.2

        Bez dvou hodin nahráno 100.😉 počítá se to?

        Pro úplnost  

        Division 1- 650h

        Division 2- 300h

        Wildlands - 280h

        • uher

          No a co já?

          Jinak co v tom Division tak dlouho děláš?

          • BoB.2

            Byl to první díl ,tenkrát mě to hodně chytlo ale to byl ještě čas na hraní.😬

            • uher

              Já jedničku dohrál a znova už nezapl a dvojku jsem po veřejné betě okamžitě zahodil. Přišlo mi to ještě míň zajímavý než jednička a ty zvuky zbraní to je děs, dost možná nejodpornější zvuky za celou tuto generaci 🤮

  • Hidden

    Jen par technickych: Patch uz dorazil. To AI vylepseni se netyka partaku (kteri ve hre zatim nejsou), ale protivniku, kteri casto velice ochotne nabihali do prostoru (chokepoint), kde uz se kupila hromada jejich spolubojovniku, aby se tez nechali potupne zabit. To pokaslavani v Erewhon neni ani tak vyznamne (i kdyz by se vyznamne pokaslavani k Breakpoint skutecne hodilo), ale pomerne otravne a vytrvale kaslani vsech nemocnych NPC, ktere se zde nalezaji. :)

    • victor

      Korona virus u NPC potvrzen ....

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit