Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • to pomaha tak leda v tvorbe masivniho ega
  • Tak jen aby to nedopadlo tak, ze tam budou vsichni behat nahati jen s lukem a zabijet nepritele, ktery se k nim ani nedostane. *4*
  • to je otazka, kdyz i mistr popravci si musel dat docela zalezet, aby utal hlavu ciste...a to mel ty nejlepsi mozne podminky
  • Ehm ... pohledej si dokumenty, treba na tema krizacky valky. Useknout nekomu ruku nebo nohu byla naprosto bezna vec. Najdes treba kosti (z vykopavek), kde je ta kost po dylce do pulky rozstipnura (paze, od ramene dolu). Energii k topmu doda sam mec. Na to je navrzenej. Japonskej mec, kterej je v tomhle oboru nejlepsi, je schopnej preseknout i 3 lidi naraz (samo, kdyz to dotycnej umi).
  • pravda, proto s nim nikdo nedokazal vydržet na predešlych projektech (mafia, mafia 2)
  • Dan je proste buh. Malokdo dokaze vest studio jako on.
  • wenceslaus
    Kterou z těch her jsi hrál v alfě?
  • tak můžou udělat 2 verze - osekanou konzolovou a plnou PCčkovou.
  • hold 8gb a 3 gb gpu je dneska takovej podprumer
  • Umíš ty něco jiného, než jen brečet a stěžovat si jak malý zm*d??
  • walltar
    Od toho je nastavení, aby sis dohlednost, zobrazení krajiny, LOD, atd nastavil podle svého HW.

    Konzole už tohle budou mít pevně nastavené, tak aby to na nich jelo "dobře"... a bude to na nich vypadat hůř. Stejně jako u člověka se starším PC.
  • Zabijou dalších několik set motýlů :) Záleží, co si představují pod pojmem optimalizace. Jestli jde o promazání detailů nebo spíš o systémové (herní) věci.

    Ohledně lesa jsem měl na mysli spíš rychlost průchodu terénem, protože už jen projít lánem 2m kopřiv je v reálu skoro nadlidskej výkon :) Natož klestit se křovím :)
  • Magister_Peditum
    Je pravda, že na very high jsem občas jel i na 25fps, ale jinak to běží (na to, že jde o alfu) dost slušně.
  • Ten les budou podle me jeste hodne osekavat, jestli to chtej vubec spustit na konzoli. Co rikali naposled, tak tam meli 2 fps :) statickou scenu.
    Docela jsem se smal, jak jeden typek na jejich foru psal, ze se mu to seka s 8GB RAM a 3 GB GPU, kdyz to ma vyuzity na max. To nevim co budou delat na xbox a ps4, kde je 8 gb sdilena pro cpu i gpu. Bud pulku objektu z prostredi vyhazej nebo udelaj nejakej brutalni LOD, ze vsechny vzdalenejsi objekty budou dost kostickovany.
    To bylo videt na tech screenech krajiny, ze s optimalizaci jeste vubec nedelali. Dohled az buhvikam, vsude sama detailni pohybliva trava. Proste scena preplnena objektama, ktery proste nema sanci soucasny pocitace rozbehnout plynule.
    Kdyz to srovnam s jinejma hrama
    Ryse - korydor + zkusenejsi tym
    Novej Batman - Detailni mesto, ale tam je porad tma, takze ty svetla muzou mit zapeceny do textury modelu a ne to mit dynamicky jako u KCD
    GTA5 - tam takovejch detailu neni hold nekdo, kdo vi jak se delaj hry a nepreplni svet objektama
    Order - korydor
    to teda nevim, co budou chtit delat kdyz lidi namlsaly na bombastickou grafiku a tedka zjistujou ze jim to nepobezi ani omylem
  • Teda ten les na začátku byl parádní, ale možná by se mohla krapet snížit rychlost procházení křovím :)
  • Už se těším, až jednou prošedivělý Olejník bude tohle hrát v retru: "Dneska to vypadá směšně nebo přinejmenším úsměvně, ale tenkrát, když to vyšlo, jsme opravdu žasli."
  • teda je na tom jeste kus prace pred, hooooodne zatim pred dokoncenim, doufam ze to vytunej ty pohyby a AI, ale ten les je nejlepsi ever
  • Zraňování částí těla tam bude.
  • Aha, tak ne. Nic dalšího netřeba. Takhle to prý stačí.
  • Tak určitě. Zabít někoho v brnění mačkáním čudlíku, to musí být záhul *1*
    A chce to fyzičku.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit