Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • To tu je zase banda chytrolinu. Uvedomuje si vubec nekdo z tech zatvrzelych negativistu, ze sleduji vyvoj od piky? Ze vetsinou jim nikdo nepotvrdi vyvoj hry driv jak dva roky pred vydanim? Jak dlouho asi vznikaly vsechny ty BF a CoD a Crysis hry? A jak dlouho predem jste o nich vedeli? Chape tu vubec nekdo z vas "konstruktivnich kritiku" o cem ten vyvoj celou dobu je. Ze cela ta hra je naprosty technologicky unikat co do komplexnosti mechanik. Neni to jen o libive grafice. Pokud se vam to nelibi, co tu resite? Lezu ja do diskuse treba k FIFA? Ne! A proc? Protoze virtualni fotbal nezeru a je mi to jedno. Je mi jedno co napriklad EA zasela a sklidila. Protoze jsem si posledni ME nekoupil. Nemam k tomu co rict. Z tech co tu kafraji je vas kolik co SC podporilo?! Tak o co vam jde. Chris nikoho nenuti cokoliv kupovat. Je to kazdeho vec. Napriklad ty nenavidene lode jsou takove designove skvosty, ze se nedivim, ze je nekdo koupi. A vi proc to dela. Ne proto aby kafral na foru jak ho nekdo okrad. Ale aby podporil neco v co veri a po cem touzi. Mimochodem. Nejaky vendelin tu plakal, ze je alpha 3.0 zabugovana. No a cos myslel? Je to kruci alpha. Testovaci iterace, nic vic. Proc myslite ze tu alphu vytvareji? Jen aby nam udelali radost? Dyt se na tom ty bugy odchytavaji. Pro Buh, je tezky to pochopit? Ano, vyvoj SC trva, ale vysledky jsou videt z tydne na tyden. Kdo pochybuje, cely vyvoj je viceme online k dispozici na webu SC. Staci umet cist a sledovat to. Kdo ma mozek v hlave to pochopi. Ostatnim budiz seda kura lehka.
    • Brzdi s tim "designem". Tohle slovo dneska pouziva kdejakej pytlik aniz si uvedomuje co to vlastne vubec je. Doporucil bych radeji "vizual". S designem to opravdu nema shola nic spolecneho. :)
      • Pokud uznas, ze ve virtualnim svete muze mit neco funkci, pak je to design. Precti si definici Pytliku :)
    • @amonek
      Když je to taková pecka a jasná věc ze skleněný koule, proč ho nepodpoří velkej investor a místo toho lidi refundujou? Oh wait...
      • MartinStary
        Protože na velkého investora jsou to moc nejisté peníze, málo kontroly a hlavně Roberts by si do toho nechtěl nechat kecat od někoho kdo si myslí že si to koupil. A pak by na celý projekt byl vyvíjen neúnosný tlak akcionářů a řídícího bordu investující společnosti, protože pro velké společnosti je jediný ukazatel a to vysoké zhodnocení aktiv a taky co nejrychlejší. Robertsuv cíl je zkrátka pro velkého investora běh na "nekonečnou trať (kvartální výkazy akcionářům-majitelům-řídícímu bordu).
        • A pak je tu ta záležitost s Freelancerem...
        • Nemohu nez souhlasit.
    • hlavne je to hezký príklad nezvládnutého menežmentu a plánování a stanovovaní cílu. a to predpokládám že meli dobrý úmysl a jen to nezvládli (nechci spekulovat o tom že pulka penez skončila nekde na soukromých účtech).
      Dám ti príklad. Vávra chtel v Kingdome Come autonomní kone, psa, deti, víc zbraní atd. Ale proste reálne vyhodnotil že se to nedá v daném čase stihnout, tak tyhle veci vyškrtli s tím že je možná dodelají potom. Tenhle tým delá všechno naopak a pridávají tam porad nove veci a termín vydání v nedohlednu.
    • hezkej průjem...
    • MartinStary
      U jeho projektu na rozdíl od projektů EA nebo Ubi (good and evil 2) je rozdíl ten že on si nemůže dovolit odmlčet se na rok protože už od lidí peníze za hru vybral (taky to pro velké firmy znamená že on má zaplacenou hru dřív než jí vydá a oni jsou spíš v pozici WB při filmování letošní JL) a jeho perfekcionalismus a megalomanství je žádoucí bohužel i kontraproduktivní, protože jak rozšiřuje možnosti vyžití, možností, funkcí ,principů a "funkčního živoucího vesmíru" kde už je skoro na úrovni boží (bez urážky) stále se oddaluje plné spuštění funkční ho celku a to investorům na klidu ne přidává a jeho největší problém je že investorů je mnohokrát více než vývojářů a pozici inkvizice mohou převzít mnohem rychleji když stačí díky internetu i "malá skupina" zapálených k jeho obraznému upálení,protože jedinou věc co má dav radši než společnou zábavu, je anonymní lynčování.(příkladem je již jedno proběhlé vracení peněz těm nejnetrpělivějším z nedočkavců.)

      Osobně projekt sleduji, ale ani korunu neinvestuji protože nevím jestli by mne výsledek bavil a zrovna teď mne více láká potenciál tvorby od Ubi a Roberstsův přístup k dokonalosti v mích obavách z dlouhé nefunkčnosti kompletu hraje prim.

      Jinak souhlasím.
    • alien5
      +1
  • jamar28
    Hraje tu někdo Star Citizen? Co vlastně člověk může aktuálně ze hry hrát, když si to koupí? Co může dělat?
    • Blue.Shark
      Co vím, můžeš se zapojit do vesmírných bitek prostřednictvím Arena Commander a taky se můžeš zapojit do klasických přestřelek prostřednictvím Star Marine. Až vyjde Alpha 3.0, bude k dispozici několik misí, pár planet na prozkoumání a celkově malá část vesmíru. Implementují se hlavně nové mechaniky a rozšiřují ty aktuální.

      Pokud sem zavítá Walltar, určitě ti řekne víc detailů.
      • Wall targets jemrtvej
        • walltar
          Si tak někdy i připadám... ale jsem jen po celým dni v práci v sobotu děsně unavenej. *1*
  • ucho
    vyjde DayZ dřív?
    • To nemá s touhle hrou nic společného, ale ano, DayZ nejspíš bude dřív, už by bylo ale něco se při patchi pokazilo a museli hru dělat od znova, ale Star citizen je propadák, kupuje dráhy auta blbec a ještě je mu to málo, další pay to win hovno, chcete mít větší loď než kamarád, mít v ni bugynu a menší letadlo? Kupte si ji za 2000 dolarů, to je jedna z nejhorších her
    • Ironická otázka. Asi ne, protože v SC teamu dělá minimálně jeden člověk z Dayz... :D Nevyjde ani jedno. :)
    • prý 2018, to jsem zvědavej
      • jamar28
        2018 teprve beta, ne?
  • Tohle už je na mě moc. Naprosto očividné ponzi schéma. Ve hře není žádná mechanika, která by s vlastněním pozemku nějak pracovala (upřímně, ono tam těch mechanik není moc obecně, hra je pořád spíš walking simulator a tech-demo), ale oni už ty pozemky prodávaj. Neuvěřitelný, co si Roberts dovolí a ještě víc, že mu to stále některý lidi tolerujou.

    Jinak taková perla. 3.0 PTU (testovací verze pro majetný backery) měla vyjít v prosinci, ale oni jí dali už před týdnem. Samozřejmě totálně zabugovaný. Proč? Svátky. Thanksgiving days. Týden v kuse každý den nabídka a ohlašení nových lodí za snížené ceny. Museli to holt trošku vyhypovat, tak to pustili dřív.

    Pecka. Nový lodě. To je důležitý. Je jich asi jen 50. To, že tam je nulová AI a není na koho střílet, je jedno. Radši 100 lodí a žádné AI, než 10 lodí a nějaký enemáky, že? Dává smysl. Jo, a pozemky za prachy, se kterýma nemůžete dělat nic, lol.

    Mimochodem... stále ani jeden screenshot ze singleplayerový hry, ze který měli ukázat hratelné demo před rokem na GC2016. Už je to fakt trapný. Největší sranda je, že to co vyberou na pozemcích, ztratí na refundech. Fakt je smutný, že zapomněli, že dělají hru a ne nějakou vizi, do který pak možná (pokud nedojdou prachy) tu hru dodělají. Holt co jim lidi dovolí... to je jak s vládou. ;)
    • 1. veřejná alfa verze a ona je totálně zabugovaná OMG *1*
      • Po 5 letech stále alfa verze. -fixed

        Chybička se vloudila...
    • Blue.Shark
      Pozemky budou využívány pro stanoviště hráčů či "hráčkých aliancí" nebo jak to jinak nazvat. Stejně tak na nich půjde těžit nebo pěstovat plodiny, čímž se hráč může zapojit do herního trhu a vydělávat herní měnu. Takové jsou plány a určitě něco přibude.

      3.0 měla vyjít začátkem listopadu a možná i dříve, ale vzhledem k technickému stavu se rozhodli vypuštění mezi první vlnu testerů odložit. Proč by to také dělali, když by se hra rozbila předtím, než by testeři mohli nahlásit nějaký bug, na který CIG nepřišlo. Z Vánočních slev bych určitě nedělal drama, je to klasický marketingový tah. Byli by hloupí, kdyby toho nevyužili.

      Na lodích pracuje jeden tým, přičemž týmů je několik a každý má na práci jiný aspekt hry. Zaměstnávají snad 300 lidí, takže ty týmy nejsou malé. A co si budeme povídat, lodě jsou narozdíl od ostatního progressu mnohem více vidět, takže jsou reakce typu "proč dělají lodě, mají dělat na mechanikách" docela časté, ale neopodstatněné. Všechno je v měsíčních reportech na homepage.

      A s tou vizí...myslím, že vize je od začátku stejná - dělat dokonalou hru. Sousto je to obrovské a jestli se jim ho podaří sežvýkat, vznikne něco dosud nevídaného.
      • Tys mě asi nepochopil. Mě zajímá, k čemu ti je ten pozemek teď. K ničemu. Ale když říkáš, že je teda všechno naplánovaný, tak je to asi ok. Hned se mi ulevilo. Doufám, že než ten plán začnou realizovat, tak zase udělaj novej plán něčeho dalšího, ať můžu obdivovat jejich plány a poslat jim další peníze.

        Jinak z těch 300 lidí půlka (možná víc) dělá na tý singleplayerový hře, kterou nikdo neviděl a kterou jaksi failujou ukázat. Takže to je super. To mě uklidňuje nejvíc.
        • len aby som to trochu upresnil CIG ma nieco cez 400+ zamestancov podla mna uz blizko k 500 na SQ42 robi nieco cez 200+ludi to ze neukazali nic z SQ42 sa im ani necudujem ziadne studio ti neukaze svoju hru v nedokoncenom stave... U star citizenu si to mozu dovolit pretoze je to v podstate taka testovacia verzie kde sa testuju vela veci ktore budu aj v SQ42 ale taktiez je to multiplayer hra kde potrebuju testovat stabilitu serverov atd.. ak chces tak velmi vidiet nieco zo single playeru tak sleduj holiday stream kde nam maju ukazat gameplay zo single playeru...
          • To měli už na GC2016... lol...
        • Blue.Shark
          Teď ti bude k tomu, aby sis tam postavil základnu, pokud chceš. Plány zatím plní sice pomalu, ale docela spolehlivě a bez kompromisů. Nebál bych se, že to nezvládnou. Co se týče nakupování, pokud si někdo nakoupí ingame obsah do alpha verze hry, kde je jasně zmíněno, že ten obsah teprve bude přibývat, načež si stěžuje, že ten obsah tam plně nefunguje, viděl bych problém spíš v nefunkčním mozku na straně kupujícího. A že takových tam bohužel je požehnaně...

          Ohledně SQ42 bych čekal nějakou prezentaci až po implementaci herních mechanik.
          • Tzn., že single budou dělat dýl, jak AAA studia s menším rozpočtem dělají obří MMO. Tak si řikám, k čemu nátačeli mocap s Hamillem a Oldmanem už před 2 roky. Asi mají jen cutscény a né hru. Nepřekvapující.
            • "Samozřejmě, že mnoho lidí je rozčleněné na menší skupiny, které ač fungují relativně nezávisle, jsou nějakým způsobem centrálně řízený."

              Samozřejmě, že sem tohle nikdy nepopíral. Samozřejmě, že ani u AAA her není běžné, aby jednu hru dělaly 4 týmy z různých kontinentů a časových pásem (což sami uznali, že je komplikace), takže plácáš naprosto, ale naprosto mimo...
            • Miluju tyhle zombie fanboye, co tohle budou obhajovat, ať se děje cokoliv. I kdyby teď Roberts řekl, že SQ42 zrušili, tak budeš tleskat jako správná klaka. Tomuhle se říká syndrom dítěte alkoholika. Útočit na posla/kritika místo na zneužívatele hehe..
            • Proboha fak ty jsi trotl. Očividně vůbec netušíš jaké to je řídit nějaký projekt, který se plní v rámci několika let. Samozřejmě, že mnoho lidí je rozčleněné na menší skupiny, které ač fungují relativně nezávisle, jsou nějakým způsobem centrálně řízený ... samozřejmě, že nechcou ukázat něco, co jim nefunguje, to ale neznamená, že to fungovat nebude, až to bude. Miluju tyhle chytrá telata, která ví všechni nejlíp, přitom jim teče mlíko po bradě, nikdy neměli ani jednoho podřízenýho a ani nikdy mít nebudou.
            • Blue.Shark
              Pravděpodobně. Na druhou stranu to chce zvážit hloubku jednotlivých mechanik. Myslím, že v tomhle Star Citizen moc konkurence nemá. To, že mají mocap hotový, je ale podle mě docela potěšující. Mezitím to sešroubují dohromady a práce potom půjde rychleji...
    • Otazka je jestli na lodich delaj stejny lidi co delaj na mechanikach a hre samotny ale jinak mi to samozrejme smrdi uplne stejne jako tobe.
      • Ale to je uplne jedno, protoze o prachy jde predevsim, ta lod se zadarmo nevyrobi. Navic se rozhlidni kolem sebe, libovolna gamesa ktera ma vic nez par kusu techniky je bud naprosto nevybalancovatelna, nebo ta technika funguje jen jako skin se stale stejnejma vlastnostma.

        Pricemz oni jeste nic balancovat ani nezacli, protoze nemaj jak.
  • Imho mali zostať pri predstave, ktorú mali pred pár rokmi. Vtedy to bola hra skutočne orientovaná na spacesim a záujem bol aj tak obrovský, nebolo z toho treba robiť megalomanský planetárny mix žánrov... To bolo sladkých rečí o vymazlovaní lodí k svojmu obrazu, pretaktovaní komponentrov, atd., proste X drobných super nápadov, ktoré ale boli realizovateľné v (relatívne) rozumnom čase. Teraz je už fakt vo hviezdach, či sa im niekedy z toho podarí zlátať použiteľnú hru, ktorá nebude pripomínať totálne zabugovanú alfaverziu. A ak áno, kedy? 5 rokov? 10 rokov? Bývali doby keď sa seriózne predpokladalo, že touto dobou už bude hra minimálne v betaverzií, dnes je to stav len ťažko predstaviteľný :(
  • Tenhle projekt se mi od začátku libil, protože dobrých vesmírných her není nikdy dost... ale poslední dobou začínám mít pocit, že pokud to jednou doopravdy vyjde, bude už tam usazená jakási vládnoucí kasta s hromadami nakoupených lodí, pozemků, základen, a nevím čím dalším co se tam dá nebo bude dát nakoupit ještě před oficiálním spuštěním. A pro hráče co budou začínat od začátku, bude nemožné se na takovou úroveň nějak normálně dostat... Nevím, možná to tak není, nemám to nastudované do detailů, ale současná prezentace ve mně vyvolává tenhle dojem a docela mě to začíná odrazovat.
    • Sak si to budes moct proste koupit, no ne? Nikdo te prece nebude nutit k tomu, abys ve hre delal cannon footer, proste prihodis 500e ... a voiala.
    • alien5
      To ze nekdo podpori prodej neznamena ze bude mit nejaky velky naskok ve hre. K cemu mu bude Jevelin kdyz na jeho ovladani potrebujes 20 lidi a on je sam :) Jde o to ze CIG umoznuje lidem investovat do vyvoje jinejma prostredkama nez jen lodema, protoze ted vyvoj vs vybrane penize jedou 1KU1. A hlavni je ze tento prijem ne stalej takze muzou detailne propracovat mechaniky, bohuzel za cenu prodlouzeni, jinak to financuji hlavne financne aktivni lidi ne deti ktere zivi rodice v poradi USA NEMECKO a FRANCIE od tamtud jde nejvice penez do projektu. To co CIG dela je next gen hra jaka tady jeste nebyla , priklad ve filmove branzi AVATAR !! a jeho poracovani !
      • @BlueShark
        K tomu, že se možná objeví i něco jiného, než lodě:

        1,5 roku zpátky, GC2016 gameplay alphy 3.0. Doporučuju shlédnout a osvěžit si paměť. Pouštní lidé, vznášedla, bouře, stealth killy, pouštní červi... ehm... bullshit.

        Realita 3.0: Mise, kde opravuju sondu a nosím bedny z vygenerovaných lodních vraků. Ten tvůj team by měl přestat dělat lodě... už dávno mohli mít místo lodí enemáky. Jak sem řekl, naprosto neefektivní vývoj, kde jim očividně nejde o to hru dodělat, spíš naopak. Přijde mi, že absolutně nikam nespěchaj.
        • uz asi skor "tece do bot" :)
          pridat fíčuru, kde za realne prachy nakupis kus virtualnej plochy tesne po velkom fiasku s BF2...
          to neznie ako najlepsi marketingovy tah teda.

          ja uz to nejak ani nesledujem, ale nemal byt tieto vianoce uz vonka Squadron?
          • to si pletes roky

            na kickstarteru to jeste sviti cerny na bilym

            Estimated delivery Nov 2014
            • Takze by bobanku za 250M meli mit uz vydanych a hotovych nejmin 500 games.
            • alien5
              Jo a zapominas ze tam bylo napsano : pledged of $500,000 goal *1* *1* *1* *1* takze za 500K rok 2014 ne za 250 milionu dolaru bobanku *1* *15*
          • Lol, SQ42 ještě ani neukázali. Počítej tak 2018-2019 heh...
            • Chtel si rict 2118 ... tomu bych totiz mozna i veril.
        • Blue.Shark
          AI je zatím tak nějak funkční jen u dogfightů, předpokládám, že u FPS to bylo v téhle prezentaci skriptované, aby to vypadalo. Vznášedla mají v současnosti dvě, plus přidali nějaký kolový transportér, o kterém toho moc nevím. Počasí bych očekával rozhodně až po alpha 3.0, jelikož planety začínají pořádně fungovat teprve teď. Stealth killy s nožem jsou plánované na alpha 3.1, pouštní červ byl mírně debilní a osobně doufám, že ho reálně neplánují.

          Lodě vyrábět nepřestanou, protože jim mimo plnění plánu přináší další finance (to by byli pořádně hloupí, kdyby si zařízli tenhle kanál).
          • Je ti jasný, že ten "gameplay" trailer byl na alphu 3.0, která teď vychází (vlastně ještě nevyšla lol)? Před 1,5 rokem? Ale jinak ok, vše jede podle plánu, žádný zdržování. Prázdný planety a budovy, bez života a npc, žádný fighty.

            Mno nic, za rok tu budou ty generovaný města, že? Teď na to byl "trailer" na CitizenConu. A před tím možná enemáci a fauna na planetách. Nebo až 2019?

            ....
            • Že je vymodelovaný interiér nemá nic společné s generičností / kvalitou designu. Začínáš těžce vařit z vody. Realita je, že spousta těch lodí ani nevypadá designově nic extra. Problém je v nekonzistenci. Některý mají úroveň, jiný vypadaj, jak kdyby je malý dítě splácalo z lega. A možnost si loďě obarvit snad i na růžovo tomu nasazuje korunu. Mimochodem, grafika/detail =/= design. Holt problém kvantity nad kvalitou, za kterej si ale můžou sami.

              Shrnuto a podtrženo, nemáš nic. Hra je hotová jen z malé části v online, ze singlu ukázali prd, ale ty tvrdíš, že není generická, lol. Sakra, já myslel, že k tomu je potřeba počkat až ta hra vyjde, zahrát si to, vidět příběh, postavy, prostředí a ne jen nějaký artworky a hype kecy. No nic, k tomuhle už asi netřeba nic dodávat.

              Je krásně vidět, jak jedeš na ponzi vlně. Stačí ti jejich každodenní video deníky a trailery na lodě (z těžkých peněz backerů) o tom, co v tý hře možná někdy bude, historie galaxií, kterých má být minimálně 10 plus desítky planet (zatim nemají ani jednu kompletní a jen 3 planety LOOOL) a kravinky typu aliení jazyky. To vše, abys věděl, jak ta hra bude super stylová, se silným story a negenerická. Single si nehrál, nevíš zápletku, postavy nic, v online dokola vozíš bedny, opravuješ sondy a přistáváš na prázdný planety, ale už víš, jak to bude nášlápnutý. Úplnej druhej Star Wars nebo Blade Runner. Ok, hehe. Je vidět, že ponzi hype funguje na jedničku. Pobavils.
            • Líbí se mi, jak se oháníš, že nechceš generickou hrou, ale Star Citizen nevypadá zrovna nějak super designově unikátní a originální. Ty lodě nejsou nic extra. Nic, co bych neviděl už ve SW, ST nebo SG. A co tu máme dál? Jo... lore, zápletka, postavy. Oh wait... nic z toho nevíme, protože zatím ukázali prd. Jen artworky.

              Hmm, to skoro zní jako bys jen slepě doufal, že nebude generická. Čichám fanboyismus...
              • Blue.Shark

                Reakce na příspěvek:

                Sice jsou lodě zvenku i zevnitř propracované do nejmenšího detailu, aby v rámci sci-fi vypadaly realisticky, a pravidelně vychází lore články, ale když myslíš... *15*

                Je mi upřímně jedno, co čicháš, jen tě hrozně rád opravuju a uvádím tvoje nesprávné informace na pravou míru *7*
            • Blue.Shark
              Nikdo neříká, že nejsou pozadu. Ale jsou lidé, kteří věří v pokrok a jsou lidé, kteří chtějí za čtyři roky generickou hru. Pro druhou skupinu evidentně Star Citizen není. Já v tom mám pětistovku...klidně ať to vyjde za deset let, já jsem s progresem velmi spokojen, ale tos už asi během naší diskuze poznal *1*
      • Jo, tyhle lodě, na který je třeba víc lidí...lol... už vidim, jak to v reálu bude (ne)fungovat... :D.

        Oni o tom pěkně umí mluvit. Vytvářet scénáře, jak v partě lidí někde objevíte planetu, pak tam přistanete, najdete tábor zločinců, jednoho zajmete, dáte ho do cryospánku, mezitím vás při odletu napadne jejich mateřská loď, kterou nebudete zvládat, tak si vezmete solo vznášedlo, zatímco parťáci vás budou krýt, proklouznete na loď a v fps módu zlikvidujete reaktor...
        ....
        Hahaha... BULLSHIT. Nikdy to takhle nebude fungovat. Takhle to může vypadat možná v single hře... :) V online fakt ne, tyhle online příběhy jedou silbě na ponzi vlně. Ve finále je to stejnej bullshit jako NMS. Už je možná na čase, aby to lidem začlo docházet.
        • alien5
          Ale bobanku ono uz to funguje 3 roky boze ty jsi ale neinformovaej trolicek :)
          • Technicky a teoreticky možná, bobánku... v praxi většina lidi vozí solo zabugovaný krabice, opravujou sondy, kochaj se grafikou v prázdný hře a bojujou s lagama (pokud se nedejbože do něčeho pustí ve více lidech). Bože, ty si ale mimo realitu. Je vidět, že jedeš silně na ponzi vlně heh...
  • Sice jsem na Star Citizen zvedav a ambice jsou rozhodne hezka vec a i to vlastneni pozemku/vlastni zakladna/atp. zni dobre, ale v tehle fazi vyvoje mi prijde ze je to spise jen neco, co ma primarne slouzit k vytahani dalsich penez z natesenych hracu.
    • Blue.Shark
      V rámci alphy (a veškerých dalších pre-releasů) je veškerý zakoupený obsah podporou vývoje. To CIG omílá už od začátku a stejně na to pořád obří část hráčů nadává, což je trochu bizarní...když to porovnáme třeba s aktuální situací EA.
      • Myslíš podporou nekonečného vývoje? Ok, to beru. Kdo by taky chtěl hotovou hru, když můžeme mít totálně zabugovanej walking simulator s prakticky nulovým gameplayem, na který se jen nabalujou nový vize a nástřely něčeho, co by někdy možná mohlo fungovat. Hlavně, že máme 50 lodí a pozemek za prachy, se kterým si můžu vytřít. Tohle určitě bylo v KS kampani, že? Jo, určitě bylo.

        Doporučuju se někdy podívat na jejich videa. Ti vývojáři primárně modelujou lodě, základny a dopr. prostředky a básní o tom, jak bude skvělý, jak tahle loď bude super pro piráta, když se budeš chtít někde schovat a tahle loď bude umět uchovávat lidi v cryospánku, když budeš bounty hunter a tohle vozidlo s nav. raketama bude dobrý proti lodím, když budeš někde ujíždět po planetě. Jo.. a tahle loď je specializovaná na mining. Haha, tyhle věci prodávaj. Bohužel, má to jeden háček. Všecho jdou to jen prázdný kydy, který jedou už roky. Nic z toho NEEXISTUJE. Ty mechaniky neexistujou. Žádnej bounty hunting ani systém pirátství neexistuje. Mining neexistuje. Není ani gravitace na planatách a dogfight, natož nějaký systém a balancing raket země-vzduch. Oni dělají hlavně assety, ne hru. Ale vždyť je to jen 5 let. Chce to dalších 5 let a 100 mega, viď? TŘEBA z toho něco udělaj. Snad jim nedojdou prachy a nezačnou prodávat šutry z planet. BYLA BY TO TOTIŽ JEJICH CHYBA. Říká se tomu špatný management.
        • Blue.Shark
          Vývoj je dlouhý a bezesporu ještě hodně dlouhý bude. Ale určitě bych neříkal hře s funkčním dogfightem a FPS walking simulator :)

          Pleteš se, assety jsou nejvíce vidět, ale aktivně se pracuje i na mechanikách. Teď jim hodně zatápěl systém Item 2.0. Alpha 3.0 je první větší krok v dlouhém běhu za cílem. Jsem radši za postupnou implementaci částí, než aby se před spuštěním celé části dva roky nic nedělo. To by pro marketing nebylo úplně účelné. Konkrétně těžení je prý plánováno na verzi 3.1 nebo 3.2; což je trochu nicneříkající. Tipnul bych první prototyp na podzim 2018.
          • Ne. Dogfight nefunguje. Ani nemůže. Není gravitace na planetách / atmosferický fyzikální model. Můžeš letět s lodí kolmo k zemi, čumákem se dotknout, zastavit se a nehybně stát lol.

            Funkční FPS? Ok. Máš nějaký zbraně, stamimu a fps pohled, ale nemáš na co střílet, nulový obsah a velmi slabá interakce s prostředím. To je fakt super, co zvládli za 5 let.

            Item 2.0 je fail. Když se podívám, jaký peklo je manipulovat s krabicema... totální bugfest. Lidi ani nedokončí misi, protože nejsou schopný zvednout a položit bednu. Hlavně je super, jak pro každou loď musí dělat unikátní kokpit s interface + 2.0 ovládání. To je MESS a upleztenej bič do budoucna s tou tunou lodí, který neustále vyrábí. Navíc ovládání nefunguje moc dobře, protože ty funkce se zobrazují jen v určitém místě, takže musíš kroužit a hledat jak magor, kde to bylo.

            Je neuvěřitelný, jak jim všechno strašně dlouho trvá. Na tý hře jsou vidět akorát assety, ale gameplay mechaniky a míra zabugovanosti s nestability, to je fakt tragédie. Jako by na tomhle dělalo jen minimum lidí. To, že mají 4 studia v jiných časových pásmech, komunikujou a lepí to dohromady přes skype, tomu taky moc nepřidá.

            Holt si vzali moc velký sousto. Zatímco jiný hry makaj bez problému se 100 hráčema na serveru, tady se cukaj i NPC v offline. Hlavně, že mají rotující planety a perzistenci. Že to laguje, jak prase i v pár hráčích nevadí. Třeba to někdy vyřeší a bude to hratelný. Nebo si taky uvědomí, že to nikdy fungovat nebude, pokud to neosekají nebo silně nepřepíšou síťový kód.
            • 2Blue.Shark: To bude asi uzasnej zazitek vesmirnej souboj pri 15FPS a min ... nehlede na to, ze pifani lodicek ve vesmiru sfoukne prakticky kdokoli tak za mesic prace v podobe one man show, a to z toho mesice bude 3 nedele zkoumat, jak funguje engine.

              Pricemz narozdil od SC to mozna nebude tak "uzasny a krasny", ale zato to bude zcela funkcni, bude to mit 60+FPS a klidne to zvladne 100+ lodi zaroven.

              A to nemluvim o tom, ze tu je nejmin nekolik f2p games presne na to tema, fungujou vpohode a nevypadaj vubec spatne. Pritom tyhle gamesy zacly vznikat davno po ohlaseni SC a uz sou par let v provozu.
            • Blue.Shark
              Dogfightem míním souboje ve vesmíru, sorry za nepřesnost. Na planetách se tímhle teprve budou zabývat, ale ve vesmíru to funguje úžasně :) A jak v dogfightech, tak ve FPS máš po čem střílet - další hráči ;)

              Ten zbytek - samozřejmě, že je to zatím nefunkční. Osobně pro to mám pochopení, přece jenom nikdo neřekl, že to najednou začne fungovat. Budou to ladit a budou to ladit dlouho, ale když se to povede, bude to bomba. Kdyby hned stáhli ocas, tak by se ani do vývoje nemuseli pouštět :)
  • Ještě by mohli zavést mechaniku, že každý nový hráč musí být zplozen současnou herní komunitou. Budou se tak moci vytvářet rodiny. Pokud by případně "rodiče" narozeného dítěte nevydrželi spolu. Dostával by tento nový hráč alimenty. S tím by souviselo přidání soudů a škol. Nevidím důvod proč ne. Však už teď se z toho snaží dělat všehochuť.
  • kdyby vydali aspon ten squadron 42, mozna bych jim i veril
  • Takže si mohu něco předem koupit ve hře, která zdaleka není hotová a možná bude venku někdy za 5 let. Nikdo neví v jakém stavu atd.. Hlavně, že toho na KS nakecali. Kecat umí každý a záruka slavných jmen = 0. Viz KC. Tolik keců a pak rok dělají koně a zjistí, že to vlastně nejde tak, jak nakecali... Hlavně, že mají celkem 256 let zkušeností....
    • Zakladni tvuj omyl je v tom, ze CIG nikdy neslibil datum, ale za to neslevil z onech "kecu" a implementuje jednu mechaniku za druhou. Nevzdavaji to, nefnukaji a vse rikaji na rovinu. K cemu myslis, ze delaji vyojove deniky. Protoze toho maji malo na praci?
      • Jo a proto bylo na KS datum vydani 2k14 ... takze nikdy neslibili datum ... lol. Po pravni strance se tomuhle jednani rika podvod.
        • Po pravni strance by se tomu rikal podvod, pokud by behem kampane neavizovali, ze vzhledem k vybrane castce bude projekt nezmerne vetsi a tim padem nemohou garantovat slibene datum.
      • Thyrmael
        Problém je spíše v tom, že hmm ... zavádějí. Jak píše fak výše, datum vydání sice neřekli, ale některé věci ohraničili datem. A nedodrželi. Deklarují sice princip "Open Development", ale je to tak? Aby neodradily další přispěvate, nemluví raději na rovinu kolik odhadem bude trvat vytvořit to, co naslibovali. Zda je to vůbec realizovatelné. A že toho není málo že ?: https://www.reddit.com/r/starcitizen_refunds/comments/593nng/star_citizen_missing_features_and_broken_promises/
        • Blue.Shark
          Asi bych to nehodnotil tak definitivně. Většinou mají dobré důvody pro odsouvání a nedodržování dat. Ve většině případů jsou také data odhadem konce prací. A víme, jak to dopadá s odhady prací. Žádná tragédie.

          K těm "broken promises", imho je to další z řady lynčovacích příspěvků bez hlubšího smyslu. Ten člověk si stěžuje na to, že v alpha verzi hry nejsou všechny plánované featury. Co tak koukám, spousta z těch bodů se váže na nějakou teprve teď implementovanou mechaniku. Ano, CIG toho mají ještě hodně na práci, ale vytýkat alpha verzi hry, že je to alpha...to je přece hloupé.
          • Není tragédie? Ty to očividně nesleduješ, protože 3.0 měla vyjít v červnu. Pak to odložili na srpen, pak po GamesConu (září), pak na CitizenCon (říjen/listopad) a pak už jen začali tvrdit budo to BRZY, za pár týdnů. Máme prosinec a totálně zabugovanou test verzi je pro majetný backery. Tomu řikám fail.
            • Blue.Shark
              Ať se zase zbytečně nerozepisuju, tak ve zkratce:

              1) dobré důvody pro odložení
              2) alpha verze slouží k vychytání bugů
      • CIG slíbili ukázku funkčního dema SQ42 už na Gamesconu 2016. Nestalo se, vymluvili se na nedoladěný animace.

        Od tý doby nic, na Gamesconu2017 nic, na CitizenConu2017 nic, ticho po pěšině, ani jeden screenshot. Jo, mám rád tohle jednání na rovinu...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit