Přejít na výpis diskuzí

Naďa Urbánková

OSOBNOST 15.5.2007 
18 příspěvků

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Paní Urbánková(Vážená paní Urbánková raději ne,to byste musela stát na osobní či jiné váze),

    v letech mého dospívání jsem Vás jako zpěvačku populárních písní obdivovala především pro Vaši extravagantnost a téměř studentský smysl pro recesi.Proto jsem si velmi považovala setkání s Vámi, naprosto civilního. kdy jsem jako studentka-brigádnice poštovní doručovatelka doručovala doporučený dopis na OPBH.Požádala jsem Vás o autogram na malou kartičku velikosti navštívenky, která mi jakožto doručovatelce byla k dispozici ve služební brašně,a Vy jste s nesmírnou ochotou se slovy:"Já mám pro Vás něco lepšího" ze své kabelky vytáhla svoji fotografii a podepsala jste mi ji. Až ve školním roce, kdy jsem náhle zcela nepochopitelně byla zahlcena spoustou vztahových problémů,jsem si uvědomila, že celá Praha Vás obdivuje  za Vaši odvahu přemisťovat se ze Strahova do divadla Semafor na skládacím jízdním kole, a že na Strahově obýváte luxusní vilu, tudíž že Vaše přítomnost na  OPBH Praha 5 je opravdu výjimečnou záležitostí.To jsem měla VELIKÉ štěstí!!!!Kromě toho,že se mi ve školním roce nakupily problémy s kontakty především s mými blízkými, i má snaha o zvládnutí alespoň v minimální míře hry na raději nejmenovaný hudební nástroj, která v předchozím období měla sice velmi zvolna, ale přesto stoupající tendenci co se týče libozvučnosti přehrávaných melodií,náhle byla méně a méně úspěšná. Zatímco Vy jste dosahovala stále větší a větší vybranosti svého uměleckého projevu.