Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Já nevím proč to vůbec rozdělují na hlavní platformy a další platformy. Měli by to udělat prostě normálně jak pro PC,Xbox 360 nebo 720 a pro PS3 nebo PS4. Pokud budou nějaká ta DLCéčka, tak nač to rozdělovat pro hlavní a další platformy? Udělala bych to pro každou platformu stejně. *2*
  • Když už chceš komentovat, tak buď té lásky a nelži zde! Tak blbý snad není ani konzolista, aby nevěděl, že fakta jsou dnes snadno dohledatelná a krade se na konzolích stejně jako na PC, ten zanedbatelný rozdíl do 3 procent bych jako zásadní rozhodně neviděl! *2*
  • Aha, takže on je Titan herní GPU? *1* *1* *1*
  • Jenže generace konzole je 7, slovy SEDUM let ty vtipálku! *2* za tu dobu bude PC platforma kilometry daleko od současnosti! Konzole bohužel nikoliv! Jinak řečeno, už dnes to nedosahuje kvalit PC a zítra to PC nebude šahat ani po kotníky! Reakce chlapců od Zaklínače je tedy mimořádně úsměvná!
  • Docela by se mi líbilo, kdyby byly koupě her multiplatformní; samozřejmě za o něco vyšší cenu. Tedy kdybych si koupil třeba Witchera 3 na PC (digitálně), tak bych získal licenci k jeho hraní i na PS a ostatních platformách.
    Ideálně aby save games byly transportovatelné :)
  • Ne kazdej vydava zpraseny a neoptimalizovany gamesy jako Bohemka, jsou taci, kteri vydaj gamesu, ktera si vystaci s lowendem, ale umi vyuzit i higend. Pravda, je jich cim dal min ... ale vyhledky vypadaj dobre, vydavatele krachujou a vypada to, ze vyvojari budou delat gamesky pro hrace - podle jejich prani a ne pro vydavatele - podle jejich planu zisku.
  • Ani ne, valve jde o to, aby ovce nemusela resit, co ze si to ma koupit a pak nechodila brecet, ze ji nekdo poradil ... a ono to nefunguje. Proto prodaj ovci box, a muzou rict "na tomhle boxu to proste pojede" ... a pokud budou mit ti s IQ nad 90 svoje PC.... tak jim to pojede i na nem samo.

    Mozna ti to prijde neuveritelny, ale takovejch ovci, ktery prijdou s tim, ze chtej "jen levny PC na hry" ... a navic si ho jeste vazne i koupej (protoze jim nakej ul rekne, ze to jim staci) je neurekom.
  • Palacinka, meles nesmysle, pokud aplikace je paralelizovatelna (coz hry jsou celkem slusne) tak muze tezit z vykonu GPU ... a ze to ma jiny istrukce je naprosto nepodstatny, protoze ve finale je stejen vsechno jen pousouvani bitu v registru, protoze nic jinyho zadnej CPU neumi.

    A prenosovy rychlosti pameti ... lol ... naprosto nezajimavy cisla ...
  • O jaky obrovsky datovy propustnosti tu meles? Konzole bude PC zabaleny do krabice s napisem Sony, zadnej jinej rozdil v tom nebude. Naopak, konzole NIKDY nemuze ohrozit PC vykonostne, uz jen proto, ze ji musis kvuli PR dostat do daleko mensiho obalu => musis ji taky v tom mensim obalu chladit. A nejak sem si nevsim ze by za rohem bylane jaka uzasna technologicka novinka, ktera by PCcku dala naprdel ...
  • To je pekna teorie, podivej se do praxe .... musis resit, jestli xbox ma/nema hdd, jestli ma/nema ovladac XYZ ... ano, jeste furt to ma stejny CPu/GPu ... a system ... ten se ti zmeni uplne vpohode, konzole se aktualizujou stejne jako jiny zelezo. Jen (ciste teoreticky) by te mel tvurce (M$/Sony/...) upozornit, ze tvoje gamesa s novou vrtzi nepojede protoze ... a aby sis ji upravil a pripravil patch.
  • To si nemusi myslet, to je uplne jasny pokud to bude x86.
  • 1) ty lidi musej mit PC za mnohem vic, a je uplne jedno jestli delaj vyvoj pro PC nebo konzole
    2) to ze ma kazdej jiny zelezo, nema nic spolecnyho s platformou pro kterou delas, testovani probiha v propade konzoli interne na nekolika kusech (pokud je vic variant konzole) a mas na to vyhrazeny testery - kteri zase nepotrebujou to PC (nebo jim staci plecka, co umi otevrit ticket system).
  • To si spíš najdi ty sám, k čemu mohou být CUDA prícesory použity. Jestli se domníváš, že ke spouštění CPU programů, pak jsi zcela mimo, tyto procesory jsou naprosto nekompatibilni a to z mnoha důvodů. Pro nás podstatným důvodem je, že jejich instrukční sada není x86 kompatibilní. Nelze tedy jásat, že ps4 bude x86 kompatibilní což usnadní její emulaci a pak doufat, že její datovou propustnost vyřeší ne-x86 cuda procesory. To by mělo být jasné i naprostému laikovi základní logickou úvahou. Pomíjím nemožnost emulovat pomocí primitivních cuda procesorů jakékoli standardní cpu procesory nebo nemožnost portace normálního cpu programu na cuda procesory. Pomocí cuda procesorů nejsi schopen emulovat ani letitou pomalou ps3. Je vskutku bláhové se domnívat, že by to šlo snadno a bez problémů v případě ps4 a vydávat to za samozřejmost.
  • ringmancz
    viděl jsem, že se tu řeší emulace, tak to třeba někoho bude zajímat *3* písmenek je tam moc, ale čtení zajímavý

    http://www.tested.com/tech/gaming/2712-why-perfect-hardware-snes-emulation-requires-a-3ghz-cpu/ (zkrácená verze)
    http://arstechnica.com/gaming/2011/08/accuracy-takes-power-one-mans-3ghz-quest-to-build-a-perfect-snes-emulator/
  • vlastik.plaminek
    Chápete pojem 2 koko*i?
  • vlastik.plaminek
    Jo, plácáš ho*na. Bloodlines mám prolezený skrz naskrz a Zaklínače víceméně taky. Ty ne, že si nepamatuješ, ty rovnou vůbec nevíš a maskuješ to těmahle průjmama.
  • vlastik.plaminek
    To je logika a argumentace jak vyndej mi ho z gatí.
  • valve chce udelat hlavne UNIFIKOVANEJ PC kde uz vyvojari nebudou moc rikat ze si nevi rady stema vsema moznostma slozeni PC....ale zaroven ty budes moc si ho upgradovat...coz uz jen to je rozdil oproti konzolim,) urcite to je hybrid mezi PC a konzoli,) otom se nehadam
  • bude to standart.take delaj pruzkumy,kolik lidi je ochotno dat za pc cc35000,nebo spis20000kc.a to ps4 zvladne a bude hlavni platforma.
  • ono je to mozna tak,ze kdyz na hre dela cca 125 lidi,tak kazdymu clenoj dat stejne pc za cca 35000kc.tak budou delat na pc za 20000kc a vic optimalizovat.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit