Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • uher

    Já jedničku dohrál a znova už nezapl a dvojku jsem po veřejné betě okamžitě zahodil. Přišlo mi to ještě míň zajímavý než jednička a ty zvuky zbraní to je děs, dost možná nejodpornější zvuky za celou tuto generaci 🤮

  • BoB.2

    Byl to první díl ,tenkrát mě to hodně chytlo ale to byl ještě čas na hraní.😬

  • uher

    No a co já?

    Jinak co v tom Division tak dlouho děláš?

  • victor

    Mám Armu , nepotřebuji Ubisoftí variace ;)

  • victor

    Korona virus u NPC potvrzen ....

  • Whoossain

    Já jen říkám, že ty hry jsou propojený, pohnutky Walkera byly nastíněný už ve Wildlands zrovna tak, jako byla naznačená existence Auroa. Děj se posunul o nějakých 7-8 let do budoucnosti. Základní myšlenka se mi nezdá špatná. Jakym způsobem to zpracovali je věc druhá. Ale ani Division 1 nebo Wildlands nebyly ze začátku moc nadšeně přijatý. Třeba se jim to podaří nějak přivést k životu. Jestli si dobře pamatuju, tak právě Division 1 krátce po vydání upadla téměř v zapomění. Až se znatelnejma úpravama tušim někdy po roce nabrala druhej dech a přilákala spoustu hráčů.

  • Lukyz

    No jasně, ale že si vydáním DLC pro jedničku udělali příběhovej oslí můstek pro dvojku na tom co jsem napsal přeci vůbec nic nemění. 

  • Whoossain

    Mise s Predátorem byla ve Wildlands super 🙂

  • Whoossain

    Předpokládám, že spousta lidí to ví, ale Wildlands a Breakpoint jsou do určitý míry propojený. Už ve Wildlands se objevila postava  Jona Bernthala a.k.a. majora Walkera. Jednalo se o Operation Oracle a ta jasně odkazovala na Auroa Archipelago. Jednotky Unidadu prováděly experimenty s produktama Skell-Techu.

  • BoB.2

    Vytáhnout ze mě další prachy.

  • Lukyz

    Mě furt nejde do hlavy, jaký byl u BP v UBI záměr 🤷‍♂️


    Vezmeme celkem úspěšný první díl, který má inspiraci v reálné Bolívii, kde uvidíme všechno od měst, přes mokřady, džugle, zasněžené hory - mrskneme  to na tropickej ostrov! Pak kartel, opět reáliemi inspirovaná nepřátelská frakce - nahradíme slavným xichtem Punishera a obklopíme ho hi-tech srandama a robotama! Taktická hra v koopu nebo i sólo s AI parťákama, prostě hra pro každého - kašlem na to, buď máš kámoše nebo ať si trp sám 😀 + kašlem na optimalizaci, koho to baví?


    Nevím, prostě udělat druhej díl ve všech ohledech horší než ten první, to mi prostě přijde jako husarskej kousek i na UBI. Škoda

  • BoB.2

    Bez dvou hodin nahráno 100.😉 počítá se to?

    Pro úplnost  

    Division 1- 650h

    Division 2- 300h

    Wildlands - 280h

  • uher

    Hele jen abych v tom měl jasno. Hrál jsem jsem vůbec Breakpoint, nebo ne?

    Abych věděl na čem jsem a jestli může být můj názor relevantní. Děkuji.

  • BoB.2

    Opravit hru ,pak vymejšlet píč*viny.

  • Hidden

    Jen par technickych: Patch uz dorazil. To AI vylepseni se netyka partaku (kteri ve hre zatim nejsou), ale protivniku, kteri casto velice ochotne nabihali do prostoru (chokepoint), kde uz se kupila hromada jejich spolubojovniku, aby se tez nechali potupne zabit. To pokaslavani v Erewhon neni ani tak vyznamne (i kdyz by se vyznamne pokaslavani k Breakpoint skutecne hodilo), ale pomerne otravne a vytrvale kaslani vsech nemocnych NPC, ktere se zde nalezaji. :)

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit