Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • To co vyvojari nedokazali udelat za nekolik mesicu udelal 1 clovek za den?!
    • Jo kdyby za den, ale on to zvladl do 25min :-D
  • Takže jeden člověk vyřešil problém, se kterým si údajně nevědělo rady celý studio? *15*
    • Studio ktere nikdy na PC nedělalo. Sami to přiznali. To co je pro jednoho problém je pro jiného, znalého problematiky drobnost.
      • smejki
        tyhle porty jim dělal někdo jinej?
        PC
        - Sword of Moonlight: King's Field Making Tool software - JP: March 16, 2000
        - Ninja Blade - US: October 31, 2009
      • Tak proč si nenajali posilu, když to neumí?
        • trolo
          lebo by to museli zaplatit ne?
          • VonHayek
            Tak lidi, kteří to portovali snad také platili, ne? *4*
            Klidně mohli pár lidí uvolnit pro svůj další titul a na ten půlrok si vzít "brigádníka", který to opravdu umí.
        • To je otazka. Ja se spise divim ze to vubec delali, protoze to muze zkoncit failem a pospinenim jmena. Ano tohle je zanedbani z jejcich strany, ale bohuzel nevidim do jejich managementu. Jen jsem se jich chtel zastat. :-)
          • ucho
            zjevně si stanovili jedinou podmínku. udělat port 1:1, tedy aby si hráči mohli zahrát i na PC, co by normálně nespustili. jen holt za stejných podmínek. pokud se nepletu, tak tohle splnili a předem se tím netajili. holt neměli žádné ambice z té hry vytáhnout na PC něco víc a nepovažovali to za důležité. spousta hráčů ocení i to, co dostali...
  • Na první verzi pracoval až 23 minut. Neuvěřitelně náročná věc co prostě nešla udělat. *4*
    • DangerousDave
      presne, toto je krásna ukážka toho, že sa s tým jednoducho nechceli zaoberať a nie že by to bol problém urobiť.
  • tady je videt, ze hosi dostali ukol...nic nereste, staci aby to na PC slo spustit
    • asi tak. ako sorry, ale v dnesnej dobe ked ma kazdy 22" monitor s rozlisenim aspon 1680x1050 vydat hru, aj ked je to konverzia" s max rozlisenim 1024? im neje*e? nehovoriac o tom ze to ani nie je rozlisenie 16:9, kto uz dnes ma monitor s pomerom stran 4:3 ?
      • Blázníš? Už tak je to úspěch, na X BOXu ta hra bez odstranění většiny grafických efektů nejela ani na 720p.
  • Zase hra udělej si sám , za tohle určité vyvojáře nenávidím
  • miker17
    ja jako k*rva nechapu jak vyvojáří nedokáží upravit svůj vlastní engine.... a pak si k tomu sedne jeden maník pár minut po vydání a má to za půl hoďky hotovo. Osobně jsem rád že na Xzonu se vydání hry posunulo až 28...hned jsem tu objednávku zrušil.
    • taky mi to vrta hlavou, chlapik, co to upravoval musel svuj patch slatat behem chvilky aniz by znal zdrojaky. Tohle From soft nezakecaji neznalosti pc platformy...jednoduse lajdactvi.
      • miker17
        Vyvojaři musí mít znalosti PC platformy protože hru na konzolích 100% neudělají.....v jakémsi článku o tvorbě her bylo napsáno že hra i když je pouze pro konzole její Pre-Alfa a Alfa musí být spustitelné a hratelné na PC.
        • From sw ale priznaly, ze si s pc nerozumi. Oni nemusi vedet jak delat hry pro platformu pc/win a prislusny knihovny. Kdyz delas hry pro mobil, delas je taky na pc, ale testujes pres emulator, s konzolema to bude imho obdobny.
  • Tak tohle je port za trest. Ovládat se to nedá - ukazuje to že mám mačkat čudle z gamepadu, do menu mám jít přes END a pak ještě někam klikat wtf? Grafika k zblití - textury z roku 2005, text hranatej, po aplikování úpravy na rozlišení mám obraz jenom v části monitoru :D Ani se nestydim, že po dlouhý době jsem něco stáhnul místo abych to koupil. Za tohle bych nedal ani korunu a jde to zase z disku...a to jsem se na to docela těšil *16*
    • Kdyz vypnes v menu AA a Blur tak ti hra pojede pres celou obrazovku.
      • Keyz
        Tak ale na PC by nic takového vypínat neměl aby mu to mohl vůbec hrát přes celou obrazovku.
    • Dík za recenzi já si to chtěl koupit už na STEAMU měl jsme přesně tuto obavu...
  • Veskoslav
    Hmm a tady jde opět vidět, jak se kašle na nějakou optimalizaci. Takové archaické rozlišení, obzvlášť na 16:10 monitoru je "nádherné". Že já zase podepisoval něco.....
    • No jo, to jsi cely ty :-).
      • Veskoslav
        Já vím, podepíšu aby byla na pc a já hlupák koupím, to co jsem chtěl aby bylo na pc. Jejdásku opět třískni hlavou o stůl, třeba se ti pak rozsvítí.
    • Darovanému koňovi na zuby nepozeraj *1* Teda pokiaľ si si ho nekúpil za plnú cenu *2*
      • DangerousDave
        on nám tú hru niekdo daroval ?
        • De facto ano :) ... převedli vám ji na Pc, protože jste vyprodukovali tolik podpisů v petici :)
        • Kapitán Hook
  • Kvôli Dark Souls som včera zapojil do PC gamepad, tak dúfam, že ma nesklamú .
    Protí konzolám absolútne nič nemám ale skúšal som hrať Skyrim s gamepadom a
    chápem, že sčasti to mohlo byť tým, že naň nie som zvyknutý ale pripadalo mi to ako jazdiť na bicykli a riadiť jednou rukou a šliapať iba jednou nohou. Dá sa to ale človek má pocit, že nemá plnú kontrolu nad tým, čo robí.
    Tak som zvedavý ako mi to pôjde v Dark Souls. *4*
    • je to o zvyku, ale podle me to je vhodne jen na nektere hry. ja osobne hral na gamepadu darksiders, streetfightera a pak sportovni hry kde to je asi uz nutnost jako pes, fifa
      • Svätá pravda, škoda ,že ja také hry moc nehrávam, s nejakým ovládačom som hral hry naposledy možno tak v 98 na čínskej sege, u nás na dvore v šope, na čiernobielej tesle *1*
        Ale bola to zaujímavá skúsenosť vyskúšať si ako mnohí v dnešnej dobe hrajú hry.
  • Cahir
    Nechápu to držk*vání na konzole. Spousta multiplatformních titulů dokazuje, že port nemusí být problém. Viňte vývojáře Dark Souls za jejich zhovad*lý přístup k práci.
    • port je vzdycky spatny platforma konzoli je vzdy uprednostnovana pred temi ostatnimi, viz terminy vydani pro jednotlive platformy, viz technicka podpora jednotlivych platforem, vsechny hry vyrabene za ucelem distribuce na vice nez jednu platformu stoji kvalitativne za mene, nez ty urcene jen pro jednu, idealne samozrejme pro desktop... konzole brzdily brzdi a brzdit budou
      • Cahir
        O tom se nepřu. Ale vinit konzole za to, že Dark Souls běží pouze v předpotopním rozlišení, že ovládání je bez gamepadu přinejmenším krkolomné apod. je zcestné...
        • ty delas jak kdyby na konzoli bezel ve vetsim rozliseni? Samozrejmne nebezi je to jeste vetsi tragedie
          • Tady někdo nepochopil, jak to Cahir myslel *7*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit