Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • co se musi temto vychodnim firmam uznat, je, ze narozdil od vetsiny zapadnich, umi vytvorit atmosferu a 'prinutit' hrace odpustit jim nektere technicke nedostatky ..
    • Jaké technické nedostatky máš zrovna u Metra na mysli? Je pravda, že to byla moje první hra, kterou jsem hrál po 2-3 letech, takže v té době to pro mě bylo: OH fu*k look at that, omg dem graphix *4*
      • Veskoslav
        Technické nedostatky jsou např bugy a těch mělo Metro 2033 v prvním měsíci požehnaně. Za půl roku ale byla už tak doladěná a opravená, že byla skvělá.
        • jindra.veliky
          jaky treba?
          • Veskoslav
            Zasekávání dveří, nemožnost koupení věcí, i když jsi měl dostatek peněz či vybavení na výměnu, občas chybějící NPC atd.
        • Aha, já hru hrál až s patchi, takže jsem nic takového nezažil.
  • takto ma prosim pekne vyzerat sucastna hra. teda aspon co sa grafiky tyka. proste a jednoducho nadhera. s tym ide samozrejme ruku v ruke aj atmosfera.

    a gameplay? perfektne. ziadne vodenie za rucicku. volnost hraca ako pristupi k rieseniu jednotlivych levelov atd.

    to co pisem je mi povedome. oh pockat, vacsinu toho co hovori plati aj pre prve Metro 2033.
    najlepsiu FPS strielacku za posledne roky. tej hre pomaly niet co vytknut. (grafika, atmosera, pribeh, roznorody gameplay, relativna volnost, survival, stealth, mysteries (skryty 2nd ending) atd atd.)

    ale hlavne ze nejaky battlefield a call of shitty sa tu biju o to co je lepsia strielacka. ani jedno. metro je proste len velmi nedocenena hra... BUT WHO CARES? mna osobne uz davno prestali zaujimat recenzie a ceny pre hry lebo je to len cisty marketing a reklama.

    celkom ma mrzi ze neexistuje ani jeden cisto nestranny herny magazin ktory riadia inteligentni ludia. taki ktory by PR sachom od EA ci Activision nevenovali ziadnu pozornost a venovali sa hram ako takym. proste ludia ako som ja sam, ktory vedia co je dobre a co je zle. .) na zaver mozem k tejto hre povedat len jedine. SHUT UP AND TAKE MY MONEY!
    • No tý volnosti tam moc nebylo, ale mě osobně to nevadí. Jedinej problém Metro 2033 byla její délka, spíš krátkost. Jinak to byla skvělá hra, a doufám že Last Light bude ještě lepší.
      • pisal som relativna volnost. a na hru s pevne zafixovanym pribehom a priebehom tam ta volnost bola hlavne co sa tyka hrania niektorych pasazi. konkretne pasazi sa nackovcami. mozem ich systematicky davat dole jedneho za druhym. mozem sa plizit okolo a davat dole svetla. mozem odlakat ich pozornost a nasledne prebehnut nepovsimnuty. tieto pasaze som v prom metre hraval znova a znova a znova.

        taktiez tam neni to vodenie za rucicku. raz sa mi stalo ze mi proste dosli flitre do masky a proste som nemohol v hre pokracovat. level sa odohraval na otvorenom priestranstve vonku a nemal som filtre. neojavili sa mi len tak lebo som skapal 10 krat po sebe. nenapisalo sa mi pred tym este nemozes ist von lebo nemas filtre. vsetko je to na hracovi. sam si musi dat pozor. ja som na to vtedy pozabudol tak som sa musel vratit spat a zacat znova od starsieho levelu a byt dolsendejsi v hladani zasob pre prezitie.

        nakonec som to hned po dohrani hral zas znovu pretoze som sa dozvedel o druhom tajnom konci. ten sa dosiahne plnenim miniuloh pocas hrania. date zobrakovi peniaze, mate +1 karmu... a takychto situacii tam bolo pocas hry mnoho. vela z nich boli neuveritelne drobnosti. ked ste vsetky splnili mohli ste videt druhy konec. labo si to len pozrite na youtube :)
    • zcela souhlasím *3* též mě metro ohromilo
    • Ringwraith
      Takový magazín by bohužel těžko měl mainstream appeal a asi by nepřežil.

      A i kdyby šlo o internetovou stránku, tak ta potřebuje nějakou exkluzivitu a reklamy od herních vydavatelů.
      • vyzili by z reklamy.
        nie vsak z takej ako to je v sucastnosti- my vam dame exkluzivne hru na recenziu tyzden pred vydanim a vy nam na oplatku date hodnotenie medzi 9-10/10. plati?

        PRD PRD PRD.

        predstav si magazin kde je na kazdy zaner niekolko ludi ktory sa do toho vyznaju a testuju jednu hru sucasne. nasledne by sa vsetci recenzenti diskutovali, hodnotili by pro a proti, mali by nejake pevne sablony na hodnotenie z ktorych by nasledne udelovali body vysledneho hodnotenia. celkove hodnotenie ma vyborne vymysleny notebookcheck. recenzuju notebooky. no notebookov je vela kategorii. herne, office, netbooky atd. hluk henreho notebooky by nemal mat taky dopad na zaverecne hodnotenie. no hluk office notebooku uz ano. naopak tam ma zas nezaujima herny vykon. to iste plati aj pri hrach. grafika fps strielacky ma ovala vacsi dopad na celkove hodnotenie hry nez napriklad grafika pri RPG ci nejakej strategii. lebo tak ako sa hodnoti vsade ked autor recenzie na zaver len buchne cislo od 7 do 9 a hotovo.

        to ze by tam drtiva vacsiha sucasnych hier dostavala hodnotenia 3-4/10 je uz len odraz doby, nekvality a tupoty sucasnych hier. pozrtie sa ako tu funguje v sucastnosti. napriklad aj tu. hry maju stupnicu od 1-10 ale obvykle je to stupnica od 5-10. a priserne hry dostavaju tak 5-6 a priemerny hry dostavaju tak 8.

        proste magazin ktory by sa otvorene hlasil k tomu ze neprijma ziadne hry vopred od hernych magazinov, neberie od nich ziadne prachy ani ziadne dohody na hodnoteniach. takyto magazin by mal neskutocnu navstevu a publicitu od samotnych ludi. prave preto by velmi lahko vyzili z reklamy. takyto magazin veru chyba. preto sa hovori o hrach ako call of shitty v jednom kuse a o hrach ako metro 2033 vobec.
        • A co ti brani v tom neco takoveho udelat?
          • peniaze, skusenosti.
            dalsia otazka.
            • Alex81
              sahim: Na to nepotřebuješ závratný budget a zkušenosti nezískáš dokud něco nezačneš dělat...
        • Ringwraith
          Zní to hezky, ale utopicky.

          Musíme přijmout, že herní žurnalistika je vlastně spíše reklama v dnešní době. Čest výjimkám.
          • neni to az taka utopia.
  • Hrál autor vůbec Metro 2033? Ta hra určitě nebyla jednoduchá (myslí-li ovšem autor ve stylu obtížnosti, pak s tímto souhlasím) a stejná. Hru jsem hrál na nejtěžší obtížnost a
    Metro 2033 mělo spoustu věcí, které ji od titulu "jednoduchá a neustále stejná" drží pěkně daleko a vysoko, ať už to byly snové sekvence, ve kterých utíkáte před Dark one, momenty v knihovně s Librariany, sekvence nad povrchem a (pro některé, ačkoliv toto můj případ nebyl, neboť ve hrách trpím hoardingem) starání se o masky, nutnost pumpovat si světlo, realističnost, s jakou bylo uděláno nabíjení a sbírání nábojů apod.
    O atmosféře ani nebudu mluvit.
  • slovanska mentalita se nezapre! vice takovych! snad bude pokracovani jeste lepsi nez puvodni dil!! *5*
  • plescher
    Hm... Tak tohle vypadá na opravdu temný zážitek. Absence jakéhokoliv HUDu je více než přínosná a evokuje to ve mě vzpomínky na legendární Call of Cthulhu.
  • Metro 2033 jsem slupl jako jednohubku, a to jak knihu (nejlepší četba co se atmosféry týče) tak i hru (jedna z mála stříleček které mě, zarytého RPGčkaře bavila), takže doufám že laťka budu stejně vysoko a s trochou štěstíčka i výš.
  • Veskoslav
    A jinak doporučuji panu Poláčkovi změnit v odstavci popisující metro slovo JEDNODUCHÁ. To Metro 2033 rozhodně nebylo. Myslím, že kromě Stalkera, Dead Space II se mi nikdy nepodařilo tolikrát umřít na naprosté banality jako např, udušení či nedostatek nábojů.
    • sleepless
      Neni to zcela vycerpavajici a urcujici, ale presto: http://www.slovnik-synonym.cz/web.php/slovo/jednoduchy
    • smejki
      jednoduchá != snadná
    • Murdoc
      Nedostatek nábojů nebylo v metro 2033 žádná banalita, ale naprosto zásadní věc bylo potřeba hledat pečlivě schované mrtvoly.. jinak se ti opravdu rychle mohlo stát že, nemáš čím střílet. Jinak Metro byla pro mě jedna z nejlepších a nejhezčích her vůbec..a taky dost obtížná.
      • Kdyz si vzpomenu na knihovniky na posledni obtiznost, tak se opotim jeste dneska . *1*
        • Veskoslav
          Já jsem furt utíkal a utíkal a utíkal:-D
    • Jednoduchá nemusí nutně znamenat hodnocení úmrtnosti. Třeba puzzly tam byly úplně primitivní a hra sice umožňovala taktizovat, ale nevynucovala si to. Atmosféra zato byla parádní.
      • Veskoslav
        Nemyslím úmrtnost, ale celkově:)Jestli toto je dle pana Poláčka jednoduché, co je pak CoD a podobný "žánr" FPS?:)
        • no v CODu na nejtezsi jsem urcite umrel vic krat nez v Metru na nejtezsi :) .. Metro ma par pasazi kde 1-2 krat umres .. to urcite, ale spis jsem umiral kuli tomu, ze mi to v te dobe nestihal pocitac :)
          • miker17
            *8*
          • Veskoslav
            Tak to kecáš:-D:)
            • :) nekecam .. kdy jsem to hral poprve na normal tak to jsem chcipal vic ... clovek zkousi, nevi do jakych zbrani investovat a ktere nebrat a usetrit si "prachy" na obchod ve stanici o hodku pozdeji .. ale podruhe na HC kdyz uz to vsechno znas zemres v knihovne, kdyz poprve vylezes z metra, na konci a mezi tim kdyz si nedas pozor pri plizeni se tam jak poprve ziskas noktovizor (pravdepodobne jeste nejake misto, na ktere si nevzpomenu tam bude .. ale zvlast druha pulky hry je pohodicka) .. a treba problemy s nedostatkem munice, co tu nekdo zminoval jsem nezaznamenal (clovek si setri kvalitnejsi munici az mu dojde levna a na konci zjisti, ze se k ni prakticky ani nedostal) .. jo a bavim se o PC verzi kde miris myskou ... s gamepadem bych neprosel ani tu prvni "tutorialni" cast :)
            • Veskoslav
              No tady máš taky granáty, akorát nemáš trapný ukazatel, kam ti dopadnul:-D
            • No ja som V CoD tiez chcipal, pretoze nepriatelske granaty :)
  • Veskoslav
    Metro 2033 byla skvělá hra. Bohužel v prvních začátcích ji zabíjely technické chyby. Ale největší nevýhodu jsem viděl v nevyužitém potenciálu metra. Ale jinak perfektní hra, dokonce i AI měla inteligenci a mise, no mnohdy zajímavé a brutální.
  • Doufam ze bude mozne zapnout rusky dabing, anglictina jen przni atmosferu.
  • skoda ze metro 2O33 bylo tak kratke jinak fajnova hra a na LL se tesim

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit