Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Reakce od Mikoláše ? Hm.
    Já jsem docela fanda Heroes a jsou stránky, kde mají informace "přímo " od zdroje.
    Nagy alebo Sanc byly tématem spekulací dobré dva měsíce.

    Frakcí má být 5 s tím, že Datadisk přinese rozšíření.
    Nejsem zastánce tohoto kroku, ale budiž. Nevim jak omluvěj absenci Wizzardu třeba, jelikož ti "vytvořili" orky, ale hlavně od nich se odvíjela necromancie...
    Městečka : Průlet se klikem zastavil... chci stavět nebo nakupovat jednotky ? Wow mám na to čudlík.. dva čudlíky, kde mám vše co potřebuju.. Takže z mého pohledu absolutně špatný argument. Kolikrát jsem jen čučel na tu nádheru - academy, nature, castle ? Bože to byla paráda.
    -Jo jo suroviny, to mě také mrzí.
    Každopádně o hratelnosti Heroes 6 nepochybuju.
    • s těma průletama souhlasím, byly fantastický a krásný, krásný města, krásná musika, prostě nádhera jen se na to dívat.... a opravdu nechápu někoho kdo by se snažil vyhledávat budovy a kupovat třeba vojáky tím způsobem, že by je hledal konkrétně v tom 3D- modelu... od toho tam ty rychlý tlačítka právě byly....
      ty suroviny mi taky přijdou divný... prostě mám Heroesy už tak nějak spojený s tímhle množstvím surovin, s tím že každá rasa má nějakou svoji základní atd....
      rasy mě taky mrzí, že ubrali, mě nejvíc mrzí elfové... je to moje nejoblíbenější rasa, nejkrásnější, vznešenej urozenej národ, max. spojenej s přírodou... prostě elfové... škoda no.. třeba se objeví v datadisku, ale pochybuju...
    • Pokud to bude "datadisk" jako v pětkách, tzn stand-alone, tak paráda. A doufám, že Tower / Academy bude mít někde podobnou vlastnost, jako ten ultimátní perk, který je v pětce. ^^
    • Ano přesně podle mého názoru :))
  • Tak Sanctuary a Nagy, koukám, že tu měl někdo z fór Heroes dobré informace:) Zároveň se omlouvám, že nestíhám reagovat konkrétně, tak jen v bodech:
    1) Jsem rád, že se diskuze "dvojka, nebo trojka" rozjela. Já v rámci příprav na článek spustil všechny díly a dvojka už je pro mě dneska krkolomná, pětka zdlouhavá a u trojky jsem opět, kuaMikolášimášrodinu, vykysl na dva večery. A kdybych měl čas, spustím si další XL scénář hned teď. Ale fakt věc názoru... a moje oblíbená debata.
    2) Čtyřku hájím, ne proto, že si myslím, že by byla nejlepší, ale protože je to velmi zajímavý odklon. Autoři Puzzle Quest také mohli udělat z fleku druhý díl a vézt se da vlně, přesto udělali Galactrix a čtvercový systém změnili na hexový. Špatné z hlediska byznysu, já jako hráč fajnšmekr tleskám. I proto, že jsem se nakonec PQ2, potažmo dalších Heroes III dočkal (rozuměj Heroes V), byť za zvláštních okolností.
    3) Počet frakcí nevidím jako přímou úměru ke kvalitní hře. Po pěti hodinách hraní si skutečně netroufnu říci: Hovada vývojáři, pět frakcí je málo. Uvidíme, také bych radši samozřejmě víc.
    4) Na druhou stranu po pěti hodinách si troufám mít o hře jistý názor a dovoluji si tvrdit, že fandové Heroes budou spokojeni. Pokud někomu celý článek přišel jako velké "hlazení po srsti", pak je to můj styl psaní preview. Pokud má (podle mého) někde místo tvrdá kritika, tak až v recenzi. Málokdo tuší, jak se autoři bojí ukazovat byť jen části hry, protože jim to přesně nějaký chytrák "zrecenzuje", byť hra, systém či jen detail je teprve ve vývoji.
    5) Statické obrázky měst budou, hudba pro město počítám také. Kritizoval jsem průlet z pětky, který byl poprvé hezký, ale pak nepraktický. Ve městě se špatně hledaly konkrétní budovy a člověk byl odkázaný na ikonky.
    6) Do Replaye se bohužel dostal jen rozhovor (což me trochu krká), komentované video z gameplaye by mělo být k vidění na stránkách RP. Opravdu masivní článek je pak v dalším SCORE (zhruba šestinásobek rozsahu zdejšího), tak snad najdete odpovědi na věci, co se sem nedostaly.

    Diky za příspevky všem každopádně a kdo se děsil, že budu svinit stránky Games.cz, tak může být v klidu, bylo to fakt výjimečné:)
    • Ten průlet se dal přeskočit jedním klikem nebo úplně vypnout a kdyby tam byly budovy stejně výrazně oddělené, jako v trojkách, .... no nevypadalo by to příšerně? Vypadalo. Nešlapejte mi po mých pětkách! Za trest si je jdu nainstalovat >:)
    • plus 1 za reakci
    • Nevim co na dvojkách je krkolomný pro mě byla vždy krkolomější trojka....než sem si zvykl....ale to je věc názoru a taky proto že jsem zastánce dvojek :)).....Jinak k těm obrázkim měst sem teda zvědav co vymslí v těch šestkách......ale v pětkách byly pěkný nevim co se vám na tom nelíbilo.....a právě proto že to bylo velký a ve 3D tak tam byly ty ikony pro rychlejší přístup.....a to bych jako mínus neviděl teda.......Jo jinak si vůbec nerozebral teďkon ty suroviny.....mě osobně se nelíbí takovýto skrouhnutí.....k Heroesům to vždy patřílo stejně jako ty obrázky měst bo jako souboje....Toť vše ode mě....
  • chjo zase heroesy, co ja bych dal za dalsi dil Age of Wonders
  • Nechápu, jak je možné, že Mikoláš Tuček v sobě neobjevil páteř a spolu s ní ani špetku kritiky na adresu Heroes VI. Počet frakcí klesl na pět - to je stejné množství jako v tolik zatracovaných čtyřkách, oproti pětkám (8 frakcí) i trojkám (9, pokud mě paměť nemýlí) je to jasný ústupek. Navíc ve čtyřkách bylo frakcí sice míň, ale bylo možné (respektive nutné) volit vždy mezi dvěma druhy jednotek, které si mohl hráč na daném levelu v městě postavit. Navíc volba to byla dost dramatická: buď kentaury, kteří mají šanci vyblokovat nepřítelovu ránu nebo medúzy, extrémně užitečné střelce... S modifikací Equilibris tenhle systém nabýval na obrátkách. O ničem podobném ale v šestkách neslyším: jenom o zredukování počtu frakcí a to, jak tohle zjednodušení nahypovaní novináři nesmyslně chválí.
    Je taky vidět, že hype akce u Mikoláše Tučka zapustila silné kořeny: vždyť on chválí i absenci průletů měst, protože v pětkách nebyly "ani moc povedené, ani moc hezké"! To je snad vtip?! Už Heroes 1 měly obrázek města, ne žádnou tabulku! TOHLE je jeden z důležitých aspektů atmosféry Heroes: člověk si může vlézt do svého města, poslechnout si atmosférickou hudbu (skvělou v každém díle už od dvojek) a pokochat se kreslenou grafikou jedniček, dvojek, trojek, popřípadě megalomanskými animacemi pětek (uznávám, že města ve čtyřkách jsou jednoduše hnusná). Pane Tučku, tímhle nás autoři o tu vámi opěvovanou roztomilost obírají, rozhodně nám ji nenadělují!
    Konečně se autor článku zaklíná donekonečna opakovanou mantrou "kvalita Heroes 3 se vrací". Tohle do omrzení opakovali už autoři pětek, kdy to mělo smysl: New World Computing zmizeli ze scény, hrozilo, že slavná série zmizí s nimi. Navíc po sobě nechali jako poslední čtvrtý díl, který byl pravověrnými trojkisty a často samozvanými "heroesovskými vlastenci" považován za znásilnění série a rozhodně je považován za dílo nejrozporuplnější. K čemu se ale kdo chce vracet v šestkách, když už pětky celý systém obrátily od čtyřek zpět k trojkám? Nevšiml jsem si taky, že by v trojkách byla jen jedna speciální surovina: další věc, o kterou nás maďarští autoři ochudili - a další věc, kterou opět kvituje Mikoláš Tuček.
    To, co tady předvádí, není novinařina s jejím duchem objektivity a nadhledu nad věcí, ale PR v nejryzejší pdobě. Howgh.
    • Přesně o těch obrázcích měst sem taky mluvil......to bylo jedno z kouzel hry.....stejně jako honba za tolika surovinama...
  • Ja hraju porad Heroes 3 navic s HD patchem takže to jede v pohode i na vyšších rozlišeních. Ale tohle je pravej fanda Heroes 3, rozlišeni 3840x2048 http://img84.imageshack.us/i/h31e6.jpg/
    *1* *1*
  • Třetí díl je,byl a bude vždy nejlepší.spousta lidí 3 pořád hraje,neviděl jsem hru která by byla v obchodech přez 10 let a stále by se prodávala a už vůbec hru pro kterou by měl po 10 letech vyjít neoficiální datadisk.
    • Jojo, trojka je nejlepsi - Complete verze s neoficialnim datadiskem, kerej pridava expy a levely obycejnejm jednotkam, moznost dalsich upgradu finalnich jednotek, spoustu ruznejch vylepsovacku atd... Conflux a Monere to jisti :)
  • Pro mě osobně nejlepším dílem celé série zůstáva jasně dvojka. Tam bylo všeho tak akorát. Trojka je vstkutku taky velmi dobrá ovšem už toho bylo dle mě trochu moc.....hlavně ze začátku jsem se nechytal na některý věci ale postuem času vše ok :)). Čtyřka jasně nejhorší díl celé série samozřejmě pro mě. I když občs neodolám a stejně si ji zahraju :). Nu a pětka se mi líbila nevi co proti ní ostatní máte. Je fakt ale že fandové série se rozdělili na dva tábory jednu ji milujou a jedni zatracujou....já patřim k tý první skupině :). Nu a šestky vypadaj zajímavě jen mě fakt mrzí že ty surky ochudili....jak už tu někdo psal právě honba za surkama bylo to podstatné bez čeho jste jinak zůstali zaostávat. Nevim jestli se to psala v tomto článku ale někde jsem četl že do hradu se snad už normálně nepodíváte že bude jen ňáká tabulka či co :-O ??? To je podle mě taky mínus pokud je to pravda....však na co jsme se těšili taky bo aspoň u mě to tak bylo vždy na pěknou grafiku a rozložení hradu. No vše tu rozebírat nebude ale todle je můj názor a abych pravdu řekl z šestky mám dost rozporuplný pocity no uvidíme jak to dopadne....
  • Miluju HoMM V, hlavně díky tomu, že mi nenutí hrát zběsilým tempem. Svého času jsem trávil dlouhá odpoledne na hotseatu u trojky. Znechuceně se odvrátil od čtyřky. A když tak nad tím přemýšlím, nevím, jestli je další díl vůbec třeba. Doufejme, že to fakt bude 3D trojka, která se oprostí od hloupých experimentů...
    • Nechápu použití výrazu "zběsilé tempo" u tahovky
      • To je jednoduchy. Ve trojce v kampanich bylo vetsinou zapotrebi co nejdrive expandovat jinak si nepritel nahrabal hrozne moc jednotek, protoze je ve vetsine map od zacatku v pocetni vyhode, proto tedy "zbesile tempo".
        • Já myslím,že ty kampaně v 3 byli dost různý.Někde jak píšeš bylo potřeba expandovat protože měl nepřítel obrovskou armádu a spoustu hradů už od začátku kampaně.Někde zas jsem měl jen s malou armádou najít cestu z mapy přez spoustu silných nepřátel atd.Kampaně byli dost těžký,ale to mě na nich bavilo.Taky záleželo na tobě jak si kampaň odehrál,hrdina si skilli atd přenášel i do další mise, tudíž když si myslel jen na to jak rychle dohrát misi v další už si to neměl tak lehký.V heroes 3 je spousta možností trvalo mi určitě tak rok než jsem pochopil hru na 100%,ale stojí to za to.
        • Tak to jsem to hrál trochu jinak, rozhodně jsem neměl potřebu rychle útočit (taky záleží na obtížnosti, což není problém si snížit)
  • Amylee.Anderson
    Ty vole, Warcraft III
  • Presne tak, kazdej tu hati 5tky... Duvod ? totalne spackany... ty ses taky dobrej jouda

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit