Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • standazdenek

    Nechápu, fakt to nechápu....

  • Rusové umí udělat kvalitní věci. Vzpomeňte na TU 144.
    https://cs.wikipedia.org/wiki/Tupolev_Tu-144

    Tupolev Tu-144 byl první dopravní proudový nadzvukový letoun (SST), který se vyráběl v 70. letech 20. století v SSSR. Byl ve své době nejrychlejším dopravním letadlem na světě, jako první civilní letoun překonal rychlost zvuku a později i Mach 2. *5*
    Náklady na jeho provoz byly nicméně vysoké. Přiletěl se "ukázat" i do Prahy. V Rusku létal linky Moskva - Alma Ata a Moskva - Dálný východ.*4*
    Byl sice nerentabilní, ale byl první !!! *15*
  • Ve své době byl průlomový.
    https://cs.wikipedia.org/wiki/Tupolev_Tu-104
    Přílet jeho prototypu do Londýna 22. března 1956 při příležitosti státní návštěvy šokoval západní pozorovatele. V té době už byl De Havilland Comet kvůli konstrukčním závadám, které zapříčinily řadu katastrof v letech 1952-1954, stažen z provozu a tak se letoun Tu-104 stal pro období let 1956 až 1958 jediným na světě provozovaným typem proudového dopravního letounu v pravidelné přepravě osob.
    *5*
  • nu pán shora s tím nemá problém a ty se simone po.....
  • Díra do asfaltu byla přes půl silnice a dům stojí asi 50 m vedle. Řeknu ti kde to bylo a to v Záluží na Českokrumlovsku, pokud se chceš přijet podívat rád ti to ukáži. Letadlo se rozprsklo na přilehlou louku. Je vidět, že jsi nikdy neviděl spadnout vojenskou stíhačku, to není až tak velké letadlo.
  • to je on, teplej sajmon
  • Chorošij - lučšij - samyj lučšij - sovětskij *1* *1* *2* *2*
  • Naprosto nechápu tenhle článek.Pokud se vám to nelíbí Ruskýma letadly nelítejte. Já snima problém nemám.
  • A ty ovšem rusové mají. Postačí se podívat na Syrii....
  • Tvé příspěvky mají informační hodnotu skoro jako ty od Bijce pitomečků... a jinak nikoli Migg, ale MiG, akronym konstrukční kanceláře Mikojan-Gurjevič. Krom toho jsi několik generací pozadu, to nejlepší, co může ruská vojenská letecká výroba dát světu je např. Suchoj T-50, v souboji se kterým by patrně i F-22 Raptor měl co dělat, o strojích kategorie F-18, Eurofighter, Rafale nebo Gripen nemluvě...
  • Ale já nejsem ruskej fašoun, já jsem jen fašoun, takový všeobecný. Nijak zvlášť rusku nefandím, jen taky se holt lže zrovna o rusku... *1* Jinak bohužel třeba konstatovat, že třeba v Sýrii odvádí ruská armáda lepší práci než kontingent EU. Ještě budeme jednou rádi, když nás Putin zachrání před Araby a hordami muslimských černých nájezdníků z Afriky...
  • Plně souhlasím.
  • Jak se máš, ty ruskej fašoune?
  • My Rusáci máme nejlepší letadla na světě. Nechápu, proč to od nás nikdo nekupuje.
  • Nejlepší letalo dopravní na světě není ani Americké, ani Evropské, ale ruské!!!
  • Náš Migg 21 je to nejlepší, co můžeme světu dát!
  • tak to se poněkud mýlíte (rozdíl v poměru počet letů/fatální nehoda v Rusku a Africe je asi tak o dva řády); za druhé ta letadla "nepadají" proto, že by byla ruská (míněno ruské výroby - to ostatně často nejsou), ale protože jsou stará, špatně udržovaná a létá s nimi mizerně vyškolený personál. Mimochodem, i když máte pravdu v tom, že nejhorší situace v oblasti
    safety je v Africe, tak zrovna Etiopian Airlines jsou nejlepší tamní leteckou společností a mají mimořádně moderní letadlový park, používají např. Boeingy 787 Dreamliner nebo vůbec nejnovější verzi B-737 MAX8...
  • dělal léta technika na ruzyňském letišti a ten říkával, že ruská letadla jsou co kus, to originál. Nešlo jít a vyfasovat náhradní díl (když byl) a ten zamontovat místo původního, muselo se to upravovat, protože často neseděly ani díry, ani rozměry. V normě se to opravovat nedalo. Dnes už mají v lepších fabrikách c-n-céčka (ze Západu nebo z Východu) a spoustu západních technologií - pomocí nich by i ta svá starší éra mohli dělat lépe, ale třeba zůstanou, z vlasteneckých důvodů, u svých "zemědělských vůlí".
  • to jsou zase kecy. Rusové umí vyrábět stejně moderní, komfortní a spolehlivá i stejně ekonomická a ekologická letadla jako Západ - kupříkladu regionální Suchoj Superjet 100. Problémem spíš je, že ruské letecké společnosti nemají peníze, takže provozují olétané stroje a mají mizerně vyškolené piloty. A zrovna v případě velkokapacitních letounů se nejedná o žádnou re-inkarnaci "zastaralé sovětské techniky", to je čistá účelová lež: Ostatně je třeba si uvědomit, že např. nejrozšířenější dopravní letadlo na světě, Boeing B737, byl.o poprvé nasazeno na linkách v r.1967!!! Samozřejmě že od té doby prošlo tisíci upgrady, používá úplně jiné, o několik generací modernější motory, nesrovnatelnou avioniku atd., ale stále je to táž konstrukce. Jinak tvrzení v článku o jakési "méněcennosti" čtyřmotorové koncepce a neúspěšnosti Airbusu A-380 je opět absolutní žvást... Tiscali, jen tak dál, za "alternativnější fakta" v žurnalistice!
  • no asi by Hitlera neporazili, kdyby něco neměli. A ten pokrok od 1917-1937, za 20 let udělali tolik co my neuděláme za 100. Koukněte dnes 27 let rozvoje a žereme odpad ze západu, naši vodu kupujeme od Francouzů za směšný peníz, 200mld posíláme ročně do pryč, prostě je z nás kolonie, montovna, levná námezdní síla. A ještě se zadlužujem, prodáme celou zemi a budeme žít na cizím na dluh jako otroci ve vlastní zemi.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit