Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • milacekpublika

    Jako stav některých lokomotiv je fakt tristní a člověk se skoro bojí se posadit. Hlavně noční vlaky. A v létě teda hodně bojuju s enormním teplem. Opět na lokálních vlacích, kde není klimatizace. Škoda, že nikoho nenapadne dát zakázku firmám jako klimatizace Hradec Králové, které by byly určitě schopné vyřešit klimatizaci i ve starším vlaku. Protože jet ve čtyři odpoledne v červenci z Hradce do Pardubic, tak to je o život. 

  • Skutecne si myslis, ze ceny bez dotace bude nekdo ochoten a hlavne schopen zaplatit? Mimochodem ve vsech civilizovanych zemich na zapad od nas se osobni doprava dotuje. Zeleznicni i autobusova!
  • No fakt je,že lidi jsou čím dál větší dobytek a na druhou stranu jsou strašně rozmazlení. Ale řešení je poměrně jednoduchý. Umožnit skutečnou konkurenci v dopravě a zrušit veškerý dotace.Tím pádem by mohly být nižší daně(z toho ty dotace jdou) a lidi by si sami vybrali s kým a čím budou jezdit.
  • Celý život jsem vas vozil milé děti,nejhorší cestujíci však byly děti z "goralije" !!! A p. Kantor podívejte se na druhou stranu Cantorie a pak porovnavejte.
  • To Jan33: Vy jste fakt chudák bez komentáře... *3* *1*
  • S takovými nemá cenu vůbec polemizovat. Jsou to jenom ubozí Jidášové a farizeové s klapkami na očích jen pro to svoje. To je nakonec jejich základní životní ideal....
  • Takovým jako Vy dát zase onu minimální mzdu a nechat ho ať si chrochtá. A pak by mohl kdekoli.
  • Souhlas. Chtělo by to tnovu Osožáky, nebo alespoň záznamy z kamer a tresty. Ony některé ty Veškrnovy "zvrhlosti komunismu" byly přece jenom k něčemu, jako byla ona OSŽ.
  • Co se týče čistoty vlaků jsou z výchozích stanic perfektně uklizené ale ti kritizující cestující dokáží udělat za prvních 20 km jízdy v kupé než ho opustí takový bordel že u vlaku který jede např. 300 km je zbytek cesty nepoužitelné.
  • A jak by manazeri prisli k pohadkovym gazim ,kdyby "popelnice dali do srotu"?Vzdyt by ti chudaci nevysli s platem a museli by si utahnout opasky.Zlaty padak potrebuje kazdy,kdo
    je vyhozen.
  • To :-( Jste prostě rudý chudák. Podle hesla lhát, lhát až se stokrát opakovaná lež stane pravdou. To neříkám já, ale přede mnou Hitlerův pobočník -Goebels a komunisti tento lidský paskvil jenom zdokonalili..Komunisti za ní bezesporu můžou, protože se vysmívají všem principům slušnosti. morálky a spravedlnosti...Míru zdar, soudruhu, můžete si kecat co chcete, stejně Vám nevěřím.. Ten Váš příspěvek je tak neuvěřitelný stejně jako Vy... *7* *9* *3* *1*
  • To jaa: Vy jste, jak člověk čte úplně nejchytřejí, Váš je tady na Tiscali.cz škoda, nechcete radit Zemanovi, jak má správně dokurv*t republiku? Jste přímo horký kandidát na jeho technického poradce...Takoví "kozičkáři" jako Vy zcelovali pole pro JZD, kteří měli tak akorát květináč muškátu za oknem, výsledek známe všichni, meliorace atd...Míru zdar, soudruhu.. PS: Dobrá rada, můžete jezdit MHD v Pchjongjangu v Severní Koreji...Tam budete mít jistě větší pohodlí. *3* *1* *1* *1* *1*
  • Máš pavdu Justicio,jsem vůl.Místo co bych šel dělat něco pořádného,tak se tu s tebou hádám.Ale zasmál jsem se.Skoro šedesátiletý chuligán,a dělám brajgl *1* .Já měl tu smůlu, že mě firma vyslala zrovna do New Yorku.Nicméně si stojím zatím,že zato jak se dnes chová mládež nemohou komunisté.Tak jako nebylo vše za socialismu špatné,není na kapitalismu vše dobré.
  • Měli by jste se zajet podívat do okolních zemí a srovnat tu kvalitu současně s cenou,znát státní dotační politiku a potom srovnávat. Všechno má rub i líc. *5* Zároveň si k tomu dopočítat zátěž na životní prostředí atd.Ale většinou soudíme krátkodobě,podle momentální zkušenosti.
  • Jsem rádi že jsi přispěl k ekologické dopravě a obětoval se .
  • ČSD to určitě nebude , možná ČD.
  • jen ještě k těm Regiožetům.... že by to bylo pohodlné cestování , se říci rozhodně nedá. Být usazen na ekonomickém sedadle jako housle ve futrále, nebo vajíčka v krabičce - nemoci se pohnout, kufr musíte mít pod nohami, protože v uličce být nemůže a nahoru jej nedáte. Při vysouvání se z místa musíte napřed srovnat páteř od pokřiveného skrčení a nechat uvolnit cévy protože krev ve skrčencích špatně proudí...... hmm jo elegantně vypadají... ale naši předkové věděli, proč "popelnice" navrhli jak navrhli aby cestování bylo pohodlné. Po častější hodinové jízdě v Regiojet z Vás za chvíli bude invalida... tedy budete-li .... ale my jsme holt chytřejší než byli naši předkové.. jo to jsme
  • S ČD jsem jel za posledních 20 let jenom dvakrát, pokaždé to bylo, když mě nabourali auto. *14* *14* *14*
  • Jizdné ČSD se za několik let zvedlo mnohanásobně,na některých tratí zůstala kultůra cestováni jako ve druhé polovině minulého století.Mnoho tratí se zrušilo.Je dobré,že ČSD má konečně konkurenci a nyní záleží kdo bude levnější a poskytne pohodlnější cestování.ČSD to jistě nebude když na mnoha tratích jezdí opravdu místo vlaků popelnice.
  • v tomto záleží na vedení. Všechny pochůzkáře, co prováděli pravidelné kontroly , propustili, v rámci vyšších platů a odměn pro určité úředníky. Bejvávala pravidelná kontrola včetně stromů okolo trarí, aby nezasahovaly nad trať, ušetřili many many, a okolí už se neudržujt. Dřív tolik popadaných stromů při bouřkách nebývalo, protož, se okolí pravidelně vysekávalo, byly traťové okrsky co to měly na starosti . zrovna tak jako likvidaci travin a náletů, aby nezahořelo... To všechno padlo, když se začalo ˇ" šetřit".... jo to novodobé velení... jaksi si myslej že jsou chytřejší než naši předkové co železnice stavěli. Stanice nejsou udržované .. ti co měli jejich údržbu...byli propuštění, na úklid se jednou za měsíc objeví spřátelená firma co to za nekřesťanské peníze oblízne a hotovo...Taky byla zrušena železniční policie, která na pořádek dohlédala. Proto stanice vypadají jak vypadají.... ALE JSOU PENÍZE NA MAXI PLATY A MAXI ODMĚNY MINISTERSKÝCH A O FOUS NÍŽ ÚŘEDNÍKU CO TOMU ROZUMĚJÍ JAK KOZA PETRŽELI

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit