Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Pilgrim66
    Uzasny, uz sem dokonce zapomnel jak skvela byla u prodigy i ta muzika.

    PS: Aha ted jsem zjistil, ze ho delal Inon Zur. To vysvetluje.
  • http://www.youtube.com/watch?v=mAnUwON9oxU no není to dokonalé ? Nebo tohle http://www.youtube.com/watch?v=pTcfsSxmJso. Miluju PoP a AC, ale tenhle PoP má něco, co AC nikdy mít nebude..
  • minus tvůj poslední smajlík *2*
  • U Warrior within jsem nespustil originální hru (kvůli naprosto stupidní ochraně, která není podporována sedmičkami a navíc mi při pokusu o odinstalaci rozhodila systém), takže jsem musel na warez a tak jako vždycky hrát upirátěnou verzi. Ta šla v pohodě.
  • Tak kromě 2D klasicky je pro mě moderní trilogie jednou z nejlepších v rámci her, byť jsem si WW užil až na druhé zahrání. Díl z roku 2008 s "kreslenou" grafikou jsem sice dohrál, ale pak se ho hned zbavil. Pohyb byl dost omezený, průchod hrou po chvíli stereotypní, příběh nedotažený, neuspokojivý konec, a ty souboje, to byla nuda....
  • kubi-wan
    Písková trilogie je klasa. Patří do mýho zlatýho fondu her, na který nedám nikdy dopustit. Sice jsem první rozčarování z metalovýho drsoně ve WW rozdejchával docela dlouho (řikal jsem si, že je to princův zlej brácha, protože princ by hned v první cutscéně neřek "DĚ*KO!", ale zvyk jsem si na to a hra mě svou atmosférou neskutečně pohltila. Ačkoli je fakt, že jsem návrat k tý orientálnosti a trošku pohádkovosti v TT uvítal... ale už to prostě stejně nemělo takový kouzlo jako SoT.

    Princ z roku 2008 ("Prodigy") se mi moc líbil stylizací a interakcí s Elikou... ale souboje nebyly můj šálek kávy. Radši skládám komba na základě mých schopností než na základě toho, jestli stihnu stisknout to nebo ono tlačítko ve správnou dobu (nehledě na to, že mi tam blikaly jen butonky s akcema, přičemž jsem ani nevěděl, co který znamená - souboje tak pro mě byly nekonečný, protože jsem si zrovna nevzpomněl, že červenej knoflík znamená zmáčknout tlačítko výskoku nebo co...). Taky nemožnost umřít mě trochu mrzela, člověk pak moh prasit a zkoušet co chtěl, protože věděl, že stejně nezhebne. Na jednu stranu fajn, na druhou to podporovalo laxní přístup, kdy jsem vlastně nemusel tak přemýšlet nad dalšíma svýma krokama. Nebylo tam to napětí. A i možná kvůli tomu mi hra přišla časem celkem stereotypní, i když mě pořád bavila. A konec se mi moc líbil.

    Zapomenutý písky už byly vyloženě trapný. Jejich urputná snaha být jako SoT jim podrážela nohy, protože prostředí bylo fádní a nijak překvapivý. Kouzlo se prostě nedostavilo. Nehledě na to, že z prince udělali v obličeji takovýho opičáka, že jsem prostě nedokázal akceptovat, že to je TEN princ a nevypěstoval jsem si k němu žádnej vztah.
    Hopsačkový pasáže byly fajn, hrátky s vodou a časem taky. Souboje byly naopak úplně pitomý, až směšný, ve srovnání s takovym WW. Tak jednoduchý souboje jsem snad nezažil. Navíc ti záporáci taky nic moc. Prostě Zapomenutý písky pohořely. A právem.

    Ale nějakej novej díl, na kterym si daj záležet, bych uvítal.
  • warrior within mi na w7 funguje
  • x_ander
    verze z gog.com by měla jet na W7 i 8...
  • plescher
    Příběh o píscích času je už dovyprávěn, ale hrátky s časem je tak silné lákadlo, že si ho investoři stejně nakonec prosadí. Ovšem sám za sebe bych spíše chtěl pokračování POP (2008), což je výborná hra, která mě svým vizuálem naprosto ohromila a podmanila. A nutno podotknout, že zcela po zásluze.
  • Mohl bych se zeptat zda někdo zkoušel hrát trilogii pod W7? Už dlouho dobu mě to láká jenže i když jsem měl originalní kopii Sand of Time tak po těch letech mě to DVD mechanika už ani nenačte a na Steamu je psáno že jen XP/2000 only... Takže povedlo se někomu trilogii zprovoznit pod W7 ? připadne i x64 ? Děkuji *4*
  • na konkurenčních webech jsou krapet bližší informace včetně traileru, screenshotů. Prý byl nový pop ve vývoji pod názvem Osiris, ale zrušili to. Tipuju, že mají nějakého prince v plném proudu rozpracovaného a koncem roku nebo příští rok se můžeme těšit na nových konzolích. Záleží kdy dostane pauzu assassin. Nebudou vydávat najednou assassina, splinter cell, prince, watch dogs a někde daleko by ještě mělo číhat beyond good and evil. To je moc podobných her najednou.
  • Pilgrim66
    Presne, hral jsem jako prvni Sands of Time, uzasny. Pak Warrior within, skvely, ale uz tomu neco chybelo. Two thrones jsem nejak nikdy nemel silu dohrat. A pak prisel PoP 2008 a tu hru jsem si proste zamiloval. Presne jak rikas, grafika, pribeh, Elika, stylizace, Elika...

    Hrozne moc bych chtel sequel Q_Q
  • Ne. Chci tím říct, že hry jsou čím dál tím jednodušší, což spolehlivě zabíjí všechny ostatní pozitivní kvality. V podstatě už jsem to v této diskuzi dříve zmínil: Už v PoP:TTT došlo k nějakému zjednodušování. Malovaný díl z roku 2008 byl sice hezký, ale tak jednoduchý, že se ho bojím označit za hru. A Forgotten Sands byla jakási snaha udělat pořádnou hru, ale příkaz shora očividně donutil vývojáře zjednodušovat. Mohla to být trefa mezi veselé SoT a brutální WW, ale nevyšlo to.
  • Pak nechápu tvé myšlenkové pochody.
  • Určitě bych byl pro pokračování. Nejvíce ze všech princů mě bavil jednoznačně 2008 (Prodigy). Pohádkový soundtrack, prostředí, combat system, climbing system, Elika, příběh. Špičková hra. Dohrál jsem ji snad 5x. Takže bych byl velice rád, kdyby se pokračování týkalo právě PoP2008. Trilogie o píscích času byla taky skvělá, ale tu bych už nechal na pokoji.
  • mami?
  • Nechceš PoP puzzle ? Nebo co takhle udělat Need for Speed bez ježdění ?
  • PoP: Warrior Within... a bojova scena s tim cernym a pritom gytarova znelka Godsmack - I Stand Alone ze Scorpion King... to byla scena na kt sa nezabuda :)
  • Prince z persie jsem hrál (a dohrál) všechny vyjma 3-tího dílu z roku 1999 (neměl jsem na to tekrát PC) ,tj včetně prvních 2 2d princů a samozřejmě i včetně Warrior Within...
  • danny_the_hound
    Chceš mi vari povedať, že Warrior Within mal lepšiu skákačkovú časť ako Forgotten Sands? To ťažko. Osobne si tiež myslím, že čo sa týka plošinovkovej časti bol Forgotten Sands najlepší, ovšem u mňa je narozdiel od Vazbiča rovnako dôležitý aj súbojový systém a príbeh a v oboch týchto aspektoch FS brutálne pohorel a ďaleko zaostal za predchodcami.

    Cell-shadový Princ mal najlepšiu atmosféru (imho presne takto mal vyzerať ten pravý Mechnerov snový, rozprávkový Princ) a aj súboje sa mi celkom páčili, len ten príbeh bol až na rozhovory s Elikou a samotný záver dosť biedny.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit