Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Hrál tu vůbec někdo DS1 a DS2 ? myslím že tuhle hru může pomluvit jen ten co to dohrál, ostatní si můžete jít zahrát AC :D
    • Hral a dohral som DeS, DS1 aj DS2 a co vidim vo videu je riadna recyklacia snad vsetkoho zo souls serie , vratane animacii a zvukov. Najhorsie je , ze rovnake chyby ake su v serii stale su aj tu. Zase zle hitboxy, zase slaby kolizny system, zase priserny inventar, zase autoloot...a ta krv, aj ako trademark, je naozaj trochu prehnana..nie ze by dako vadilo , ze spliecha po litroch pri kazdom seknuti...ale aby aj pri potlaceni drevenym stitom (8:33)?
      Atmosferu sveta to ma ale vybornu.
      • všichni známe Mantora. Slovenského pc-trotla ze Sectoru a všichni víme, že jsi Demon Souls nehrál, takže se snaž příště lépe...
        • Jo, tihle sektoráci, to jsou pěkní ptáci :o). Ale ať kvičí, dávají tím najevo zklamání, že se jim FS vykašlalo na jejich chátrající platformu.
        • Ano? Takze mi ho do PSN profilu importovala nejaka mysticka sila? ;-) Ked ma poznas , tak vies ako si moj profil najdes, takze si mimo DS funboy.
    • tak sou věci co jdou kritizovat už na traileru, nedosedající textury, aggro nepřátel asi tak dva metry, přehnaná krev co vůbec nevypadá jako krev, malá variabilita nepřátel (neva že jsou všichni vidláci, ale proč má každá postava ve hře dva metry, 50 kilo a klobouk?), chybějící fyzika a mizerná reakce nepřátel na zásahy, lineárnost.. no, dalo by se pokračovat
      • Kozy
        Vyčítat přehnanou krev, kterou má hra ostatně v názvu a bude hrát velkou roli, to jako vážně? Ty lidi jsou nemocný, tak dá rozum že budou vychrtlý a popravdě tohle je poprvé co slyšim stížnost na malou variabilitu nepřátel v hrách od From Software, ono je to totiž přesně naopak.
        • ano, zcela vážně, právě proto že má hra krev v názvu jí měli udělat pořádně, z každého seknutí létají dvoumetrové šplíchance krve jak z nacucaného klíštěte, podle mě se dá udělat krvavá, ale zároveň reálněji vypadající hra, tady mi příde že se tím prostě snaží zakrýt chybějící dismeberment a stopy po zásazích, tak z každé potvory vystříkne 100 litrů krve aby to zakryli.. každopádně směšně

          a zahrnuje ta nemoc i růstové problémy, chápu že budou hubení, ale předopkládám že lidi s malým vzrůstem už asi snědli..
          • Kozy
            Kritizuješ něco o čem nemáš ponětí. Jak jsem psal, ti měšťani jsou nakažení a pomalu se transformují v bestie. "Physically speaking they look like humans, but show some grotesque traits such as an imposing height, cataratic eyes, and unnaturally high amount of facial hair. Most of them have their faces covered in bandages to hide their grotesque features."
            • hele tohle v ,,souls,, hrach nikdo neresi :) nechtej neco jako realitu, ber to spis jako divadelni kulisy, kde vsichni muzou mit stejne masky a jako v Kill Billovi z nich budou strik@t (lol !! strik@t je zakazane slovo) hektolitry krve
            • Kozy
              Tohle bylo dobrý :D, promiň ale teď už tady řešíš blbosti.
            • a před kým se vlastně zakrývají, když ve městě nejsou civilisti, jen tihle nakažení a hrdina co vypadá stejně jako oni, akorát má kšandy
            • a ta proměna v bestie zahrnuje i nulovou srážlivost krve v kombinace s extrémím krevním tlakem, slepotu kombinovanou s hluchotou a neodolatelnou touhu nosit dlouhé pláště a klobouky? *4*
      • Femto
        Že by Early Build jak je psáno na začátku? JInak větší půlku sis to vycucal z palce od nohy. Jinak jsem samozřejmě rád, že jsi si zahejtoval hru, kterou nikdy nebudeš hrát *3* Chtěl bych mít tolik času a hejtit hry, který mě nebaví a které ani nebudu hrát, tak trochu vám závidím tu školní docházku.
        • jojo, máme zkouškové, takže pohodička.. a ty si takle dopoledne surfuješ z práce, nebo se válíš doma? *3*
        • vycucal z palce? tak si to probereme

          přehnaná krev: v každém souboji, namátkou 2:51, 6:33

          nesedící textury 9:40

          směšné aggro 11:29

          llinearita a mizerné reakce na zásahy: celé video
    • Tak ono by stačilo se dostat do Anor Londa a pak přes O&S, pokud by to člověka do té doby nechytlo, tak beru, že ho to nebaví.
      • Ornstein a Smough mi překvapivě moc nezatopili, dal jsem je asi napodruhý, nejvíc mi dával Sif a pak samozřejmě Gwyn
        • To pro mne byl vždycky njevětší porod Four Kings a pak Orstein se Smoughem, v démonech asi False King Allant a Smelter Demon, a v Dark Souls 2 pro mého mága asi všichni bossové z DLC :D. V Dark Souls taky jako jedna z nejtěžších věcí ... useknout ocas Kalameetovi. Mluvě vždy o hraní dál než NG++
        • snorgrind
          heh zrovna sif a gwyn ? sif prakticky nic nedela staci stat pod nim a vsechny jeho utoky minou takze to vyresi spam utoku. A gwyn toho sem ani nezaregistroval ze byl boss sem prisel spamoval utok a vyhral. Ted me tak napada ze sem tak zabil vetsinu bossu, je tam jen velmi malo bossu s kteryma sem opravdu bojoval. *4*
      • VergiliusGrey
        Tak myslím, že když ti nesedne stylizace a obsah, tak to poznáš o hodně dříve.
  • Vogon
    Josefka's clinic? Houby viktoriánská Anglie, ale Čechy! Vážně bych se nedivil, kdyby Yharnam byl hodně inspirován Prahou, obzvláště když je Miyazaki takový českofil(Beztak je "Legendary Big M" jeden z těch otravných japonských turistů).
    • Česko, Rumunsko ale klidně i Německo (koho nenapadl Krysař hergot?! :D)
    • V Demon's Souls je postava prince jménem Ostrava. Takže ten českofil docela sedí. *3*
      • A co teprve Havel v Dark Souls *1*
    • Kozy
      Řikal že pro něj byla inspirace Praha a nějaký město v Rumunsku. Josefka mě taky zaujala, uvidíme co tam pro nás ještě má :)
      • Vogon
        Jojo, teď jsem četl shrnutí rozhovoru s Miyazakim, říká že město je modelováno podle Východní Evropy, přičemž podnikal výzkumné cesty především do České Republiky a Rumunska.

        http://gematsu.com/2014/06/bloodbornes-victorian-inspirations-influence-setting-gameplay

        Edit: Detaily o kauze Miyazaki a ČR - Miyazaki byl v ČR(a Východní Evropě, ale ta tu nikoho nezajímá) na dovolené typu "letenky na poslední chvíli, neustálé pěší cestování, žádný průvodce, přespávání ve špatných hotelech a jídlo od pouličních prodejců", která sloužila jako inspirace pro Yharnam, který má mít atmosféru místa plného tajemství a nekalých úmyslů. *1*
        • Decentni oklikou, ale smerem k tematu—Prave nakoukavam anime Monster (nebot jsem ho neznal a byl mi doporucen jako jeden z nejlepsich pocinu v tomhle zanru—CIMZ NENI!). Ale. Velka cast se odehrava v Praze a az na mensi neakuratnosti (napr. kdyz se japonci snazi mluvit cesky☺), me mile prekvapilo a bavilo. A paklize na me bude podobnym zpusobem a byt jen pomrkavat prave Bloodborne (!), tak mam radost.
  • "slint", "slint", "slint",... *3*
  • To zas bude petic za to, aby se to vydalo na PC *1*
    • Lynch
      Petice nejsou třeba. Práva vlastní Sony. Nepamatuji si, kdy naposledy vyšla PS exkluzivita pro Pc. Bloodborne se mi líbí a tak prostě budu muset investovat a pořídit si PS4.
      • Tiez si myslim, ze peticia je uplne zbytocna. Peticia mala zmysel pri Dark Souls, mala za ciel ukazat , ze zaujem o takyto styl hry na PC je a boli z toho dobre predaje DS aj DS2 na PC. Ak From Software uprednostnil exkluzivitu je to jeho vec, ma to asi spocitane a peniaze za exkluzivitu od Sony mu pokryju stratene predaje PC a Xbox hracov.
  • Srovnat DS s War in the North :D kup si AC a budeš spokojenej, protože ti očividně stačí opravdu málo.
    • J před týdnem jsem si koupil AC IV. Ještě to nemám dohrané, ale zatím musím říct, že trojka se mi jeví jako lepší. Black flag je trochu nedodělaný stereotypní a celkově jsem od toho čekal víc. Trochu trpí syndromem z AC1. Je to taky takové tech demo.
  • mi to připomíná tu starou hru Nightmare Creatures
  • Na nasledovnika Souls serie se moc tesim, nicmene mozna je lepsi se temto gameplay videjim vyhybat. Samotne hrani na me moc nezapusobilo. Vypadalo to celkem tuctove s navic prehnane svetelne efekty pusobi dost kycovite (ziskavani krve, leceni, proklepani macety?..) a o silene skrikajici krvy ani nemluve.
    Ale v podobnem duchu se daji popisovat i puvodni dily Souls serie, ze ktere jsem hral vsechny dily a jeste musel prekousnout hnusnou grafiku.
    No ale co je na Souls serii tak zasadniho je hratelnost s perfektne vybalancovanym soubojovym systemem mixnutym s dobrodruznym prochazenim casto epickymi fantazy svety, kde na hrace ceka smrt na kazdem rohu pokud si neda pozor. To s gameplay vedii proste neni mozne zazit, hlavne to samotne hrani, ktere vyzaduje od hrace pozornost a strategicke mysleni. Hold dokavad si to na vlastni kuzi nevyzkousite... z videa se samotna hratelnost tezko prenasi na divaka.

    Doufam, ze BloodBorne prinese posun smerem k lepsi grafice a dale prida nove herni mechaniky, ktere serii ozivi. Ale perfektni hratelnost musi zustat!
  • Nechapem preco tu hru tak nenavidite a to si to len staci zahrat nieco ine a toto comu nerozumiem tak nehram. Kludne si zapnite svoje gta aby ste mohli prechadzat autom po chodcoch na chodniku hahahahahah
    • nenávist je pro mě ve spojení s DS stejně vzdálená emoce, jako nekritický fanboyismus co zde někteří jedinci předvádí
    • Tak nejspíš chtějí sami sebe přesvědčit že by to nehráli i kdyby to vyšlo na jejich platformu jiný racionální důvod mě nenapadá
  • Vasa hlupost ze si to nechcete zahrat skoda vam okolo tej hry vobec nieco vysvetlovat
  • jen jestli jim umisteni deje do mesta umožní udelat takove variabilní a zajimave lokace jako meli predešle dily. protože ty uličky pusobi ponekud stereotypne
    • stereotypne asi tezko
    • Tak pořád tam můžou být zahrady,parky a případně periferie města
      • Taky bych to zatím nesoudil na základě mrzkých patnácti minut.

        A to prostředí neskutečně žeru :)

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit