-
email
Jo ale nic... asik se bojí nicméně adresa je perazzi25@seznam.cz abyste neřekli, že se s Váma nerozdělím o tento požitek *3* -
-
Re: email
Díky, já na něj mail vím, ale ještě jsem neměla příležitost mu něco hezkého napsat. *3* Myslím, že nemá spíš čas.
-
-
Já to neviděla
jejda, fakt? to nejni fér... já to neviděla byla jsem na brigádě do večera.... nemáte někdo záznam či něco takového nebo nějakou stránku kde by byl tento záznam z pořadu Uvolněte se prosím? *9* -
-
Re: Já to neviděla
http://www.ceskatelevize.cz/program /detail.php?nzv=Uvoln%ECte+se%2C+pr os%EDm
Příjemnou zábavu. *3* -
-
Re: Re: Já to neviděla
Pardon, tak přes tenhle odkaz to nejde. Dáš www.ceskatelevize.cz, pak pořady a-z a tam klikneš na Uvolněte se, prosím! *3* *3* *3*
-
-
-
omluva
chtěla bych se vám všem omluvit za chybu která nastala díky mě když jsem přidávala fotku davidu kosteleckému tak jsem se netrefila a místo davida jsem přidala fotografii ondřeje synka tak mne prosím omluvte *9* -
-
Re: omluva
já si řikám, co je to tam za blbost, David na skifu????
-
-
konečně se ví
a ještě jsem chtěla dodat... o střelbě se téměř nikdo nezmiňuje v novinách a v telce taky.. jen snad, když je ta olympiáda a nebo mistrovství. Snad se to už konečně zpraví a bude se o ní psát více, když už se ví o Kosteleckém a Emmons. Byla bych nadšená *5* -
Odkaz
http://plzensky.denik.cz/zpravy_reg ion/kostelecky_na_navsteve_v_plzenc i.html
Je to opravdu velký sympaťák. *3* *3* -
-
Re: Odkaz
jooo to je xD uplne v pohode jako xD jenom mluvil strasne strucne xD se nas asik bal xDD -
-
Re: Re: Odkaz
Tak to je super, že jste měli tu možnost se s ním setkat. *3* Co vám ještě hezkýho povídal? Já ho mám hrozně ráda. To, že je takový skromný. *3* *3* -
-
Re: Re: Re: Odkaz
no my snim mely jakoby diskuzi :o) sme se ho mohly psat na ruzny otazky atd. a videla sem pravy olympijsky zlato heeec xP xD -
-
Re: Re: Re: Re: Odkaz
Takže skvělej zážitek, co? *3* -
-
Re: Re: Re: Re: Re: Odkaz