Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • LuckyBaal
    Chtěl bych se znovu podívat do Erathie *14*
    • To já mám radši Enroth *3*
  • sankuri
    MM6 dodnes pokladam za jedno z nejlepsich rpg ktere jsem kdy hral, doufam ze kdyz to chcou udelat "nostalgicky", ze se vyvarujou DRM a nutnosti byt online...
    • Kinet1c
      ja len tolko, ze neviem ako vy, ja som velmi este inu hru nehral, mimo onlinovky, kde som dosiahol viac ako 100 lvl a este aj vtedy bolo co robit obcas aby si nedostal na P*cu, takze pre mna zostane MMVI tiez naj. Kupil som LeveL v nom dvoj CD prave MMVI, vtedy som o dungeonch, resp. RPG hrach iba tak zavadil, a pravdaze po spusteni som sa viac na to nepozrel, ale ako som presiel BG a IWD a BG2, Torment a Fallouty atd, zrazu som nemal poriadne RPG, a hovorim si aha, tak to skusim a VDAKA BOHU ze som tak urobil, by som si taku chybu nemohol odpustit :D
    • Kdyby ten dil byl ve stylu sesteho dilu, tak to by bylo super, ten jen nejlepsi dil a RPG.
    • to bude žrádlo...
  • Abych pravdu přiznal, nejsem z traileru úplně přesvědčený; stejné modely, stejná animace jako v Heroes. Bojím se, aby z toho neudělali recyklát HoM&M 6. Trochu tomu u mě nahrává i jistá antipatie k novému světu, jsem tvrdý zastánce starého dobrého Antagarichu, tedy; Erathie, Enrothu a Jadame. Ty bych naopak velmi rád viděl znovuoživené v nové grafice :) Nicméně plně doufám, že hra se povede.

    Ale v koutku duše budu pořád tolik toužit po představě znovuzrozeného starého světa, od slavných měst Erathie, temných kobek Nighonu, hlubokých lesů Avlee, bujných bažin Tatalie k tropickému ráji Daggerwound Islands!:)
    • jo, taky bych si přál Erathii, Nighon atd., třeba parodie HoM&M 6 mě vůbec nezajímá - neakceptovatelné
      • LuckyBaal
        ta mě nějak nechytla no, máš pravdu
        • Kinet1c
          take zle to zas nie je, aj ked musim povedat, ze ma to po case prestalo celkom bavit, ako aj V, takze asi v tom nieco je, trojku som preluskal od hora dolu, z lava do prava a potom postahoval par fan made mapy a dalsie hodiny zabavy, u HOMM V a VI take nehrozi aj ked VI sa my celkom lubilo spracovanie grafiky a tak v V ani velmi nie, ale aby som to netahal dlho, u mna ziadny heroes MM, nema na MM :D
    • LuckyBaal
      hlavně ten poslední odstaveček se ti povedl. Mohli by udělat jeden velký svět Antagarichu, všecno hezky pohrokmadě, parádní příběh a slušivá grafika... Nikdo mě na dva týdny neuvidí *1*
      • no když si představím Enroth a Erathii, myslím, že bys potřeboval aj víc jak 2 tejdny *1*
  • Modlím se aby to nebyl paskvil a důstojně to navázalo na úspěchy série Might and Magic.
    Might & Magic VII: For Blood and Honor byla srdcovka a považuju ji za nejlepší kousek z celé serie ke které se rád vracím... i když pro většinu to bylo 6-ka :)

    P.S.: Crusader taky byl taky docela dobrej :)
    • Ja mam nejradeji 4+5 (spojene dohromady) :)
    • taky jsem spíš příznivcem VII, ale obecně MM 6-8 jsou jedny z nejlepších RPG podle mě :)
      • souhlasím... u devítky jsem zlomil hůl po hodině... :D
        draci byli v 8 příjemné překvapení... popravdě mi ani nevadilo to, že šlo nahradit všechny z družiny až na hlavní postavu... docela mi to i v tom sedlo :)
        • I 9ka byla slusna, kdyz clovek prekousl par excesu a "modernizaci"
  • Dobra zprava, doufam, ze to zustave verne svym predchudcum a nebude z toho nejaka action-adventure crap. Jen teda ten pohyb po ctvereckach me prijde trosku moc retro. To jsem naposled zazil u DM2 (a pak jeste u Bran Skeldalu :-)). Prece jen ten volny pohyb nicemu neuskodi dokud zustanou boje na tahy.
  • Dáme partičku Arcomage? *3*
  • Nikdy nezapomenu, jak sem zazvonil na gong v Chrámu Baa.
    • Malleth
      Nikdy nezapomenu jak sem se ztratil v trpasličích mohylách
      • Nikdy nezapomenu na to, jak jsem si nechal oživit kněžku v Deyji (u zla) a stala se z ní zombie :D
      • Kinet1c
        ja zas nezabudnem ked som sa v VI hned na zaciatku teleportol k drakom a skapal som :) potom uz skapali len traja :D, ale kazdy po ressurection boli o dost lepsie na tom so statmi
      • trolo
        to mi ani nepripominaj. ta frustracia.... :D
        • Malleth
          Největší frustrace bylo projít Líhní aby se z čaroděje mohl stát Lich. To bylo ultra peklo. I když... v takový šestce byl snad každej dungeon Hardcore.
      • Spades
        Nikdy nezapomenu na to WTF, když jsem zjistil, že série M&M je vlastně Sci-FI
        • Ano! Kdyz na me v MM V poprve nastoupil robot s gatlingem, neveril jsem :D
  • Khanemis
    Je vidět, že nové M&M se opravdu chystá svézt na vlně Legends of Grimrock. Jak jinak se dá vysvětlit právě to krokování? Však všechny novější díly "Udatnosti a Magie" využívaly naprosto volného pohybu po světě. A nejen to, s použitím kouzel levitace nebo létání umožňovaly naprosto svobodný pohyb po světě, ze kterého v mnoha případech i hratelnost přímo těžila. Krokovost mi tady přijde fakt jako naprosto zbytečný krok zpátky, který je tu jen proto, aby se mohli ještě hlasitěji ohánět "návratem ke klasice krokovacího dungeonu".
    Pokud tedy mermomocí chtějí být dostatečně hardcore, tak doufám, že nebude ani automapa:-))
    • Strasne moc dufam ze nakoniec nebudes mat pravdu, pac o pokracovani 6,7,apotzmo 8ky MM tuzim peknu kopu rokov!
    • souhlas, krokovani bylo naposled v MM V , tam to litani bylo reseny chuzi po oblaccich :)
    • automapa byla i v tech "krokovacich" dilech :)
      • Khanemis
        No minimálně v úplně prvním dílu nebyla, takže když už se vrací ke dřívějším prvkům, měli by vzít i tohle:-D
    • Souhlas - krokovani tady je jen berlicka, aby to zastiralo jinak pomerne malou, narychlo vytvorenou hru a svet, jak naznacuje i grafika a styl pouzita z homam 5/6 a marketingovy duraz na oldschool. Doufam, ze budu prijemne prekvapeny, ale zatim to vypada jen jako pokus o oziveni vyschle mumie na tyden, za ucelem vysati penezenek hracu.
    • Protože kdyby povolili komplétně volný svět apod., IGN apod. by to okamžitě označili za "Skyrim with party!" a lidé by k tomu přistupovali jinak.
  • Drakens
    Pane bože děkuji ti za tyhle dary, ještě oznamte pokračování Isharu nebo StoneKeep 2 a po dohrání může moje duše odejít na věčnost...

    Jen přece jen ...nesmrtelné byli Might & Magic VIII mít v partě samé draky nebo si udělat s čaroděje Arci Liche to nemělo chybu....jen velká škoda že další díly šli tak do háje:(
    • Kinet1c
      dily, uz bol len MMIX ked sa nemylim, ostatne so seriou ako takou nemaju nic spolocne, iba ak meno Might and Magic, Dark Messiah, Heroes, to neboli plnohodnotny nastupcovia RPG, samotny Heroes je seria sama o sebe aj ked to univerzum okolo je v podstate to iste, viac menej :D a Clash of Heroes, zabavna hracka ale no nie je to MM, myslim dungeon RPG to je jedno asi vies ako to myslim
  • zrovna ted v šestce mlatim maďarky ve frozen highlands *1*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit