Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • U Crusaders of Might and Magic to bylo par hodin - dohrál jsem je za dva dny. Might and Magic 6,7,8 to byl nějaký měsíc.
  • Velmi dobra zprava!! Jen bych chtel touto cestou pripomenout vyvojarum, ze Might and Magic rpgcko neni, prosim podotykam NENI legend of grimrock a ani by nemelo byt. Nevim proc, ale z toho co nam zatim bylo predvedeno mam urcite obavy. Doufejme, ze neudelaji teto kultovni rpg klasice ostudu. Ah kdyz si vzpomenu na tu hudbu a prostredi v M&M 6,7,8...to byly zlate casy :)
  • Mno, jsem sice rad, ze se opet po tolika letech nekdo snazi ozivit tuto naprosto fantastickou RPG serii Might and Magic, u kterych jsem stravil dlouhe a nezapomenutelne dny a noci plne skvele zabavy. 3DO tam odvedlo vynikajici praci. Nechci tu hned byt za hnidopicha, ale co jsem tu zatim z tohoto pokracovani videl, tak takovehle pokracovani legendarni RPG serie jsem si ani trochu nepredstavoval. Kdyby nam vyvojari predvedli pouze ty tri obrazky a video z hrani, a zaroven nerekli o jaky titul se jedna, jednoznacne bych rekl ze se jedna o pokracovani Legends of Grimrock. A o to vice me zarazil fakt, ze jde o pokracovani me oblibene RPG serie. Nechapu proc se vyvojari snazi kopirovat Grimrock, pry chteji zustat absolutne lojalni predchozim MM titulum. Nevim jak vy, jenze ja tu vidim tak akorat lojalnost k Legends of Grimrock. Ani stylizace, ani ten naprosto sileny pohyb po kostkach mi absolutne v nicem nepripomina stary dobry Might and Magic RPG (mimochodem VI, VII, VIII byly absolutni spicky zanru), ve kterem volnost pohybu byl jedna z nejocenovanejsich faktoru, a o to vice se bojim konecneho vysledku. Budu ale rad optimistou a doufat, ze tento prvni dojem, ktery me velice zklamal, je jen prechodny a pani vyvojari dokazi, ze opravdu a bez kecu zustanou lojalni M&M rpg. Jen tak mimo, jestli kouzlo letani, ktere k MM rpg neodmyslitelne patri, bude probihat po tech ctvercich jako chuze, tak to me pos*r...
  • Strasne moc dufam ze nakoniec nebudes mat pravdu, pac o pokracovani 6,7,apotzmo 8ky MM tuzim peknu kopu rokov!
  • Spíš jen povrchní lidé, kteří to nechápou, účelově tvrdí, že to lidi hrají jen kvůli pozerství.
  • To už je stará historie. Ostatně HOMAM 4 už se odehrával na nové planetě se zbytky přeživších z Enrothu a stejně tak MM9.

    Jenže ve chvíli kdy tam není Erathie či Brakada, už to jaksi není ono :(
  • Jdu si nahrat Might and magic 7 a už po několikáté dohrát do konce :) .
  • LuckyBaal
    *8* Děláš si srandu? Tak já před týdnem jdu, koupim to a řikám si, že to konečně dohraju. A teď přijdeš ty a řekneš tohle. Dávej si pozor... *4*
  • och boze keby to bolo ako might and magic 6,7,8, ta jedinecna hudba,hratelnost,zbrane,atd... to su moje srdcovky co si zahram aj o 10 roky
  • Ano! Kdyz na me v MM V poprve nastoupil robot s gatlingem, neveril jsem :D
  • souhlas, krokovani bylo naposled v MM V , tam to litani bylo reseny chuzi po oblaccich :)
  • Co já strávil hodin u Crusaders of Might and Magic . Na tu dobu to byla neskutečně rozsáhlá hra . Taky by mohli udělat třeba dvojku Dark Messiah of Might and Magic *3* . Sice trošku něco jinýho než klasický Might and Magic viz. článek ale tak mi to přišlo na mysl *4* .
  • Khanemis
    No minimálně v úplně prvním dílu nebyla, takže když už se vrací ke dřívějším prvkům, měli by vzít i tohle:-D
  • A pak mas jeste idi, kteri hraji z 95% jen ty stare hry a to proto, ze je ty nove nebavi :) Tem se libi tahovy souboje, protoze jsou zabavnejsi a komplexnejsi a ne proto, ze jsou "oldschool". Co je na tom za pozerstvi nechapu.
  • automapa byla i v tech "krokovacich" dilech :)
  • Ano já to vidím z mého pohledu a neřikám, že se to někomu nemůže líbit. Dřív byly hry těžší, to je každému, kdo zažil éru 90. let jasné. Ale dřív jsem taky byl schopnej u jedné hry prosedět klidně 8-10 hodin v kuse né-li dýl a to už mě dnes jaksi nebere a ani na to nemám čas. Ale je spousta lidí, říkejme jim pozéři, kteří si z oldschoolu udělali jakejsi trend, kterej uznávají jen oproto, že to není mainstream. A pak jsou tu tací, kteří s nostalgií vzpomínají na staré časy, ale kolik by jich dnes dohrálo takovýho Dungeon Mastera (a bavilo se u toho) asi moc nebude.
  • to ze se to nelibi tobe neznamena ze se to tak nelibi ostatnim ver ze to melo sve kouzlo ty tezke hry daleko vic tahly protoze clovek se musel vic snazit vic se do hry zapojit dnes se hry hraji skoro sami a pro mne ten hlavni hardcore rozdil je v tom ze tehdy jsem musel zpoustu veci delat sam ucit se improvizovat dnes to mam vsechno na taliri a drtim 3 tlacitka
  • Souhlas - krokovani tady je jen berlicka, aby to zastiralo jinak pomerne malou, narychlo vytvorenou hru a svet, jak naznacuje i grafika a styl pouzita z homam 5/6 a marketingovy duraz na oldschool. Doufam, ze budu prijemne prekvapeny, ale zatim to vypada jen jako pokus o oziveni vyschle mumie na tyden, za ucelem vysati penezenek hracu.
  • Protože kdyby povolili komplétně volný svět apod., IGN apod. by to okamžitě označili za "Skyrim with party!" a lidé by k tomu přistupovali jinak.
  • pritom ta absence mapy je nesmysl kazda hra mela mapu pokud to pro programatora nebyl problem do hry dat, jedina hra na kterou si vzpominam ze jsem si musel kreslit mapu byla textovka od fuky

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit