Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • walltar
    Tak jsem to právě potom co mě zmasakrovali dva maďaři v lese vypnul, no teda ono se to nějak vypnulo samo. Ale musím říct, jsem velice příjemně překvapený.

    Ten soubojový systém je opravdu povedený. Ze začátku toho má člověk plný ruce a po pár soubojích v "aréně" se do toho dostane a začíná chápat co kdy a kde mačkat. Z videa to vypadá, jako celkem pomalý souboj, ale osobně v reálu tak tak stíhám a někdy si člověk připadá jak otloukánek. Ty neblokovantelné riposty jsou celkem silné... ale umí je používat i nepřítel a musím říct, že potom ten souboj opravdu začíná být zajímavý.

    Bloky, úskoky, komba, pohyb v boji... musím říct, že tohle jsem si opravdu užil. Po dlouhé době není boj ve hře o mačkání jednoho nebo dvou tlačítek. Vizuálně to taky vypadá super (když beru v potaz, že většina je wip) když při sekání postava přirozeně mění směr útoku a člověk ho jen sem tam upravuje. Nebo když se člověku povede udělat nějaké to kombo. Dokonce i ten lock na nepřítele se mě líbí... a to jsem se ho původně celkem bál. Člověk se tam může soustředit na to co dělá a ne na to kam mu míří myš, protože myší se při boji ovládají směry. Problematické to asi bude při boji s více nepřáteli... akorát to bych řekl, že stejně bude pro většinu lidí rychlá smrt. Já sem se pořádně ani nerozkoukal a už sem byl mrtvej. Ale to řešení s větším pohybem myši pro přepnutí se do volného pohledu by mohlo pomoct.

    Asi největší problém jsem měl s citlivostí myši... abych byl schopný měnit směr při boji, tak jsem musel myš dost zesílit a potom už hra byla celkem nehratelná. Takže by to chtělo různou citlivost při boji a při normální hře. A taky že kůň si někdy dělá co se mu chce (a nehýbe ušima, což mě hluboce zklamalo) I když na druhou stranu, kůň který si dělá co se mu chce je celkem realistický. *1*

    Někdo to zmínil systém zdraví pomocí baru... imho pokud zůstanou u toho co tam je, tak to pro hru bude celkem vyhovující. I když realističtější systém zdraví a poškození končetin by byl zajímavý, tak se zase bojím, aby hra potom nebyla o první šťastné ráně, která nepříteli poraní ruku a já právě vyhrál souboj. Chtělo by to asi zkusit. Ale to co je tam teď funguje vcelku dobře, i když to není až tak realistické.
    Takže kolem a kolem já si nemůžu stěžovat, pocitově super, má to váhu, je to těžký, vypadá to realisticky (pro mě jako pro neználka) jsem spokojený. S tím jak doladí animace to bude výborný systém, na kterém by šlo založit hodně zajímavých her.
    • Tak jen aby to nedopadlo tak, ze tam budou vsichni behat nahati jen s lukem a zabijet nepritele, ktery se k nim ani nedostane. *4*
    • El_Kozel
      Jako, také jsem spokojen. Ten učitel mě poté co mi ukázal základy, rozsekal raz dva. To byla rychlost *15*

      Jakmile to ale lidé pochopí tak to jde dobře. A jde to pochopil. Není to nějaká vymyšlená věc a ovládání dává smysl, když si vidíš jak seká z jaké strany a jaké dělá pohyby. Také ten pocit když bojuješ je silný díky FPS a tomu jak se zbraně odráží. Je to zábavné a je třeba to sledovat. Pak ta radost když se něco povede. Tak to má být.
      Mě hodně zmátla ta změna pozice kurzoru po seku. Ono se to vždy změní na směr kde meč zůstal po nějaké akci. Což dává smysl ale prostě ve hrách to není, tak jsem na to koukal. Tedy to je dobré sledovat a poté již dobře volíš navazující útoky rychle bez toho aby jsi dlouze přehazoval zbraň. S tou citlivostí souhlas.

      Já jsem psal ohledně toho zdraví. Asi by to bylo složité to nějak udělat. Třeba kdyby jsi mu zničil ruku, tak by mohl používat druhou ale to by zase narušilo jejich animace a systém boje....Zase kdyby to udělali byly by to více realistické. I když vrstvy brnění mají fungovat (to jsem ještě nezkoušel) Tedy nevadí to nějak extra. Snad tam bude možné jít do bojů s AI. Jako jít sám proti 2+ by byla sebevražda. Jedině, že jsi měl brnění a protivnicí neměli nic. I tak to bylo složité...

      Nejsi žádný super zaklínač anebo hrdina.
      • walltar
        Jo s tím zdravím je to určitě zajímavé... byl bych rád, kdyby se to aspoň zkusilo jak by to fungovalo. Minimálně by mohlo být zajímavé do toho připojit systém "debufů" kdy by úspěšný zásah na ruku nepřítele zpomalil, ale nevyřadil by ho úplně z boje. Nebo by si nepříteli seknul do nohy a měl okno pro útěk z boje. Není to realistické, ale nemuselo by to být až tak špatné.

        Star Citizen na tomhle pracuje a tam právě budou přehazovat ruce, pokud bude jedna poškozená a nedovolí ti třeba použít dvouruční zbraň. Ale na druhé straně to je scifi hra, takže injekce nanosupergelu vyléčí každé lehčí zranění přímo na bojišti. Tady by asi taková zlomená ruka byl větší problém. *1*
        • Zraňování částí těla tam bude.
        • VereWolf271
          Tak realistické zdraví a léčení má podle mě cenu u her, který se z nějaké části odehrávají na strategické mapě. V tom se mi líbil Jagged Aliance 2, kde hráči se ošetřením nedoplnilo zdraví, ale zraněný se jenom stabilizoval, aby nevykrvácel. Pak bylo jenom potřeba ho nechat pár dnů pod lékařským dohledem.
          • walltar
            Ono i v tom Scifi to celkem funguje. Na bojišti toho člověka stabilizuješ nějakým zázračným léčivem, ale potom ho musíš dostat do automatické lékařské stanice, která provede potřebnou údržbu. A samozřejmě jde o to jak moc velké je to zranění, něco na bojišti nestabilizuješ a musíš do té medikální stanice hned, než ti ten člověk vykrvácí. A když ti něco utrhne třeba ruku, tak už musíš přímo do specializované nemocnice, kde ti dorostou novou, nebo dají prostetiku.

            Tady by to možná šlo řešit přeskakováním času, ale pokud bude tak pomalej jak je teď, tak to by si lidi asi trhali hlavy.
            • El_Kozel
              Začneš hru, řízneš se o nějaký hnusný plech a chcípneš na otravu krve. Konec hry. *3*
        • El_Kozel
          Tohle prostě chci. U skyrimu i jinde mě to děsně vadilo (tam to šlo řešit modem a pak to bylo těžké, protože to platilo i na hráče...)

          Třeba ta klasika...Střelíš šíp přesně mezi oči (tam kde nemá helmu) a protivník chodí a trčí mu to z hlavy....Zde asi udělají to, že ihned zemře a nebude to tak divné jako ve skyrimu, ale u té nohy a ruky to asi nebude. Natož pak nějaký ten kopanec do koulí, který také nikoho neurazí (jak řeklo jedno NPC v zaklínači 3)

          Nebo kdyby jsi měl zaseknuté brnění a podělal by jsi se na slunci...To by také mohlo být zajímavé. *1* (WC tam bude ale jestli to bude moc použít hráč a zda malou / velkou to nevíme. Případně zda i mimo WC)
          • walltar
            Kopanec do koulí?

            http://www.dandwiki.com/w/images/5/53/Codpiece_of_Attention.png
  • El_Kozel
    Je to jasné! Hra podle čechů bude špatná!

    "Diskuze pod článkem LOL. Co Čech to odborník na AI a ignorant. My tady tři roky děláme něco co se ještě nikomu před náma nepodařilo, ale Franta Půlpytel by to samozřejmě vyřešil aplikací "nascriptováním AI díky řetězci myšlenkových pochodů jak se v daném uhlu zachovat efektivně, není to za takovej problém". Miluju lidi, co když jim sdělíte, že jste dělali hlasování o něčem co oni chtějí a lidi si odhlasovali, že to nechtějí odvětí, že kdyby se hlasovalo, lidi by si odhlasovali něco jiného než si ve skutečnosti odhlasovali. To už je diagnóza... Řekli jsme jasně, že uděláme českou verzi a český dabing. Pořád nám stovky debilů nadávají, že jsme kreténi, protože nebude český dabing. Fakt bych tohle neřešil, kdyby to nebyla tak masová záležitost týkající se takřka výhradně Čechů a Slováků, ty jsou mimochodem obzválšť psycho. Nikde, ani na Youtube, kde je to občas opravdu peklo není tolik debilů jako na českých webech. Takže to není jen o Novinkách a o politice, je to nějaká celonárodní epidemie. To je tu opravdu taková koncentrace blbců?"

    FB Vávry a jeho komentář ke článku a kecům v komentářích na hrej.
    • Chim
      On sice vývojář je to výborný ale sorry, v tomhle je fakt strašný d*bil. Že má neustále potřebu řešit trolly v diskuzích.
      • El_Kozel
        Třeba se potřebuje vytočit aby poté udělal kvalitní hru :)
        Když dělal Mafii, tak tam také řval na interní recenzenty :)
        • Chim
          Ok. Tak jestli mu to pomáhá v tvorbě hry... *1* tak to potom jo.
          • to pomaha tak leda v tvorbe masivniho ega
    • má víceméně pravdu. I tady se vždycky najde pár lidí, co pořád jen plivou na WH a Vávru a jeho snahu. On alespoň něco dělá, co se líbí i ve světě. Místo aby byl národ na něj hrdý, že něco světového dokáže, tak akorát nadává. Nevím jestli to je česká mentalita nebo prostě jen pár narušených trollů.
      • Mart9
        Jenže národ je na něj hrdý, sám píšeš, že se najde pár lidí, tak je to vždycky. Nejvíc jsou vždycky slyšet tihle hejtři.
    • walltar
      Já toho člověka mám prostě rád. *1*
      • flash789
        Klidek pane Vavra, tohle nikomu neprospeje..
    • Mart9
      Je to král *1*
  • Prosim niekoho(ako napriklad walltar, ktoremu patri cest, ze prispieva k hram a nie k lokalnemu hate-u) kto hru naozaj vlastni, aby popisal svoje dojmy z tohoto subojoveho systemu.
    Je zabavny? Nieje pocase nudny? Pride vam to ako skok dopredu, ci naopak?
    Dakujem za KONSTRUKTIVNE prispevky.
  • Mart9
    Nechápu, proč hrát alfu. Jen si pokazíte zážitek z plné hry.
    • ady666
      není alfa jako alfa
  • El_Kozel
    Jinak se ukazuje, jak mnoho her je snadných díky tomu, že hráč má výhody....Jakmile jsou nepřátelé na tom stejně tak je problém. Chce to hrát jinak.

    Viz. Divinity OS. Witcher 2 a první souboj s Lethem (on má Quen a háže petartdy? WTF?)
    Tohle mám rád. To pak hráč musí jinak hrát. Ani Dark Souls tohle nemá. Tam se to řeší přes HP a sílu zbraně....Protivníci neumí tak dobře odrazit útok a oběhnout hráče. Navíc klidně jím propíchnete brnění a další věci. Jiný styl obtížnosti.

    Zde to je dobře. Jak málo stači aby to bylo obtížné a přitom zpravedlivé. Udělat protivky stejně jako je hráč a hrači ukaž se!
    • Koukám, že si měl v mluvnici taky nějaký ty výhody. Asi jiná obtížnost.
      • El_Kozel
        Jiný level. *3*
  • walltar
    Super... si to du hnedka zkusit, ty souboje na videu vypadaly parádně.
    • deathfish
      podej pak intel jaké to je oproti videím *15*
  • Už se těším, až jednou prošedivělý Olejník bude tohle hrát v retru: "Dneska to vypadá směšně nebo přinejmenším úsměvně, ale tenkrát, když to vyšlo, jsme opravdu žasli."
  • Chápu, komplexni souboujovy system neni pro kazdyho a dnesni konzolemi zblble lamky ho nejspis ani nepoberou, ale jinak je presne to, co takove hre muze sakra pomoct. Krasnym prikladem je Mount and Blade a tady to vypada, ze ten system bude jeste o hodne lepsi *5*
    • Je veliká škoda, že i takoví blbci jako ty jsou fanoušky této hry. Na takový Vávra nepochybně čeká.
      • ale copak mrzacku, slapnul sem ti na bebicko?
    • Šermovačky nikdy nebyly nic pro mě - já byl vždycky spíše na střílení (system shock, deus ex), ale u KC tuhle nechuť s radostí překousnu s nadějí, že se někomu podaří udělat opravdu zajímavý soubojový systém (ne hacknslash a ala witcher atp) - snad mě nezklamou... Každopádně bychom měli smeknout, protože práce s tím musela být řadově těžší, než u systémů pro střelbu...
  • teda je na tom jeste kus prace pred, hooooodne zatim pred dokoncenim, doufam ze to vytunej ty pohyby a AI, ale ten les je nejlepsi ever
  • El_Kozel
    Konečně jsem si mohl vyzkoušet boj a je to skutečně něco jiného a první pokusy jsou velice obtížně. Jak na myší tak na gamepadu...

    Ale má to jasnou logiku, je to realistické a dá se na to dobře zvyknout..
    Třeba člověk sekne z pravé strany a naprosto očekávaně meč skončí na levé straně a tedy i kurzor se změní na tu stranu kde meč skončil a je hloupost začít další sek z pravé strany. To trvá delší dobu než se tam kurzor přemístí a v reálu by bojivník musel přehodit zbraň. Tedy je to super když pochopíte tu dobovou logiku a boj navazuje.
    Prostě tam kde meč po seku dopadne a bliká tam kurzor, tak tam je vhodné začít a maximálně to změnit o jeden bod. To pořád nemusíte přehazovat meč jako když to změníte z levé strany na pravou...

    A vypadá to super, opravdu realistické a ten pocit z boje je skvěleji. Hned je vám jasné, jak složité bylo někoho zabít kdo měl brnění....

    Co mě ale mrzí je to, že snad použili ukazatel zdraví namísto možnosti zasáhnou různé části těla aby to mělo vliv. V takovém systému bych to očekával a někdo to psal i na YT. To je tedy divné jestli to tak bude. Také ten "bojový mód" do které během boje vstoupíte. Takto nebude možné řešit více protivníků. to bych zcela vyhodil. sekat by šlo i bez toho a pobyhovat také.
    • Tak určitě. Zabít někoho v brnění mačkáním čudlíku, to musí být záhul *1*
      A chce to fyzičku.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit