-
muj nejlepší dnes filmový žebříček, resp. moje nejlepší dnes filmy, moje dnes nejlepší filmotéka: (samotné pořadí filmu už zdaleka vubec u mě už nijak neurčuje jejich oblíbenost podle pořadí): pozn. myslím si, že i rozhodně asi druhé hodně cinefilsky hluboce inspiruju a skutečně i hodně, i nejvíce dnes i cinefilsky už právě nejvíce překvapím velice kinoartově dnes i rozhodně ojedinělími a velice dnes už rozhodně i vzácnými filmovými snímky, protože vybýrám vždy jen svým srdcem a vždy jen svou správnou emoční inteligencí, proto i všechny ty uvedené, výše i zmíněné tu filmy jsou dnes tzv. i kulturně dnes vždy i jiné (je to v téhle dnešní povrchní konzumní totalitě už bohužel dnes všeho vždy tzv. dnes vždy velký, vždy i největší už kulturní šok!) a divácky vždy i velice i náročné, je to prostě komerčně dnes vysoce nezávyslé umělecké kino a rozhodně už i právě dnes už není bohužel divácky dnes vubec snadné se právě i k těmto komerčně dnes nezávyslým uměleckým filmum dnes divácky ještě už tzv. cinefilsky vubec dnes dostat, je to bohužel dnes velký divácký problém!, jsou to kinematograficky dnes unikátní, dnes velice ojedinělé a velice dnes i vzácné filmy, tzv. dnes kinematografické největší klenoty a skvosty, posudte nejlíp divácky dnes sami, taky mě ta filmotéka proto dala dloholeté divácky velice dnes náročné cinefilské usilí i proto také bez nadsázky to celé i divácky dnes rád uplně i shrnu, divácky dnes celé rád uplně i zrekapituluji do tzv. Absolute Kinoart best TOP 22!, možná pak i líp sami už nakonec pak i teprve už více pochopíte proč dnes tak hluboce nenávidím dnešní kinematografii a dnešní i konzumní dobu a konzumní dnes i společnost a dnešní typicky už pak jen právě americký film! V tom i předem také děkuji dnes nejvíce právě za pochopení!: 1. "Submergence" ("Až na Dno", 2017, režie Wim Wenders), 2. "Ein Augenblick Freiheit" ("Na Chvíli Svobodní", 2008, režie Arash T.Riahi), 3. "Oskar a Lily (i Lili)" ("Ein Bisschen Bleiben Wir Noch", 2020, režie Arash T.Riahi, velice vzácný film), 4. "On The Waterfront" ("V Přístavu", 1954, režie Elia Kazan), 5. "Shi-Gan" ("Čas", 2005, režie Kim Ki-duk), 6. "OldBoy" (2003, režie Park Chan-wook), 7. "American History X" ("Kult Hákového Kříže", 1997, režie Tony Key, postprodukčně režijně má na filmu dnes i největší svuj podíl právě americký herec Edward Norton!), 8. "Baader Meinhof Komplex" (2008, režie Uli Edel), 9. "Die Fremde" ("Cizinka", 2010, režie Feo Aladag), 10. "Salt and Fire" ("Sul a Ohen", 2016, režie Werner Herzog), 11. "Chlapi ne Muškaru" ("Chlapi Nepláčou", 2017, režie Alen Drljevič), 12. "Modern Times" ("Moderní Doba", 1936, režie Charlie Chaplin), 13. "Sjunde Inseglet" ("Sedmá Pečet", 1957, režie Ingmar Bergman), 14. "Prestuplenije i Nakazanije" ("Zločin a Trest", 1970, režie Lev A. Kulidžanov), 15, "Leto" ("Léto", 2018, režie Kirill Serebrennikov), 16. "Se7en" ("Sedm", 1995, režie David Fincher), 17. "Pride and Glory" ("Hrdost a Sláva", 2008, režie Gavin O'Connor), 18. "Zielona Granica" ("Hranice", 2023, režie Agnieszka Holland), 19. "Palermo Shooting" ("Přestřelka v Palermu", 2008, režie Wim Wenders), 20. "Every Thing Will Be Fine" ("Všechno Bude v Pořádku", 2015, režie Wim Wenders), 21. "Land of Plenty" ("Země Hojnosti", 2003, režie Wim Wenders) a poslední i 22. "Je Třeba Zabít Sekala" (1998, režie Vladimír Michálek). Volnomyšlenkář a levicový humanista Martin Dyntar dnes za "lepší" Trutnov.
-
oprava: aha Wolf Hoffmann s kytarovou předělávkou "The Moldau" se nakonec do komentáře i vešel, tak nic!
-
jen němec Wolf Hoffmann a jeho kytarová instrumentální předělávka "The Moldau" se do komentáře už bohužel nevešlo, ale to už řešit raději skutečně nebudu, tím i také hudebně skutečně končím! Jde mě z toho všeho už hudebně ted tzv. "ted hlava kolem". Tohle jsem měl v diskusi v komentáři rozepsané neskutečné 3 hodiny, jsem rád že tím vším i hudebně teprve ted skutečně už končím, snad muj hudební žebříček někoho doufám i hudebně osloví a hudebně i nejvíce zaujme, konec, děkuji moc za pochopení! Martin Dyntar
-
Co dnes nejvíce poslouchám rád z hudebního "mainstreamu" právě i nejen v anglickém jazyce, co se mě dnes osobně líbý z "mainstreamu" už nejvíce, moc toho bohužel dnes není (samotné pořadí písní to jak jsou řazeny není v jejich mé oblíbenosti už nijak dnes duležité ani podstatné ani rozhodující!), právě ted i teprve nakonec už "mainstreamově" dnes teprve
už nakonec i absolutně dnes hudebně i nejlepší hudební žebříček TOP
63!, po přečtení i posudte už nejlíp sami, dal jsem si absolutně už uplně nejlíp dnes záležet tak nejlíp a tak nejvíc jak jsem jen už i mohl! (psáno co nejlíp i stručně přes celé 3 a pul hodiny!) : 1. Chris Rea "The Road to Hell", 2. U2 "Walk On" a "Love is Blindess" (pro mě nejlepší dnes písně právě od irských U2), 4. Glen Hansard "Finally" jedině už fenomenálně jediněčně už nezaměnitelně živě z Prahy z roku 2006 z jeho koncertního vystoupení právě s Markétou Irglovou ve "Stará Pekárna Klub", právě při této písni, ve které se svým hlasem šel do extrému, si Glen Hansard mohl vyřvat své hlasivky, 5. Jason Collet "We All Lose One Another", 6. Leonard Cohen "Boogie Street" a "Happenes to the Heart", 8. MC Erik a Barbara "Ked Prijdě Láska", 9. Michal Prokop s Framus 5 "Snad Nám Naše Děti Prominou", 10. Okean Elzy "Ya Yi Du Dodomu" i "Sonce" a "Vidpusty", 13. TV Smith "Expensive Being Poor", 14. Jon Bon Jovi "Its My Life", 15. Scorpions "Wind of Change", 16. Todd Smallwood "American Hands" i "Streets of Thunder", 18. Depeche Mode "Freelove" pouze a jen originální albová verze, dnes už také i nejlepší písen právě od Depeche Mode, 19. Daniel Lanois "Lotta Love to Give", 20. Wolf Hoffmann "The Moldau", 21. Yuta i A.Maklakov "Imya Lyubov", 22. Smisllovie Gallyucinacii "Zvezdi 3000", 23. Nayk Borzov "Verhom na Zvezde", 24. BI2 "Padaet Sneg" (duet, dnes velice vzácná písen) i "Serebro" a "Moj RocknRoll", 27. Nautilus Pompilius "Progulki Po Vodě", 28. Igor Talkov "Byvschij Pod'esaul" (dnes velice vzácná písen) a "Chistie Prudi", 30. Diana Arbenina "...Krilja (2023)" (už dnes bohužel necelý přesný název, velice i obtížně tlumočím a překládám sám azbuku), 31. Lumen "Goret" pouze už jen nejlepší akustická hudební verze právě i téhdy v minulosti k překrásnému k vizuálně i sugestivnímu lyrickému videu na serveru You-Tube, dnes právě už toto samotné video je bohužel i ze samotného You-Tube i odstraněno a nahrazeno digitálně přepracovanou špatnou nekvalitní hudební verzí, 32. Die Toten Hosen "Alles Wird Vorubergehen" akusticky živě z akustického koncertního MTV Unplugged vystoupení právě ve Vídni v roce 2005 z tzv. i "Unplugged Im Wiener Burgtheater" s hudebním podtitulem "Nur Zu Besuch", "Unter den Wolken", "Kamikaze", "Altes Fieber", "Tauschen Gegen Dich" a "Nur Zu Besuch" i "Niemals Einer Meinung Sein" akusticky živě z koncertního vystoupení "Alles Ohne Strom" v roce 2019, "Paradies" a "Alles ist Eins", a poslední
i 41. Metallica "Nothing Else Matters" a "Unforgiven", 43. Bravo
"Lyubov ne Gorit", 44. Umaturman "Prostitsia", 45. EMIN a Vladimír
Kuzmin official cover "Sibirskie Morozi" (fenomenální písen, přes
neskutečných i dnes více jak 50 000 000 neuvěřitelných shlédnutí právě
na You-Tube), 46. Světlana Surganova i Orkester "Murakami", 47. Agata
Kristi "Opium", 48. Lumen feat. Agata Kristi i BI2 "My Ne Angely Paren",
49. Kipelov "Ya Svoboden" a "Ya Zdes", 51. Korol I Shut "Prygnu So
Skaly" a "Ne Videli li vi Devhusku" (solově Andrey Knyazz) (ps. z mé
strany už absolutně vše hystoricky rusky populárně dnes hudebně dnes
nejlepší i hystoricky hudebně už dnes nejduležitější populární ruské
písně!!!), 53. Max Giesinger "Wenn Sie Tanzt", 54. Psí Vojáci "Žiletky" a
"Kruhy", 56. In Extremo "Feuertaufe", 57. Ondrej Ďurica "Rekviem" a
"Republika", 59. řecké Endelehia (psáno i také jako Endelexia) "Mikri
Istoria", 60. Bruce Dickinson "Tears of the Dragon", 61. Bruce
Springsteen "Streets of Philadelphia", 62. Chris Norman "Midnight Lady",
63. Pink Floyd "High Hopes". cca "music mainstream" absolute TOP
63!. PS. to tzv. "hudební TOP 63!" bylo skutečně naposledy, už se tu k
tomu dál vracet vubec nebudu! Ano skutečně i nejlepší hudebně i tolik
vyjímečný a hudebně i tolik nezaměnitelný fenomenální absolutní hudební
"playlist" právě dnes pro You-Tube! Ale myslím si že má osobní prosba
pro youtubery tu zustane bohužel už nevyslišená a bohužel i marná! Vše
pro nejlepší dnes hudební "kulturní výměnu" a hluboký i "kulturní smír",
resp. i hudebně hluboké "kulturní usmíření"!, každé své slovo tu beru i
nejvíce hluboce dnes smrtelně vážně, právě i za to dnes dám tzv. "svou
ruku do ohně!", ano je to tu bohužel dlouhé i hudebně vyčerpávající
vím!, ani nevím asi se to tu už tzv. vše celý muj text do samotného
komentáře už vejde! Ano vím říkáte si ted asi: "No tohle!!! ...hmmm.. to
tu už snad fakt skutečně už snad není ani možný!" Volnomyšlenkář a
levicový humanista Martin Dyntar. -
jo a k tomu i "honění" ještě mužu dodat (vzkazuju tu "liškám") že forenzní psychologové dnes nejlíp vědí že melancholici většinou mají hudební sluch a nemají rádi, od srdce i nejvíce hluboce nenávidí nezávazný sex bez lásky pro zábavu, sex bez lásky melancholika vždy hodně bolí až duševně i trýzní, a i žárlivost je přirozená, ale člověk tomu vždy musí u sebe dát zdravé a přiměřeně i bezpečné vždy hranice, forenzní psychologové (forenzní psychologie mě i oslovuje i hluboce zajímá) vědí že melancholici jsou hodně žárliví, protože milují a vše vždy i emočně v životě prožívají už velice upřímně a hluboce, milují v partnerském vztahu vždy hluboce oddaně a vždy věrně, loajálně a sami vyžadují v partnerském vztahu vždy právě i hlubokou oddanost a celoživotní vždy i naprostou věrnost, melancholici jsou nejlepšími oddanými a věrnými i vždy spolehlivými přátely a osobních přátel i vždy raději mají mnohem mín častěji než vždy více, protože vždy ve vztahu hledají autenticitu i vždy největší hloubku, forenzní psychologové vědí i to že melancholici nejsou zdaleka vždy se sebou tak hluboce nevyrovnaný, tak labilní jak se dnes i psychologicky tradičně vždy právě o melancholicích dnes i tvrdí, forenzní psychologové u melancholiku vždy upozornují především na to že to jsou sami precizní systematici i bystrý a hluboký analitici, kteří se svou velice i dobrou a správnou i emoční inteligencí vždy nejlíp hluboce rozebýrají své pocity a myšlenky a spoléhají se vždy i mnohem více už na své osobní pocity, na svuj lidský charakter a své svědomí, melancholici vždy mnohem více než samotné vždy předpisy, příkazy a nařízení či pravidla, vždy mnohem více než i samotné vždy autority a konvence nebo tradice ve společnosti hluboce respektují vždy své osobní svědomí a naopak i vždy pravidla, autority ve společnosti vždy sami nejlíp a nejvíce i vyžadují, ovšem vždy v rámci svého charakteru a svého vždy i svědomí, právě tak sami dnes i líp nahlíží vždy pravidla, autority dnes ve společnosti a forenzní psychologové i vědí že právě melancholici si vždy nejlíp pěstují a vždy nejlíp i udržují přirozenou autoritu bez ustavních pravidel a bez ustavních vždy i norem autority, forenzní psychologové mají melancholiky dobře zmapovaný, klasická psychologie i psychiatrie vždy mín, myslím si že raději asi budu celý život honit než abych prožil sex bez lásky! a to je i hluboce smutné a hluboce i neštastné, ale to jste tu doufám raději už nečetly. Volnomyšlenkář a levicový humanista Martin Dyntar, Trutnov.
-
stejně už zprominutím musím říct jediné ty vole 3 a pul hodiny a já navzdory tomu už bohužel i stejně i tak nakonec zapomenu na kolik že to bylo 43. Bravo "Lyubov ne Gorit" a 44. řecké Endelehia s jejich melancholickou písní, baladou "Mikri Istoria" najdete při přehrátí jejich "Best Of" v časovém posunutí pak asi na celou 1 hodinu a přesných 5 minut a právě i tam pak právě i tuto samotnou písen "Mikri Istoria" k poslechu i teprve pak najdete, nakonec i teprve až konečně už ted nejlepší hudební absolutní TOP44!, a možná snad i pak nakonec i pochopíte proč mi na tom všem vlastně tak osobně už hudebně i tolik fanaticky a radikálně už hudebně dnes nejvíce už záleží teprve až potom až i všechny samotné písně teprve i celé uslyšíte, myslím si i ted že právě bez toho už dříve to asi bohužel už zdaleka ani vubec nepochopíte kolik je v tom všem upřímného srdečného hlubokého zájmu, kolik času a usilí abych právě tomu všemu skutečně i dal největší a neuvěřitelnou dnes hudební originalitu, hudební autenticitu i neskutečnou už hudební hloubku, ale tahle zvláštní noční sova (nebo snad suva?) tady nad ránem dnes končí, jdu ted spát! a bohužel nestihnu už vubec ani honit, opravdu jsem to napsal?, to jste tu nečetly, asi zas nějaký překlep!... :-) volnomyšlenkářský altruista a levicový humanista za lepší Trutnov Martin Dyntar.
-
Co dnes nejvíce poslouchám rád z hudebního "mainstreamu" právě i nejen v
anglickém jazyce, co se mě dnes osobně líbý z "mainstreamu" už nejvíce,
moc toho bohužel dnes není (samotné pořadí písní to jak jsou řazeny
není v jejich mé oblíbenosti už nijak dnes duležité ani podstatné ani
rozhodující!), právě ted i teprve nakonec už "mainstreamově" dnes teprve
už nakonec i absolutně dnes hudebně i nejlepší hudební žebříček TOP
42!, po přečtení i posudte už nejlíp sami, dal jsem si absolutně už
uplně nejlíp dnes záležet tak nejlíp a tak nejvíc jak jsem jen už i
mohl! (psáno co nejlíp i stručně přes celé 3 a pul hodiny!) : 1. Chris
Rea "The Road to Hell", 2. U2 "Walk On" a "Love is Blindess" (pro mě
nejlepší dnes písně právě od irských U2), 4. Glen Hansard "Finally"
jedině už fenomenálně jediněčně už nezaměnitelně živě z Prahy z roku
2006 z jeho koncertního vystoupení právě s Markétou Irglovou ve "Stará
Pekárna Klub", právě při této písni, ve které se svým hlasem šel do
extrému, si Glen Hansard mohl vyřvat své hlasivky, 5. Jason Collet "We
All Lose One Another", 6. Leonard Cohen "Boogie Street" a "Happenes to
the Heart", 8. MC Erik a Barbara "Ked Prijdě Láska", 9. Michal Prokop s
Framus 5 "Snad Nám Naše Děti Prominou", 10. Okean Elzy "Ya Yi Du Dodomu"
i "Sonce" a "Vidpusty", 13. TV Smith "Expensive Being Poor", 14. Jon
Bon Jovi "Its My Life", 15. Scorpions "Wind of Change", 16. Todd
Smallwood "American Hands" i "Streets of Thunder", 18. Depeche Mode
"Freelove" pouze a jen originální albová verze, dnes už také i nejlepší
písen právě od Depeche Mode, 19. Daniel Lanois "Lotta Love to Give", 20.
Wolf Hoffmann "The Moldau", 21. Yuta i A.Maklakov "Imya Lyubov", 22.
Smisllovie Gallyucinacii "Zvezdi 3000", 23. Nayk Borzov "Verhom na
Zvezde", 24. BI2 "Padaet Sneg" (duet, dnes velice vzácná písen) i
"Serebro" a "Moj RocknRoll", 27. Nautilus Pompilius "Progulki Po Vodě",
28. Igor Talkov "Byvschij Pod'esaul" (dnes velice vzácná písen) a
"Chistie Prudi", 30. Diana Arbenina "...Krilja (2023)" (už dnes bohužel
necelý přesný název, velice i obtížně tlumočím a překládám sám azbuku),
31. Lumen "Goret" pouze už jen nejlepší akustická hudební verze právě i
téhdy v minulosti k překrásnému k vizuálně i sugestivnímu lyrickému
videu na serveru You-Tube, dnes právě už toto samotné video je bohužel i
ze samotného You-Tube i odstraněno a nahrazeno digitálně přepracovanou
špatnou nekvalitní hudební verzí, 32. Die Toten Hosen "Alles Wird
Vorubergehen" akusticky živě z akustického koncertního MTV Unplugged
vystoupení právě ve Vídni v roce 2005 z tzv. i "Unplugged Im Wiener
Burgtheater" s hudebním podtitulem "Nur Zu Besuch", "Unter den Wolken",
"Kamikaze", "Altes Fieber", "Tauschen Gegen Dich" a "Nur Zu Besuch" i
"Niemals Einer Meinung Sein" akusticky živě z koncertního vystoupení
"Alles Ohne Strom" v roce 2019, "Paradies" a "Alles ist Eins", a
poslední i 41. Metallica "Nothing Else Matters" a "Unforgiven", cca
"music mainstream" absolute TOP 42!. Volnomyšlenkář a levicový humanista
Martin Dyntar. -
(pokračování mého celého článku o Wimu Wendersovy veřejně publikovaný v časopise klientu CHB RIAPSu "Čisté Srdce", 2 část) "...a především dnes nejvíce hluboce miluji a nesmírně už i obdivuji pro mě dnes vrcholnou zásadní i nejduležitější a už i nejlepší pozdní filmovou tvorbu němce Wima Wenderse v letech 2003 až 2017 - mám dnes ze serveru Ulož.to ve vysoké kvalitě ve formátech AVI a i v MP4 staženo a opakovaně i nejvíce dnes divácky už shlédnuto "Land of Plenty" (2003, "Země Hojnosti", koprodukce USA, žánrově i tématicky rodinné road-movie a tématicky i hledání své rodiny právě v USA, mám dostupné ve formátu AVI s českým dabingem), "Palermo Shooting" (2008, "Přestřelka v Palermu", koprodukce Itálie, žánrově i tématicky filozoficko i psychologicko dnes mysteriozní road-movie - tématicky žánrově dnes navazuje coby i dnes největší Wendersova osobní pocta režisérovi Ingmaru Bergmanovi jako už i tématicky dnes i pro Wima Wenderse dnes i stále "živě" nadčasově aktuální žánrový odkaz na jeho filmovou klasiku na jeho podobenství "Sedmá Pečet" právě z roku 1957 coby dnes už největší pocta právě dnes Wima Wenderse jeho osobní památce - mám dostupné ve formátu AVI s českým dabingem), "Every Thing Will Be Fine" (2015, "Všechno Bude v Pořádku", koprodukce, žánrově dnes více komorní drama tématicky dnes o spisovatelské tvurčí hluboké osobní krizi a také i o rozhřešení či resp. vyřešení otázky mravní viny a svědomí jako přitom i hluboké inspirace ke psaní k jedinému i překonání spisovatelsky umělecké a umělecky i právě tvurčí hluboké krize, mám dostupné ve formátu MP4 pouze už v originálním znění v anglickém jazyce) a "Submergence" (2017, "Až na Dno", koprodukce, žánrově dnes socio politicky, společensky politicky kritické hluboce dnes i kriticky realistické drama s milostnou, s romantickou zápletkou, resp. i milostné drama tématicky o nenaplněné lásce, jinými i slovy o tragickém, o neštastném milostně, romanticky už nenaplněném partnerském vztahu a o profesní i kariéře i o profesní osobní cti zemřít dnes vždy mnohem raději už i právě pro své osobní svědomí a pro svou osobní i čest!, tématicky ovšem také už zejména i o krajně dnes ortodoxním islámu a o tzv. i "Svaté Válce" proti Všem bezvěrcum, právě o tzv. Džihádu a džihádistech i v samotné dnes Africe a stejně tak i na Blízkém Východě a v Západní dnes i Evropě, kteří se snaží terroristicky dnes proniknout do samotné i Západní Evropy s jediným umyslem i s jediným dnes cílem páchat terroristické atentáty především dnes v samotné Západní Evropě, mám dostupné ve formátu MP4 s českým dabingem)." 2! část mého pokračování mého celého článku o Wimu Wendersovy veřejně dnes publikovaný právě v samotném časopise klientu CHB RIAPSu pod názvem "Čisté Srdce", volnomyšlenkář a levicový humanista Martin Dyntar.
-
Všechno co vidíte dnes v TV je tlačené vždy do mainstreamu, TV Seznam mě zklamala a stejně tak i ČTArt, udědomme si dnes všichni konečně jak umělecké kino a tzv. Kinoart dnes nejvíce kulturně už upadá a jak bohužel i dnes, v tak moderní dnešní době je bohužel ještě stále vždy i okrajovou diváckou záležitostí, ani TV Seznam dnes Kinoart nijak ve svém programu už nijak dnes bohužel divácky, cinefilsky vubec nepodporuje, v ČT dnes myslím si i nejvíce dnes chybí investigativní reportéři a právě dnes už samotné i investigativní zpravodajství, uvědomme si že dnes v TV sice máme všichni na výběr, ale přesto je tam vše vždy co nejvíce tlačené dnes jen do masové zábavy a vždy nejvíce do mainstreamu, aby vše, i ve filmech na ČT2 bylo co nejvíce vždy mainstreamově dnes co nejvíce dnes vždy zredukováno, upraveno na to aby dnes vždy i všechny filmy, anebo alespon dnes jejich většina, byli vždy divácky tzv. dnes už i bohužel čistě jen už formální a čistě dnes vždy už bohužel jen i konvenční, tím chci jen otevřeně říct jen to že nám v TV svým zpusobem dnes nejvíce vždy vládne přísná a velká cenzura dnes právě toho co by jsme dnes už vždy měli a neměli už v TV vubec divácky už vidět, mě jde dnes nejvíce o princip, mě jde dnes o skutečnou nejen už hudební i filmovou dnes vždy velkou a vždy plnou nezávyslost právě na samotném dnes masovém konzumu a konzumní dnes i společnosti. Volnomyšlenkář a levicový humanista Martin Dyntar, Trutnov.
-
celé vysvětlení předešlého mého komentáře k
islámu!: písen "Mešita" od našeho českého vlastence, neonacisty,
textaře a zpěváka Tomáše Ortela měla být duležitá a rozhodující jen pro
samotné právě už velice i durazné a správné a velice i durazné
přirovnání ortodoxního islámu k fanaticky dnes nesmyslnému náboženskému
terrorismu a také k fanaticky nesmyslnému i náboženskému zlu i k
fanaticky nesmyslnému lidskému zabíjení ve jménu právě ortodoxního
islámu a k nesmyslnému dnes i náboženského fanatismu právě ortodoxního
islámu, přesto bych tu samotnou větu právě o písni Tomáše Ortela
"Mešita" kvuli i dnes už samotné dnes právě islámské mešitě v Brně dnes
mnohem raději z textu právě mého samotného předešlého dlouhého a
vyčerpávajícího komentáře k islámu uplně vynechal, použil jsem samotnou
písen "Mešita" Tomáše Ortela už jen k nejlepšímu možnému k duraznému a
ke správnému i přirovnání fanatismu právě samotného ortodoxního islámu!
Ale přesto vše co je pravdivé a je dnes na internetu všude těžké a někdy
i často nemožné dnes kvuli stále i dnes už více přísné a tvrdé cenzuře
otevřeně dnes na internetu upřímně a hluboce pravdivě dnes něco už nejen
o islámu upřímně a pravdivě dnes napsat a sdílet! bez nějakých už
škatulek a nálepek kupř. tzv. "už je islamofobní!", ale snažím se tu už
dnes ze všech svých morálních sil nejvíce dnes už právě o to i nejvíce
dnes apelovat a nejvíce dnes i hluboce naléhat právě na samotné lidské
svědomí! Moc proto i osobně žádám samotnou redakci diskuse tiscali
osobnosti.cz a jejich i adminu a spravcu právě těchto webových stránek a
tohoto i právě diskusního fora aby mi tu mé komentáře právě nejen už i
nakonec i kupř. právě už k islámu tu v samotném diskusním foru celé
ponechaly a aktivovaly mě pokud možno prosím i absolutně nefunkční
světelnou a číselnou signalizaci právě i k mím komentářum, děkuji! S
pozdravem volnomyšlenkář a levicový humanista Martin Dyntar, dnes v CHB
pod RIAPSem, 41 let Trutnov.